معرفی شماری از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان

برای مسافران پیدا کردن هتلهای خاص دنیا که ارزش ماجراجویی را داشته باشد، مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. از بین پیشنهادهای زیر حداقل یکی می تواند نظر شما را جلب کند؛ از اتاقهای شفاف آویزان از صخره گرفته تا خانه های یخی اسکیمویی و اتاقهایی که در یک میدان گاوبازی ساخته شده اند. با ما در مقاله عجیب ترین هتلهای جهان همراه باشید تا شما را با شماری از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با شگفت انگیزترین هتلهای جهان برایتان جالب خواهد بود.

هتل Natura Vive Skylodge

هتل Natura Vive Skylodge

به هتل Natura Vive Skylodge خوش آمدید. کسانی که به دنبال آدرنالین هستند، می توانند شب را در اتاقهایی شیشه ای بخوابند که به یکی از بلندترین قله های Sacred Valley چسبیده اند. اگر آنقدر شجاع هستید که بتوانید یک شب را در این مورد از عجیب ترین هتلهای جهان تاب بیاورید، مناظر سحرآمیزی را در قلب امپراطوری Inca خواهید یافت. اگر فکر می کنید که به شجاعت بیشتری برای اقامت نیاز دارید، بدانید که اتصال محکمی برقرار است. برای رسیدن به اتاقتان باید 400 متر صخره نوردی کنید. مهمان های این مورد از شگفت انگیزترین هتلهای جهان می توانند از طریق مسیرهای هیجان انگیزی که برایشان مهیا شده، تردد کنند.

سه سوئیت کپسولی وجود دارد که مجموعا 8 نفر در آنها جا می شوند و می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این کپسول ها از آلومینیوم فضانوردی و پلی کربنات مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته شده و هر سوئیت با 4 تخت مجهز به تشک و رواندازهای کتان با کیفیت بسیار بالا و بالشت هایی سبک و راحت تکمیل شده است. همچنین، یک فضای غذاخوری و یک حمام خصوصی با یک سرویس بهداشتی و سینک اکولوژیک نیز وجود دارد. اگر نگران کرکس های کنجکاوی هستید که از آنجا رد می شوند، می توانید از پرده هایی استفاده کنید که در هر اتاق این مورد از عجیب ترین هتلهای جهان نصب شده است.

هتل درختی Treehotel

هتل درختی Treehotel

در جنگل کاج نزدیک هارادز سوئد هتل درختی با شش اتاق درختی بسیار منحصر بفرد برای استفاده مهمانها تدارک دیده است. این اتاق ها شبیه خانه های درختی معمول نیستند و هر کدام از آنها ظاهری متفاوت دارد شبیه به لانه های واقعی پرندگان و مکعب های آینه ای بازتاب دهنده که برای پنهان شدن در بین درختان استفاده می شوند، مکعب هایی که با دیوارهای آینه ای که محیط اطراف را بازتاب می دهند، پوشانده شده اند. UFO در این محل فیلمبرداری شده که این شانس را محیا می کند تا رویاهای کودکی خود را با یادآوری صحنه پایانی فیلم E.T زنده کنید. این اتاقها با یک مصالح کامپوزیت بسیار بادوام قالب گیری شده اند و داخلشان بسیار مدرن و راحت برای 5 نفرطراحی شده است.

این اتاق ها با یک تخت دو نفره و سه تخت یک نفره، یک حمام و یک هال تکمیل می شوند. مهمان های این مورد از شگفت انگیزترین هتلهای جهان همچنین می توانند از Britta's Pensionat هم لذت ببرند که صبحانه، ناهار و شام در آنجا با دکوری متعلق به 1950 سرو می شود. این بخش این مورد از عجیب ترین هتلهای جهان شامل یک رستوران، بار، سونا و استراحتگاه همراه با تلویزیون و اینترنت است.

هتل No Man’s Fort

هتل No Man’s Fort

این قلعه مربوط به دوران ویکتوریا برای حفاظت از شهر در مقابل حمله ناپلئون سوم به سفارش لرد پالمرستون در سال 1867 ساخته شد. بعد از بازسازی هایی گسترده این جزیره ساخته شده دست بشر به یک هتل لوکس تبدیل گشت. این ساختمان چهار طبقه 22 اتاق برای مهمان ها دارد که همه آنها به سبک کشتی های نظامی بیرون آمدگی دارند و سقف و پنجره هایشان نیز از آهن هایی ساخته شده که قبلاً در بنادر نظامی به کار رفته بوده اند. در آخرین طبقه یک خانه نورانی با کف شیشه ای به عنوان پنت هاوس قرار دارد. این مورد از عجیب ترین هتلهای جهان دو جایگاه هلیکوپتر، یک حوضچه آب گرم، یک لیزرتگ برای مهمان ها، یک باشگاه شبانه و تجهیزات درمانی اسپا همراه با آب نمک نیز دارد.

هتل Hotel Quinta Real Zacatecas

هتل Hotel Quinta Real Zacatecas

هتل Quinta Real Zacatecas در یک میدان گاوبازی متعلق به قرن 17 میلادی و در صحن تماشاگران آن ساخته شده است. این میدان آخرین مسابقه را در سال 1975 برگزار کرد و مخلوطی از معماری لوکس و مدرن تمام مجموعه این هتل با معماری استعماری اش در مقابل پل راه آهن طاقی شهر قرار گرفته است. در میان 49 اقامتگاه این هتل، محبوب ترین آنها اتاقهایی بوده که در بالا با دیدی به سنگ فرش منتهی به میدان گاوبازی قرار دارند. تخت ها در زیر طاق هایی چوبی یا سنگی قرار گرفته اند. این مورد از عجیب ترین هتلهای جهان همچنین فضایی خاطره انگیز برای صرف غذا در La Plaza، رستورانی سه طبقه با محلهایی برای نشستن در برابر آفتاب و دیدی به حلقه، کلیسای فاطیما و قنات دارد.

هتل Whitepod, Les Cerniers

هتل Whitepod, Les Cerniers

این مورد از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان که در ارتفاع 4600 فوتی و در کوههای آلپ قرار دارد، مناظر بسیار زیبایی را پیش روی شما قرار می دهد. برای رفتن به آن میتوان از شاتل، اسکی یا دوچرخه های مخصوص برف استفاده کرد. اقامتگاه ها 15 کلبه هستند که به شکل خانه های اسکیموها با چادرهایی گنبد شکل طراحی شده و بر روی پایه هایی چوبی قرار گرفته اند که با کلبه های ییلاقی مرمت شده آلپاین متعلق به قرن نوزدهم احاطه شده اند. هر کدام از آنها به خوبی عایق بندی شده اند و بوسیله یک اجاق هیزمی گرم می شوند.

هر یک از این کلبه ها تراسی شخصی داشته که دیدی فوق العاده به روستا دارد. مهمانان می توانند از سونای سوئدی و همچنین ماساژ استفاده کنند. علاوه بر این، یک فضای جمعی برای خوردن صبحانه و مزه مزه کردن نوشیدنی های عصرگاهی در کنار آتش تدارک دیده شده است. علاوه بر اینکه می توانید مسخ زیبایی مناظر برفی این منطقه شوید، فعالیتهای تفریحی مانند تورهای گردشی در مناطق برفی، آموزش اسکی، اسکی و سورتمه سواری نیز در نظر گرفته شده است.

هتل Hotel Kakslauttanen

هتل Hotel Kakslauttanen

اگر برایتان جالب است که در خانه اسکیموها زندگی کنید، این مکان را از دست ندهید. Hotel Kakslauttanen در مجاورت پارک ملی Urho Kekkonen و با فاصله زیادی از Lapland محل قرار گرفتن روستایی پر از خانه های یخی و برفی اسکیمویی و همچنین بزرگترین رستوران برفی دنیا جای دارد. شیشه های حرارتی که از نشستن برف جلوگیری می کنند، برای ساختن اتاقهای منحصر بفردی استفاده شده که از طریق آنها می توانید در حالی که روی تخت دراز کشیده اید، از آخر آگوست تا اواخر آوریل شفق شمالی را ببینید. نه تنها یک اقامت راحت درون این اتاقها بدون شنیدن صدای وزش باد و طوفان در بیرون برای شما تضمین شده است بلکه می توانید تجربه ای تکرارنشدنی از سورتمه سواری یا رفتن به تورهای بازدید از مدار قطب شمال را برای خود رقم بزنید.

هتل Giraffe Manor

هتل Giraffe Manor

اگر تابحال سافاری نرفته اید، Giraffe Manor شروع بسیار خوبی است با اقامت در ساختمانهای نایروبی که در طول تاریخ با باغهای سبز و باشکوه و تراسهای افتابی که حس قدم زدن در فیلم Out of Africa را به شما می دهد. اما این مکان چیزهای بسیار بیشتری برای عرضه به شما دارد، قسمتی از جذابیتها و منحصر بفرد بودنش این است که محل زندگی زرافه های Rothschild هست. این موجودات اعجاب انگیز اغلب صبح ها و عصرها سر می زنند و گاهی اوقات گردنهای درازشان را به امید خوراکی داخل اتاق می کنند.

این مورد از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان با مرغزاری 12 هکتاری احاطه شده که محل گذر زرافه ها برای رفتن به جنگلهای محل اقامتشان است. این ملک همچنین محل حرکت تورهای بسیار جذاب سافاری یا سفرهای یک روزه به مناطقی مانند Sheldrick Wildlife Trust است که در آن شما می توانید به بچه فیل ها غذا بدهید.

هتل Hotel de Glase

هتل Hotel de Glase

هر دسامبر هنرمندان شروع به ساخت یکی از هتل های خاص دنیا می کنند که از 7 ژانویه تا 27 مارس قابل استفاده است. ساخت این هتل به 400 تن یخ و 12000 تن برف نیاز دارد و طراحی آن هر سال تغییر می کند. همه چیز داخل این هتل از یخ درست شده است حتی شومینه و لیوانی که از آن می نوشید. لوکس ترین و بزرگترین سوئیت هتل دارای یک شومینه و همچنین اسپای شخصی است. تمام اتاقها مجهز به تختهایی همراه با تشک هستند که روی پایه ای یخی قرار دارند. همچنین کیسه خواب هایی مخصوص قطب شمال نیز در اتاق های این مورد از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان قرار داشته تا خوابی گرم و نرم را فراهم کنند.

فعالیتهای تفریحی در این منطقه شامل ماهیگیری در یخ، سورتمه سواری و سرخوردن روی یخ است. اگر خیلی مایل باشید، می توانید در کلیسای یخی آن نیز دخیل ببندید. وقتی که به اندازه کافی سردتان شد، می توانید به حوضچه های آب گرم و سونا بروید تا گرم شوید.

هتل Capsule Hotel

هتل Capsule Hotel

احتمالاً هیچ وقت آرزوی این را ندارید که در تجهیزات و مخازن نفتی شب را بگذرانید اما اگر اینچنین آرزویی دارید، این امکان برای شما فراهم است. این مخازن نارنجی رنگ در سال 1972 ساخته شده و اولین بار در سال 2004 برای ساخت هتلی توسط Denis Oudendijk مورد استفاده قرار گرفتند. این مورد از دیدنی ترین هتلهای عجیب جهان شامل پکیج نجات جیمز باند، مجموعه کامل فیلم های 007، ملحفه های ابریشمی و یک لوستر می شوند.

هتل Finca Bellevista

هتل Finca Bellevista

در اعماق جنگلهای کاستاریکا می توانید Finca Bellevista را پیدا کنید که تنها اجتماع خانه درختی های دنیاست. این مکان شامل 25 خانه درختی می شود که برخی از آنها ملک شخصی هستند و برخی دیگر به مردم اجاره داده می شود. هر کدام از آنها با آب گرم جاری، یک آشپزخانه و مناظری زیبا به جنگلهای بارانی تجهیز شده است. این خانه درختی ها بخش اعظمی از آسایش یک خانه را در کنار سکوت بسیار دل انگیز، دیدن خرسهای تنبل، توکانی ها و چهار گونه مختلف میمون که در این منطقه زندگی می کنند، برای شما فراهم می کند. اگر نمی خواهید آشپزی کنید، می توانید از رستوران این مجموعه استفاده کنید. فضاهای مشترک هم برای شب زنده داری ها و برگزاری کلاسهای یوگا مورد استفاده قرار می گیرند.

هتل Wilderness Cabin

هتل Wilderness Cabin

Aurora Retreats در شمال سوئد این شانس را به شما می دهد که چهار روز و سه شب در منطقه ای بسیار دور از تمدن زندگی کنید. برای رسیدن به آنجا باید یک ساعت اسکی کنید و در ازایش یک کلبه چوبی بسیار راحت که با کوره گرم شده، انتظار شما را می کشد و می توانید در آن از آرامش زمستان زیبای سوئد لذت ببرید. نگران نباشید، لازم نیست زیر تعداد زیادی پتو مچاله شوید، مگر اینکه خودتان بخواهید. می توانید یک جفت کفش زمستانی بپوشید و جنگلهای اطراف را بگردید یا یک عصا و میله بردارید و کمی ماهیگیری در یخ را تجربه کنید. در کنار تمام اینها، شما می توانید در سونای سنتی سوئدی کابین خود گرم شوید و بعد از آن با یک کتاب خوب کنار شومینه بنشینید و بعد از مطالعه به آسمان خیره شوید تا شفق شمالی را ببینید.

هتل SAS Attrap’Rêves

هتل SAS Attrap’Rêves

SAS Attrap’Rêves مکانی منحصر بفرد را برای گذراندن شب در حبابهایی با تنوع بسیار زیاد از 10 تا 1001 شب برای شما فراهم می کند. اتاقها اساسا بزرگ هستند، حبابهای شفاف پر شده با باد از مصالح بازیافتی ساخته شده اند و به آسانی بادشان خالی می شود تا بعد از این فصل جای کمی را در اطراف جنگلهای کاج اشغال کنند. اینجا مکانی ایده آل برای اقامت و خوابیدن زیر آسمانی پر ستاره است و فضایی بسیار رمانتیک دارد. اگر حریم شخصی می خواهید نیز می توانید این حباب سیزده متری را بپوشانید. خدمات اضافی نیز برای دلپذیرتر کردن اقامت شما در نظر گرفته شده است خدماتی شامل تلسکوپ و نقشه ستاره ها، شامی لذیذ و ماساژ.

هتل برج العرب

هتل برج العرب

اگر به اندازه کافی پول دارید و می خواهید به بهترین شکل آن را خرج کنید، در هتل برج العرب اقامت نمایید. هر اتاق در این مورد از شگفت انگیزترین هتلهای جهان یک سوئیت دو طبقه است، اگرچه سوئیت رویال آن از تمام اتاقهای دیگر نیز لوکس تر است. در مساحت 8400 متر مربعی باشکوه این سوئیت شما یک سینمای شخصی و یک تخت گردان چهار طرفه دارید که دیدی باشکوه و بدون انقطاع بر روی خلیج فارس را برای شما فراهم می کند.

البته که این تمام ماجرا نیست. در بین لیست بلند بالای ویژگی های آن یک آیپد با طلای 24 عیار وجود دارد که می توانید در طول اقامت در این مورد از شگفت انگیزترین هتلهای جهان از آن استفاده کنید. وقتی که شما شب خواب هستید، تخت سوپر لوکس شما با روتختی های کتان مصری و اعلایش به شکل بدن شما در می آید تا بهترین وضعیت را داشته باشید و همچنین شما حق انتخاب در بین 17 نوع بالشت مختلف را دارید.

هتل Crane Hotel

هتل Crane Hotel

چون این هتل قطعاً در مکانی با زرق وبرق کمتری از مناطق داک ساید قراردارد، شما می توانید به محض ورود 360 درجه بچرخید و از مناظر پانورامیک لذت ببرید. این هتل در منطقه ای بسیار فوق العاده است، یک کرین با ارتفاع 150 فوت که به یک مخفیگاه لوکس دونفره تبدیل شد. نردبانهای خارجی برای ورود با آسانسور جایگزین شده اند و اتاق متصل به کرین به یک اتاق لوکس شبیه به آن چیزی که در هتل مدرنی می بینید، تبدیل شده است. علاوه بر اینکه بسیار راحت هست، مجهز به آخرین مدل تلویزیون و تجهیزات صوتی نیز بوده که باعث می شود در کرین شخصی خودتان هستید و اگرچه این آرزوی همه نیست ولی آرزوی خیلی هاست البته نه برای کسانی که از ارتفاع می ترسند.

هتل Jumbo Stay Hotel

هتل Jumbo Stay Hotel

The Jumbo Stay Hotel به مهمان ها اجازه می دهد که بدون بلند شدن از زمین در یک هواپیما شب را بگذرانند. موتورهای این هواپیمای بوئینگ 747 خارج شده تا برای اقامتی منحصر بفرد اتاق ایجاد شود. شما می توانید بین یک سوئیت اختصاصی اتاقهای دوتایی و خوابگاه های مقرون بصرفه را انتخاب کنید. بهترین اتاق این مورد از شگفت انگیزترین هتلهای جهان یک سوئیت لوکس در کابین خلبان است که دیدی پانورامیک دارد و می توانید از آن هواپیماهایی که فقط 65 فوت آن طرف تر به زمین می نشینند را ببینید. مهمانها همچنین می توانند در قسمت مشترک و روی صندلی های راحتی بازسازی شده بنشینند و با هم گپ بزنند.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی شماری از معروف ترین کافه های عجیب جهان

الهام یاوری ، چهارشنبه 29 فروردین 1403

با ما در مقاله عجیب ترین کافه های جهان همراه شوید تا شما را با شماری از معروف ترین کافه های عجیب جهان آشنا نماییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :