خیابان شکوفه های گیلاس آلمان | نمونه ای از جاذبه های شهر بن آلمان

اگر چه بسیاری از مردم، هنگام شنیدن کلمه "فستیوال شکوفه گیلاس" به ژاپن فکرمی کنند، اما شما این شکوفه های زیبا را در سرتاسر دنیا خواهید یافت. به نظر من، برخی از رمانتیک ترین شکوفه ها در هیراستراسه ، مشهور به خیابان شکوفه گیلاس آلمان، در بن آلمان یافت می شوند. تصور کنید: آن شاخه های صورتی زیبا بر فراز خیابان های سنگفرش شده ی قدیمی گسترش یافته اند... اگر این خیابان شهر بن در آلمان که یکی از جاذبه های شهر بن در آلمان ارزش این را نداشته باشد که همراه با معشوقتان قدمی در آن بزنید، دیگر نمی دانم چه چیزی ارزشش را دارد! و اگر در طول مسیر، برای گرفتن عکسی توقف کنید، شما اولین نفری نیستید که این کار را انجام می دهد. در ادامه با ما همراه تا خیابان شکوفه های گیلاس آلمان را برای شما توضیح دهید.

خیابان شکوفه گیلاس بن

کجا برویم؟

شکوفه های مورد بحث در خیابان شهر بن در آلمان قرار دارند، در محله نورستارت که محل خانه مشهور بتهوون نیز هست. در دهه 1980، درخت های ژاپنی و زینتی شکوفه گیلاس در امتداد هیراستراسه کاشته شدند و این روزها، هر بهار، با سایه روشنی از رنگ ها زنده می شوند. اگر در به یادآوری مکان دقیق آن مشکل دارید، نگران نباشید. این روزها، مردم بسیاری این ناحیه را تحت عنوان "خیابان شکوفه گیلاس آلمان و یا خیابان شهر بن در آلمان " می شناسند؛ بنابراین به هر اندازه که طول بکشد تا خودتان را به بن برسانید، برای پیدا کردن این مکان به زمان احتیاج خواهید داشت.

 شکوفه گیلاس بن 1

چگونه به بن برسم؟ و به طور خاص، چگونه به هیراستراسه برسم؟

فرودگاهی بین المللی وجود دارد که به بن و کلن سرویس دهی می کند (برای یک جستجوی آسان، سی جی ان کد لاتا  فرودگاه است) از فرودگاه می توانید سوار یک اتوبوس یا قطاری شوید که مستقیم به بن می رود. این شهر توسط قطار به شهرهای مهم دیگر آلمان و مناطق دیگری در اروپا متصل شده است. برای گشتن در اطراف شهر، یک شبکه حمل و نقل عمومی گسترده دارد ولی مرکز شهر را با پای پیاده هم می توان پیمود و هیراستراسه تنها به اندازه یک پیاده روی پانزده یا بیست دقیقه ای تا بسیاری از جاذبه های توریستی مهم در مرکز شهر فاصله دارد.

شکوفه های گیلاس آلمان

کی باید بروم؟

تاریخ دقیق شکوفه ها سال به سال متغیر است ولی معمولا زمانی در آوریل اتفاق می افتد. برخلاف برخی شکوفه ها که ممکن است تنها برای چند روز دوام بیاورند، شکوفه های گیلاس بن برای دو یا حتی سه هفته سرحال و سرزنده اند! وب سایت فستیوال را برای آخرین اخبار مربوط به شکوفه ها و عکس هایی از سال های قبل، چک کنید.

بهترین زمان سفر به آلمان

چرا بن؟

اگر خیابان شکوفه های گیلاس آلمان  از جاذبه های شهر بن در آلمان دلیل کافی برای دیدن بن نیستند، جاذبه های بی پایان دیگری وجود دارند که می توانند در فهرست مقصدهایتان قرار بگیرند. در بن، با تاریخ و فرهنگی پرطراوت، با معماری و بناهایی نفسگیر روبرو خواهید شد که شما را دست به دوربین خواهند کرد. به عنوان مثال-همان طور که قبلا گفته شد-موزه و خانه بتهوون چندان از هیراستراسه فاصله ندارند.

شکوفه های گیلاس در آلمان

می توانم در نزدیکی آن بمانم؟

خوشبختانه، خیابان شکوفه های گیلاس آلمان ، با گزینه های فوق العاده زیادی در محل، یک مکان هتلی محبوب به شمار می رود. هتل آیگنر چسبیده به هیراستراسه قرار دارد. این هتل زندگی براق مدرن را با فریبندگی تاریخی ترکیب کرده و به شما پیشنهاد می دهد. در نزدیک هتل آپارتمان کسیر کارل مکان محبوب دیگری است. این هتل با ارائه اتاق و آپارتمان، چرخشی نو در هتل های کلاسیک به شمار می رود. اگر شما به دنبال یک انتخاب ارزان هستید، هاستل مکس بهترین گزینه شماست؛ همچنین می توانید اگر از طرفداران اتاق های خوابگاهی نیستید، ایر بی ان بی را چک کنید. زودتر اقامتگاه خود را رزرو کنید، زیرا اقامتگاه های نورستات حوالی هفته های فستیوال زود پر می شوند.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 6 بهمن 1400

این خبر پیرامون معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن برای شما نگارش شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :