با شماری از رمانتیک ترین مکانهای دنیا آشنا شویم

همه با این جمله موافق هستند که قدم زدن و بودن در کنار اقیانوس، دریا و ساحل به ما حس عاشقانه ای می دهد. رمانتیک ترین مکانهای دنیا در جاهای مختلفی وجود داشته و قطعا برای زوج های جوان جذاب خواهند بود. با ما در مقاله رمانتیک ترین جاذبه های دنیا همراه شوید تا شما را با تعدادی از رمانتیک ترین نقاط جهان آشنا کنیم.

مراکش، شهر فاس

مراکش، شهر فاس

فاس یکی از زیباترین شهرهایی است که می توانید در صحراها و بیابان ها بیابید. زمان ساخت آن مربوط به قرون وسطا بوده و همواره در زیر سایه نام مراکش از نظرها پنهان مانده است. هتلهایی به سبک قدیمی که در این شهر ساخته شدند، فاس را کاملا به اصل تاریخی خود برگردانده اند. ریاد لارووسا کاخی در این شهر است که ساخت آن به قرن هفدهم بر می گردد و دارای 7 مجموعه با موزائیک و مبلمان قدیمی فاسی است. این مجموعه ها همه در یک حیاط با سایه بان های بزرگ نارنجی رنگ قرار دارند.

در منطقه رومانی شما می توانید دوره های درسی آشپزی مراکشی را خریده و از آنها چیزهای خوبی یاد بگیرید. در داخل شهر واحدهای صنعتی بیشماری وجود دارند. 30 هزار صنعتگر صنایع دستی در مراکش دیده شده که شغل همه آنها ساخت صنایع تزئینی و دستی برای گردشگران است. برای خرید یک فرش سنتی می توانید به سمت کوین بربری (Coin Berbère) بروید، چرا که در این منطقه تمام صنعتگران مشغول بافتن فرشهای زیبا هستند. در آرگانزا هم شما می توانید روغن های ارگانیکی که از درختان بومی مراکش حاصل می شوند را بخرید. این روغن ها که به عنوان طلای مایع مراکش شناخته می شوند، برای کاهش چین و چروک و از بین بردن خشکی پوست معروفند.

نیویورک

نیویورک

بزرگترین چالش تصمیم گیری شما در نیویورک در مورد جایی است که برای اقامت انتخاب می کنید. خانه لافایت Lafayette House با استفاده از سوئیتهایی که در آنها شومینه ساخته اند، مانند خانه خودتان هست. در نیویورک می توانید از هتل بازسازی شده پلازا دیدن کنید که در آن می توانید به دنبال کتابهای هنری در اسولین بگردید یا جواهرات تخصصی و دست ساز را از مغازه های پیشرفته و زیبا در میزاهارا خریداری کنید.

دره ناپا

دره ناپا

ناپا ترکیبی کامل از کافی شاپ ها، رستورانها و هتلهای زیبا و خاص است. سرآشپز مشهور مایکل چایرلو در رستوران Bottega Napa Valley با منوهای ایتالیایی خود منتظر شما هست. غذاهایی مانند اردک Sonoma همراه با سس خردل سبز توسط این سرآشپز حرفه ای طبخ می شوند. کارخانه نوشیدنی سازی Cade هم در فاصله نیم ساعته به سمت شمال در انگوین قرار دارد و در یک فضای فولادی و چوبی نوشیدنی های خارق العاده ای را تولید می کند. برای اقامت هم می توانید در Auberge du Soleil که در آن اتاقهای سنگی بزرگی قرار دارد، به استراحت بپردازید. حوضچه های خصوصی هم در این هتل برای زوج ها ساخته شده است. همچنین می توانید مهمانخانه Poetry را هم در نظر بگیرید که در دامنه یک تپه قرار دارد.

شاسینیولز، فرانسه

شاسینیولز، فرانسه

روستای رازآلودی که در ارتفاع 3000 پا در لیورادوز فورز و در 100 مایلی جنوب غربی لاینز قرار دارد، شما را به گذراندن روزهای طولانی در کنار گاوها دعوت می کند. در این منطقه فقط یک مکان به نام Auberge de Chassignolles برای اقامت وجود دارد. این محل شامل هشت اتاق است که هر کدام به یک منظره خاص مثل کلیسای مربوط به قرن 12 یا مراتع گلهای وحشی دید دارند. آشپز پیتر تیلور مواد اولیه خود را از مزارع محلی، بازارها و جنگلهای اطراف آن تامین می کند و در منوی خود گوشت گاو Salers همراه با عدس زرد، تارتاری گوشت گوساله و ماهی قزل آلا تازه با نوشیدنی دست ساز را به شما ارائه می دهد.

ساوانا

ساوانا

اگر تمامی شهرها افرادی همانند جیمز اوگلوتورپ داشتند که قادر به پیش بینی بودند، بسیار خوب میشد. میراث او شهری است که در جلوی خانه های از پیش ساخته شده اش، در مرکز میدان ها و در همه جای شهر میتوان گل و گیاه های زیبایی را که به شیوه جنوبی کاشته و تزئین شده اند، یافت. در مهمانخانه ای به نام بالستون که یک مجتمع ایتالیایی بوده و حدود سه بلوک از اسکله این شهر فاصله دارد، می توانید اتاقهایی با پرده های زیبا و تخت خواب های عالی بیابید یا می توانید در مکانی به نام انداز که به تازگی در منطقه الیس افتتاح شده، اقامت کنید.

می توانید به جست و جوی جواهرات و کیفهای دستی عالی که توسط هنرمندان دانشکده هنر و طراحی درست شده اند در مغازه ای به نام SCAD بپردازید. همچنین، مرکز جیپسو که بخاطر معماری که توسط یک معمار اسرائیلی طراحی شده معروف است را فراموش نکنید. در این شهر هزاران رستوران خوب وجود دارد که یکی از آنان دیسپوزیتو است که از شما با میگوی آبدار و صدفهای بخارپز شده همراه با سیب زمینی یا بشقابهای ذرت که برای دو نفر ایده آل هستند، پذیرایی می کند.

گرانادا، اسپانیا

گرانادا، اسپانیا

این شهر از خیابانهایی که طراحی آنها به قرن 19 میلادی باز می گردد، تشکیل شده و ظاهر منحصر بفرد و شیکی را به خود گرفته است. خیابانهای تنگی نیز در اسپانیا هستند که در دو طرف آنها دست فروش هایی از شمال آفریقا به کسب و کار مشغولند. برای گذراندن شب اتاقی را در پالاسیوی قدیمی رزرو کنید، جایی که در آن می توانید تاریخ قرون اخیر را مشاهده کنید. در آخر هم میل کردن یک وعده غذا را در رستوران فوق العاده Senzone فراموش نکنید.

ویکو اکوانس، ایتالیا

ویکو اکوانس، ایتالیا

این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان روستای مرموزی هست همراه با قلعه ای که در دامنه کوه قرار دارد و پرچم های رنگارنگی از آن نیز آویزان شده است. این روستا با کلیسایی که سقف صورتی رنگ دارد، احتمالا یکی از دراماتیک ترین روستاهای جهان است که در ساحل سورنتو قرار دارد و هنوز هم ناشناخته است. در این روستا می توانید ترکیبهای خوشمزه ای از مخلوط گوشت و پنیر را تجربه کنید. همچنین، می توانید شب را در یک آپارتمان صخره ای در بیرون از روستا اقامت داشته باشید. در اتاقهای کلاسیک که به رنگ آبی بوده و در آنها مدلهای کوچکی از قایق های بادبانی وجود دارد، اقامت داشته و رو به خلیج ناپل مشغول کتاب خواندن و میل صبحانه شوید.

بورا بورا

بورا بورا

در خط ساحلی بورا بورا هیچ چیز دیگری شبیه این جزیره اقیانوس آرام جنوبی وجود ندارد. در حالیکه صخره های حاشیه ای با تالابهای پر از عنصر کبالت در کنار هم هستند و قله های آتشفشانی بالاتر از جنگلهای بارانی گرمسیری و سواحل قرار دارند، ترکیب های بسیار جذابی در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان را میتوان دید. سفر با قایقهای بادی، بازید از منطقه مرواریدها و استراحت بعدازظهر در قایق ها لحظات خوشی است که می توانید در این جزیره تجربه کنید. در این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا می توانید بر سواحل سفید و سرسبز راه رفته و بر روی تختهای چوبی به استراحت بپردازید.

استانبول

استانبول

رستورانهای مجلل، بازارهای شلوغ و دیگر موارد جذاب استانبول را واقعا سرگردان ساخته اند. شما محله های عجیب و غریبی در بخش اروپایی استانبول خواهید یافت. انواع مختلفی از غذاها مانند ساندویچ های دریایی با زیتون و پنیر و دیگر مخلفات را هم می توانید تجربه کنید. مناظر طبیعی زیبایی در این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا در انتظار شماست که سفر شما را به یاد ماندنی تر خواهند کرد.

هوبارت، تاسمانیا

هوبارت، تاسمانیا

هوبارت قلب انواع نوشیدنی ها و صنایع غذایی است و به عنوان یک مقصد غذایی شیک شناخته می شود. در هتل ایزلینگتون سالنی شیشه ای وجود دارد که مشرف بر کوهها است و شما می توانید هنگام مطالعه و نوشیدن انواع نوشیدنی ها در موقع طلوع و غروب آفتاب به این کوه خیره شوید و از منظره های آن لذت ببرید.

بالی

بالی

سواحل وسیع همراه با معابد هندو و مزراع برنج رو به کوهستان از جاذبه های باورنکردنی بالی است. می توانید در رستورانها به خوردن غذا مشغول شده و غروب خورشید را بر فراز اقیانوس هند مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که به نقطه جنوبی این منطقه رفته و شبه جزیره ای به اسم بوکیت را ببینید و از معابد پر رمز و راز بالی دیدن کنید و از قدم زدن در قلعه هایی که بر روی صخره ها ساخته شده اند هم لذت ببرید.

لوس کابوس

لوس کابوس

بسیاری از مناطق بیابانی توسعه نیافته اند ولی این ساحل بیابان نیست. در آن می توانید از انواع نوشیدنی هایی که برای شما تدارک دیده شده اند، نوشیده و لذت ببرید. اگر خوش شانس باشید، می توانید نهنگهایی که در حال کوچ هستند را هم مشاهده کنید. در لوس کابوس هتلهای متفاوتی ساخته شده که اتاقهای آنها از سنگ بوده و مکان مناسبی برای استراحت شبانه هستند.

کرالا، هند

کرالا، هند

منطقه ای شاداب در جنوب هند که زادگاه آیورودا است و حوضچه های فراوانی را می توانید در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان بیابید که در کنار این حوضچه ها خانه هایی که به روش سنتی ساخته شده اند، دربهای حکاکی شده و قفل های برنجی بزرگ را نیز می بینید. در کرالا می توانید غذاهای بسیار تند میل کنید. می توانید سفر 5 دقیقه ای در بین گونه های مختلف از پرندگان، قارچ ها، طوطی ها و انواع جانداران را هم تجربه نمایید. در انتهای روز هم می توانید به قایق سواری درون دریاچه این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا بپردازید.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا یک روستای ماهیگیری و ساحلی کوهستانی است که می توانید در ساحل آن رستورانهایی که با شمع روشن شده و پوشیده از نمک هستند را ببینید. می توانید به انواع گالری های هنری سر بزنید، در لب ساحل نشسته و جزر و مد دریا را تماشا کنید و به صدای دریا گوش کنید. همچنین می توانید سوار بر کشتی های تفریحی شده و از حرکت بر روی آب این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان لذت کافی را ببرید.

پاروس، یونان

پاروس، یونان

پاروس یونان تنها 14 مایل مربع مساحت دارد و تنها با قایق می توان به آن دسترسی داشت. از بندر اسکالا تا چوره روستایی بر فراز تپه ها قرار دارد که پر از جاذبه های طبیعی منحصر بفرد است و در پیچ و خم های آن خانه های سفیدی قرار دارند که تنها هتل شهر هم در بین آنها پنهان شده است. در سواحل این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا حتما از انواع ماهی هایی که با گیاهان تزئین شده اند، میل کنید.

ساحل میامی

ساحل میامی

یکی از لذتهای سفر به این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان خرید اسموتی از افراد محلی و قدم زدن های شبانه هست. هتلها در فاصله مناسبی از ساحل جنوبی قرار داشته و همه محلهای مناسبی برای اقامت شما هستند. می توانید همراه با یک تور یا به تنهایی و با استفاده از نقشه به سمت تفرجگاه بیسکایین حرکت کنید و از معماری سازه های ساخته شده در راه لذت ببرید. ساعت خود را روی ساعات اولیه صبح تنظیم کنید تا بتوانید صبح زود از بازارهای محلی این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا اجناس عالی بخرید.

کالیفرنیای شمالی

کالیفرنیای شمالی

در شما سانفرانسیسکو از جنگلهای مویر عبور کنید و به جاده های مارین که به جنگل و دشتهای پر از گوزن، گوسفند و گاو منتهی می شوند، برسید. پس از این جاده انبوهی از درختان آشکار شده و امتداد این درختان به اقیانوس ختم می شود، جایی که تمام آمریکا در یک نقطه و چندین صخره خلاصه شده است. در هتلهای این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا اتاقهایی با معماری قدیمی که شامل شومینه و قفسه کتابهای قدیمی که دیوار آن با پوست حیوانات تزئین شده اند را می بینید. می توانید به درون شهر رفته، مایحتاج خود را تامین کرده و آنگاه به کوهنوردی پرداخته تا در راه صعود خود به کوه، به یک کمپ قدیمی 150 ساله برسید.

هونولولو

هونولولو

می توانید سری به ساحل واییکیک زده و به هتلهایی که مبلغی حدود 150 میلیون دلار صرف بازسازی آنان شده، بروید و از استخرها و دیگر امکانات آنجا بهرمند شوید. در آنجا تیمی برای پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان وجود دارد که در انتها به گذراندن ساعتهای خوش در رستوران و خنده های فراوان ختم می شود. یک وعده شام را نیز برای هتل هالکلانی نگه دارید تا یکی از بهترین غذاهای زندگیتان را در آنجا تجربه کنید. توقف در بازارهای محلی و خرید عتیقه جات، پیراهن هایی با طرح هاوایی و جواهرات نقره ای را هم فراموش نکنید.

پالم اسپرینگز

پالم اسپرینگز

این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا در فاصله دو ساعته از شهر لس آنجلس قرار دارد که محل سکونت بسیاری از زوج های هالیوودی هست. هتلهای جذاب با استخرهای بزرگ همراه با رستورانهای عالی بخش بزرگی از این شهر را تشکیل می دهند. شما می توانید کارهای بیشتری بجز لم دادن کنار استخر انجام دهید مثل بیرون رفتن و قدم زدن در خیابانها. پس از 8 دقیقه راه رفتن به سمت بیرون این شهر به جنگلهای پر رمز و رازی که در ارتفاعات قرار دارند، می رسید. به گشت و گذار در آنجا بپردازید و پس از آن در هتلهایی که اتاق آنها پر از پارچه های طرح ترک بوده، استراحت کنید.

جزیره ونکوور

جزیره ونکوور

کمی دورتر از خلیج غربی کانادا، جزیره را که همواره در آن باد می وزد، مشاهده خواهید کرد که دارای ساحل بی نظیری است که توسط درختهای سر به فلک کشیده بارانی پر شد. در مرکز این ساحل رستوران بی نظیری به نام ویکتوریا قرار دارد و در انتها برای پایان این سفر خوش به توفینو که منطقه ای پر از کوه، ساحل و جنگل است، بروید. به قدم زدن در جنگل و ساحل بپردازید و شانس اینکه طوفان های جذابی را نیز ببینید، خیلی بالاست. اگر به تماشای طلوع خورشید علاقه دارید، منطقه ای در ساحل چسترمن پنهان شده که دید بسیار خوبی دارد و شما را شگفت زده خواهد کرد.

وودستاک، ورمونت

وودستاک، ورمونت

شهر وودستاک قطعه ای از آمریکای کلاسیک بوده که پر از برج ها، تزئینات سفالی سفید و پل است که همگی در زیر سایه کوههای مرتفع و سرسبز ورمونت قرار دارند. در هتلهای این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان شما اتاقهایی را با طرحهایی قرمز که شبیه به غروب آفتاب است، مشاهده خواهید کرد. انواع محصولات درمانی گیاهی و نوشیدنی در بازار خواهید یافت و علاوه بر آن کاسه های چوبی با طرحهای جذاب نیز به فروش می رسند. هر آنچه برای گذراندن یک بعدازظهر در میان درختان لازم دارید، بردارید و از شهر خارج شوید تا طبیعت به شما خوش آمد بگوید. صبح ها نیز می توانید در غذاخوری Worthy Kitchen به خوردن تخم مرغ نیمرو و سس گوجه فرنگی تند بپردازید.

شبه جزیره اسا، کاستاریکا

شبه جزیره اسا، کاستاریکا

برای رسیدن به شبه جزیره اسا باید از شهر بسیار دور شوید. این سفر کوتاه خودش نیمی از ماجراجویی خواهد بود که در اینجا تجربه خواهید کرد. پس از طی این مسافت به جنگلهای زیبای بارانی خواهید رسید. در طول مسیر ممکن است شما انواع گربه های وحشی و حیوانات جذاب دیگری را نیز ببینید. سری به بانگلو "bunglow" بزنید که انواع چادرهای لوکس را به شما کرایه می دهند و در دامنه کوههایی که مشرف بر پارک ملی کوکوادو هستند، اتراق کنید. آماده باشید تا در مسیر این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا با انواع حیواناتی مثل جگوار، میمون، تنبل و دیگر حیوانات روبرو شوید.

سن پترزبورگ

سن پترزبورگ

سن پترزبورگ، پایتخت قبلی امپراتوری روسیه پر از زیبایی های باور نکردنی است به خصوص اگر در ماههای سرد به آن سر بزنید، زمانی که بر روی گنبدهای سبز رنگ و در جلوی کاخ ها برف ریخته است تا معماری واقعی آن نمایان شود. می توانید تئاتر 2000 نفری شهر که در سال 2003 افتتاح شده را در زمانی که نور خورشید بر دیواره های شیشه ای آن بازتاب می کند، ببینید. اما زمان را ذخیره کنید تا جاذبه های دیدنی دیگر را نیز ببینید. در وینسنت که در فاصله دو دقیقه ای از مارینسکی قرار دارد، سالاد ماهی مرکب با سس تند سفارش داده یا نان همراه با نعناع و پنیر در نزدیکی هوچوهارچو میل کنید. به جزیره کمتر کشف شده واسی اوسکی سر بزنید و حتما از نوشیدنی های خانگی امتحان کنید و غذاهایی که با گوشت گوزن طبخ شده اند را از دست ندهید.

آنتیگوا

آنتیگوا

چندین مایل از خط ساحلی کارائیب دور شوید تا سواحل ماسه ای زیبای آنتیگوا را ببینید. این ساحل برای قدم زدن های دو نفره جای بسیار مناسبی است. به تپه های سرسبزی که دید خوبی بر ساحل دارد، بروید و خانه های روستایی و استخرهای عمیق آنجا را ببینید. در بالاترین نقطه آنتیگوا جایی که هنوز بقایای ساختمانهای مربوط به قرن 17 ژنرال شرلی قرار دارد، بایستید تا غروب خورشید را بر روی بندر انگلیس و ساحل گالئون ببینید.

سدونا

سدونا

استراحتی کوتاه در هتل Rouge داشته باشید. این هتل دارای معماری مربوط به قرن 11 است. پس از آن سری بزنید به استخرهای این منطقه که با دروازه های آهنی 500 سال قبل تانزانیایی تزئین شده اند، زده و میهمان اتاق هایی که با پرده های سلطنتی و جواهرت متنوع تزئین شده و دید مناسبی به صخره های قرمز رنگ دارند، باشید. در سال 2014 32 اتاق و سوئیت جدید که دید خوبی به باغ ها و محل برگزاری جشن ها داشتند، به این هتل اضافه شدند. اما فضای مناسبی در بیرون از اینجا قرار دارد که می تونید آسمان آبی و شفاف را در آن مشاهده کنید.

در هنگام غروب آفتاب در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان تمامی سنگها قرمز به نظر می رسند. صبح زود بیدار شده و سری به ویرانه های هندی که در تنگه بوینتون قرار دارند، بزنید. در این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا دره ای وجود دارد که حدود 3 مایل طول و حدود 600 فوت ارتفاع داشته و تا جایی که چشم کار می کند، سنگ قرمز دیده می شود. پس از بازگشت از صخره نوردی هم خستگی خود را می توانید با یک دوش آب گرم در هتل به در کنید.

نگریل، جامائیکا

نگریل، جامائیکا

از خانه های ییلاقی که سقف آنان از صخره هایی ساخته شده، دیدن کنید. بسیاری از این خانه ها که به آنان خانه های صخره ای می گویند، دارای حیاط های خصوصی هستند. بسیاری از آنان دارای مسیرهای شخصی بوده که به دریا ختم می شوند. مطمئن شوید مسیرهایی را که انتخاب می کنید، به اسکله راه داشته باشند. شب را به کافه هایی که در نزدیکی اسکله قرار دارند، بروید و به شنا در استخرهای مخصوص که دید مناسبی به کوهستان دارند، بپردازید.

بوینس آیرس

بوینس آیرس

اگرچه بلوارهای این منطقه تماما سرسبز و کاخ های آن بسیار مزین و زیبا هستند و به بوینس آیرس هوای مناسبی داده اند اما در پشت زیبایی این شهر اتفاقات جالبی در حال رخ دادن است. هیچ جایی مشهورتر و جالب تر از سان تلمو به خاطر بازارهای اجناس عتیقه که در روزهای یکشنبه هر هفته برپا می شود، نیست. در امتداد خیابانهای سنگ فرش شده ساختمانهایی قدیمی وجود دارند که تبدیل به هتل شده اند، هتل بونیتو در بوینس آیرس یکی از این هتلها هست.

رستورانهای این هتل از فضای این هتل به صورت خلاقانه استفاده می کنند. یکی از معروف ترین این رستورانها La Vinería de Gualterio Bolívar است که سرآشپز آن الجاندرو دیجیلیو با استفاده از قالبهای متعدد و متفاوت و با استفاده از کوره به پخت غذاهای بسیار جالب می پردازد. اینجا قلمروی نمایش های تانگو بوده و اگر نمی توانید به تماشای اجرایی در رستوران معروف سر بپردازید، می توانید به تماشای یک اجرای کوتاه در بسیاری از مدارس رقص سان تلمو بروید. در انتها هم می توانید شب را در یک حوضچه آبی که از سال 1864 فعالیت می کند، به استراحت پرداخته و پس از آن به محل اقامت خود بازگردید.

ساحل غربی ایرلند

ساحل غربی ایرلند

چشم انداز زمردین و سواحل بیابانی غرب وحشی ایرلند برای سالهای طولانی نقاشان، شاعران و عاشقان زیادی را مجذوب خود کرده است. خط ساحلی باشکوه کری را بپیمایید، سری به دریاچه کیلارنی بزنید و پس از آن به دشتهای هموار کانمارا بروید و پس از آن به یکی از بیشمار رستورانهای گینس سری بزنید. شب را در خانه موی که یکی از خانه های توسعه یافته در کنار خلیج لاهینچ است و هدف ساخت آن اقامت میهمانان بوده، بگذرانید. این خانه در قرن 18 میلادی توسط یک مرد شریف ساخته شده و ممکن است از نظر عاشقانه بهترین خانه برای اقامت نباشد اما معماری جذابی دارد.

مندوزا، آرژانتین

مندوزا، آرژانتین

سرآشپزی به نام فرانسیس ململان در رستورانی به پخت انواع غذاهای خوشمزه و عالی مشغول است و میتوان گفت که تمامی مسافران این شهر یک بار به این مکان سر می زنند. این مجموعه که در بیرون از شهر قرار دارد، به پذیرایی از میهمانان خود با انواع نوشیدنی ها و استیک های ذغالی و پاستاهای عالی می پردازد. می توانید برای اقامت در یکی از هتلهای این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا که دارای شومینه، گلدانهای زیبا، حمام بخار در فضای باز و حیاط خصوصی بوده، اتاقی رزرو کنید و با خیال راحت و شب را صبح کنید. میهمانان این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا می توانند به ماجراجویی در کوهستان یا اسب سواری در دشتها یا در زمستانها به اسکی بپردازند.

صحرای آتاکاما، شیلی

صحرای آتاکاما، شیلی

اگرچه از فاصله دور خشک ترین بیابان دنیا به نظر می رسد اما در آن مناظر طبیعی و زیبای فراوانی یافت می شود. این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان یک مقصد ایده آل برای کسانی است که از پیاده روی، اسب سواری و دوچرخه سواری در کوهستان لذت می برند. پاداش این سفر غروبهای عاشقانه و شبهای ستاره ای هست. در فاصله کمی از شهر آتاکاما سان پدرو د آتاکاما قرار دارد که در آن انواع و اقسام گیاهان و درختان سر به فلک کشیده را مشاهده خواهید کرد.

در آنجا اتاقهایی که از چوب ساخته شده و در اطراف آن گیاهان دارویی و معطر وجود دارد، در انتظار شماست. صبح ها زود بیدار شوید و به گشت و گذار تا موقع طلوع آفتاب مشغول باشد. ناهار را در کافه Adobe که یک کافه محلی دوست داشتنی است، صرف کنید یا به رستورانی به نام Ckunna که در همان سان پدرو د آتاکاما قرار دارد و با آتش به پخت غذا برای شما می پردازد، بروید. فروشگاه های صنایع دستی را فراموش نکنید، چون در آنجا اجناس بسیاری خوبی را خواهید یافت.

هوی آن، ویتنام

هوی آن، ویتنام

این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا که از قرن 15 میلادی تا کنون به خوبی محافظت شده و دلیل اولیه ایجاد آن تجارت و بازرگانی بوده، حال تبدیل به شهری توریستی و تفریحی شده است. پس از بازدید از پرستشگاه خورشید افراد می توانند از طریق خیابانهای زیبای شهر به بناهای زیبا، کافه ها، گالری ها و فروشگاه های لباسهای ابریشمی که هر کدام با معماری خاصی ساخته شده اند، سر بزنند. همچنین برای اقامت می توانید اتاقی را در هتل نام ها که دارای طراحی پیشرفته است و در فاصله دو کیلومتری از یک ساحل خصوصی قرار دارد، رفته و یکی از اتاقهای آن را رزرو کنید. یکی از جذابیتهای این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا غذاهای مربوط به سرآشپز معروفی به نام ریچارد ویلسون بوده که با استفاده از نوشیدنی های کانادایی و میوه های محلی به سرو غذاهای خاص می پردازد.

بالاپیتیا، سریلانکا

بالاپیتیا، سریلانکا

در بالای رودخانه پر خروش مادو و در فاصله نیم مایلی از اقیانوس هند هر یک از اتاقها یا به عبارت بهتر هتلها دارای بخشهای کاملا خصوصی اند و همه دارای استخر و جکوزی های اختصاصی هستند. همه این اتاقها با معماری آسیای شرقی و عتیقه های هندی و نسنتارا فونسکا مزین شده اند. در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان انواع تورهای گردشگری برگزار می شوند که شما را به مناطقی می برند که می توانید صدها نوع از پرندگان، مارمولکهای متنوع و گیاهان متفاوت را مشاهده کنید.

جزیره کرابی، تایلند

جزیره کرابی، تایلند

بسیاری از سواحل جنوبی تایلند از گردشگران غربی پر شده است. اما قطعه ای ناشناخته وجود دارد که از ماسه پر شده و رای لی نام دارد. تنها با قایق میتوان به این ساحل که در جزیره کرابی قرار دارد، دسترسی پیدا کرد. صخره های آهکی آن، درختان گرمسیری و دریای شفاف آندمن این مکان را به فضایی عاشقانه بدل کرده است. به نظر شما آیا هتلی هم در این منطقه ساخته شد؟ جواب مثبت هست. هتل ریوآدی که از سه طرف به ساحل دسترسی دارد، در دو طبقه ساخته شده و کاملا در میان جنگل قرار دارد، در این منطقه بنا شده است. در هنگام غروب آفتاب در رستوران گروتو که در کنار صخره های آهکی قرار دارد، به نوشیدن کوکتل های نارگیل مشغول شوید و فراموش نکنید که از غذاهای تازه محلی مثل ذرت کبابی، مرغ کبابی و تکه های آناناس هم حتما امتحان کنید.

هلسینکی

هلسینکی

کلیساهایی در بین صخره ها ساخته شده اند البته نه برای خواندن دعا و مناجات بلکه برای نشان دادن قدرت زیبایی شناختی انسان و زیبایی نفس گیری که کلیسا می تواند داشته باشد. برای اقامت در هلسینکی می توانید در هتل مشهور و شلوغ Klaus K اتاق بگیرید. این هتل نمایشگاهی از آثار قرن 19 میلادی است و تم افسانه ای کالوالا را نیز در خود دارد.

Wolwedans Dunes Lodge، نامیبیا

Wolwedans Dunes Lodge، نامیبیا

صحرای نامیب به همان زیبایی و رمانتیکی دو قلب عاشقی است که برای ماه عسل به این مکان آمده اند. تپه های به رنگ شعله های آبی یکدست و صاف همراه با با درختانی تک و دور افتاده از هم منظره فوق العاده ای را بوجود آورده اند. در وسط این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا کمپی قرار دارد که می تواند محل مناسبی برای سکونت باشد. اتاقها از هر سمت مشرف بر دنیای بیکران ماسه ها هستند و صبح ها می توانید از تخت خود شاهد طلوع زیبای خورشید باشید. می توانید با رانندگی با خودرو یا یک بالون که با هوای گرم کار می کند، سفری به وسط این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا داشته باشید و حیوانات متفاوتی را مشاهده کنید.

فیجی

فیجی

شما توسط یک هواپیمای دریایی به نامNavutu Stars به این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان آورده می شوید. در اینجا شما باید با پای پیاده از کنار دریایی سبز رنگ عبور کرده و بر روی ساحل یک دست سفید زیبا و دلپذیر راه بروید. همچنین شما می توانید آبراهه های جالبی را ببینید، به غواصی و شیرجه زدن بپردازید و در مکانهای از پیش تعیین شده استراحت کنید. این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا ماجراجویی هایی در زمینه غذاخوری برای شما دارد. غذاهای متنوع آسیایی با انواع طعم های مدیترانه ای برای شما در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان آماده شده است. یک پیک نیک بر روی جزیره صحرایی همراه با خوردن خرچنگهای سفید و نوشیدنی های گوارا می تواند بهترین تجربه شما در فیجی باشد.

کورشول، فرانسه

کورشول، فرانسه

نام این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا که در ارتفاعات ترویس والس قرار دارد، به معنای روستایی در قله است. همانطور که به نظر می رسد، این روستا یک مکان بسیار عاشقانه و جذاب است. کلبه های چوبی، کلیساهای چشم نواز و منظره کوهها همانند نقاشی هستند. رستورانها و کافه های خوبی نیز در این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا قرار دارند. در اینجا پنج اقامتگاه وجود داشته که با توجه به ارتفاع هایشان نامگذاری شده اند، 1000 ، 1300 ، 1550 ، 1650 و در نهایت 1850 متر. هرچه که بالاتر روید، قیمت ها افزایش یافت اما دید و منظره شما نیز به همان نسبت بهتر شده و شما هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. در اینجا هتلی نیز خواهید یافت که اتاقهای آن پوشیده از چرم و بسیار زیبا و لوکس است. این هتل به شما اجازه دسترسی به پیست اسکی را هم می دهد.

اساویرا، مراکش

اساویرا، مراکش

این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا که به خاطر بادهای بسیاری که در آنجا می وزد مشهور است، به نام شهر بادها شناخته می شود. این شهر یکی از مهمترین مراکز در آفریقا و دنیا است که شما می توانید در آن به انجام ورزشهای آبی مثل اسنوبورد و کیت بورد بپردازید. شما در این مورد از رمانتیک ترین جاذبه های دنیا گزینه های بیشتری از تنها ورزشهای آبی در اختیار دارید. شما می توانید در رویدادهای موسیقی و هنری بسیاری که در این مورد از رمانتیک ترین نقاط جهان برگزار می شوند و گالری هایی که به نمایش آثار مشهور جهان می پردازند، شرکت نمایید. تپه های بسیار زیبا و فریبنده ای در این منطقه وجود دارند. یکی از بهترین مکانها برای اقامت دارال لوما است که می توانید برخی از فانتزی های خود در مورد زندگی در بیرون از خانه را در این هتل به واقعیت تبدیل کنید.

استان یون نان، چین

استان یون نان، چین

در حدود 1000 فوت بالاتر از سطح دریا، 32 خانه سنتی که مربوط به کشاورزان بوده، تبدیل به محلی برای رفت و آمد گردشگران شده است. این خانه ها با نوعی قالی به نام تانکا که رنگهای روشنی دارد و همچنین فرشهای یشمی که یک نوع علامت تجاری محلی بوده، تزئین شده اند و هر کدام در وسط خود محلی برای گرم شدن در روزهای سرد زمستان دارند. بالکن های خصوصی، مناطر دیدنی و زیبا از رودخانه رینگا و قله هایی دور را به شما نشان می دهند. پس از سفری یک روزه در بیابانهای اطراف این مورد از رمانتیک ترین مکانهای دنیا می توانید به چشمه های آبگرم رفته و لذت یک آب تنی فوق العاده را تجربه کنید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با شماری از اسرارآمیز ترین جزایر دنیا آشنا شویم

ن. چرمچی ، جمعه 13 تیر 1399

با ما در این متن همراه شوید تا کمی هم شده، برایتان از راز آلودترین جزایر دنیا سخن بگوییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :