تجربه ای متفاوت از شنا در آب های استخر هایی لاکچری

سپردن خود به دست آب های زلال و شفاف می تواند از دوست داشتنی ترین کارها و آرامش بخش ترین کارها در زندگی هر انسانی باشد. حال این که این آبی که قرار است ما را در آغوش خود بگیرد چه درجه ای از زلالی و شفافی و در چه محیطی باشد، می تواند از تعیین کننده ترین عوامل در میزان آرامش دریافتی ما باشد. حضور در دریا برای هر کسی مقدور نیست ولی استخر هایی در سراسر جهان یافت می شوند که با سبک معماری خاص و رنگ وطرح های به کار رفته در آن علاوه بر حس آرامش، باعث می شوند تا از حضور در زیباترین چشم انداز و در گرانترین استخرهای جهان لحظاتی رویایی و ناب را برای خود رقم بزنیم. افرادی که اگاهی کامل از محل استخر های لاکچری ندارند، با خواندن این مقاله می توانند با توجه به سلیقه خود از حضور در آب هایی با محیط زیبا نهایت لذت را ببرند. حال وسایل شنای خود را آماده کنید تا به سفری آبی در اعماق ذهن خود در بهترین استخرهای جهان برویم. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای معرفی لوکس ترین استخرهای دنیا...

شنا در اب زلال

اقامتگاه چهار فصل؛ لوکس ترین استخرهای دنیا در قاره اروپا

گردشگرانی که مقصد مورد نظرشان اروپا می باشد، می توانند با آگاهی داشتن از جاذبه های گردشگری این قاره برای خود سفری متفاوت را رقم بزنند. اگر طرفدار استراحتی متفاوت در یکی از بهترین استخرهای جهان پس از گردشگری در لا به لای جاذبه ها می باشید، به جرأت می توان گفت که شنا در آب های زلال و شفاف استخر اقامتگاهی لاکچری به نام چهار فصل در این سفر می تواند تمام خستگی را در کنار منظره ای ناب و خاص از تن شما به در کند. موقعیت این هتل در کشور تانزانیا می باشد. این اقامتگاه به شکل یک کلبه زیبا طراحی شده است که معماری عجیب و زیبای این اقامتگاه خود جزو جاذبه های گردشگری اروپا و لوکس ترین استخرهای دنیا محسوب می شود. حیواناتی که در چشم انداز این استخر دیده می شوند، فضایی زیبا را به گردشگران هدیه می کنند. در مورد موقعیت دقیق تر این کلبه می توان گفت که دشتی سرسبز به نام سرنگتی (Serengeti) میزبان این اقامتگاه می باشد. در دل این کلبه استخر زیبایی احداث شده است که با شکل خاصش هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. شهرت این کلبه در سراسر جهان از همین استخر سرچشمه می گیرد. که تنها با یک بار شنا در آب های محسور کننده استخر ذکر شده، طعم واقعی ارامش را پس از خستگی روحی و جسمی خواهید چشید.

استخری در تانزانیا

استخری جهانی در کنار آب های سان آلفونسو (San Alfanso)

شاید تا به حال به تفریحی مثل قایق سواری در لوکس ترین استخرهای دنیا فکر نکرده باشید و این تفریح لاکچری را از محالات زندگی خود بدانید. چنان چه به کشور شیلی سفر کردید، سری به شهری به نام آلگاروبو بزنید. دریای زیبایی تحت عنوان سان آلفونسو توجه شما را به سمت خود جلب خواهد کرد. با رفتن به کنار این دریا شاهد اقامتگاهی خواهیم بود که آوازه اش در انواع ملیت ها و قاره ها پیچیده است. شهرت این هتل لاکچری از همسایگی با استخری است که در روبروی خود جای داده است. شنا در استخری که بزرگیش زبان زد عام و خاص و نامش به عنوان طویل ترین و از گرانترین استخرهای جهان در لیست گینس به ثبت رسیده باشد می تواند حسی ناب را منتقل کند. طول این استخر به 900 متر معادل 3000 فوت می رسد که دمای آب و خطرات احتمالیش نسبت در شنا به دریا از وضعیت بهتری برخوردار است. گنجایش آب این استخر به 66 میلیون گالن آب دریای مجاور که توسط سیستم مدرنی تصفیه می شود، گزارش شده است. ساخت این استخر از دریا الهام گرفته است، که با این تفاسیر می توان شاهد انواع تفریحات آبی نظیر قایق سواری و... در آن بود.

بزرگ ترین استخر دنیا

استخری مجلل در اقامتگاه بوتیک حواس شش گانه

 بوتیک حواس شش گانه نام هتلی می باشد که در زبان انگلیسی به آن Six Snses Yao Noi Pool می گویند. اکثر بهترین استخرهای جهان و خوب به صورت عمومی می باشد. این که هر استخری در سوئیتی از یک هتل، دارای ساحل و اسکله ای جدا از دیگر استخر ها باشد، از امتیازات مثبت و ناب آن هتل به شمار می آید. در این هتل لاکچری شما به راحتی می توانید در سوئیت هایی که اجاره می کنید، از استخر هایی که تنها خودتان مجاز به استفاده از آب گرم و مناظر و چشم انداز های طبیعت اطراف می باشید، نهایت لذت را ببرید. شنا کردن در آب هایی که کسی جز خودتان حق به ارامش رسیدن در آن را ندارند، می تواند یکی از خاطرات و تجارب رویایی در زندگیتان باشد. موقعیت این هتل ذکر شده در کشور تایلند در منطقه ای به نام یائونویی می باشد که نه تنها هتل بلکه برای خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری به شمار می آید. برای شرح بهتر موقعیت این هتل می توان گفت که در این منطقه ای تپه ای سرسبز مانند مادری مهربان این اقامتگاه را در دل خود جای داده است. خلیج زیبایی به نام Phang Nga Bay خالق منظره ای بی نظیر در رو بروی این استخر ها می باشد. برای رسیدن به این طبیعت خاص در منطقه ای به دور از هر گونه شلوغی و صدا، تنها کافی است تا سوار قایقی شده و از جزیره ای به نام Phuket خود را به این منبع تفریحات لاکچری برسانید.

بوتیک حواس شش گانه

استخری پر آوازه در لاس وگاس به نام The tank

تجربه شنا در گرانترین استخرهای جهان و کنار گونه هایی آبزی نظیر کوسه و ماهی های مختلف می تواند از تکرار نشدنی ترین تفریحات در تمام طول عمر باشد. هتلی لاکچری به نام قطعه طلایی (The Golden Nugget) با یکی از بهترین استخرهای جهان آماده خدمت رسانی به گردشگرانی است که از سراسر جهان برای لذت بردن از همسایگی با 300 گونه جانور آبزی و دیدن آبشار های با شکوه در کنار شنا در لوکس ترین استخرهای دنیا به این منطقه سفر کرده اند. برای لذت بیشتر از این آبشار ها، اتاقک های به خصوصی را تعبیه کرده اند. سرسره ای در این جاذبه گردشگری کشور لاس و گاس به چشم می خورد که شما را به آدرنالین بالا از شنا در کنار کوسه هایی عظیم الجثه در مکانی بی خطر و لاکچری دعوت می کند. افراد عاشق چالش، می توانند یکی از بهترین چالش های زندگی خود را در این سرسره 3 طبقه تجربه کنند. در مورد ظرفیت آب در این استخر و یکی از بهترین استخرهای جهان می توان اظهار داشت که 200 هزار گالن آب شفاف را در دل خود جای داده است. این هتل برای هر نوع سلیقه در درجه هیجان و استرس مناسب می باشد، به گونه ای که هم افرادی که به دنبال آرامش و محلی بکر می باشند می توانند از استخرهای معمولی با چشم اندازی عالی از انواع ماهی ها لذت ببرند، هم برای افرادی که به دنبال به چالش کشیدن میزان شجاعت و آدرنالین خود در طبیعت زیر آب می باشند، مناسب می باشد.

the tank

حمام هایی متفاوت در شهر بوداپست

برای تجربه دنیایی متفاوت از این دنیای مادی به شهر بوداپست سفر کنید. هتلی به نام گلرت در این شهر احداث شده است که شهرت خاصی را به بوداپست بخشیده است. شهرت این هتل و شهر، از حمام هایی سرچشمه می گیرد که با زیبایی خاص و منحصر به فردی در دل این هتل جای گرفته اند. تعداد این حمام های تماشایی به 10 عدد می رسد که هر کدام از این 10 تا به نحوی برای خود دارای ویژگی ها و ساختار و دمای منحصر به فردی می باشد که گردشگران با توجه به دمای بدن خود می توانند در یکی از این حمام ها خاطراتی خوش را رقم بزنند. منبعی که آب این حمام ها را تشکیل می دهد، در اصل چشمه هایی است که قدمتشان به قرون پیش باز می گردد. چشمه های اب گرم این شهر حکم چشمه های درمانی در سرعین خودمان را دارند. بوداپست نام شهر چشمه ها را نیز با خود به یدک می کشد. آوازه چشمه های این شهر در تمام مجارستان پیچیده است. ناگفته نماند که تزئینات داخل این حمام ها به گونه ای است که روح خسته هر انسانی را به وجد می آورد.

حمام هایی در بوداپست

 استخر منحصر به فرد پریولاس

اگر دوست دارید تا در همسایگی دریای زیبای اژه با خیالی آسوده و به دور از هرگونه استرسی از طبیعت وحشی دریا شنا کنید، هتل پریولاس با داشتن لوکس ترین استخرهای دنیا و بهترین استخرهای جهان این فرصت را برای شما فراهم کرده است. در شهر زیبایی به نام سانتورینی که از شهر های معروف جهان در زمینه معماری بناهای داخل شهر می باشد، این هتل لاکچری با داشتن یکی از گرانترین استخرهای جهان، آفریننده شنا و منظره ای لاکچری در استخر موجود در دل خود می باشد. چشم انداز این استخر در کنار دریا به گونه ای است که حس شنا در دریا به شما دست خواهد داد. این حس از نامشخص بودن مرز بین اژه و استخر پریولاس، یک رنگ بودن آب دریا و استخر و... نشأت می گیرد. برای درک بهتر چشم اندازها و مناظر موجود در این هتل، می توان این گونه بیان کرد که وجود هتلی با امکانات لاکچری بر روی صخره ای بلند در مجاورت دریای زیبای اژه، حس امنیت و ارامش را در دل هر گردشگری از شنا در استخر منحصر به فردش که آمیخته از منظره دریا و منظره بناهایی با تم سفید در شهر می باشد، بسیار دیدنی خواهد کرد.

پریولاس

استخر هتلی به نام ژول؛ استخری در ارتفاع

 شنا در یکی از گرانترین استخرهای جهان و در ارتفاع می تواند یکی از مهیج ترین تفریحات در زندگی هر شخصی باشد. افرادی که به دنبال به چالش کشیدن خود در ارتفاع هستند و به شنا در آب های آبی و زلال علاقه دارند، بلیطی را برای سفر به تگزاس رزرو کنند. شهری به نام دالاس هتلی لاکچری را در آغوش خود جای داده است که امکان تجربه این چالش را برای شما فراهم کرده است. تفریحی لاکچری در طبقه دهم یک هتل با چشم اندازی عالی از ارتفاع همراه با معماری عجیب استخر موجود و از بهترین استخرهای جهان در این هتل، می تواند حال و هوایی خاص را از سفری لاکچری برای شما ایجاد کند. گردشگرانی که خود را به آغوش آب های این استخر می سپارند، در اصل از حریم این هتل در ارتفاعی زیاد به دل خیابان زده اند. طول بیرون زدگی این استخر از حریم هتل به 2.5 متر می رسد که این مقدار معادل 8 فوت می باشد. در مورد دیواره های این استخر نیز می توان گفت که از پلکسی گلاس ساخته شده اند که نمایی فوق العاده را به این مکان داده است.

هتل ژول

بزرگ ترین پارک آبی در جهان؛ هتل جزایر استوایی

دنیایی متفاوت در آلمان دیده می شود. این دنیا در شهری به نام کراوزنیک واقع شده است. منظور از دنیا همان اقامتگاه لاکچری جزایر استوایی می باشد که لقب بزرگترین و طویل ترین پارک آبی در دنیا را از آن خود کرده است. شنا در استخری که مساحتی بالغ بر 4400 متر مربع یا 47000 فوت و طولی به بزرگی 140 متر یا 460 فوت دارد و از گرانترین استخرهای جهان است و شباهت عجیبی را با آب های مرجانی در صفات خود قرار داده، از زیباترین و به یاد ماندنی ترین شناها در طول زندگی در یکی از لوکس ترین استخرهای دنیا خواهد بود. در سال های گذشته افرادی با هدف این که این بنای بزرگ محلی برای قرار گرفتن کشتی هوایی باشد، دست به احداث آن زدند. ناگفته نماند که بدلیل ساخته نشدن دلیل اصلی این پارک (کشتی هوایی) این مکان را به جاذبه ای گردشگری در این شهر تبدیل کردند به گونه ای که شهرت این جاذبه لاکچری در سراسر جهان طنین انداز شده است و هر ساله افراد زیادی برای تحربه دنیایی متفاوت از دنیای مادی به این منطقه سفر می کنند. در این اقامتگاه خورشید مصنوعی، جنگلی زیبا، انواع درخت و استخر و... به زیبایی آن افزوده اند.

هتل جزایر استوایی

استخر زیبای ماریانا در ارتفاعی هیجان انگیز

یکی دیگر از بهترین استخرهای جهان و جاذبه های گردشگری نفس گیر و خیره کننده در کشور سنگاپور واقع شده است. برای بیان دقیق تر این جاذبه می توان گفت که در دل یک هتل لاکچری به نام شن های خلیج ماریانا قرار گرفته است. در طبقه 57 این هتل لوکس و لاکچری استخری از گرانترین استخرهای جهان به چشم می خورد که از مهیج ترین مکان ها برای شنا در ارتفاع به حساب می آید. شهرت این استخر نیز از ارتفاع بلند آن سرچشمه می گیرد که باعث شده تا این استخر بزرگ ترین استخر در ارتفاع زیاد در سراسر جهان شناخته شود. چشم انداز زیبایی از سنگاپور بر فریبنده کردن این استخر افزوده است. به گونه ای که هر گردشگری را محسور زیبایی خود می کند. این مکان نیزاز بهترین استخرهای جهان برای به چالش کشیده شدن در آب های یک استخر در ارتفاعی نفس گیر می باشد. پارکی تحت عنوان پارک آسمانی در این هتل قرار دارد که استخر مذکور را در لبه خود جای داده است.

ماریانا

جزیره بالی؛ جزیره تفریحات آبی معلق

حس شنا در آب های یک استخر معلق روی جنگلی بکر، می تواند از بهترین حس های دنیا باشد. چنان چه مسافر جزیره بالی هستید، سری به باغ های معلق در منطقه ای به نام یوبود بزنید. چشمه های آب معدنی این منطقه از جاذبه های گردشگری این مکان و از گرانترین استخرهای جهان محسوب می شوند که هتلی لاکچری در کنار این چشمه ها محل مناسبی برای استراحت و شنا کردن در آب های استخر موجود در دل آن می باشد. استخری که در این مجموعه مشاهده می شود دارای چندین طبقه می باشد و از گرانترین استخرهای جهان می باشد. شهرت این استخر در جهان تحت عنوان برترین استخر شنا در دنیا از شکل جالب و خیره کننده اش سرچشمه می گیرد. جنگلی تماشایی در کنار معبدی باستانی به نام Penataran Dalem Segara زیبایی چشم انداز این استخر لاکچری را چند برابر کرده است. ناگفته نماند که در صورت اجاره سوئیتی در این اقامتگاه معلق و رویایی شما در اصل استخری خصوصی را همراه با امکانات بی نظیر و مناظر بکر اجاره کرده اید. تنگه ای در این منطقه تمام این آب های زیبا در استخر و هتل لاکچری و باغ های معلق را در بالای خود جای داده است.

هتل لوکس معلق در بالی

 سخن آخر

جاذبه های گردشگری زیادی در سراسر جهان وجود دارند ولی گاهی تنوع در نوع گردشگری لازم است تا روح خسته را جانی دوباره بخشد. شنا کردن در آب های زلال همراه با چشم اندازی بی نظیر می تواند یکی از همان تنوع هایی باشد که هم به روحتان آرامش می بخشد و هم سفرتان را لاکچری تر می کند. مناطق معرفی شده از بهترین مناطق در سراسر جهان، جهت ایجاد تفریحات آبی و گردشگری در آب در ارتفاع و سطح زمین و... می باشند. 

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین استخرهای دنیا | تجربه ای جاودانه از شنا

هانیه میرزازاده ، چهارشنبه 9 آبان 1397

شنا کردن در آب های استخر هتل هایی که چشم اندازشان دریا می باشد می تواند از جاودانه ترین خاطرات در زندگی و سفر هر فردی باشد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 4 فروردین 1397

    خدا پدرتون بیامرزه مابه حمام خو نمون قانعیم