گروه هوایی لوفت هانزا | پرواز جدید مونیخ را برقرار می کند

لوفت هانزا سه شنبه 10 شهریور 1394

" لوفت هانزا " از تاریخ 14 آوریل 2016 تعداد سه پرواز هفتگی از فرودگاه مونیخ که تنها فرودگاه پنج ستاره اروپا بر اساس رتبه بندی موسسه Skytrax  را داراست به شهر تهران برقرار می نماید." این پرواز با شماره 602 در سیستمهای رزرواسیون تعریف گردیده است و شهر مونیخ را هفتگی سه بار در ساعت 2210 به مقصد تهران ترک می نماید. پرواز شماره 603 در ساعت 0930 بامداد روز بعد مجددا" به پایتخت باوارایی خود از سمت تهران باز می گردد. این پروازها به موازات هفت پرواز هفتگی روزانه از فرانکفورت به تهران انجام می گیرد.برای مسیر جدید مونیخ تا لحظه تدوین گزارش هواپیمای مدل ایرباس 330 در نظر گرفته شده است و به هموطنان امکان انتخاب از بین هر یک از 4 کابین زیر را میدهد
First Class, Business Class, Premium Economy, Economy Classبرقراری پرواز به مونیخ از این نظر حایز اهمیت است که دومین هاب لوفت هانزا بوده و مسافرین ترانزیت می توانند در کنار استفاده از تسهیلات 5 ستاره این فرودگاه به شبکه پروازی آمریکا و کانادا شامل حدود 85 شهر متصل شوند.
برنامه پروازی:
LH 602: Munich 22:10 – Tehran 05:20* Monday, Thursday, Saturday
LH 603: Tehran 06:55 – Munich 09:30 Tuesday, Friday, Sunday
Flight Duration: 5 Hours and 5 Minutes

گروه هوایی لوفت هانزا

 فرودگاه بین المللی مونیخ عنوان فرودگاه پنج ستاره اروپا را از آن خود می کند

 دروازه ورودی ایالت باواریا یا همان فرودگاه بین المللی مونیخ عنوان اولین فرودگاه پنج ستاره قاره اروپا را به خود اختصاص می دهد. عنوان کسب شده که به آن اسکار صنعت هواپیمائی گفته می شود توسط شرکت انگلیسی Skytrax اهدا گردیده که چندین ماه برای بازدید و تایید زوایای مختلف این فرودگاه وقت صرف کرده اند.فرودگاه مونیخ برای رسیدن به این هدف افتخارآمیز یک برنامه پیش برد کیفی تحت نام Quality Offensive را از اوایل سال 2103 میلادی به اجرا گذاشت که اهم اهداف آن توسعه و بهسازی عملکرد فرودگاه در پنج مورد زیر بوده است:

  • تزئینات توام با آسایش در حد کمال
  • خدمات متنوع ، متبوع و سازگار با مسافر
  • ابداع روش ها و فرایندهای موثر و کارآمد
  • سهولت هر چه بیشتر تردد در سطح فرودگاه و
  • ایجاد محیط دوستانه برجسته و مطلوب

به گفته آقای Michael Kerkloh، مدیر ارشد اجرائی فرودگاه مونیخ، این تاییدیه و نشان دریافتی در حقیقت تایید کارهای کیفی و ارزشمندی است که با تلاتش پرسنل فرودگاه به نتیجه رسیده است. به گفته آقای Kerkloh قرودگاه مونیخ پس از فرودگاه های سنگاپور ، سئول ، هنگ کنگ  و فرودگاه هاندا در توکیو پنجمین فرودگاه پنج ستاره جهان و اولین نوع آن در اروپا می باشد که به کلوب فرودگاه های پنج ستاره وارد می شود. او اضافه می کند که این موفقیت نه تنها نتیجه تلاش تیم پروژه بلکه نتیجه تلاش کلیه کارکنان فرودگاه بوده است.

گروه هوایی لوفت هانزا

برای کسب چنین نشانی لارم است که فرودگاه فرایندی یک پارچه و با کیفیتی بی چون و چرا در تمام زنجیره خدماتی خود به مسافر ارائه کند. معیارهائی چون علائم راهنمای واضح برای مسافر ، فروشگاه های جاذب برای خرید ، رستوران های دلگشا برای سرو غذا ، پاکیزگی خیره کننده و تزئینات مدرن بخشی از این معیارها و ضوابط هستند. فرودگاه بین المللی مونیخ برای گذر از بوته آزمایش این استانداردهای سخت و مشکل، برنامه ای جامع طراحی و به مورد اجرا گذاشت. برای مثال، با تغییر دو بخش از سالن های خروجی ترمینال شماره 2، محل انتظار مسافرین را به مکانی برای تمدد اعصاب و انجام برخی از کار ها تغییر کاربری داده و با گذاشتن صندلی های راحت و قابل تنظیم ، نور ملایم و گیاه هان جالب محیطی زیبا و آرامش بخش برای مسافرین به وجود آورد.  علاوه بر آن، هر دو ترمینال به خروجی های برق و USB برای استفاده Notebooks, Tablets و گوشی های موبایل مجهز گردیده و از تابستان سال 2014 نیز اینترنت بی سیم رایگان در اختیار مسافرین قرار دادند. این فرودگاه برای راحتی جا به جائی مسافرین در ترمینال ها 13 باجه اطلاعات به وجود آورده است که می شود مستقیما و به صورت زنده  در صفحه مانیتوربا آنها صحبت کرد. علاوه بر آن مسافرین با استفاده از 70 دستگاه Touch Control  موجود در ترمینال ها می توانند پاسخ سئوالات خود را در مورد پروازها ، فروشگاه ها ، آدرس محل های مختلف و هرگونه خدمات دیگر دریافت نمایند.برنامه اجرائی Quality Offensive در ترمینال شماره 2 درهماهنگی کامل با شرکت هواپیمائی لوفت هانزا انجام شد. زمانی که  لوفت هانزا نیز در گیر اجرای پروژه ای برای دریافت نشان پنج ستاره برای خود بوده است. ارگان های دیگری منجمله پلیس فدرال مشارکت کننده های دیگر این پروژه بودند که نقش زیادی در موفقیت آن داشته اند. برای نمونه پلیس فرودگاه با ایجاد سیستم کنترل سریع اسکن پاسپورت امکان ورود و خروج بیش از 100,000 مسافر در هر ماه را میسر ساخته است. دستگاه های بازخورد برای دریافت اطلاعات نسبت به رضایت مندی مسافردر قسمت های مختلف فرودگاه تعبیه شده که مسافرین می توانند نظر و تجربه خود را مستقیما" در آن وارد نمایند. آقای Kerkloh می گوید " ما مسلما به دریافت این نشان افتخار بسنده نمی کنیم بلکه بر عکس با کمک مشتریان خود در صدد توسعه و بهسازی خدمات خود در آینده خواهیم بود."    

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

گروه مدرسه مان با شیوه ای جدید کودکان را با حمام شاهزاده ها و علیقلی آقا آشنا می کند

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 9 فروردین 1402

براساس آخرین خبرهای واصله، گروه مدرسه مان با شیوه ای جدید کودکان را با حمام شاهزاده ها و علیقلی آقا آشنا می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :