کجا ساندویچ کثیف بخوریم | معرفی فست فودهای کثیف در تهران

hb چهارشنبه 22 بهمن 1399

اکثر کسانی که از فست فود بعنوان وعده غذایی اصلی زیاد استفاده می کنند، با واژه کثیف بیشتر آشنایی دارند. منظور ما از کثیف، رستوران هایی بوده که چندین سال است با یک فضای ساده و قیمت ارزان در حال فعالیت هستند و مشتریان خاص خود را دارند. اینگونه رستوران ها با اندک امکاناتی که در اختیار دارند و تا حدی هم علائم بهداشتی را رعایت نمی کنند، توانسته اند تا غذاهای خوشمزه و ارزان قیمتی را روانه بازار کنند. با ما در مقاله کجا ساندویچ کثیف بخوریم همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین فست فودهای کثیف تهران آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین ساندویچی های کثیف تهران برایتان جالب خواهد بود.

فست فود قدیمی آقای بهشتی

یکی از مشهورترین ساندویچی های کثیف تهران، فست فود قدیمی آقای بهشتی هست. این ساندویچی کثیف که غذاهای حاضری و آماده از جمله بندری، کباب تابه ای، کوفته، مغز و زبان، فیله مرغ، خوراک بادمجان، خوراک جگر و دیگر غذاهای فست فودی را به عموم مشتریان ارائه می دهد، در حال حاضر به فروش گذاشته شده و شاید کسانی که بتازگی به آنجا رفته اند، با خوش رویی زیادی مواجه نشوند.

خیابان انقلاب، جنب دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به دانشگاه خوارزمی

فست فود قدیمی آقای بهشتی

اژدر زاپاتا

ساندویچ اژدر زاپاتا از ژامبون، قارچ، برگر، فیله مرغ و دیگر مخلفاتی تشکیل می شود که در عین سادگی، مشتریان زیادی را برای خود بوجود آورده اند. امروزه، فست فودهای زیادی با نام زاپاتا در سراسر تهران فعالیت می کنند که در واقع شعبه اصلی زاپاتا نیستند و فقط از نام این مورد از بهترین فست فودهای کثیف تهران برای ایجاد رونق در کسب و کار خود بهره می گیرند. ناگفته نماند که زاپاتای اصلی با نام اژدر و بدون هیچ شعبه فعال دیگری در حال فعالیت هست.

خیابان سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی

اژدر زاپاتا

فری کثیف

فری کثیف که با سابقه ای بیش از پنجاه سال اداره می شود، از همان سالهای نخست فعالیت حتی در روزهای تعطیل سال نیز کار می کند. در ساندویچی فری کثیف شما عزیزان می توانید از خوشمزه ترین و لذیذترین ساندویچ های گرم در کنار نوشیدنی های متنوع استفاده نمایید. یکی از امتیازات منفی ساندویچی فری کثیف این است که فضایی برای نشستن و خوردن غذا ندارد و باید در آن شلوغی و ترافیک تهران، غذای خود را پس از سفارش دادن تحویل بگیرید و در پارک، در ماشین یا در منزل به همراه خانواده و دیگر دوستان میل کنید. با وجود کمبود امکانات، آنقدر غذاهای خوشمزه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده می شوند که شما را مجاب کنند تا برای دفعه دیگر نیز به همراه دوستان و آشنایان برای سرو غذا به سراغ این فست فود نه چندان تمیز بروید.

نیلوفر (عشقیار)، پائین تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا

فری کثیف

ساندویچی کریم پز

براساس مقاله کجا ساندویچ کثیف بخوریم باید بدانید که یکی از مهمترین ویژگی های ساندویچی کریم پز این است که تمای غذاهای خود را خیلی سریع و باکیفیت عالی برای مشتریان آماده می کند. ناگفته نماند حتی اگر چندین ساندویچ را هم با هم سفارش دهید، همزمان با هم و در کمترین زمان ممکن آماده خواهند شد. ساندویچی کریم که نزدیک به نیم قرن تجربه کاری و فعالیتی را با خود یدک می کشد، در منطقه ای از تهران واقع شده که بسیار شلوغ و پر ترافیک است و رفتن به آنجا کمی باعث اذیت می شود. اما، کیفیت غذاها باعث شده تا با توجه به این شلوغی ها، همچنان پای مشتریان به آنجا باز باشد.

بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار ابوذر، مقابل بیمارستان پیامبران

ساندویچی کریم پز

ساندویچی شاپور

براساس مقاله کجا ساندویچ کثیف بخوریم باید بدانید که این ساندویچی سالیان سال در سطح بالایی قرار دارد و با برند شاپور به کار خود ادامه می دهد. شاپور به ساندویچ های بندری که به دست مشتریان خود می دهد، بسیار معروف بوده و این نام خوش آوازه در سراسر تهران پیچیده است. شاپور با منوی کاملی که دارد، تقریبا تمامی ساندویچ های کثیف را سرو می کند. شاپور ساندویچ های خود را همراه با نوشیدنی های قدیمی و نوستالژی خود برای مشتریان آماده کرده و فضا را خاص جلوه می دهد. اگر فضایی خاص و دلنشین را همراه با خانواده یا دوستان خود می خواهید تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که به ساندویچی شاپور سری بزنید.

بلوار کشاورز، ضلع جنوب غربی، تقاطع خیابان فلسطین

ساندویچی شاپور
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین ساندویچی ها و فست فودهای تهران

کیانا صدیقی ، چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398

در تهران ساندویچی های بسیاری وجود دارد که در این بین، برخی از آن ها دارای کیفیت خوبی هستند و طرفداران بسیاری دارند.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :