فرودگاه جاکارتا اندونزی | فرودگاه بین المللی شناخته شده در جهان

در جنوب شرق آسیا کشوری وجود دارد که تمام زیبایی هایش را مدیون جزایر بسیار زیبا و دیدنی اش است. که باید بگویم سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را از سرتا سر نقاط جهان جذب زیبایی هایش کرده است. برای آشنایی بیشتر و توضیحات مفصل تر در رابطه با فرودگاه جارکاتا اندونزی با همگردی همراه باشید.

فرودگاه اندونزی

پایانه های زیبای فرودگاه جارکاتا اندونزی

جالبی فرودگاه اندونزی علاوه بر بزرگی بسیار آن که دارای 18 کیلومتر مربع فضا است نیز در این است که چهار پایانه بسیار زیبا دارد. پایانه شماره یک که اولین پایانه فرودگاه جارکاتا اندونزی است در سال 1985 ساخته شد و دارای سه بخش بسیار فعال است که هر یک از آنها دارای پنج چرخانک چمدان و هفت گیت و بیستو پنج پیشخوان پذیرش نیز می باشد. گنجایش سالانه این فرودگاه اندونزی به طور میانگین یک میلیون نفر است که برای پرواز های داخلی هم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خب حالا می رسیم به توصیف پایانه فرودگاه جاکارتا شماره دو که در مجاورت پایانه شماره یک قرار دارد، در سمت شمال غربی فرودگاه اندونزی است و همانند پایانه شماره یک دارای سه بخش بزرگ و مجزا از هم است که در رابطه با پرواز هایش باید گفت تقریبا تمامی پروازهای بین المللی شرکت های عضو اسکای تیم (sky team)لاین ایر، ایر آسیا و باتیک ایر از طریق آن انجام می شود که اگر از نظر ظرفیتی بخواهیم این پایانه را بررسی کنیم باید بگوییم که بسیار بیشتر از پایانه شماره یک است پایانه شماره چهار که هنوز دست به ساخت فرودگاه جاکارتا زده نشده است و گفته شده است که تا سال 2020 نیز ساخته خواهد شد بدیهی است که الان زمان در دست تکنولوژی است و پیشرفت که این پایانه قطع به یقین بسیار باور نکردنی و به طور پیشرفته شکل خواهد گرفت. این فرودگاه بسیار بزرگ نیاز به یه پایانه باربری هم نیز دارد که در قسمت شرقی پایانه شماره یک قرار دارد و استفاده آن برای پرواز های کارگو داخلی و خارجی استفاده می شود. البته در حال حاضر برای این پایانه کمی احساس کم بودن جا می کنند و نیاز است که ظرفیت فرودگاه اندونزی پایانه باربری را بیشتر کنند 

فرودگاه جاکارتا

مشخصات فرودگاه

نوع فرودگاه جاکارتا : همگانی (مسافری)
کد یاتا: CGK
کد ایکائو: Wlll
ارتفاع از سطح دریا: 10 متر
فاصله هوایی تا تهران: 7409 کیلومتر معادل نه ساعت و چهل و دو دقیقه
قطب اصلی خطوط هوایی فرودگاه جاکارتا: باتیک ایر(batik air)، کاردیگ ایر(cardig air)، سیتی لینک(citi linl)، گارودا اندونزی(garuda indonesia)، ایر آسیا اندونزی (indinesia air asia)، لاین ایر(lion air). نام ایر (nam air)، سری ویجایا ایر(sriwijaya air). و گفتنی است که فرودگاه سوئکارنوهتا در جزیره ای به نام «جاوا» نیز مستقر است که خود این جزیره جاوا جای زیبایی است برای دیدن و پیشنهاد می کنم که از دستش ندهید.

اندونزی

راه های دسترسی 

قطار در داخل فرودگاه جاکارتا : جهت انتقال و جابجا کردن مسافرانی که در بین پایانه ها در انتظارند.
اتوبوس شاتل که در داخل فرودگاه جاکارتا اندونزی است: به طور رایگان است و مسافران فرودگاه جاکارتا اندونزی بین پایانه ها را انتقال می دهد و به مقصدشان می رساند.
اتوبوس های شهری
قطار
تاکسی

فرودگاه

اطلاعات پرواز

تا کنون که هیچ پرواز مستقیمی از هیچ فرودگاه داخلی به مقصد فرودگاه جاکارتا اندونزی در برنامه های پروازشان مشاهده نشده است و هیچ شرکت هواپیمایی داخلی تجربه این پرواز را از فرودگاه جاکارتا اندونزی نداشته است و مسافرانی که قصد رفتن به اندونزی را داشته اند همگی بلیط های خود را از خطوط هوایی خارجی تهیه کرده اند. و اما امید است که خطوط هوایی و ایرلاین های داخلی هم برای رفتن به این کشور زیبا با جزایر بسیار زیبایش توانایی تهیه بلیط را برای مسافرانش که قصد رفتن به این کشور زیبا را دارند داشته باشد.

سفر به اندونزی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی فرودگاه بین المللی سوئکارنو-هتا، فرودگاه بین المللی جاکارتا

ز. نیرومند ، پنج شنبه 16 آذر 1396

فرودگاه بین المللی سوئکارنو-هتا مهم ترین راه انتقال مسافران و گردشگران به این کشور می باشد که در شهر جاکارتا واقع شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :