آتشفشان آرنال | آتشفشان عجیب در پارک ملی آرنال

آتشفشان آرنال در کشور کاستاریکا قرار دارد و یکی از 10 آتشفشان دنیا است که همچنان فعال است! آرنال در مکانی قرار گرفته که مناسب کوهنوردی است و می توانید بعد از یک کوهنوردی سبک، به دهانه آتشفشان، چشمه های آبگرم و رود زیبا و آبشار لافورتونا برسید که اینها هم به زیبایی های این منطقه از کاستاریکا اضافه کرده اند. آتشفشان آرنال در پارک ملی آرنال در کاستاریکا قرار دارد و توصیه می کنیم بعد از گشت و گذار و قدم زدن در این پارک ملی، و دیدن پرندگان زیبای آن، سری به هم آتشفشان آرنال بزنید. برای این کار، محل هایی برای اقامت شما در نزدیکی آبشار لافورتونا در نظر گرفته شده که از هاستل های پای آتشفشان ارزان تر و مناسب ترند. پارک ملی آرنال جزو مکان های محبوب گردشگری کاستاریکا است و هزینه دیدن آن ممکن است کمی گران تر از بقیه باشد، اما زیبایی های آن، از جمله آبشار آرنال، پارک ملی و آتشفشان آرنال و چشمه های آب گرم، ارزش این هزینه را دارد.

آتشفشان آرنال کاستاریکا

رفتن به پارک ملی آرنال

برای دیدن آتشفشان، دیدنی های زیادی را سر راه خواهید دید. پارک ملی آرنال محل بسیار زییایی برای گشت و گذار و پیاده روی است و حیات وحش این منطقه گوناگونی خاصی دارد. دیدن طلوع و غروب خورشید که تصویر آن از بالای صخره ها روی دریاچه می افتد، خاطره ای نیست که فراموش بشود. به این تصویر، دیدن گدازه های فعال آتشفشان که از آتشفشان بیرون می آید را هم اضافه کنید. البته اگر هوا خوب باشد این گدازه ها دیده می شود و به نظر می رسد تا سال 2010، امکان این دیدن این منظره وجود داشته است. به هر حال می توانید دودهای آتشفشان را به خوبی ببینید. هنگام اقامت در پارک ملی، حواستان باشد که مسیر را گم نکنید.

آتشفشان آرنال کاستاریکا چشمه های آب گرم

چشمه های آب گرم

برای گذراندن وقت در چشمه های آب گرم، بعدازظهر را انتخاب کنید. آب تنی در چشمه های آب گرم ایجاد خستگی می کنند و بعد از آن نیاز به استراحت خواهید داشت. چشمه های آب گرم زیادی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید، و قیمت هایشان هم به تناسب اندازه و کیفیت، متفاوت است.
برای عاشقان هیجان، در دل صخره های این پارک ملی، امکان بانجی جامپینگ هم هست. ورزشی که ضربان قلب را حسابی بالا می برد و دل و جرات خوبی هم نیاز دارد. با بستن خود به یک کش فنری محکم، می توانید از بالای صخره ها بپرید و تا نزدیکی آبها پایین بیایید.

آتشفشان آرنال کاستاریکا چشمه های آب گرم

دسترسی به آتشفشان آرنال

برای رفتن به این آتشفشان فعال در کشور کاستاریکا، شهرهای سن خوزه و لافورتونا نزدیک به این پارک ملی هستند. با استفاده از اتوبوس های عمومی شهری، از سن خوزه سه ساعت راه دارید که کرایه آن 2000 کلون یا حدودا 3.6 دلار می شود. از شهر لافورتونا که به نظر نزدیکتر هم می آید و آبشار لافورتونا هم از روی آن برداشته شده است، 800 کلون معادل 1.4 دلار با اتوبوس و 2135 کلون یا 3.9 دلار با تاکسی هزینه خواهید داشت. دیدن این آتشفشان را از دست ندهید!

 آتشفشان آرنال

 آتشفشان آرنال
 آتشفشان آرنال
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پارک ملی آتشفشانی " آندارا " در استرالیا | سفر به اعماق آتشفشان

امید آجرلو ، سه شنبه 16 آبان 1396

190 هزار سال پیش رشته فوران های آتشفشانی در دشت گرینزلند استرالیا جهنمی را ایجاد کرد که پس از سرد شدن به یکی از بهترین جاذبه های طبیعی استرالیا تبدیل شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :