معروف ترین رستوران های عجیب جهان و وسوسه ای تازه

همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که بدان توجه می شود، خوب بودن غذاها است اما هستند کسانی که بعضی از برترین رستوران های عجیب جهان را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیطش انتخاب می کنند. در این قسمت از مجله همگردی شما را با دیدنی ترین رستوران های عجیب جهان آشنا می کنیم که اکثر مراجعان آن ها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می کنند و در واقع معروف ترین رستوران های عجیب جهان به حساب می آیند.

معروف ترین رستوران های عجیب جهان

رستوران داینیگ پود در تایلند

شاید واسه خیلی از ما غذا خوردن در ارتفاع عجیب باشد اما اگه از این کار لذت می برید، می توانید یک نوع از غذاخوردن در هوا را در رستوران داینیگ پود تایلند در بین برترین رستوران های عجیب جهان تجربه کنید. در این رستوران شما و همراهانتان سوار بر اتاقک ننو مانند می شوند که یک میز پذیرایی وسط آن بوده و بعد شما رو بالا می کشند تا وسط درخت ها و غذا را روی آسمان و همراه با لذت بردن از منظره جنگلی اطراف و آرامشی که در فضا حاکم است، نوش جان می کنید. نکته جالب در مورد سرویس دهی این رستوران این است که سفارشات شما توسط خدمتکارها با زیپ لاین آورده می شود.

رستوران داینیگ پود در تایلند

رستوران قصر یخی فنلاند

تا حالا شده با خود فکر کنید که غذا خوردن در فضای یخی چه حالی می تواند داشته باشد؟ رستوران قصر یخی فنلاند همان جایی است که می شود غذا خوردن بین یخ ها را در آن تجربه کرد. این رستوران که در کنار هتلی به همین اسم قرار دارد، هر ساله یا از اول ساخته می شود یا اینکه مورد بازسازی قرار می گیرد چرا که با هر بار آب شدن یخ ها آسیب زیادی به این رستوران وارد می شود. این رستوران داخل یخ درست شده و دمایش بین 5 تا 10 درجه زیر صفر بوده اما غذاهایی که توی این رستوران سرو می شود، غذاها و نوشیدنی های گرم بوده که شما را گرم می کند. معروفترین غذای این رستوران در بین معروف ترین رستوران های عجیب جهان خوراک ماهی های قطبی می باشد.

رستوران قصر یخی فنلاند

رستوران زیر دریایی ایتاها جزیره رنگالی در کونراد مالدیو

این رستوران یکی از قشنگ ترین رستوران های دنیاست که همانطور از اسمش مشخص بوده زیر دریا قرار دارد و تنها رستورانی است که کاملا از شیشه ساخته شده مثل آکواریومی که به جای ماهی در آن آدم وجود دارد و اطرافش پر از ماهی است. این رستوران که 5 متر زیر دریا قرار دارد، جای فوق العاده رویایی برای صرف یک وعده صبحانه و یا حتی مراسم خاصی مثل مراسم نامزدی در یکی از دیدنی ترین رستوران های عجیب جهان می باشد.

رستوران زیر دریایی ایتاها جزیره رنگالی در کونراد مالدیو

رستوران اسکای صوفیه، بلغارستان

این رستوران یک پیشنهاد فوق العاده است برای کسانی که دوست دارند غذا خوردن در آسمان را تجربه کنند! این رستوران از یک میز و تعدادی صندلی تشکیل شده که بعد از چیده شدن وسایل پذیرایی با کمک یک جرثقیل به آسمان رفته و شما می توانید در فاصله 50 متری از زمین غذایتان را نوش جان می کنید به جز بلغارستان در جاهای دیگه ای مثل سیدنی، تورنتو، ریگا، لاس وگاس، بوداپست این مدل رستوران وجود دارد.

رستوران اسکای صوفیه، بلغارستان

رستوران توالت مدرن (modern toilet) در تایپه تایوان

شاید حتی با شنیدن اسم این رستوران هم حالتان بد شود، چه برسد به اینکه بخواهید غذایی در آن تست کنید. در واقع همه دکوراسیون این رستوران با ظروفی مثل توالت فرنگی و صندلی هایی از توالت فرنگی تزئین شده که قطعا نمی تواند خیلی جذاب باشد حتی غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند ظاهر خوشایندی ندارند.

رستوران توالت مدرن (modern toilet) در تایپه تایوان

رستوران کلینیک در سنگاپور

شاید باورش عجیب باشد اما خیلی ها فقط به خاطر دیدن و غذا خوردن در این رستوران به سنگاپور می روند. رستورانی که تمامی دکوراسیونش شبیه تجهیزات بیمارستان بوده و حتی پیشخدمت هایش هم با لباس پرستاری از مشتریان پذیرایی می کنند. همه چیز در این رستوران خیلی جالب می باشد از نوشیدنی هایی که در کیسه خون ریخته می شود تا سس هایی که توی سرنگ وجود دارد.

رستوران کلینیک در سنگاپور

رستوران نینجا توکیو

برای آن هایی که از ماجراجویی لذت می برند، این رستوران بهترین گزینه است. رستورانی با مسیرهای پر رمز و راز و درهای پنهان که در نهایت منتهی به سالن غذاخوری می شود. پیشخدمت های اینجا با لباس های نینجا از شما پذیرایی  می کنند. تنوع غذایی این رستوران خیلی زیاد بوده و البته باید گفت که سطح قیمت بالایی هم دار. جالب اینجاست که وقتی نینجا ها مطمئن می شوند که شما مشغول خوردن غذا هستید با حقه های خود حسابی شما را غافلگیر می کنند که می تواند در نوع خودش خیلی هیجان انگیز باشد.

رستوران نینجا توکیو

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از معروف ترین میوه های عجیب جهان

بانو ، چهارشنبه 23 اسفند 1402

با ما در مقاله معروف ترین میوه های عجیب جهان همراه شوید تا شما را با شماری از خوشمزه ترین میوه های عجیب جهان آشنا کنیم.

نظرت چیه
15 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 دی 1395

    بعضی از رستورانهای خوب وعالی بود ولی بعضی ها هم زیاد جالب نبود

    • 8 اسفند 1394

    عالی بود

    • 8 اسفند 1394

    من از رستوران توالت مدرن و رستوران نینجا توکیو خوشم اومد

    • 8 تیر 1394

    khiilyy bahal bod mr30

    • 3 تیر 1394

    عالی بود حالا رستورانای اینا کجا رستورانای ما کجا....هه

    • 3 تیر 1394

    خلاقیت عاقلانه خیلی خوبه بشرطی که نه تهوع اور باشه نه سکته اور

  • 70 نظر
    • 2 تیر 1394

    بیچاره ها در حین غذا خوردن قبض روح میشن (تصویر آخر)

    • 2 تیر 1394

    خیلی با حال بود خوش به حالشون ....

    • 2 تیر 1394

    مطالب فوق العاده بودند خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی

    • 2 تیر 1394

    همیشه شادهستند خدایی