زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی و لذت تفریح در پهنای طبیعت

ایالت داکوتای جنوبی و زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی با افتخار عنوان دروازه ورود به غرب آمریکا می باشد و دارای تاریخ، ماجراجویی و طیف گسترده ای از مناظر حیرت انگیز است. تعداد زیادی از دریاچه های یخ زده در سراسر کشور گسترش یافته و در شمال این منطقه چمنزارهای بسیاری وجود دارد و در غرب آن تپه های سیاه و بادلندز واقع شده است. داکوتای جنوبی این مناطق چشم نواز را از طریق یک سیستم گسترده ای از بهترین پارک های ملی داکوتای جنوبی نشان می دهد. هر گونه فعالیتی در فضای باز که شما دنبال آن هستید مانند بازدید از پارک ملی وایند کیو و یا آشنایی با فرهنگ های بومی در پارک ملی گود ارث و هرگونه تجربه ای در ارتباط با زیبایی های معروف ترین پارک های ملی داکوتای جنوبی وجود دارد.

زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی

پارک ملی بادلندز

پارک ملی بادلندز در حالی که باتلاق های زیبا، قله های نوک تیز و مناره های مخروطی شکل را در خود جای داده است، در برابر فلات داکوتای جنوبی واقع شده و توسط رسوب های قدیمی که شامل رسوبات و مواد معدنی می باشد ایجاد شده است. حدود 500000 سال از فرسایش این رسوبات می گذرد و سنگ های لایه ای که از رنگ های مختلف تشکیل شده به یک چشم انداز خیره کننده تبدیل شده اند. بهترین موارد برای لذت از بردن از زیبایی های این پارک در بین معروف ترین پارک های ملی داکوتای جنوبی شامل جاذبه های کنار جاده ای، تپه های کوتاه و تعداد زیادی از اردوگاه ها برای اقامت شما می باشد. مرکز بازدید بن ریفل در لبه جنوب شرقی پارک محل خوبی برای شروع بازدید شما است. پس از جمع آوری اطلاعات پاسخ سوالات خود را از نگهبانان پارک دریافت کنید. از طریق بزرگراه 240 به سمت غرب پارک می توانید بروید که این مسیر شما را به قلب پارک می رساند که مکان های زیادی برای لذت بردن از محیط زیست دارد. از جمله مکان هایی که مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد پنجره ها و شکاف های زیبا است. اینجا دارای یک پارکینگ بوده که دسترسی مناسبی به پارک دارد و یکی از بهترین پارک های ملی داکوتای جنوبی می باشد.

پارک ملی بادلندز

پارک ملی کاستر

پارک ملی کاستر با مساحتی بیش از 70000 هکتار در داخل جنگل های ملی بلک هیلز فاستر قرار دارد و به عنوان یکی از بزرگترین پارک های ملی در این کشور شناخته می شود و در کنار مناظر زیبا و حیات وحش متنوعی که دارد زیبایی های زمین شناسی متعدد و چشم نوازی را نیز دارا می باشد. بدون شک این پارک یکی از زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی است. سفر به این پارک از بسیاری از جهات برای شما مفید خواهد بود. اینجا دارای مسیرهای پیاده روی، مناطقی برای ماهیگیری و بهترین اردوگاه ها در نزدیکی کوه راشورور می باشد. برای بازدید از این پارک حتما چند روز را به آن اختصاص دهید. با توجه به چیزهای زیادی که باید در پارک ملی کاستر از آن ها دیدن کنید، دیدن همه طبیعتا در بازدید اول غیر ممکن خواهد بود. چندین مکان وجود دارد که حتما توصیه می کنیم از آن ها بازدید نمایید: دریاچه زیبای سیلوان که از طریق بزرگراه نیدلس قابل دسترسی است، شرکت در یک برنامه طبیعتگردی در مرکز آموزش پتر نوربک و یا دیدن بوفالوها در یک مرکز حیات وحش 18 مایلی. سایر فعالیت های سرگرم کننده در پارک ملی کاستر عبارتند از: صخره نوردی در مناره های مخروطی شکل، رستوران های چاکوآگن که در خود پارک واقع شده و در طول زمستان نیز باز می باشد.

پارک ملی کاستر

پارک ملی وایند کیو

پارک ملی وایند کیو واقع در جنگل ملی بلک هیلز و در جنوب پارک ملی کاستر است و این پارک دارای دو بخش جداگانه می باشد. در بالای این پارک چشمه ها و تپه های جنگلی چشم اندازهای بی نظیری را به نمایش می گذارند. مجموعه ای از غارها در زیر خاک این محل پنهان شده اند. با بیش از 140 مایل از گذرگاه ها، وایند کیو یکی از طولانی ترین سیستم های غار در کشور است. این پارک نام خود را از تغییرات فشارهای زمین شناسی و طبیعی گرفت. اگر می خواهید این مسیرهای زیرزمینی را کشف کنید تنها راه بررسی این گذرگاه های قابل توجه، استفاده از تورهای گردشگری هدایت شده به رهبری نگهبانان پارک است. بیشتر تورهای هدایت شده ای که در وایند کیو وجود دارد، در ابتدا شما را با یک آسانسور به 12 طبقه زیر زمین می برد. این غارها دارای مسیرهای سیمانی است و توسط چراغ برق هایی که به وسیله سپاه حفاظت غیر نظامی در دهه 1930 نصب شده، روشن می گردد. پارک ملی وایند کیو تقریبا هر روز سال در حال خدمات رسانی به بازدیدکنندگان می باشد و به طیف وسیعی از سنین کمک خواهد کرد. در هر گوشه ای از مسیر بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشند که دنیایی منحصر به فردی که شامل سقف های بزرگ و فلزات فراوان می باشد را مشاهده کنند. این مکان یکی از منحصر به فرد ترین سیستم های غاری در جهان و یکی از بهترین پارک های ملی داکوتای جنوبی است.

پارک ملی وایند کیو

پارک ملی پالیسادز

پارک ملی پالیسادز واقع در گوشه جنوب شرقی داکوتای جنوبی، نقطه ای گرم برای پیاده روی، کمپینگ، عکاسی و صخره نوردی است. تمام فعالیت هایی که در این مرکز انجام می شود با محیط زیست سازگار می باشد. این مکان دارای چشم اندازهای ناهموار و زیبای بسیاری می باشد و یکی از محبوب ترین پارک های ملی محسوب می گردد. بازدید کنندگان پالیسادز در امتداد ساحل می توانند از مناظر فوق العاده و سازه های سنگی که با استفاده از ابزار و تجربه مناسب ساخته شده لذت ببرند همچنین افراد می توانند از 34 اردوگاه و 6 خوابگاهی که در اینجا وجود دارد برای اقامت استفاده کنند. این پارک یکی از بهترین اردوگاه ها می باشد و یکی از زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی است.

پارک ملی پالیسادز

پارک ملی هارتفورد بیچ

پارک ملی هارتفورد بیچ در ناحیه دریاچه های یخی در شمال شرق داکوتای جنوبی واقع شده است. این پارک توسط بخش قابل توجهی از رودخانه وارن که به عنوان دریاچه بیگ سنگ نام گذاری شده، شناخته می شود. فعالیت های آبی بسیاری از جمله ماهیگیری، قایقرانی و شنا در پارک ملی هارتفورد بیچ قابل انجام است. بازدیدکنندگان همچنین از پنج مسیر پیاده روی مختلف و زمین گلف 9 سوراخه می توانند استفاده کنند و لذت ببرند. یک پیاده روی جالب و قابل دسترس برای تمام سنین در هنگام بازدید از پارک ملی هارتفورد بیچ، مسیر ویلیج ویو است که اطلاعات تفسیری و نگاه اجمالی به جزایر آمریکایی های بومی و شیوه زندگی آنان را برای شما به ارمغان می آورد و از معروف ترین پارک های ملی داکوتای جنوبی می باشد.

پارک ملی هارتفورد بیچ

پارک ملی گود ارث

در حالیکه پارک ملی گود ارث به نسبت سیستم پارک های داکوتا جنوبی نسبتا جدید است اما منطقه ای که آن را پوشش می دهد تمدن غریبه ای نیست. پارک ملی گود ارث به عنوان بخش برجسته ای از تاریخ ملی کشور شناخته می شود. در زمان قبل از استعمار زمین هایی که پارک های ایالتی گود ارث و بلود ران در آن قرار دارند، یک مرکز تجاری پرطرفدار و محل جمع آوری اقوام یونانتا از جمله اوماها، پونکا و قبایل یووی بود. مساحت این پارک حدود 11000 متر مربع است. در این مکان شما می توانید در مورد این فرهنگ های بومی بیشتر بدانید. اینجا دارای 6 مایل مسیر پیاده روی جنگلی است که در نهایت به منظره ای بی نظیر از رودخانه بزرگ سیوکس منتهی می شود.

پارک ملی گود ارث

پارک ملی بیر بوت

پارک ملی بیر بوت در شمال جنگل ملی بلک هیلز درست در خارج از شهر استریگز واقع شده است. پارک ملی بیر بوت اهمیت فرهنگی ویژه ای را برای مردم بومی داکوتای جنوبی دارد. این پارک با عنوان های دیگری مانند کاتو پوها و بیر مونتین شناخته می شود. این مکان در حدود 1000 فوت بالاتر از مناطق اطراف خود قرار دارد و یک مسیر 1.85 مایلی برای صعود به قله وجود دارد که دارای چشم اندازهای چشمگیری نیز می باشد. این پارک محل برگزاری مراسم و جشن های بومی نیز می باشد که یکی از مهمترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های این پارک برگزاری همین مراسم است.

پارک ملی بیر بوت

پارک ملی نیو تون هیلز

با توجه به منطقه ای 1000 هکتاری از تپه ها و جنگل های متراکم که پارک ملی نیو تون هیلز در آن واقع شده، محیط زیست این پارک در تمام طول سال بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. شما می توانید در مسیرهای شش مایلی که در نیو تون هیلز وجود دارد پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری کنید. در زمستان پارک ملی نیو تون هیلز بسیار منحصر به فرد می باشد و یک مکان هیجان انگیز برای اسکی است. پارک ملی نیو تون هیلز فقط به همین سرگرمی ها محدود نمی باشد و دارای بیش از 100 اردوگاه است. این پارک در داکوتای جنوبی بهترین مکان برای کمپینگ است و شما می توانید برای مدتی طولانی در اینجا اقامت کنید.

پارک ملی نیو تون هیلز

پارک ملی فورت سیستون هیزتوریکال

در اواخر قرن نوزدهم فورت سیستون اولین بار در قلمرو داکوتای شرقی تاسیس شد و در نزدیکی کوتادس پریرز در ناحیه شمال شرقی داکوتای جنوبی، 70 مایلی غرب پارک ملی هارتفورد بیچ قرار داشت. امروزه 14 ساختمان اصلی از ارتش مرزی از جمله سربازخانه های سنگی و خانه های نگهبانی در این مکان باقی مانده است. بازدید کنندگان از پارک های تاریخی فورت سیستون می توانند از این مکان های تاریخی به صورت مستقل و یا با استفاده از تورهای گردشگری بازدید نمایند. بخشی از این پارک برای برگزاری مراسم مختلف مانند مراسم ازدواج اجاره داده می شود. دلیل اصلی اکثر افراد برای بازدید از فورت سیستون فستیوال تاریخی است که در ماه ژوئن برگزار می شود و شامل شخصیت های مختلف و انواع فعالیت هایی است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

پارک ملی فورت سیستون هیزتوریکال

کارهای شگفت انگیز دیگری که می توانید در داکوتای جنوبی انجام دهید

اگر شما به دنبال ماجراجویی در فضاهای باز در داکوتای جنوبی هستید، اردوگاه های زیادی برای کشف وجود دارد. برای مرور کلیه ایالت، بهترین اردوگاه ها و آشنایی با ایده های جدید برای تعطیلات می توانید مقالات ما را مطالعه نمایید. می توانید از شهرهایی که مناظر زیبایی از داکوتای جنوبی را به نمایش می گذارند، دیدن کنید. مناطقی مانند سیوکس فالز و ددوود برخی از جاذبه های طبیعی جذاب داکوتای جنوبی را ارائه می دهند.

کارهای شگفت انگیز دیگری که می توانید در داکوتای جنوبی انجام دهید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین و زیباترین پارک های ملی و ایالتی در داکوتای جنوبی

ن. چرمچی ، جمعه 18 اسفند 1396

در این مطلب به معرفی بهترین و زیبا ترین پارک های ملی و ایالتی داکوتای جنوبی می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :