نوروز97، افزایش بی سابقه گردشگری داخلی

طبق گفته علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 19 دستگاه در ستاد هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارند و برای نوروزی پرنشاط برنامه ریزی می کنیم. این متن درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری در نوروز97 است که مورد بحث ما افزایش گردشگر در ایران و رونق گردشگر داخلی در ایران می باشد.

به نقل از عصرپرس، پیش بینی می شود در نوروز97 گردشگری افزایش چشم گیری پیدا کند و به همین علت نظارت ها بر عرضه خدمات گردشگری در عید به ویژه در جلوگیری از افزایش قیمت ها بیشتر می شود این به دلیل تأکید رئیس جمهوری بر داشتن نوروزی پر نشاط است. تمام سایت های تاریخی و مجموعه های فرهنگی تاریخی کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران در تعطیلات نوروز آماده می شوند. پورتال جامع گردشگری نیز با هدف معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری و فرهنگی تاریخی تا 10 روز آینده رونمایی خواهد شد. تلاش ها بر این است که بتوان سفر ها را یکنواخت کرد و مقاصد جدید گردشگری در کشور تعریف شود. در سفر به مازندران سه هتل افتتاح شده که یکی از هتل ها به نام وستا در تنکابن دارای ویژگی های منحصر به فردی برای نوروز97 است. در حال حاضر هزار و700 طرح گردشگری در کشور در دست اجراست که امید است بخش زیادی از این طرح ها را تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد.

مازندران
مازندران دیدنی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

وزارت گردشگری بازه زمانی فروش بلیت هواپیما و قطار داخلی را افزایش دهد

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 6 اردیبهشت 1401

براساس سخنان نایب رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی، وزارت گردشگری بازه زمانی فروش بلیت هواپیما و قطار داخلی را افزایش دهد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 9 اسفند 1396

    فقط با آلوپدولان پرواز نکنید !!!