نکات سفر به ماداگاسکار | سفر با همه ی سختی ها

دو سال پیش، در مورد مزیت ها و قابلیت هایی که می توانیم با سفر به دور دنیا، کسب کنیم، مطلبی نوشتم. بدون توجه به شرایط مان، در حال انجام کارهای زیادی در جهان هستیم که هرگز فرصت نداریم آن ها را دیرتر انجام دهیم. اکثر مردم هرگز کشور خود به ویژه اقلیم شان را ترک نمی کنند. حتی اگر ما به سختی دو پنی را با هم جمع کنیم تا در جهان زندگی کنیم، باز هم خیلی خوش بخت هستیم. من مقاله ای با عنوان " شغل خود را برای سفر به جهان ترک کنید" را نوشتم و به نقل از خودم محتوا را کامل کردم. اغلب در وب سایت های سفر در مورد سفر های به دور دنیا مطالب زیادی می خوانیم، اما اغلب فراموش می کنیم که این کار برای همه آسان نیست.کسانی هستند که تغییری در دیدگاه شان ندارند، کاهش هزینه ها و یا انعام به آن ها کمک می کند - کسانی که خیلی بیمار هستند، برای مراقبت نیاز به والدین یا فرزندان شان دارند، با بدهی های بزرگ مواجه می شوند و یا با سه شغل کار می کنند تا فقط بتوانند اجاره بدهند. در ادامه با راهکاراهای سفر به ماداگاسکار ، اطلاعات سفر به ماداگاسکار و نکات سفر به ماداگاسکار با ما همراه باشید .

سفر در سراسر ماداگاسکار 1

شرایط زندگی اهالی ماداگاسکار

در نهایت، 2.8 میلیارد نفر - تقریبا 40 درصد از جمعیت جهان - روزانه با کمتر از 2 دلار آمریکا زنده می مانند! در کشور من ایالات متحده، 14 درصد جمعیت زیر خط فقر هستند، 46 میلیون نفر بدون غذا هستند، بسیاری از آن ها باید دو شغل برای کار کردن داشته باشند و این در حالی است که ما تریلیون ها دلار بدهی های دانشجویی داریم. هیچ کدام از وب سایت ها نمی توانند بگویند یک سفر واقعا جادویی را برای این افراد به ارمغان می آورند. کسانی که به این مکان ها سفر می کنند، شامل چندین مزیت و قابلیت منحصر به فرد می شوند.ما نمی گویم که سفر به دور دنیا کار سختی محسوب نمی شود، اما کاری که واقعا سخت نباشد وجود ندارد. شرایطی که باعث ایجاد فرصت برای کار سخت مثل فروختن میوه می شود که اغلب به اندازه خود کار مهم است: حمایت از خانواده و دوستان ، مشاغلی که اضافه کاری دارند، پول زیاد، پروازهای ارزان و یا گذرنامه طلایی که شما را قادر به پیدا کردن کار در خارج از کشور می کند. همه این ها مهم هستند. اکثر ما هنگامی که سفر می کنیم، نه به سختی از کمک های اجتماعی استفاده می کنیم و نه می توانیم ازعهده ی وعده های غذایی بعدی بر بیاییم.این که آیا شما در جهان روزانه با 10دلار، 50 دلار یا 200 دلار سفر می کنید، حقیقت ساده ای برای لذت بردن از سفر است، که شما را در اقلیت جهانی قرار می دهد.

ما یک گروه ممتاز هستیم!

سفر به ماداگاسکار به طور مداوم قدردانی کردن را به من یادآور می شود که چقدر خوشبخت هستم که انجامش می دهم. از مجموعه اطلاعات سفر به ماداگاسکار به من یادآوری می کند که هرگز حقیقت را فراموش نکنم که به آموزش، سیستم های پشتیبانی و بسیاری از منابع جهان دسترسی ندارم.خاطره اخیر من سفر به ماداگاسکار در ماه سپتامبر است. از مجموعه نکات سفر به ماداگاسکار یک کشور 20 میلیون نفره است که در سال شاهد 300000 گردشگر است. در ماداگاسکار، 90٪ جمعیت در فقر زندگی می کنند و 25٪ در مناطقی که دارای وضعیت طبیعی بدی هستند روزگار می گذرانند. از نکات سفر به ماراگاسکار بدانید که تقریبا نصف کودکان زیر پنج سال سوء تغذیه دارند و درآمد ناخالص سرانه فقط 420 دلار برای کپیتا (با 92% از جمعیت زنده 2 دلار در روز) است.سفر به ماداگاسکار نیز یکی از ده کشوری است که از ضرر و زیان اثرات تغییرات جوی و اقلیمی رنج می برد. این کشور در میان 188 کشور ، رتبه 152 را در شاخص پیشرفت اقتصادی بشر در سازمان ملل متحد دارد. یکی از اتفاقات بد اخیر سفر به ماداگاسکار ، شیوع بیماری طاعون بود. بله، بیماری طاعون. در حالی که من قبلا در سفرهایم فقر را دیده ام، اما هیچ کدام به اندازه چیزی که در ماداگاسکار دیدم، آنقدر روشن، واضح و گسترده نبودند.پاتریک راهنمای من درباره ی وضعیت ماداگاسکار می گوید: فساد، تخریب محیط زیست، فقر، زیرساخت های ضعیف و عدم آموزش (از جمله آموزش جنسی) منجر به جمعیت زیاد، تعداد زیاد بچه ها، کمبود مشاغل و چرخه ی فساد شده است.در سفر به ماداگاسکار تعداد چاله های جاده بیشتر از چاله های یک تکه پنیر سوئیسی هستند. اتومبیل های زیادی وجود دارند و تصادفات زیادی رخ می دهد. مسیر 250 کیلومتری هشت ساعت طول می کشد. زمانی که من آنجا بودم، یک پل در جاده شمال به جنوب فرو ریخت و متلاشی شد زیرا کامیون برای آن سنگین بود (فشار زیادی در آنجا وارد می شد). ما مجبور شدیم با اتوبوس دیگری از وسط آب عبور کنیم و به آن طرف رودخانه برویم.و حتما می پرسید قطارها در آنجا چگونه هستند؟ سه خط قطار، توسط فرانسوی ها در دهه 1960 ساخته شده است که تنها چند بار در ماه از آن استفاده می شود، بیشتر برای باربری استفاده می شود و اغلب خراب است. آن ها از جاده ها بدتر هستند.

سفر در سراسر ماداگاسکار 2

مشکلات و سختی ها

از مجموعه اطلاعات سفر به ماداگاسکار بدانید که ماداگاسکار محلی است که یاد آور خانه های اولین مهاجران استعماری ایالات متحده است: خانه های خاکی آن سقف هایی از جنس نی و یک پنجره کوچک برای ورود و خروج هوا دارد. من از چند روستا و داخل این خانه ها بازدید کردم و بلافاصله متوجه هوای بد و کمبود تهویه شدم و به این نتیجه رسیدم که دلایل بیماری های تنفسی مردم هوای بد و عدم تهویه است.از اطلاعات سفر به ماداگاسکار بدانید که اینجا کشوری است که بچه ها با هم متحد می شوند و هرچه می توانند پیدا می کنند، تا بیشتر چاله ها را پر کنند.اینجا جایی است که مردم در منطقه ی فقیرنشین در ساحل رودخانه زندگی می کنند، جایی که آن ها لباس های خود را خشک می کنند ( جایی که در فصل بارانی دائما سیل می آید). ازنکات سفر به ماداگاسکار بدانید که ماهی گیری و کشاورزی آن ها در مناطق شهری کنار کارخانه های آلوده قرار دارد.از اطلاعات سفر به ماداگاسکار بدانید که در این کشور، مردم را در حال حفاری برای پیدا کردن یاقوت کبود دیدم که کاری بسیار سختی است. می توان آن را تنها به عنوان صحنه ای از فیلم الماس خونین توصیف کرد. این کشور جایی است که برای صنعت استخراج معدن مردم را در شهر های تجاری در شرایط وحشتناک نگه می دارند، چون که می دانند مردم انتخاب دیگری ندارند.ماداگاسکار جایی است که شما نوعی از فقر بسیار واقعی را در آن می بینید.

سفر در سراسر ماداگاسکار 3

سفر و تجربه ی شیرین سختی ها

اینگونه نیست که بگویم من هرگز چنین چیزی را نمی دانستم. من ساده لوح و احمق نیستم. اخبار را خوانده ام و در سراسر دنیا گشت و گذار کرده ام. قبلا فساد، آشوب های سیاسی و فقر را دیده ام. اما این یکی از چیزهایی است که درباره ی فقر مطلق در اخبار می خوانید و دیگر این که آن را با چشم تان می بینید. این یکی دیگر از چیز هایی است که با آن روبرو می شوید که با دیدگاه های شما مقابله می کند.این وضعیتی نیست که در آن جمله اینچنینی به زبان تان جاری شود: "اوه، وای، این فقر است"باشد! بیایید نگاه کنیم! ".این یکی از مواردی است که احساس می کنید آن را برای اولین بار دیده اید.این یکی از آن شرایطی است که متعجب می شوید و آنچه در تلویزیون و اخبار می بینید از خیال و انتزاع به واقعیت تبدیل می شود.امروزه سفر به منطقه ی راحت برای شما خیلی آسان شده است و هرگز با وضعیت های جهان مانند اینکه چه کسی هستید و چگونه فکر می کنید که ممکن است به طور کامل تغییر کند، مواجه نمی شوید. بازدید از کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته آسان است، در مسیر کوهنوردی اقامت می کنیم و هرگز چیزی را که باعث می شود با امتیاز مان مقابله کنیم، را نادیده نگیریم. فقط زمانیکه می خواهید چیزی ببینید، آسان ترین راه این است که فیس بوک را در خوابگاه ها بررسی کنید، به بار های کوهنوردی بروید، با اتوبوس های بزرگ به تور بروید، از یک اقامتگاه به اقامتگاه دیگر پرواز کنید و به رویدادهای فرهنگی که برای گردشگران طراحی شده است توجه کنید. اگر سفر به معنای آن است که شما را از منطقه ی راحت خود بیرون بکشد و ذهن تان را باز کند ، نیاز به دیدن مکان هایی که به آن یک سفر واقعی را تجربه می کنید، دارید. برای من این بخشی از زیبایی سفر است. این باعث می شود که خارج از گفتارتان، دیدگاه های بزرگی به زندگی تان اضافه شود.شما متوجه می شوید که چقدر خوشبخت هستید از اینکه می توانید سفر کنید، در حالی که واقعا می دانید چطور بسیاری از مردم جهان زندگی می کنند. برای تماشا هم که شده، آن را تجربه می کنید. در حالی که ما در فیس بوک و توییتر بحث های رفتاری داریم، بچه ها در سراسر جهان گرسنه سر بر بالش می گذارند (و همچنین در کشورهای توسعه یافته که خیلی ناراحت کننده است).این به این معنا نیست که من برای "گردشگری فقر" بحث می کنم، اما رفتن به مکان هایی که با مکان های شما کاملا متفاوت است می تواند ذهن شما را به فرهنگ های مختلف، شیوه زندگی، رفتارها و سطوح درآمد باز کند.

سفر در سراسر ماداگاسکار 4

صمیمیت و رفتار اهالی ماداگاسکار

از نکات سفر به ماداگاسکار بدانید که مردم محلی در ماداگاسکار صمیمی، مهربان و مهمان نواز بودند. در واقع آن ها با نحوه مکالمات و احوال پرسی های ما که در آن جا بودیم آشنا نبودند. آن ها هرگز احساس نمی کردند که من به آنجا تعلق ندارم. من تمام تعاملاتم با مردم و لبخند های شادی که روی صورت شان بود را دوست داشتم. مطمئن هستم که آن ها آب تازه، مراقبت های بهداشتی، غذا و زیرساخت های اولیه را بیشتر از هرچیز دیگری دوست دارند. اما خوشحال بودم که بچه ها را در حال بازی در خیابان ها می دیدم نه اینکه تمام مدت آیفون هایشان کنارشان باشد و با آن بازی کنند. خوب است که از از مجموعه اطلاعات سفر به ماداگاسکار به خاطر داشته باشید که این فراتر از مصرف کردن است.سفر به ماداگاسکار سفر عمیقی بود زیرا مرا از بیانم منصرف کرد و به من یادآوری کرد که نابرابری شدید در جهان وجود دارد و باید به آن بیشتر توجه کنیم. این یادآوری بود که دوباره با تفکر مدرسه رالف والدو امرسون موافقت گردید: بیشتر اوقات برای احترام به مردم باهوش و برای محبت کردن کودکان؛ برای قدردانی از منتقدان صادق و تحمل کردن خیانت دوستان دروغگو؛ قدردانی از زیبایی ها، پیدا کردن صفات خوب در دیگران؛ ترک دنیا کمی بعد از دوران کودکی یا رهایی از وضعیت اجتماعی؛ و یا حتی برای شناختن زندگی آسان تر، بخندید زیرا شما زنده اید و زندگی می کنید. این کار قطعا باید به موفقیت منجر شود.کلمات بدون عمل چیزی نیستند. نباید بیش از حد خودخواه باشم و باید بیشتر تلاش کنم تا مکان هایی که به من کمک بسیاری می کنند، را بگردم.

آینده ای پر از امید

بنابراین، همانطور که من این مقاله را تمام می کنم، می خواهم برخی از سازمان های خوب و پیشرفته ی محلی را که برای بهبود شرایط زندگی در ماداگاسکار تلاش می کنند را نشان دهم. من 250 دلار به هر کدام از این ها اهدا کرده ام."فیدبک ماداگاسکار" سازمانی است که به منظور کاهش فقر از طریق کار مستقیم با جوامع برای تشخیص رابطه بین فقر، تخریب محیط زیست و ضعف سلامت کمک می کند. این سازمان به پروژه های مناطق دور افتاده اولویت می دهد.از نکات سفر به ماداگاسکار بدانید که "سید ماداگاسکار" متخصص در پروژه های توسعه ی پایدار و حفظ منابع طبیعی در بخش جنوب شرقی ماداگاسکار است. پروژه های آن شامل ساختن مدرسه، مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و موارد دیگر است."مادالیف" یک سازمان غیر انتفاعی است که توسط یک گروه کوچک در هلند اداره می شود و هدفش این است که به کودکان فقیر در ماداگاسکار کمک کند تا آینده خوبی داشته باشند. همچنین "مادالیف" به اشتغال محلی در مکان پروژه کمک می کند، مانند هتل زیستی-اجتماعی آن در امبوسیترا (جایی که من در آن اقامت داشتم).سازمان "امید برای ماداگاسکار". از نکات سفر به ماداگاسکار بدانید که "امید برای ماداگاسکار" با تمرکز بر کودکان و زنان محروم، مدارس را می سازد و تعمیر می کند و به کودکان نیازمند، کمک هزینه تحصیلی می دهد. همچنین برای بهبود خودکفایی روستا از طریق پروژه های آب پاکیزه و پرماکالچر کار می کند.دکتر ریف- یک سازمان غیر انتفاعی است و 15 سال است که پروژه های حفاظت در جنوب غربی ماداگاسکار را اجرا می کند. دکتر ریف برای ترمیم و حفظ زیستگاه های آسیب پذیر و بهره برداری منابعی که بیش از حد استفاده می شود تلاش می کند و پروژه هایی برای کاهش فقر در ماداگاسکار ایجاد می کند.در کشوری که غذا کمتر از یک دلار است و فساد بسیار است و آموزش های عالی رایج نیست، کمتر افرادی می توانند راه بسیار، بسیار طولانی را طی کند.من شما را تشویق می کنم که به دنبال مقصد هایی باشید که زندگی شما را دگرگون می کند؛ سازمان هایی که در سفر به دیگران و محیط زیست کمک می کند را پیدا کنید؛ برای خروج از مسیر توریستی، ذهنیت خود را گسترش دهید، قلب خود را باز کنید، گاندی می گوید: تغییری باشیم که می خواهیم در جهان ببینیم.همچنین در برنامه خود داشته باشید که ماداگاسکار را ببینید. جای خیلی باحال و شگفت انگیزی است.

سفر در سراسر ماداگاسکار 5

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با نکات ضروری سفر به ترکیه؛ کشور محبوب ایرانی ها

ن. چرمچی ، چهارشنبه 28 خرداد 1399

در این مقاله جذاب و خواندنی برای دانستن نکات مهم سفر به ترکیه با ما همراه شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :