سفر به هامبورگ | معرفی 10 مکان برای خوشگذرانی در هامبورگ

 افتتاح سالن کنسرت Elbphilharmonie که اخیرا برگزار شده است باعث شده تا هامبورگ، این شهر بندرگاهی در مرکز توجه گردشگران قرار گیرد؛ اما شهر زیبای هامبورگ علاوه بر این سالن مجلل جاذبه های توریستی فراوان دیگری نیز دارد و همچنین دارای نوشیدنی های فوق العاده، هتل هایی با معماری زیبا و ساندویچ های ماهی بسیار خوشمزه نیز می باشد. در ادامه با سفر به هامبورگ و جاهای دیدنی هامبورگ برای خوشگذرانی در هامبورگ با ما همراه باشید.

هتل Gastwerk

 سفر به هامبورگ ویژگی منحصر به فردی در داشتن هتل هایی با معماری خاص و هاستل هایی با شیروانی های زیبا دارد. هتل مجلل Gastwerk، که در ساختمانی با آجرهای قرمز که سابق کارخانه ی گاز بوده، در غرب هامبورگ و در منطقه ی Bahrenfeld  قرار دارد. Gastwerk دارای فضایی دلپذیر و خوشایند برای خوشگذرانی در هامبورگ بوده و اتاق هایی با طراحی مینیمالیسم و شیروانی دار و تزئینات مطلقاً صنعتی و آهنین است. مبل های راحت چرمی، کافه ی دلنشین و اسپای سبک مراکشی Gastwerk به دوست داشتنی و صمیمی تر شدن فضای آن کمک می کنند. هتل ده دقیقه از مرکز شهر با ماشین فاصله دارد و درست کنار یک ایستگاه اتوبوس واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده از ایستگاه Bahrenfeld فاصله دارد. تیم تدارکات مبتکر این هتل پیشنهاد اقامتگاه های مدرن دیگری در اطراف شهر نظیر Superbude  در سنت پائولی و 25hours  در HafenCity را نیز برای شما دارند.
قیمت اتاق های Doubles هتل بدون سرویس جانبی از 103 یورو شروع می شود.
آدرس: Bei Alten Gaswerk 3
شماره تماس: +49 40 890620
آدرس وبسایت: gastwerk.com

هتل Gastwerk

سرزمین عجایب مینیاتوری (Miniatur Wunderland)

 در سفر به هامبورگ این سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ دارای بزرگترین ماکت راه آهن جهان است و از بزرگترین مراکز تفریحی هامبورگ برای خوشگذرانی در هامبورگ به شمار می رود که هر روزه مملو از جمعیت بازدیدکنندگان است. این مکان همه را به وجد می آورد. کودکان با حیرت به ماشین های آتشنشانی و قطارهای بخار که غژغژ کنان از کنار جمعیت گذرند، خیره می شوند. نوجوانان جلوی تصویر پس زمینه ای از کازینوهای لاس وگاس یا کوه های آلپ سوئیس در حال سلفی گرفتن هستند و بزرگسالان با هیجان ماکت های سالن آمفی تئاتر رم یا کلیسای سنت پیتر را بررسی می کنند. جمعیت بزرگی اطراف ماکت شبیه سازی شده ی فرودگاه هامبورگ در سفر به هامبورگ جمع می شوند و هر چند دقیقه یک بار یک ماکت هواپیمای مدل لوفت هانزا روی باند به حرکت درآمده و به طرز شگفت انگیزی پرواز می کند. انتظار یک بازدید کوتاه مدت را نداشته باشید چرا که تعداد زیادی نمایشگاه در سالن های مختلف با مجموع مساحت 16 کیلومتر وجود دارد و تعداد فیگورهایی که می توانید از آن ها بازدید کنید به بیش از 260000 می رسد. بلیت خود را آنلاین رزرو کنید تا از تلف شدن وقت تان با ایستادن در صف های طولانی جلوگیری کنید. پس از بازدید از سرزمین عجایب از Speicherstadt  از جاهای دیدنی هامبورگ دیدن کنید، مسیر پر پیچ و خمی از بناهای متعلق به قرن 19 میلادی و کانال های باریک که زمانی قلب بندرگاه هامبورگ به شمار می رفتند و در حال حاضر جزو میراث جهانی یونسکو هستند.
هزینه ورودی بزرگسالان: 13 یورو
هزینه ورودی کودکان: 6.50 یورو
آدرس وبسایت: miniatur-wunderland.com

سرزمین عجایب مینیاتوری (Miniatur Wunderland)

رستوران Brachmann’s Galeron

 محله ی پر از شن و ماسه ی سن پائولی هامبورگ از جاهای دیدنی هامبورگ با داشتن استادیوم پر جنب و جوش و حامیان دیوانه اش، قلب و روح هامبورگ به شمار می رود. مکان هایی نظیر Jolly Roger و Old Sailor که پاتوق دریانوردان اهل نوشیدنی هستند در این منطقه وجود دارد که هزینه ی یک نوشیدنی در آن ها 2 یورو می شود و در کنار آن ها کوکتل بارها و رستوران های محلی نو آورانه قرار دارند. Saskia Brachmann واگن رستوران دوست داشتنی اش را ده سال پیش بازگشایی کرد و در مسیر خود پیشگام شد. بشقاب های غذای این رستوران فوق العاده خوشمزه هستند. Schwabian خانگی که برای جنوب آلمان است. بشقاب پاستای spätzle خوش طعم که با قیمت عالی سرو می شود در کنار غذاهایی مانند  lentils و onion confit یا راگوی گوزن تکمیل می شود. همچنین، گیاه خواران می توانند از بشقاب خوراک کدو و چغندر لذت ببرند. Ben Atkins که یکی از سالن کارهای انگلیسی این رستوران است از روز پنج شنبه تا شنبه درب نوشیدنی بار  پایین را باز می کند و DJ تا ساعات اولیه ی صبح اجرای موزیک دارد.
قیمت ها از 12.50 یورو شروع می شود.
آدرس: Hein-Hoyer-Strasse 60
شماره تماس: +49 40 673 05123
ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از 6:30 الی 10:30 شب
آدرس وبسایت: http://www.brachmanns-galero

رستوران Brachmann’s Galeron

بازار Flohschanze

در سفر به هامبورگ محله ی Sternschanze هامبورگ از دیرباز منطقه ی توزیع و تأمین گوشت هامبورگ محسوب می شده و هر شنبه صبح خیابان های سنگ فرش شده ی میان کشتارگاه های تاریخی این منطقه مملو از دکه هایی می شود که به فروش لباس های قدیمی، کتاب، تابلو های نقاشی، ظروف برنجی و لوسترهای کریستال، لوازم آنتیک گران قیمت و جعبه های bric-a-brac به قیمت 1 یورو، مشغول هستند. به علت این که فروش اجناس نو در این بازار ممنوع است، این مکان حال و هوای بازار مکاره به خود گرفته است. به بار کوچک Pfortner Hauschen سری بزنید که قبلا دروازه ی خانه ی abbatoir بوده و صاحب خوش مشرب آن یعنی Jurgen برای شما شاه ماهی سنتی و ساندویچ های خیارترشی fischbrötchen تدارک می بیند.
آدرس: Neuer Kamp Strasse 30
ساعات کار: شنبه ها 8 الی 4 بعدازظهر

بازار Flohschanze

موزه mile

 موزه ی mile هامبورگ از جاهای دیدنی هامبورگ که از 5 سالن نمایشگاه بزرگ تشکیل شده، توسط دو موسسه ی هنری کاملا متفاوت بنا شده است. در ضلع انتهای شمالی و نزدیک به ایستگاه اصلی Hauptbahnhof Nord، Kunsthalle محبوب و معتبر قرار دارد که یکی از بزرگترین مجموعه های هنری اروپا را در خود جای داده است. در انتهای جنوبی، Deichtorhallen قرار دارد که دو راهرو بازار متعلق به قرن 19 میلادی بوده که تبدیل به محل نمایشگاه برای نمایش آثار هنری و عکاسی شده است. Kunsthalle اصلی یک ساختمان با نمایی از 1847 آجر قرمز رنگ است که به تازگی یک بازسازی بزرگ با هزینه ی 24 میلیون یورو در آن انجام شده و آثار بزرگانی نظیر Cranac و هنرمندان بزرگ قرن بیستم مانند پل کلی، اسکار کاکووشکا، ماکس ارنست و پیکاسو در آن به نمایش گذاشته شده است. در مجاورت این موزه، یک گالری مدرن با نمای بتن و شیشه قرار دارد که نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون یو کلاین، وارول و تریسی امین را در آن برپا می شود. Deichtorhallen در سایه ی برج های اداری شیشه ای Der Spiegel قرار گرفته است. سالن نمایشگاه روباز و مینیمالیست آن از جاهای دیدنی هامبورگ آثار هنرمندان آوانگاردی همچون  Sigmar Polke، Baselitz و Beuys را به نمایش می گذارد و در عین حال نمایشگاه های Haus der Photographie  شامل آثار Martin Parr، Richard Avedon و Sarah Moon می شود.
ورودی برای هر 5 نمایشگاه  Kunstmeile 36 یورو است. (شامل تخفیف نیز میشود.)
ورود برای افراد زیر 18 سال رایگان است.
آدرس وبسایت: kunstmeile-hamburg.de

موزه mile

بار باربارا، خیابان Reeperbahn

 Reeperbahn با داشتن موسیقی زنده، کلاب رقص و بار به اندازه همان زمانی که گروه بیتلز در سال 1960 کارش را در این مکان شروع کرد، پر شور و هیجان و برای خوشگذرانی در هامبورگ است. در Grossefreiheitstrasse هامبورگ ، بندهای مختلف هر شب در پاتوق های معروف و افسانه ای گروه بیتلز همچون Indra Club  و Kaiserkeller اجرا می کنند. همچنین، خالی از لطف نیست که بدانیم  Mojo به عنوان جزیی از کلاب رسمی هامبورگ شناخته شده است. اما مکان هایی که امروزه پاتوق افراد محلی هستند، بارهایی همچون Barbarabar و Rosi’s Bar در نزدیکی آن، هستند که هزینه ی ورودی ندارند، دی جی ها در آن ها اجرا دارند و نوشیدنی های ارزان قیمت سرو می کنند. بار مخصوص هتل grungy Hong Kong  نیز یک گزینه ی مناسب دیگر برای لذت بردن از یک نوشیدنی است که به صورت شبانه روزی پذیرای مشتریان می باشد.
آدرس بار باربارا: Hamburger Berg 11
ساعات کار: 8 شب تا بامداد
آدرس وبسایت: barbarabar.de

بار باربارا، خیابان Reeperbahn

خرید از فروشگاه Maison Suneve

 گرچه کمی همه پسند و معمولی شده است اما محله ی Karoviertel سنت پائولی یکی از قدیمی ترین مناطق هنری در مجموعه جاهای دیدنی هامبورگ در سفر به هامبورگ است، به خصوص بازار Marktstrasse که در آن ردیفی از بوتیک های زیبا، فروشگاه های لباس وینتیج، رکوردشاپ های vinyl، رستوران های گیاهی و یک فروشگاه شیرینی فروشی وسوسه انگیز به نام Gretchen’s Villa برای خوشگذرانی در هامبورگ قرار دارد. اولین فروشگاهی که در خیابان قرار دارد Maison Suneve است که لباس هایی با ترکیب سیاه و سفید مینیمالیست و همچنین لباس هایی با طراحی چاپ گرافیکی که توسط طراحان داخلی Katharina Czemper و Mathieu Voirin هنرمند، تهیه شده اند را به نمایش گذاشته است. مشتریان می توانند با Katharina که معمولا در کارگاه هنری پشت بوتیک حضور دارد، صحبت کنند.
آدرس: Marktstrasse 1
ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه 12 الی 7 بعدازظهر
آدرس وبسایت: maison-suneve.com

خرید از فروشگاه Maison Suneve

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی 10 مکان برای خوشگذرانی در سنت پترزبورگ

پگاه فراهانی ، سه شنبه 19 دی 1396

در این مطلب قصد داریم سفری مجازی به سنت پترزبورگ داشته باشیم تا با 10 مکان عالی برای خوشگذرانی و تفریح در آن و زیبایی های این شهر تاریخی و جذاب بیشتر آشنا شویم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :