سفر تک نفره به آفریقا | زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا

شما احتمالا مطالب منفی بسیاری در رسانه ها در مورد آفریقا شنیده اید از جمله قحطی، بیماری و جنگ اما آفریقا قاره ای بزرگ و متنوع است که می تواند حیات وحش عجیب و غریب، دیدنی و جذابی را ارائه دهد به همین دلیل بسیاری از مردم آن را در ته لیست سفر خود قرار می دهند اما آیا آفریقا امن است؟ آفریقا عمدتا به اشتباه درک شده است. در سفر تک نفره به آفریقا بدانید که زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا وجود دارند و دیدنی هستند. برای مرد و زنی که می خواهند سفر کنند، از نکات سفر انفرادی به آفریقا بدانید که این مکان امن هستند که با ریسک کم و با یک آمادگی کم و حس مشترک سفر اداره می شوند. بهترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا اوج هیجان را برای شما در زمان سفر به این قاره تداعی می کنند.

africa

نکات سفر انفرادی به آفریقا : بوتسوانا

آسان است که در اطراف بوتسوانا بمانید زیرا تقریبا همه انگلیسی صحبت می کنند و بسیار امن است. این کشور به عنوان یکی از برترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا نیز شناخته می شود چرا که تعداد محدودی از حیات های وحش حصار بندی شده اند و اکثر آن ها به منظور احراز استانداردهای حساس به محیط زیست ساخته شده اند. زمین های فوق العاده متنوع، دشت و کویر و دلتاهای داخلی همراه با پرندگان عجیب و غریب و حیات وحش به طور باور نکردنی در اینجا رخ می نماید. در واقع دیدن برخی از معتبرترین شیرها، فیل و سگ های وحشی در قاره و همچنین مهاجرت بیش از 30000 گورخر در فصل سبز در کالاهاری واقعا از منظره های حیرت انگیز اینجاست. همچنین دلتا اوکواننگو بوتسوانا یکی از هفت عجایب طبیعی قاره آفریقا است و از بهترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا می باشد.

بوتسوانا

نکات سفر انفرادی به آفریقا :  نامیبیا

در نزدیکی بوتسوانا، نامیبیا به خاطر مدیریت خوب آن یکی از زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا است. در حالی که در شهرهای بزرگ جرایم کوچک وجود دارد اگر حواستان را جمع کنید مثلا وسایل ارزشمندتان را در وسایل نقلیه پارک شده ترک نکنید و چشمانتان را مراقب کیف جیبی یا کیف پولتان نگه دارید، بعید به نظر می رسد یک قربانی باشید. جو برای آمریکایی ها خوشایند و پذیرا است. نامیبیا یکی از برترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا است که مقصدی صحرایی معتبری است با مجموعه ای از حیات وحش جالب و جذاب، جلوه های فرهنگی جذاب و پس زمینه های دراماتیک. جستجو برای فیل های سازگار با صحرا در دامارالاند می تواند جذاب باشد. در ساحل دریای Sossusvlei با ماسه های گرانیت و جنگل های فسیلی به گشت و گذار بپردازید و از روستای Himba در همان نزدیکی بازدید کنید و شب را در Okaukuejo Waterhole بگذرانید. برای تماشای بسیاری از حیواناتی که می آیند و می روند از جمله کرگدن سیاه حتما صبر کنید و در اینجا اقامت کنید.

نامیبیا

نکات سفر انفرادی به آفریقا : شوچوئن، مراکش

مراکش یک کشور با تضادهای گوناگون است. از زندگی در الجزیره الفنا تا بیابان های کوهستان های عالی و مردم بربر. در حالیکه سایر کشورهای شمال آفریقا به طور فزاینده ناپایدار و نا امن شده اند، این کشور برای اکثر موارد سفر نسبتا پایدار و امن باقی مانده است. شهر آبی که به عنوان شفشاون معروف است، شاید از جذاب ترین شهرهای مراکش باشد. این شهر همچنین به عنوان یکی از شهرهای زیبا در زمین شناخته شده است. این شهر واقعا یک رویای آبی است که با معماری روشن و باشکوهش در تپه های منطقه شمال غربی دلربایی می کند. ردیف بعد از ردیف، ساختمان ها در مرکز آن با رنگ آبی در سایه های از رنگ آبی داخل آکواریوم پوشیده شده اند. رنگ آمیزی غیرمعمولی توسط پناهندگان یهودی که در طول قرن 15 میلادی به اینجا آورده شده بودند، انجام گرفت. آن ها معتقد بودند که هر چقدر بیشتر به رنگ آبی نگاه کنند، بیشتر در مورد بهشت فکر می کنند. هیچ وسیله نقلیه ای در خیابان های باریک آن، جایی که فروشندگان محصولات خود را در بازارهای آزاد و سنتی می فروشند، مجاز نیست حرکت کند. دیوارهای بلند از پرتوهای شدید خورشید جلوگیری می کند تا باعث خنکی منطقه شود و تقریبا از هر نقطه ای در شهر شفشاون شما می توانید بالای قله های کوه ها را ببینید و این منطقه از بهترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا می باشد.

شوچوئن، مراکش

سفر تک نفره به آفریقا :  اتیوپی

اتیوپی در گذشته قحطی های وحشتناکی را متحمل بوده و دچار فاجعه غم انگیزی شده بوده است اما امروزه از زمان آن قحطی ها مدت بسیار طولانی ای گذشته است. این کشور نسبتا امن است. اگر به اینجا سفر کنید خواهید دید که اتیوپی یکی از امن ترین کشور های قاره از نظر غذایی است. علاوه بر این، خشونت در اینجا عملا غیرممکن است و محیط بسیار دوستانه است فقط مراقب کلاهبرداری های قابل پیش بینی و مانند آن ها در شهرهای بزرگ باشید. این کشور متنوع با مناظر زرق و برق دار و برخی از حیات وحش کمتر شناخته شده آفریقا و همچنین تاریخی که چشم انداز وسیع آن با گنجینه های تاریخی که از قلعه های قرن هفدهم تا گورهای باستانی و Obelisks است، بسیار جذاب است. شما مناظر متفاوتی از گودال های عمیق این کشور را خواهید دید. گستره وسیعی از دریاچه تانا و دشت های خشک دره Omo و شهر پرجمعیت آدیس آبابا و دره های کوه های سیمیمان واقعا خیره کننده هستند. همچنین بسیاری از حیوانات جالب مانند پرندگان Gelada، کوه نایالا، گرگ اتیوپی و والی ابیکس نیز دیدنی می باشند. این کشور همچنین یک مکان استثنایی برای پرندگان عجیب و غریب با حدود 850 گونه پرنده است که بسیاری از آن ها فقط در این کشور هستند و آن را به یکی از زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا بدل کرده است.

اتیوپی

سفر تک نفره به آفریقا :  اوگاندا

اوگاندا یک جواهر دست نخورده است به خصوص در مقایسه با همسایگان خود تانزانیا و کنیا. با توجه به گذشته آشفته، گردشگری در اینجا هنوز به طور گسترده ای توسعه نیافته است به این معنی که همه چیز ارزان است و ارتباط با مردم نیز آسان است. در اواسط نیم قرن گذشته، اوگاندا تعدادی از تروریست های روانی مانند ایده امین و جوزف کنی را پذیرا بوده است اما مروارید آفریقا همانطور که وینستون چرچیل آن را نامیده است، امروز نسبتا پایدار است و خطر واقعی کمی برای بازدید کنندگان خارجی به خصوص در خارج از پایتخت وجود دارد. در یکی از معروف ترین پارک های آفریقایی، پارک ملی Bwindi که در حدود 128 مایل مربع از جنگل های بارانی سرازیری کوهستانی قرار دارد و تخمین زده شده است که تعداد 360 گوریل در اینجا زندگی می کنند و در مجموع 120 گونه مختلف پستاندار شامل 11 گونه از اولات، گربه های طلایی آفریقایی، گراز غول پیکر جنگلی و نزدیک به 400 گونه پرنده از جمله 23 گونه از 24 گونه بومی بر روی Albertine Rift و چندین گونه در معرض خطر مانند پرنده سبز آفریقایی نیز در اینجا زندگی می کنند. شما همچنین می توانید همزمان در Mpigi پایتان را در دو نیمکره شمالی و جنوبی قرار دهید و برای به یادگار نگاه داشتن این مناسبت یک تی شرت را به خانه ببرید.

اوگاندا

سفر تک نفره به آفریقا :  تانزانیا

تانزانیا یکی از برترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا محسوب می شود. بسیاری از استراحتگاه های ساحلی محبوب و جاذبه های توریستی دیگر که در آن شما کاملا احساس امنیت می کنید، وجود دارد و بسیاری از مردم می دانند که در جوامع تانزانیا احساس مهربانی در میان اقوام وجود دارد. مراقبت از همسایه یک مفهوم بسیار قوی در اینجا است که باعث می شود هر کسی احساس امنیت کند. شما می توانید زمان سفر از سواحل باشکوه و شام در دریا لذت ببرید همچنین بسیاری از حیوانات بزرگ قاره آفریقا را ببینید. پارک ملی روحا واقعا همه اینها به استثنای کرگدن را دارد. این محیط به خصوص دارای احساس سردی از آفریقا است که مدت ها پیش از آن، وحشی و غیرقابل تحمل بوده است. بزرگترین عامل شهرت آن گروه های سگ های وحشی هستند زیرا این یکی از محدود مکان هایی در سرزمین آفریقا است که آن ها می توانند به راحتی مشاهده شوند اما همچنین شیرها، بوفالو، گاستال گرانت و جمعیت وسیع و متنوعی از بزهای کوهی از جمله نادرترین گونه هایی هستند که می توانند به راحتی مشاهده می شوند.

تانزانیا

سفر تک نفره به آفریقا :  مالاوی

اگر شما به دنبال یک سفر انفرادی امن و آرامش بخش هستید، شهر کوچکی از مالاوی ایده آل است. این کشور به عنوان یکی از آرام ترین مناطق آفریقا شناخته شده است. جاذبه های زیادی مانند پارک های تمیز وجود ندارد اما ساختمان های قدیمی سنگ، کلیساها و مزارع دوست داشتنی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. این مقصد آینده آفریقایی به عنوان یکی از امن ترین و بهترین کشورهای آفریقایی محسوب می شود تا شما بتوانید از بهشت طبیعی آن لذت ببرید. مالاوی همچنین قلب گرم آفریقا نام دارد. در زبان مادری مردم محلی مالاوی دوستی را تشویق می کند و شما کودکانی را خواهید دید که با پویایی به سوی شما می آیند تا بگویند سلام. دریاچه مالاوی خیره کننده است و انواع گونه های پرنده و همچنین کرگدن ها، گرازها، بابون ها و گاهی اوقات فیل ها مجذوب کننده اند.

مالاوی

سفر تک نفره به آفریقا : کنیا

با بهبود امنیت این منطقه، کنیا در حال حاضر برای مسافرت انفرادی امن تر از همیشه است. درست مثل هر مکان دیگر، مهم است نگاهی به اشیای با ارزش خود داشته باشید زیرا جرم و جنایت شایع است اما شما در اینجا می توانید به طور باور نکردنی جاهای معرفی شده توسط کنیایی ها را پیدا کنید. پارک ملی دریاچه ناکورو یک بهشت است که شما را عاشق پرنده می کند. این پارک همچنین خانه ای برای دو میلیون فلامینگو است که در اطراف لبه دریاچه قرار دارند و یکی از جذاب ترین مکان های کل کشور است. شما همچنین فرصتی برای دیدن بسیاری از موجودات آبی دوست داشتنی مانند آهوی آبدوست و اسب آبی و همچنین زرافه ها، آهوی سرخ رنگ و کرگدن های سفید خواهید داشت. مسافران انفرادی همچنین می توانند از پارک هایی که کمتر بازدید می شوند مانند پارک ملی مرو استفاده کنند که حدود 540 مایل مربع از قلمرو را فرا می گیرد و با طیف وسیعی از حیات وحش از جمله شیرها، فیل ها، هیپ ها، پایتون ها و بیش از 400 گونه پرنده پر شده است.

کنیا

سفر تک نفره به آفریقا :  رواندا

رواندا در میان کشورهای آفریقایی از کمبود تروریسم و آمار جنایت بهره می برد و این کشور یکی از امن ترین کشورها در سراسر قاره آفریقا محسوب می شود. رواندا همچنین شامل یکی از بزرگترین جنگل های گرمسیری در آفریقا می باشد که می تواند روزها مورد بازدید قرار گیرد. پارک ملی آتشفشان ها تجربه منحصر به فردی از حیات خود را ارائه می دهد. ردیابی گوریل های کوهی در این کشور کوچک در بالاترین فلات آفریقایی در قلب این قاره می تواند هیجان انگیز باشد. در اینجا جنگلی است که می تواند دلیل معروف شدن پارک های مشهور آفریقا را پیدا کنید. خانه ای از دو سوم گوریل های کوهستانی باقی مانده که جمعیتشان فقط 880 است. ده ها گروه از گوریل ها برای گردشگران از طریق راهنماهای مختلفی که گردشگران را هدایت می کنند و زندگی گروهی خود را از طریق جنگل های متراکم می گذرانند، قابل دسترسی هستند.

رواندا

سفر تک نفره به آفریقا :  ماداگاسکار

ماداگاسکار برای حیات وحش خود معروف است. به لطف فیلم متحرکی با همان نام از جمله لمور که خصوصیات برجسته ای داشت، محبوبیت یافت. در حالی که حیوانات در این فیلم جذاب بودند، بهتر است که آن ها را در حیات وحش مشاهده کنید و این کشور جزیره ای به دلیل سیاست ها و حکومت داری خوب آن بسیار امن است. در حالی که شما اینجا هستید، به منکانرا اکسپرس، راه آهن دوران استعمار فرانسوی که از مناکارا در ساحل جنوب غربی تا Fianarantsoa در ارتفاعات بالا می رود، فکر می کنید. این فرصتی برای کشف یکی از مناطق پرجمعیت جهان است.

ماداگاسکار

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مقاصد گردشگری ایده آل برای سفر تک نفره خانم ها

ن. چرمچی ، جمعه 1 تیر 1397

در این مطلب همگردی، به معرفی ده مقصد گردشگری ایده آل، چه از نظر تجاری یا ایمنی، روحی و یا اجتماعی، برای سفر تکنفره خانم ها می پردازیم :

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :