10 ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی، آسیا

اندونزی، بهشت عاشقان ساحل های باورنکردنی است. با سواحل سفید شنی، دریاهای فیروزه ای، جنگل های سرسبز باشکوه، هرگز نمی خواهید این مجمع الجزایر که بیش از 18000 جزیره دارد را ترک کنید و به ماجراجویی نپردازید. پاییز امسال به اندونزی بازگشتم تا این کشور عجیب و غریب را با اسکای اسکانا کشف کنم. برجسته ترین جاذبه های گردشگری اندونزی برای من، غواصی در پارک ملی کومودو و پیاده روی به سمت دهانه ی آتش فشان کلیموتو در هنگام طلوع خورشید بود که این دو را به شدت به شما توصیه می کنم.
در طول سفرم، مسافران زیادی دیدم که اندونزی را خانه ی خود ساخته اند. بعد از دیدن کشورهای بی شماری در اطراف این سیاره، آنها عاشق اندونزی شدند و هرگز آن را ترک نکردند. اگر تا الان به جاهای دیدنی اندونزی سفر نکرده اید، الان وقت جمع کردن وسایل سفر است. در مجله همگردیبا ما همراه باشید برای خواندن10 ماجراجویی باور نکردنی که می توانید در اندونزی داشته باشید...

اندونزی

سفر روزانه به پادار

سومین جزیره ی بزرگ از جاهای دیدنی اندونزی در پارک ملی کومودو، جزیره ی پادار است که یکی دیگر از مکان های عالی برای پیاده روی است. در حالی که مسیرها کمی بیشتر از بارا باتور چالش برانگیز است، ولی قطعا ارزش اکتشاف را دارد.
به سمت بلندترین قله ی این جزیره بروید تا منظره ای زیبا از پارک ملی کومودو را مشاهده کنید.
جایزه: بیشتر تورهای روزانه از لبوئن باجو شامل بازدید از پادار، ناهار خوردن در ساحل پینک، بازدید از جزیره ی کومودو و غواصی با لوله مخصوص تنفسی در نقطه ی مانتا رای است.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 1

طلوع آفتاب در بارا باتور

پیاده روی در هنگام طلوع آفتاب به سمت کوه بارا باتور، در بالی مشهور است. درمیان افراد محلی، این کوه ، مقدس توصیف شده است کوه باتور در واقع یک آتشفشان فعال و از جاذبه های گردشگری اندونزی است. با این حال، کاملا امن است و برای هر دوست دار طبیعت، منظره ای دیدنی است.
می توانید تنهایی به این کوه بروید یا به صورت بخشی از تور گروهی به این کوه بروید. در هر صورت، نیاز خواهید داشت که دو ساعت و نیم قبل از طلوع آفتاب این حوالی را ترک کنید. این یک پیاده روی آسان است، اما به کفش های خوبی نیاز دارید تا در سرازیری دچار لغزش نشوید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 2

دهانه های آتش فشان کلیموتو را ببینید.

تغییر رنگ دریاچه های دهانه ی آتش فشان کلیموتو که در جزیره ی فلورس قرار گرفته است، یکی از دیگر از جاهای دیدنی اندونزی است که باید ببینید. به لطف واکنش شیمیایی که ناشی از گازهای آتش فشانی نزدیک است، این سه دریاچه نمادین می توانند، آبی، زمردی، شکلاتی یا قرمز یاقوتی باشند.
برنامه ریزی کنید که حداقل یک روز را برای کاوش در این منطقه بگذرانید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 3

غواصی در کومودو

طرفداران بی شمار غواصی، جزایر کومودو، بهترین نقطه در جهان می دانند. با تعدادی از طبیعی ترین صخره های دریایی دست نخورده جهانی و مجموعه ای جذاب از زندگی دریایی ، که رویای هر غواصی است.
در آب های گرم شمال، مرجان های شگفت انگیزی را خواهید یافت. در آب های سردتر جنوبی ،نهنگ ها و ماهی هایی با زیبای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که از برترین جاذبه های گردشگری اندونزی است.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 4

در سازه ی معبد بروباتور کاوش کنید.

این معبد در دره ی کدو، در جزیره ی جاوا از جاهای دیدنی اندونزی قرار گرفته است، که می توانید یکی از بزرگترین کوه های بودایی در جهان و همچنین یک مکان میراث جهانی یونسکو را بیابید. درقرن های 8 و 9 میلادی ساخته شده است، این مجموعه شامل سه معبد اصلی است که معبد بروباتور بزرگترین آنها است و 72 گنبد با مجسمه ای از بودا را در خود دارد.
زیبایی فوق العاده این مناظر بر فراز این مجموعه در هنگام طلوع آفتاب فوق العاده است.
سبک های الهام بخش اندونزیایی مورد علاقه من را بخرید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 5

شالیزارهای برنج اوبود

چه کسی انتظار یک شالیزار برنج بسیار زیبا را دارد؟ و تنها به این دلیل که من یک شالیزار برنج را دیده ام، دلیلی بر آن نیست که شما همه ی آنها را ببینید. مردم بالی از یک سیستم منحصر به فرد آبیاری استفاده می کنند که شالیزارهای برنج را به طرز قابل ملاحظه ای زیبا می کند.
بهترین مکان برای داشتن یک منظره ی زیبا، تراس های تی گللانگ مشرف به شالیزارهای برنج در اوبود است که شهرت جهانی دارند.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 6

با لوله ی مخصوص تنفسی در گلی منو غواصی کنید.

نیاز ندارید که به صورت شخصی و نزدیک به زیرآبی های جهانی اندونزی، غواصی کنید. فقط کفش شنا و لوله ی مخصوص تنفس خود را به سواحل رویایی گلی منو بیاورید. این جزیره ی آرام، غواصی جذابی با لوله و ماسک در تمام ساحل شمالی و جنوبی ترین نقطه ی ساحل غربی دارد.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 7

موج سواری و غروب های آفتاب چنگو

دلیلی وجود دارد که موج سواران بالی را دوست دارند. که این دلایل شامل آب و هوای بی عیب و تعدادی از موج های محکمی است که جزو محکم ترین موج های این سیاره است. اگر اصول را بلد باشید و آرام باشید، مکانی که کمترین گردشگر را جذب می کند، چنگو را پیدا کنید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 8

به آبشارهای سنگدان جایل و تیو کالپ بروید.

لامبوک شمالی یکی دیگر از مکان های عالی برای پیاده روی است. برنامه ریزی کنید که حداقل یک روز بعدازظهر، زیبایی طبیعی جذاب این منطقه را کشف کنید. سفری را به جنگل سرسبز تا آبشار سنگدان جایل شروع کنید، و سپس به سمت آبشار تیو کالپ بروید، جایی که می توانید، یک شنای نیروبخش را داشته باشید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 9

غروب آفتاب در ایلیواتو

ایلیواتو به خاطر موج سواری های بسیار خوب و معبد پورا لوهر ایلیواتو مشهور است، ایلیواتو یکی از بهترین مکان ها در بالی برای دیدن غروب آفتاب است. این منطقه را به تنهایی کاوش کنید، یا به عنوان یکی از اعضای تورهای محلی که شما را به دیدن غروب آفتاب بر فراز معبد ایلیواتو می برند، بروید.

ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی 10

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جزیره سولاوسی در اندونزی؛ جزیره ای گمشده در طبیعت زیبای آسیا

مهیار قاسمی ، چهارشنبه 25 اسفند 1400

با ما در این مقاله جالب همراه شوید تا بدانید جزیره سولاوسی کجاست و با دیدنی های جزیره سولاوسی آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :