معرفی تعدادی از معروف ترین سوغاتی های والنسیا

والنسیا، فروشگاه و مراکز خرید متعددی داشته و در آنجا نوعی از فروشگاه ها به نام اوت وجود دارند که در آنها می توانید محصولات برندهای معروف را با تخفیفهای فوق العاده تحت عنوان سوغات خریداری کنید. با ما در مقاله محبوب ترین سوغات والنسیا همراه شوید تا شما را با شماری از معروف ترین سوغاتی های والنسیا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با سوغاتی های معروف والنسیا برایتان مفید و جذاب خواهد بود.

صنایع دستی و ظروف چینی رنگارنگ

آیا می دانستید که والنسیا به تولید چینی و سرامیک مرغوب و باکیفیت شهرت دارد؟ یکی از محبوب ترین سوغات والنسیا، ظروف آشپزخانه و وسایل دکوری زیباست. اگر به چینی و سرامیک علاقه دارید، بازدید از موزه سرامیک را فراموش نکنید و از تماشای تنوعی بی مثال شگفت زده شوید.

صنایع دستی و ظروف چینی رنگارنگ

دست سازه های چرمی و حصیری زیبا

اگر به صنایع دستی سنتی چرمی و حصیری علاقه دارید، از خرید این محصولات در والنسیا غافل نشوید. در والنسیا، برخلاف سایر شهرهای بزرگ اسپانیا صنایع دستی سنتی هنوز هم در معرض فروش قرار می گیرند. برای خرید محصولات چرمی و حصیری دست ساز می توانید از فروشگاههای اطراف سنترال مارکت دیدن کنید.

دست سازه های چرمی و حصیری زیبا

روغن زیتون

اگر از طرفداران روغن زیتون هستید، جالب است بدانید که در روم باستان، روغن زیتون اسپانیا از تمام انواع روغنهای زیتون ارزشمندتر و باکیفیت تر بوده است. پس، فراموش نکنید که در سفر به والنسیا حتما این عصاره شفابخش طبیعی را به عنوان سوغات خریداری کرده و به دوستان خود هدیه دهید. انواع روغن زیتون های باکیفیت را می توانید از سنترال مارکت و سوپرمارکتهای El Corte Inglés خریداری کنید.

روغن زیتون

یادگاری های دوست داشتنی والنسیا

بزرگترین فروشگاه باشگاه فوتبال والنسیا در نزدیکی سیتی هال قرار دارد. اگر در بین دوستان و نزدیکانتان کسانی هستند که عاشق فوتبال باشند، حتما به این فروشگاه سری بزنید و با خرید پیراهن و یادگاری های این تیم، آنها را شگفت زده کنید. اگر قصد خرید سوغاتی ارزان را دارید، به فروشگاههای مختلف سوغات که یادگاری هایی از قبیل جاکلیدی، تندیس های کوچک از شخصیت های مشهور، ماکتهای کوچک از آثار دیدنی والنسیا و کارت پستال را عرضه می کنند، سری بزنید و سوغاتی های دوست داشتنی کوچکی را برای عزیزان خود خریداری کنید تا با سوغاتی های معروف والنسیا این پیام را بدهید که در سفر، به یادشان بوده اید.

یادگاری های دوست داشتنی والنسیا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از معروف ترین سوغاتی های باکو

علی مختارنیا ، سه شنبه 1 اسفند 1402

با ما در مقاله معروف ترین سوغاتی های باکو همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین سوغاتی های باکو آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :