مسافرت با نوزاد | بزار سفر برای تجربه ای راحت از سفر با کودکان

در این مطلب از نکات مسافرت با نوزاد برایتان می گوییم از لذت سفر با کودکان و ابزار سفر مورد نیاز که می تواند خاطره ای خوش از این همراهی برایتان بر جای بگذارد. بدون شک شما پدر ها و مادر های عزیز نوزادی فرزندانتان را به خوبی به یاد دارید و حتما خاطرتان هست که در آن زمان با چه مشقتی به سفر میرفته اید. چرا که سفر کردن همراه نوزادان و مراقبت های خاص آنها سختی های خاص خود را دارد. اید در آن زمان خیلی از شما قید سفر را زده باشید و یا آن را به زمانی دیگر موکول کرده باشید و البته خیلی ها هم با خلاقیت خودتان به ابداع وسایلی روی آوردید که سفر را با کودکان و نوزادان اندکی برایتان ساده تر می کنند. اما اگر بدانید چه وسایل از پیش آماده ای برای این کار ساخته شده اند ، بدون شک بدون اندکی تعلل به سراغشان خواهید رفت تا آرام جان و روحتان را باز یابید. هگردی شما را در معرفی و شناخت این وسایل تنها نخواهد گذاشت . پس با ما و همگردی همراه شوید تا در ادامه لوازمی نظیر کالسکه های سبک وزن و تجهیزات تعویض نوزادی را که می توانند مانند یک دستیار تمام عیار برایتان عمل کنند به شما معرفی کنیم ، تا زین پس با خیالی راحت و همراه نوزادان خود به هر آنجایی که میخواهید سفر کنید.

مسافرت با نوزاد

صندلی تقویتی مایفولد (Mifold)، ابزار سفر مفید

اولین بحث و دغدغه بحث ایمنی نوزادان است و این که چگونه میشود با ایمنی کامل در خودرو جای بگیرند. مایفولد یکی از ابزار سفر مسافرت با نوزاد هست که این مشکل را حل کرده. آن هم به این صورت که بجای اینکه کودک را برای بستن کمربند ایمنی تا ارتفاع مناسب بالا ببرد ، کمربند ایمنی را برای کودک تا ارتفاع مناسب پایین می آورد و این طرز کار هوشمندانه این ابزار فوق العاده ای است که از نظر فضا هم بسیار کارامد بوده و بدون هیچ دغدغه ای میشد آن را حتی درون داشبورد ماشین جا داد. البته این را هم اضافه کنم که مایفولد؛ یک بالشتک ویژه با نشیمن گاه آلومینیومی است. پس از مایفولد خود در طول سفر لذت ببرید.

صندلی کودک

کیت تعویض تابستانی نوزاد ChangeAway

حال نوبتی هم که باشه نوبت ابزار سفر ساده ای، قابل حمل و کاربردی برای تعویض نوزادان و نگه داری لوازم جانبی آنهاست. اگر شما هم چنین دغدغه ای دارید با پراخت تنها 10 دلار ( 35000 تومان) میتوانید صاحب یکی از ابزار سفر مسافرت با نوزاد شوید که وقتی آن را بازکنید به یک تشک ضد آب بسیار بلند تبدیل می شود. اما تنها این نیست ، از دیگر قابلیت های این کیت تعویض میتوان به جیب های توری درون آن ، که می توانید پوشک ها و دستمال مرطوب را درون آن ها قراردهید و همچنین جیبی از جنس پلاستیک شفاف متصل به ان که می توانید لوازمی مثل پستانک یا کرم های نوزاد را درون آن قرار دهید ف اشاره کرد. به همه این قابلیت ها میتوان گیره ی خاصی هم روی کیت تعویض (ChangeAway) وجود دارد تا بتوانید به راحتی آن را به کالسکه متصل کنید را نیز اضافه کرد.

کیت تعویض تابستانی نوزاد

ظرف نگهداری اسنک زولی (Zoli)

و اما میرسیم به وسیله ای که وجودش یرای هر سن و سالی می تواند لازم باشد. البته ما در اینجا به نمونه طراحی شده برای کودکان اشاره میکنیم ، اما بزرگتر ها هم میتوانند این وسیله را برای خود تهیه کنند. حال که مشتاق به کشف این وسیله شده اید، باید بگویم که چیزی نیست جز ظرفی چند طبقه برای نگهداریو حمل میان وعده های کودکان که احتمالا یکی از دغدغه های سفر با کودکان برای شما بوده است. پس همین حالا با پرداخت 18 دلار (65.000 تومان) اقدام به تهیه وسیله ای برای فرزندان خود کنید تا تازگی غذاهای مختلفی که برایشان در نظر گرفته و درون ظرف ها قرار می دهید را حفظ کند. هرچنداین ظرف خاص برای کودکان طراحی شده و مطابق استاندارد های تغذیه ای آنهاست ولی اگر ظرف های چند طبقه دیگری نیز در منزل دارید ، میتوانید آن ها را به این روش استفاده کنید.

تجهیزات سفر نوزادان

صندلی کودک قابل حمل لابستر (Lobster)، فیل اند تد (Phil and teds)

از آنجایی که تهیه وسیله ای مناسب و ایمن برای نشیمن کودکان همواره حائز اهمیت بوده ما در این زمینه چندین ابزار به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از آنها صندلی لابستر است. از ویژگی های منحصر بفرد و وجوه تمایز این صندلی میشود به استحکام و ایمنی بالای آن برای کودکانی تا وزن 17 کیلوگرم ، اشار کرد. اما فقط این نیست ، از آنجایی که این صندلی پس از بسته شدن کاملاً تخت میشود ، حمل آن در طول سفر با کودکان بسیار آسان است. اگر تا به الان مشتاق شده اید تا وسیله ای برای جای راحت نشستن کودک خود فراهم کنید ، با هزینه ای حدود 90 دلار (315.000 تومان) میتوانید به این مهم دست یافته و خیال خود را بابت نشیمن گاه والبته ایمنی فرزند خود راحت کنید.

صندلی کودک قابل حمل

صندلی اتوموبیل نوزاد دونا (Doona)

از دیگر وسایل مورد میاز برای نشیمن کودکان میتوان به صندلی دونا اشاره کرد که با پرداخت 499 دلار (1.750.000) قابل تهیه است . صندلی ای که ظرف چشم بر هم زدنی میتواند به کالسکه نیز تبدیل شود. چرا که چرخ های کالسکه ی این صندلی از درون آن بیرون آمده و دسته ی آن تا ارتفاع مناسبی برای هل دادن کالسکه باز می شوند. پس شما با یک تیر دو نشان را همزمان زده اید. البته باید این را بدانید که حداکثر وزن مورد تحمل برای این صندلی طراحی شده برای نوزادان ، حدود 15 کیلوگرم است و میتواند تلخی های احتمالی سفر با کودکان را به کامتان شیرین کند.

صندلی اتوموبیل نوزاد

زمین بازی سفری کیدکو (KidCo)

و اما میرسیم به مکانی امن برای بازی کودکان که از نظر خودشان احتمالا مهم ترین و حائز اهمیت ترین ابزار همین خواهد بود.شما تنها با پرداخت 149 دلار (520 هزار تومان) میتوانید این آرزو را که حیاط بازی کوچک چیز پیچیده و عجیب وغریبی نیست ، برای کودکانتان محقق کنید. البته قبول دارم که باز کردن آن برای استفاده در یک حرکت بسیار دشوار و حتی ناممکن است، اما در عوض حمل آن بسیار راحت بوده و وزنی کمتر از 5 کیلوگرم وزن دارد. این وسیله که یکی از ابزار سفر مسافرت با نوزاد است را میتوانید در مسافرت های شبانه خود به یک ابزار بی بدیل تبدیل کرده و همواره همراه خود داشته باشید. تا هم کودکانتان از بازی کردن احساس شادی داشته باشند و هم خود شما با شادی آنها احساس رضایت کنید.

 زمین بازی سفری

حمام انعطاف پذیر استاک (Stokke)

و اما میرسیم به بحث نظافت و تمیزی کودکان که با توجه به طبیعت آن ها و تلاش های مککرشان برای کثیف کاری میتواند برای همگان دغدغه باشد. شما میتوانید با هزینه ای 40 دلاری (140.000 تومان) این وسیله کاربردی را که یکی از ابزار سفر مسافرت با نوزاد هست و حمامی قابل حمل و بسیار سبک است که کاملاً تا هم می شود ، را از آن خود کنید. با این تفاسیر حمام قابل حمل استاک میتواند به یکی از دوستان شما در طول سفر مبدل شود. حال که این وسایل را بهتر شناخته اید، احتمالا زین پس با اشتیاقی دو چندان به سفر با کودکان خواهید رفت. البته بدون شک تهیه همه این موارد با صرف هزینه بسیاری همراه خواهد بود ، اما میتوانید کاربردی ترین آنها را برای فرزندان دلبند خود تهیه کرده تا هم شما و هم ایشان سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید. سفر خوبی داشته باشید! امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا کرده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همیشه همراه همگردی را فراهم آورده باشیم.

حمام انعطاف پذیر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دانستی هایی برای سفر راحت | سفر بدون استرس را تجربه کنید !

سعید حسنی ، شنبه 27 مرداد 1397

اگر واقعا می خواهید هر وقت که خواستید به سفر بروید حتما باید این طور فکر کنید که سفر در زندگی شما تقریبا از تمام چیزهای دیگر مهمتر است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :