در گران ترین هتل های دنیا شکوه و قدرت را با هم احساس کنید

برخی از تجربه های خاص در زندگی برخی افراد ممکن است تنها یک بار در طول زندگی اتفاق بیفتد، سفر به نقاط ویژه جهان، داشتن تفریحاتی جدید و یا اقامت در یک هتل فوق لوکس هر کدام از این مسائل به دلایلی مانند هزینه های بالا، نداشتن زمان، نبودن موقعیت مناسب ممکن است هیچ وقت برای شما مهیا نشده باشد. ما در این مقاله سعی داریم به یکی از آن ها بپردازیم یعنی ساکن شدن در بهترین و لوکس ترین هتل ها. جاهایی که ستاره های سینمایی و یا هنرمندان مطرح دنیا به آن ها سر می زنند. این مجموعه های اقامتی همواره پذیرای شما خواهد بود ولی باید هزینه اقامت در آن ها را داشته باشید. پس اگر شخص متمولی هستید موقعیت را از دست ندهید با ما همراهی کنید تا برترین ها را به شما معرفی کنیم و لیستی از آن ها به شما نشان دهیم آن گاه می توانید راحت تر تصمیم گیری نمایید که کدام را انتخاب کنید و برای سفر رویایی و اقامت خود برگزینید. در این لیست شما  گران ترین هتل های دنیا را مشاهده می کنید که در مقابل قیمت بالای خود بهترین امکانات را برای شما مهیا می نمایند پس با ماه همراه باشید تا به شما آگاهی دهیم به ازای هر شب باید چند هزار دلار هزینه کنید. این مقاله درباره لوکس ترین هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

گران ترین هتل های دنیا کدامند

پنت هاوس سوئیت در هتل پرزیدنت ویلسون (PRESIDENT WILSON HOTEL)، ژنو

اگر دوست دارید در این هتل اقامت کنید و قصد رزرو یکی از اتاق های آن را دارید در ابتدا باید هزینه پرداختی را با شما در میان بگذاریم .به ازای هر شب ماندن در این هتل مسئولین از شما مبلغی معادل 65 هزار دلار را دریافت خواهند نمود. هتل پرزیدنت ویلسون در واقع یک رویال سوئیت می باشد و در سال 2009 مسئولان آن را به عنوان گران ترین هتل های دنیا معرفی کردند. در صورتی که در یکی از اتاق های آن ساکن شوید می توانید از امکاناتی چون 4 اتاق خواب آن استفاده نمایید. منظره ای که شما از پنجره های این هتل به نظاره خواهید نشست، دریاچه ژنو و مون بلان خواهد بود. نکته بعدی این سوئیت های خارق العاده و زیبا دارا بودن 6 سرویس بهداشتی کاملا مجهز است که شما در مجموع می توانید شب ها و روزهای رویایی را در این مکان تجربه کنید. یکی از مسائلی که این هتل را در جهان خاص تر می کند نحوه رزرواسیون آن می باشد. در نگاه اول این طور به نظر می رسد که هر کسی به سادگی می تواند با داشتن پول کافی برای هزینه هتل در این مکان اقامت داشته باشید ولی نکته درست همین جاست که این طرز فکر درست نیست چراکه برای اسکان در یک طبقه کامل این مجموعه اقامتی رویال سوئیت ابتدا نیاز است که با مدیر آن صحبت نمایید و بعد از تاییدهای لازم می توانید پا به این مکان خاص بگذارید. کسانی که به این هتل می آیند می توانند از امنیت و در امان بودن جان و مال خود اطمینانی صد در صدی داشته باشند.زیرا همه امکاناتی که برای ان امر نیاز است در این هتل با بالاترین درجات رعایت می شودبه نوعی که در ساختار آن از در هایی ضد گلوله بهره برده اند و یا حتی پنجره های هتل هم ضد گلوله می باشد. یکی دیگر از خصوصیات این هتل عدم رویایی مشتریان مختلف با همدیگر است شما می توانید در این هتل اقامت نمایید بدون اینکه میهمانان دیگر را ببینید چون هر شخص از آسانسور مخصوصی که برای سوئیت خود او طراحی شده استفاده می نماید اگر بخواهیم بگوییم که این هتل متناسب چه افرادی است می توانیم در درجه اول افراد سیاسی و دارای جایگاه اجتماعی خاص را ذکر کنیم، این مجموعه اقامتی برای این گونه افراد شاید بهترین انتخاب باشد. این مقاله درباره هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

PRESIDENT WILSON HOTEL

پنت هاوس در هتل فورسیزنز(four seasons hotel)، نیویورک

اگر شما از افرادی هستید که علاقه مند در پنت هاوس این هتل هستید باید آگاه باشید که هزینه لازم برای اقامت شما در هر شب چیزی در حدود 35 هزار دلار خواهد بود.در سال 2007 سوئیت های هتل فور سیزنز با نام تای وارنر (ty warner) مراحل آماده سازی خود را پشت سر گذاشت و برای اسکان مهمانان عزیز مهیا شد.این سوئیت که 9 اتاق در آن طراحی شده است در دیزاین اتاق های خود از یک کار جالب استفاده نموده است و آن استفاده از صدف ها برای پوشاندن دیواره هاست. از محسنات این سوئیت آرامش فراوانی است که در آن حس می کنید. پیشنهاد می کنیم اگر در این هتل اسکان یافتید برای پیدا کردن راه حل برای تمامی مشکلات خود از کوچک تا بزرگ در این اتاق ها اقدام کنید چرا که حتما برای تمامی آن ها یک راه حل مناسب خواهید یافت. در یک محیط آرام و زیبا حتما فکرتان بهتر کار خواهد نمود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این سوئیت باغ ذن آن می باشد. این باغ در اصل برای اسپا طراحی شده است و در خود یک کتابخانه مجهز و بزرگ را جای داده است. اگر شما اهل موسیقی هستید و از آن سر رشته دارید می توانید از پیانو بزرگ و مجللی که در وسط سالن این سوئیت مهیا شده استفاده نمایید و برای خود و همراهانتان ساعاتی بسیار خوش و عالی را پدید آورید. این متن درباره گران ترین هتل های دنیا و هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

پنت هاوس در هتل فورسیزنز(four seasons hotel )، نیویورک

سوئیت پرزیدنتال در هتل کالا دی ولپه(hotel cala di volpe)؛کوستاس مرالدا،ساردنی

در صورتی که شما این هتل را برای اقامت خود برگزیده اید باید بدانید که برای هر شب استراحت در آن باید مبلغی در حدود 34 هزار دلار را پرداخت نمایید.این سوئیت بسیار مجلل است و برخلاف اکثر سوئیت ها دارای یک طبقه نیست بلکه مانند یک آپارتمان با چندین طبقه طراحی شده است. موقعیت جغرافیا سوئیت ها در این هتل در یک جزیره در قسمت غربی ایتالیا می باشد. این سوئیت مجلل که اغلب به وسیله افراد با جایگاه های اجتماعی بالا و یا مدیر عاملان شرکت بزرگ بین المللی رزرو می شود. سه اتاق خواب، سه سرویس بهداشتی مجهز، سالن برای بدن سازی و سونا می باشد.این موارد تمامی امکانات این سوئیت نیست بلکه می توان از استخر آن نیز یاد کرد که برای پر کردن آن از آب دریا بهره برده اند تا شما احساس خوب شنا در آب های دریا را حس نمایید.اگر شما از عاشقان این سوئیت در هتل کالادی ولپه شده اید بهتر است به زمان اقامت خود دقت کنید اگر شما تایمی در تابستان را برای اقامت انتخاب کرده اید باید این آمادگی را داشته باشید تا 10 هزار دلار بیشتر از مبلغی که پیش از این ذکر نمودیم پرداخت کنید. این مقاله درباره هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

hotel cala di volpe

سوئیت ویلا لا کاپولا (villa la copola) در هتل وستین اکسلسیور(westin excelsior)،رم

برای اسکان در سوئیت ویلا لا کاپولا شما باید در هر شبی که می گذرانید مبلغ 31 هزار دلار را بپردازید.این سوئیت های مجلل به شکل آپارتمان هایی بسیار زیبا طراحی شده اند و در طبقات پنج و شش قرار دارند. با ورود به این سوئیت ها شما می توانید با فضایی مانند رم قدیم آشنا شوید یعنی ساختمان هایی با شکوه و زیبا. از شاخص های این سوئیت جکوزی مجموعه است که بسیار مجلل می باشد و به همراه دیوار نگاره ها و پنجره های زیبا و طراحی شده با شیشه آن توانسته است برای شما یک منظره بکر از نقاشی ها و سبک اساطیر رم را پدید آورد که نمایشی از تمثیل های معاصر هم در آن دیده می شود. در کنار همه آن ها بالکن این سوئیت ها شاید بارزترین نماد زیبایی باشد. یک بالکن با منظره ای از خیابان های شیک و گران قسمت رم به همراه نمایی از ویا ونتو(via vento) که چشم هر بیننده را به خور خیره می نماید.اگر هزینه اقامت در این هتل را دارید حتما این سوئیت ها را رزرو کنید و فرصت را از دست ندهید. این مقاله درباره هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

villa la copola

سوئیت پریزیدنتال، ریتز-کارتلون(ritz-cartlon)،توکیو

هر کسی که برای اقامت در این هتل اقامت داشته باشد نیاز مند پرداخت مبلغی در حدود 25 هزار دلار برای هر شب است. موقعیت مکانی این سوئیت در بالاترین نقطه از رفیع ترین ساختمان در توکیو است.اگر شما در سوئیتی در این هتل اسکان دارید بی شک می توانید از منظره ای خاص مونت فوجی و همچنین زیبایی های شهر توکیو به خوبی بهره مند گردید چرا که در این سوئیت ها امکان این کار برای شما فراهم شده است و به دلیل جای قرارگیری آن یعنی ارتفاع ساختمان این خدمت بهتر از هر نقطه ی دیگری از توکیو به شما ارائه خواهد شد. این متن درباره هتل های جهان است و اینکه گران ترین هتل های دنیا کدامند.

سوئیت پریزیدنتال، ریتز-کارتلون(ritz-cartlon)،توکیو

سوئیت بریج،آتلانتیس(atlantis)،باهاما

افراد زیادی نیستند که بتوانند هزینه اقامت در این هتل زیبا و سوئیت مخصوص آن را بپردازند چرا که این مبلغ به 22 هزار دلار در هر شب می رسد. چیزی که برای افرادی که ثروت لازم برای این کار را دارند شایان توجه است منظره بکری است که می توانند آن را ببیند کلیپی زیبا که از طبقه بیست و سوم این هتل به چشم می آید وتماشای برای همگان جز برترین خاطره ها به حساب خواهد آمد. اگر این سوئیت از هتل را برای اسکان خود استفاده می نمایید حتما به کف آن و لوستر هایش به خوبی توجه کنید.جنس کف سوئیت ها همگی از سنگ ناب مرمر است و در لوستر های آن از طلای 24 عیار استفاده شده است. ممکن است شما در هیچ جای دیگر این همه شکوه و جلال را نبینید پس از فرصت خود نهایت بهره را ببرید، پشیمان نخواهید شد. این مقاله درباره هتل های جهان است.

سوئیت بریج،آتلانتیس(atlantis)،باهاما

سوئیت امپریال،پارک حایت وندوم(park hyatt vendome)، پاریس

این سوئیت در این هتل به نسبت باقی سوئیت های معرفی شده از قیمت مناسب تری برخوردار است یعنی چیزی در حدود 20 هزار دلار به ازای هر شب اقامت. اگر قصد دارید در این سوئیت اقامت داشته باشید باید از امکانات آن آگاهی کامل را داشته باشید و بدانید که برای چه خدماتی این میزان هزینه می کنید.یکی از آن خدمات اسپا می باشد که با اسکان در این هتل به خوبی می توان از آن بهره مند شد. همچنین در این سوئیت اختصاصی جکوزی وسونا برای شما آماده شده است که به صورت خصوصی می توانیداز آن استفاده نمایید. علاوه بر این یک اتاق که در آن میز ماساژ هم تعبیه شده است برای شما فراهم آورده اند. اما این تنها امکانات این سوئیت امپریال نیست، اتاق های این سوئیت مجلل دارای یک نشیمن با وسعت زیاد و نور کافی است، اتاقی تحت عنوان غذاخوری و مکانی برای کار شما طراحی شده است که در آن از بهترین و عالی ترین فناوری های روز دنیا بهره برده اند. با اقامت در این سوئیت بهترین خاطرات شما در شهر پاریس برای شما رقم خواهد خود و می توانید برترین لحظات را برای خود ثبت نمایید. این مقاله درباره هتل های جهان است.

park hyatt vendome

رویال سوئیت،برج العرب(burj al arab)، دبی

یکی دیگر از سوئیت های که به عنوان لوکس ترین و مجلل ترین در دنیا می خواهیم به شما معرفی نماییم؛ سوئیت رویال واقع در برج العرب دبی است که شما برای اقامت درآن نیاز است که هزینه ای معادل 19600 دلار را پرداخت نمایید. برج زیبای العرب از مرتفع ترین ساختمان های دنیا است که در سال 1990 بنا شد. شکل ظاهری این بنا به صورت بادبان بسیار بزرگ می باشد که هم اکنون و بعد گذشت سال ها از ساخت آن بازهم به عنوان یک سمبل برای دبی محسوب می گردد. این برج ممکن است در ظاهر حالت غربی و ساختی متعلق به آن ها را داشته باشید ولی طراحی داخلی آن به صورت شرقی انجام شده است که در نوع خود بسیار زیبا و جذاب است.در این سوئیت رویال شما می توانید از نفیس ترین وسایل و تزئینات استفاده کنید و در اطراف خود به وفور آن ها را مشاهده نمایید. وسایلی مانند آسانسورهای اختصاصی، فرش هایی که دارای طرح خاص پلنگ هستند، کف پوش هایی که در آن ها از عالی جنس سنگ یعنی مرمر استفاده شده، یک تخت خواب که ساختی بسیار خاص دارد.این تخت گردان است و در قسمت بالایی خود یک سایه بان زیبا و مجلل دارد که بسیار فضای آرامش بخشی را برای ساکنین این سوئیت فراهم می آورد. شما برای استفاده از سوئیت رویال باید به طبقه بیست و پنج این هتل بروید که در آن جا می توانید از زیباترین و بی بدیل ترین منظره ها بهره مند شوید.اگر به دبی می روید و محدودیتی از نظر مالی ندارید هرگز این هتل را از دست ندهید. این مقاله درباره هتل های جهان است.

رویال سوئیت،برج العرب(burj al arab)، دبی

آرملندر رویال سوئیت،لو ریچموند(le richemond)،ژنو

اگر به شهر ژنو سفر کرده اید و می خواهید یکی از لوکس ترین مکان ها را برای اقامت خود انتخاب نمایید پیشنهاد ما استفاده از این سوئیت می باشد. شما برای هر شبی که در این هتل می گذرانید مبلغی معادل 18 هزار و 900 دلار را خواهید پرداخت که به نسبت مبلغ بالایی است ولی به همین میزان برای شما امکانات عالی فراهم می آید. نام این هتل زیبا از یک خانواده بسیار متمول گرفته شده است که اقدام به ساخت کل هتل در سال 2004 نمودند و هم اکنون کل این هتل از آن آن ها می باشد و این سوئیت زیبا که دارای دو اتاق خواب است در طبقه هفتم این هتل قرار گرفته است و دارای 3 اتاق دیگر و یک تراس نسبتا وسیع می باشد که با ورود به آن می توانید ساعت ها به منظره ای خاص و زیبا از دریاچه ژنو بنشینید. در این هتل برای افراد مشهور و پولدار که از موقعیت اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند و نیاز دارند همواره به شرایط مراقبتی و امیتی خاصی نیاز دارند پنجره هایی ضد گلوله تعبیه شده است تا بتوانند با خیالی آرام به تماشای دیدنی های اطراف بپردازند.

آرملندر رویال سوئیت،لو ریچموند(le richemond)،ژنو

سوئیت رتیز-کارلتون،ریتز-کارلتون(ritz-carlton)،مسکو

شاید بین سوئیت های لوکس و گران هتل هایی که به شما معرفی نموده ایم بتوانیم بگوییم این هتل ارزان ترین است زیرا شما با پرداخت تنها 16 هزار و 500 هزار دلار در هر شب می توانیم از امکانات بی نظیر آن بهره مند گردید. این سوئیت که شهر مسکو به عنوان مجلل ترین سوئیت به حساب می آید می توان مکان بسیار مناسبی برای اقامت در زمان تعطیلات شما باشد .فضای داخلی این هتل به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به خوبی سبک روسی را مشاهده نمایید مخصوصا نقوش سلطنتی و تزئینات خاص آن به خوبی در این هتل نمایان است. اگر بخواهید از منظره اتاق های این سوئیت بیشتر اطلاعات بدست آورید می توانیم بگوییم که این اتاق ها دارای یک منظره به سمت مکان های گردشگری خاص شهر دارد و می توانید ساختمان هایی چون کاخ کرملین و یا میدان سرخ را از این اتاق ها به نظاره بنشینید و ساعاتی عالی برای خود بسازید.

سوئیت رتیز-کارلتون،ریتز-کارلتون(ritz-carlton)،مسکو

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رمانتیک ترین شهرهای دنیا | احساس خود را در این مکان ها شکوفا کنید

سعیده مهدیزاده مقدم ، دوشنبه 20 مرداد 1399

در این مقاله جذاب و خواندنی با ما همراه شوید تا شما را با تعدادی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :