تماشای پروانه ها| باغ های زیبای بانکوک که باید به این مکان سفر کنید

بانکوک، پایتخت شلوغ و پرهیاهوی تایلند، در نگاه اول پر از برج های بلند می باشد. اما در دل این شلوغی و جنب و جوش باغ های آرام و زیبایی از جمله باغ پروانه بانکوک قرار دارند که یکی از مکان های جالب و دیدنی این شهر به حساب می آیند. اگر به بانکوک سفر می کنید به یاد داشته باشید که حتما از باغ های آن دیدن کنید. باغ های آرامش بخش بانکوک زیستگاه طبیعی حشرات و پروانه ها می باشند. می توانید ساعت ها به همراه خانواده خود در باغ پروانه بانکوک به گردش بپردازید و از تماشای این پروانه های شگفت انگیز و زیبا لذت ببرید. در این پست با چند باغ زیبای بانکوک آشنا خواهید شد و برای اطلاعات بیشتر از باغ پروانه بانکوک و باغ ملکه سیرکیت با همگردی همراه باشید.

باغ پروانه بانکوک

باغ پروانه بانکوک

یکی از باغ های بسیار زیبا و سرپوشیده بانکوک می باشد. این باغ پر از باغچه های زیبا و درختان سرسبز است که حشرات و پروانه های رنگارنگی در آن زندگی می کنند. تعداد پروانه در این باغ بسیار کم است. برای دیدن آن ها لازم است قدم های آرام و ساکتی بردارید تا بتوانید از تماشای این پروانه های شگفت انگیز لذت ببرید.

باغ پروانه ها

باغ ملکه سیرکیت

3 باغ دیگر بانکوک در نزدیکی بازار آخر هفته ی چاتوچاک قرار دارند. باغ های ملکه سیرکیت و باغ های روتفای و در وسط آن ها باغ پروانه قرار دارد. باغ ملکه سیرکیت یک باغ گیاه شناسی بزرگ و باشکوه می باشد که پوشیده از گونه های مختلف درختان و گیاهان می باشد. بر روی گیاهان برچسب هایی زده شده است که به زبان تایلندی، لاتین و انگلیسی هستند. وجود انواع گل های وحشی با رنگ های زیبا به همراه درختان قدیمی جلوه فوق العاده ای به این باغ داده است.
چشم اندازهای زیبا، نیمکت های دارای سایبان، تالاب ها و سایر زیبایی های طبیعی این باغ باعث ایجاد فضایی دلپذیر شده است. می توانید به همراه خانواده خود از این باغ بازدید کرده و از دیدن پروانه های زیبا و دوچرخه سواری در آن لذت ببرید. این باغ به گونه ای برای شما جذاب و شگفت انگیز می باشد که گویی در سرزمین عجایب حضور یافته اید.

باغ پروانه های بانکوک

بخشی از این باغ قلمروی پروانه ها است. در این بخش می توانید زیباترین پروانه های دنیا مانند Golden Birdwing، Siam Tree Nymph و Giant Silkworm Butterfly را مشاهده نمایید. در بخش ورودی باغ اطلاعات آموزنده ای در مورد حشرات و پروانه های زیبای موجود در باغ برای مطالعه قرار داده شده است.
ورودی این باغ هزینه ای ندارد و همه روزه به غیر از روز دوشنبه از ساعت 8.30 صبح تا 4.30 بعد از ظهر می توانید از این باغ به صورت رایگان بازدید نمایید.

باغ های زیبای بانکوک
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

توریستی ترین مکان های چین | این زیبایی ها را تماشا کنید

الهام یاوری ، چهارشنبه 3 خرداد 1396

توریستی ترین مکان های چین در این مقاله برای شما نام برده شده اند و میتونین با این مکان ها بیشتر اشنا شین

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :