سفری مهیج به لوکس ترین مراکز خرید در دنیا

خرید یکی از کارهایی است که به روح انسان شادی می بخشه و میتونه لذت بخش ترین قسمت از یه سفر باشه. امروزه ویترین های لوکسِ مغازه ها، خرید کردن رو مهیج و جذاب تر کرده. معمولا همه ی افراد در سفر به دنبال مراکز خرید و خیابان های لوکس هستن. در دنیای مدرن امروزه مد و فشن حرف اول رو میزنه و اغلب خیابان ها بزرگ برای تمرکز برندهای مشهور در کنار هم در نظر گرفته شدن و اونها رو به خیابان های لوکس جهانی تبدیل کردن و با همگردی همراه باشید تا لاکچری ترین و گرانترین خیابان های دنیا رو برای خرید بهتون معرفی کنیم تا در سفرتون به این خیابون ها و خرید از این فروشگاه ها لذت بیشتری ببرین.

 مراکز خرید دنیا

1) شانزه لیزه (Champs- Elysees)

شانزه لیزه خیابانی اعیان نشین و از خیابان های لوکس پاریس که در منطقه 8 پایتخت فرانسه قرار گرفته. طبق عقیده ی فرانسوی ها شانزه لیزه زیباترین خیابانِ جهانه. خیابان شانزه لیزه یکی از معروفترین و زیباترین، خیابان ها در دنیا با فروشگاه های وسوسه انگیز از برندهای مشهور و محبوب، کافه تراس های لوکس و رستوران های لاکچری می باشد. شانزه لیزه به معنی "دشت الیزه" است و کاخ الیزه در نزدیکی این خیابونه، الیزه در اساطیر یونان به معنی بهشته. خرید کردن و غذا خوردن در شانزه لیزه بسیار لذت بخش و دوست داشتنیه و همچنین در کنار خرید و قدم زدن در این خیابان لوکس، بنای زیبای طاق نصرت و دیگر جاذبه های گردشگری پاریس و دیدنی های پاریس رو از دست ندهید.

شانزه لیزه

2) خیابان پنجم (Fifth Avenue)

 خیابان پنجم Fifth Avenue از مهم ترین و گرونترین خیابون های شهر نیویورک که در بخش منهتن واقع شده. این خیابون در سال 2008 گرانترین خیابون های تجاری در جهان شناخته شد. نیویورک یکی از مراکز خرید بزرگ جهانی که می تونید مبالغ هنگفتی رو در زمان کوتاهی در اطراف خیابان پنجم خرج کنید. فروشگاه های Louis Vuitton ،Prada ،Gucci ،Giorgio Aramani از برندهای مشهور دنیا در نقطه ی مرکزی منهتن قرار گرفتن که خرید کردن از آنها بسیار دلچسبه. بعد از خرید لذت تماشای شکوه نیویورک رو از بالای ساختمون امپایر استیت و گذروندن وقت در کنار دوستانتان در کافی شاپ های لوکس رو از دست ندهید. خیابان پنجم یکی از بهترین مراکز خرید دنیا شناخته شده.

خیابان پنجم منهتن

3) خلیج کازوی (Causeway Bay)

یکی از بهترین مراکز خرید در دنیا خلیج کازوی است که در قلب مرکز خرید هنگ کنگ واقع شده. این خیابون دومین محل خرده فروشی های گران قیمت جهان محسوب میشه. تعداد مراکز خرید لاکچری خلیج کازوی به اندازه 12 زمین راگبی بود که در سال 2012 افزایش چشمگیری داده شده. خلیج کازوی مجموعه ای از فروشگاه ها، بوتیک های لوکس، برندهای با کیفیت بالا پوشاک و لوازم الکتریکی می باشد و هنگام قدم زدن در خلیج کازوی تماشای ساختمون های زیبا و قدیمی رو فراموش نکنید.

خلیج کازوی

4) خیابان باند (Bond Street)

خیابان باند منطقه ای اشراف نشین در غرب لندن، پایتخت انگلستان قرار داره. این خیابون یکی از بهترین مراکز خرید دنیا به شمار میره. قیمت های سرسام آور و گرانِ جواهرات با طراحی های مدرن و لباس های شیک و زیبا باعث میشه ساعتها در این خیابون قدم بزنید و از خرید کردن، لذت ببرید. خیابان باند محبوبیتش رو مدیونه گالری های هنری، جواهر فروشی ها و دیگر فروشگاه های گران قیمتشه. جالبه بدونیم که بنای خیابان باند در قرن هفدهم و توسط سرتامس باند گذاشته شده و به افتخار او این خیابون"باند" نامگذاری شده و همچنین برخی هتل های نمادین انگلستان مانند: هتل درچستر، هتل ریتز و کلاریج در اطراف خیابان باند وجو داره.

خیابان باند

5) خیابان گرفتون (Grafton Street)

یکی از بهترین مراکز خرید دنیا در خیابان گرفتون در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند واقع شده که اشرف زاده ها و ثروتمندان برای خرید از این خیابون رقابت جهانی دارند. خیابان گرفتون سرشار از جذابیت های شهری با مغازه های لوکس و گران قیمت، کمی فراتر از برندهای معروف و مشهور در جهانه. در سال 2008 خیابان گرفتون پنجمین خیابان گران قیمت جهان معرفی شد.جالبه بدونیم که حتی نوازندگان این خیابون اتحادیه ای برای خود دارند و از طریق آن در این خیابون می نوازند تا از عابران پول بگیرن.

رفتون

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید

بهار یعقوبی ، جمعه 23 شهریور 1397

لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید در این مقاله برای شما معرفی شدن که مکان های گران قیمت در هر کشور محسوب شدن

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :