تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان | طبیعتگردی

الهام یاوری یکشنبه 26 دی 1395

در این فصل که آب و هوا سرد می باشد اکثر آژانس های مسافرتی تور های زمستانی را ارائه می دهند. تور های طبیعت گردی در فصول سرد و گرم سال انواع مکان های طبیعی و گردشگری را برای تفریح انتخاب می کنند و اشخاصی که از طرفداران طبیعت می باشند و گردش در طبیعت را دوست دارند، این تورهای طبیعت گردی را برای گردش انتخاب می کنند. سایت همگردی، پرتالی جامع و کامل می باشد که انواع تورهای مسافرتی و تورهای طبیعت گردی و ... را برگذار می کند و اشخاصی که به دنبال مکانی مناسب برای گردش و تفریح می باشند می توانند تور مناسب را انتخاب کنند. یکی از این تورهای طبیعت گردی، دریاچه حوض سلطان می باشد. در این متن درباره تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان توضیحاتی داده می شود با ما همراه باشید.

تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان

کمی بیشتر درباره دریاچه حوض سلطان

در کنار اتوبان شلوغ تهران قم قسمتی را مشاهده می کنید که مملوء از نمک است و ازدور، نمایی سفید دارد، این مکان دریاچه نمک حوض سلطان است. این منطقه دارای دو چاله نمکین می باشد، یکی از این چاله ها به نام حوض سلطان منطقه ای طبیعی می باشد که همواره طبیعت گردان بسیاری به این منطقه سفر می کنند و از نزدیک این طبیعت شگفت انگیز را مشاهده می کنند. در فصولی که آب و هوا بارانی است بر میزان آب این دریاچه افزوده می شود، به عبارتی دیگر می توان گفت بعد از ذوب شدن برف های سطح رشته کوه البرز آب این منطقه نیز افزایش می یابد و بر روی این زمین های نمکی و شوره زار جاری می شود، به طوری که در فصول پرآبی همچون زمستان کفه ی نمکی حوض سلطان به زیر آب می رود البته این منطقه علاوه بر نمک رسوبات دیگری همچون گچ , رس و ... نیز دارد. آب این منطقه نیز به دلیل وجود نمک فراوان شور می باشد و به صورت فصلی در منطقه وجود دارد. در این منطقه بیش از دویست گونه پوشش گیاهی , جلبک , باکتری و ... وجود دارد.

تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان2

تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان3

طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان

گردشگران طبیعت که برای گردش این منطقه را انتخاب نموده اند و از گشت و گذار در آن لذت می برند بایستی بدانند که بهترین زمان سفر به این منطقه چه زمانی است. برای رفتن به این دریاچه اویل بهار یا اوایل پاییز بهترین زمان است زیرا در مواقع دیگر سال آب و هوای این منطقه بسیار سرد است یا بسیار گرم می باشد. اما در فصل بهار آب و هوای منطقه معتدل است پس به شما پیشنهاد می کنیم که در فصل بهار به این منطقه سفر کنید. اشخاصی که به این منطقه سفر می کنند با مدیریت تور بایستی در استان قم اقامت کنند زیرا در این منطقه به دلیل آب دریاچه امکان اسکان وجود ندارد. به طور کلی بازدید از این دریاچه و طبیعت بکر آن خالی از لطف نیست شما می توانید با اطلاع از برنامه های مسافرتی و انواع تورهای طبیعت گردی سایت همگردی , مکانی مناسب برای گردش و تفریح خود بیابید و نهایت لذت را ببرید.

تور طبیعت گردی دریاچه حوض سلطان4

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دریاچه حوض سلطان، منطقه ای دیدنی و توریستی در استان قم

hb ، شنبه 26 آبان 1397

دریاچه حوض سلطان یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری استان قم است که از منابع طبیعی سرشاری نیز برخوردار می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :