معروف ترین مراکز خرید دبی و لذت تفریح و خرید

یکی از سفرهای مورد علاقه ایرانیان سفر به دبی است البته این سفر فقط مختص به ایرانیان نمی باشد و تمامی جهانیان برای گردشگری به دبی سفر می کنند زیرا دبی جاذبه های فراوانی دارد که بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. یکی از برنامه هایی که در تور دبی گنجانده شده، بازدید و گردش در معروف ترین مراکز خرید دبی می باشد. دبی به عنوان یکی از شهرهای امیرنشین امارات متحده عربی در حال حاضر در جهان به عنوان یکی از شهرهای تجاری به شمار می آید که از نظر تجاری و اقتصادی در رتبه های بالا جهانی قرار دارد به همین دلیل مراکز تجاری آن نیز از نظر تنوع بهترین مراکز می باشد. اشخاصی که به دبی سفر می کنند برای گردش در بهترین مراکز خرید دبی وقت می گذرانند و در یکی از برترین مراکز خرید دبی با انواع قیمت ها می توان انجام داد زیرا در دبی مراکز خرید متنوعی وجود دارد .در این متن درباره مراکز خرید دبی بیشتر توضیح می دهیم تا آشنا شوید.

برترین مراکز خرید دبی

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی

بی شک می توان گفت دبی مال یکی از برترین مراکز خرید دبی می باشد. دبی مال یک پاساژ غول پیکر است که انواع برندها در این مرکز تجاری یافت می شود و دارای شعبه می باشند. در دبی مال امکاناتی همچون هزار و دویست فروشگاه، بیست و دو سالن سینما، یک زمین یخ استاندارد المپیک، آکواریوم و حیات وحش زیر آب، شهربازی و تعداد زیادی رستوران در بنایی به وسعت 1124000 متر مربع وجود دارد از همین رو بزرگترین مرکز خرید دنیا می باشد. در طبقه اول این مرکز خرید، خیابان مد با کلکسیونی از گران ترین و لوکس ترین برندهای پوشاک جهان قرار دارد. برندهایی مثل ورساچه، گوچی، دولچه و گابانا، لویی ویتون، شانل، کریستین دیور و آرمانی در این بخش جای دارند. بزرگترین بازار طلای سرپوشیده جهان نیز در همین مرکز خرید است. طبقات دوم تا چهارم به فروشگاه های پوشاک، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، رستوران های ملل و کافی شاپ اختصاص دارد. برای رسیدن به این مرکز خرید، مترو بهترین گزینه است. ایستگاه برج خلیفه خط قرمز رنگ مترو، یک خروجی و راهروی سرپوشیده به داخل این مرکز خرید دارد.

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی در بزرگراه شیخ زاید، نزدیک ورودی 6 منطقه آزاد جبل علی قرار دارد. نام این بازار که در سال 2005 گشایش یافت از ابن بطوطه، جهانگرد معروف اهل مراکش که در سده 14 میلادی می زیسته اقتباس شده است. معماری این مرکز خرید در بین بهترین مراکز خرید دبی با بهره گیری از ماجراهایی که این جهان گرد در طول سفر خود داشته، طراحی شده و به نشانه شش کشوری که او به آن ها سفر کرده، دارای شش بخش است. هر کدام از این بخش ها ویژگی ساختاری معماری و هنر آن دوران یعنی قرن چهارده را دارند. به عنوان مثال در بخش ایران، طاق های هلالی آجری و کاشی کاری های فیروزه ای، فضایی شبیه به بناهای سنتی ایران را تداعی می کنند. این مرکز خرید با مساحت 1200000 فوت مربع بزرگترین مرکز خرید اقتباسی جهان است.

مرکز خرید ابن بطوطه

به طور کلی

مسافران می توانند هر کالایی اعم از ساعت، جواهرآلات، عطر و ادکلن، لوازم آرایش، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، کیف وکفش، اسباب بازی،  لباس های طراحی توسط معروفترین طراحان لباس جهان را خریداری نمایند. مراکز خرید دبی همگی دارای پارکینگ، سیستم های خنک کننده قوی، رستوران ها، کافی شاپ های متعدد می باشند. اجناس در مراکز خرید دبی ارزان است چون در دبی مالیات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پایینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود لذا قیمت بسیاری ازکالاها برابر با قیمت آن ها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد. اکثر مراکز خرید دبی به صورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشند از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از مراکز خرید دبی دیدن کنید و از گردش و خرید در معروف ترین مراکز خرید دبی لذت ببرید.

به طور کلی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین مراکز خرید کیش و لذت تفریحی بی نظیر

علی جغتایی ، شنبه 17 شهریور 1397

از آنجا که برترین مراکز خرید کیش یکی از جاذبه های اصلی کیش به حساب می آیند، مراکز خرید زیادی در این جزیره وجود دارند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :