هتل و رستوران سنتی شبستان اردکان

  • 5 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران یزد اردکان میدان شهدا، میدان 15 خرداد، خیابان شهید قانعی، میدان سنگ، روبروی آسیاب دزک
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره هتل و رستوران سنتی شبستان اردکان

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان، خانه ای تاریخی و مربوط به عهد قاجار که تا قبل از سال 1357 مسکونی و مشهور به خانه طباطبایی بوده است. این خانه در سال 1396 به عنوان بومگردی و رستوران شبستان اردکان تغییر کاربری داد.
با گذر از کوچه پس کوچه های بافت قدیم اردکان، در مقابل آسیاب دژگ با یک خانه سنتی با درب های دو لنگه چوبی روبرو می شوید که روی سر در کاشی فیروزه ای آن نام مجموعه اقامتی پذیرایی شبستان حک شده است. با ورود به آن، یک هشتی سنتی گرمی را می بینید که سمت چپ آن به حیاط بومگردی رستوران شبستان اردکان یزد ختم می شود.
حیاطی دنج و مستطیلی که با درهای چوبی اتاق های سنتی خود بین دیوارهای کاهگلی گچ کاری شده و تالاری بلند بالای بادگیر دار، تخت ها و میز و صندلی های چوبی را در بر گرفته است و با آب نمایی زیبا، روح خانه را شکل داده اند تا با پوش بلند حیاط، مکانی مفرح برای لذت از غذاها و نوشیدنی های رستوران و چایخانه سنتی هتل رستوران سنتی شبستان اردکان را فراهم کنند.
در سمت چپ حیاط، چند پله آجری زیرزمینی، ورودی یک پایاب بدون آب و کاملا سنتی می باشد که تمام دیوارها، سقف ضربی و کف آن با آجرهای قدیمی برآمده، پوشیده شده و اتاقک نشیمنی بسیار خنک و دنج با فرش و پشتی ترمه را فراهم کرده است تا مهمانان بتوانند، نهایت لذت را از این سفر زماندر زمان، در اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان ببرند.
6 اتاق های 3 دری اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان که جمعا ظرفیت استراحت 17 نفر را فراهم میکند ، تلفیقی از سنت و مدرنیته با تاقچه های ترمه پوش و درهای چوبی شیشه رنگی می باشند که سازنده خوابی رویایی در دل کویر برای میهمانان عزیز این خانه هستند.
اینترنت، آرایشگاه مردانه، پرسنل آداب دان، سرویس ایرانی- فرنگی، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و تلویزیون از جمله خدمات رفاهی و امکانات عالی بومگردی رستوران شبستان اردکان می باشند.
جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی نزدیک به هتل رستوران سنتی شبستان اردکان شامل موزه مفاخر ، موزه فرش ، بافت تاریخی اردکان، کوچه آشتی کنان، مسجد جامع، گنجینه قنات،دربندهای بسیار زیبا ، زیارتگاه پیر سبز چک چک، روستای تاریخی خرانق، آسیاب دژگ ، کمپ کویرنوردی زرین، آتشکده شریف آباد، دخمه شریف آباد، زیارتگاه پیر سبز هریشت ... می شود.
در هنگام اقامت در شهر تاریخی اردکان می توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت استفاده نمایید.

اینترنت رایگان
پارکینگ رایگان
جای پارک به راحتی
دسترسی به مترو ندارد
دسترسی به تاکسی دارد
خدمات آنلاین رزرو، اطلاع رسانی
دسترسی به اتوبوس دارد
دسترسی به BRT ندارد
کارت خوان دارد
ATM ندارد
تحویل در محل رایگان در محدوده
رزرو حضوری
سرویس کافی شاپ
فضای بازی کودکان ندارد
موسیقی زنده دارد
فضای باز ندارد
فضای VIP دارد
مشاهده همه امکانات
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
0 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :