کافه رستوران عربی همسا

  • 5 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران تهران تهران فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، نبش تقاطع 144 غربی، مجموعه رستوران های کندو
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره کافه رستوران عربی همسا

اهمیت خاص مردم ناحیه خلیج فارس و خاورمیانه به مصرف خوراک سالم، تازگی مواد غذایی و ادویجات معطر باعث گردید تا این منطقه در دنیای خوراک و تغذیه از لحاظ طعم و مزه، سلامت تغذیه، تنوع و ارزش غذایی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

همچنین غذاهای عربی، ترکی و هندی به دلیل تشابه فراوان با ذائقه ما ایرانی ها جور در می آید.

این افتخار نصیب همسا گردیده است که با در اختیار داشتن کادر مجرب، متخصص و با استفاده از تجهیزات کاملا پیشرفته و بهداشتی منویی منحصر به فرد (گزیده ای از بهترینهای لبنان، مراکش، سوریه و... ) با کیفیت عالی و متنوع را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار بدهد.

در فرهنگ غذایی اعراب قبل از غذای اصلی، پیش غذایی مفصل سرو خواهد شد، که به آن مزه می گویند. (تبوله، حمص، کبه، مناقیش و ...) بعد از پیش غذا، غذای اصلی سرو خواهد شد..

استفاده از نان مخصوص، سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات ( به جای برنج رایج ) است.

همچنین پیشنهاد ویژه همسا نوشیدنی های متداول و خاص عربی (شربت تمبر هندی، گل سرخ و ...) به همراه غذا و در در پایان شیرینی ها و دسر های بی نظیر این منطقه (کنافه، باقلوای عربی و ...) می باشد.

دکوراسیون منحصر به فرد همسا در کنار آهنگ های عربی گوش نواز که دائما در حال پخش است، احساس ورود به یک رستوران شیک و پر طمطراق در مراکش را به شما خواهد داد. تمامی سرویس ها و پذیرایی ها در ظروف لوکس عربی صورت میگیرد که مصداقی واقعی بر زندگی مجلل اعراب است.

در نهایت اینکه کافی شاپ و رستوران عربی همسا با محیطی گرم و دوست داشتنی بدون شک شما را دل بسته خود خواهد کرد که میتوانید بیشتر از یک تجربه امتحانش کنید و مشتری ثابتش باشید.

مجموعه کندو، اولین بار در سال 1375 با نام رستوران سنتی کندو (دربند کوچولو) کار خود را آغاز نمود. با توجه به ذائقه و نبود فست فود مناسب در منطقه در سال 1385 فست فود کندو را به مجموعه اضافه کرد. هم اکنون بعد از گذر بیست سال برای ایجاد تنوع بیشتر و تکمیل سلیقه شما مهمانان عزیز، کافه رستوران عربی همسا (همسایه) را در سال 1395 افتتاح نمود.

بهترین کافه رستوران های شرق تهران | خوش ترین لحظات شرقی پایتخت
hb ، جمعه 17 آبان 1398

تهران پر است از کافه ها و رستوران های خوشمزه و باکیفیت که در این مطلب، به معرفی بهترین کافه رستوران های شرق تهران خواهیم پرداخت.

نمایش بیشتر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
2 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :