رستوران شب های شاندیز

  • 5 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران تهران تهران شهرک غرب، بلوار فرحزادی، کوچه عباسی اناری، پاساژ ارغوان
مکان بسته شده است
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران شب های شاندیز

یکی از مهمترین جاذبه های رستورانهای برتر جهان فضا و محیط آن رستوران هاست به گونه ای که از برجسته ترین معماران در طراحی و فضاسازی رستوران خویش بهره می برند. رستوران شبهای شاندیز نیز با بهرمندی از متخصصین طراحی فضای رستوران دست به طراحی و اجرای فضایی آرام، دلنشین و سنتی زده تا بتواند بهترین خاطره ها را برای شما در ساعات حضورتان رقم بزند. رستوران شب های شاندیز با در هم آمیختگی نور و رنگ به شیوه پنجره های سنتی خانه ها و قصرهای قدیمی ایرانی میزبان شما خواهد بود.

ساعت کاری 6 الی 24 شبهای شاندیز غذا ها پخت و سرو غذای سنتی و اصیل ایرانی که طعم و مزه ی آن در خاطر آدم بماند نیازمند تخصص و مهارت ویژه است که شبهای شاندیز با بهره مندی از آشپزان حرفه ای منطقه ی شاندیز این اتفاق خوشمزه را رقم زده است! کباب های شاندیز خصوصا شیشلیک شاندیز را با هم طعم و مزه می توانید در این رستوران تجربه کنید.

کافی شاپ شب های شاندیز با توجه به سلیقه مشتریان جوان خودش که دوست دارند در کنار غذای خوب و لذیذ از دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرمی مثل انواع قهوه میل کنند دست به ابتکار زده و با راه اندازی کافی شاپ در فضای آرامش بخش رستوران پذیرای این عزیزان است. کافی شاپ شب های شاندیز با استفاده از بهترین مواد و بهترین قهوه های جهان میزبان گعده ها و قرار های شما خواهد بود.

شبهای شاندیز موزیک زنده یکی از بهترین لذتها گوش دادن و تماشای اجرای زنده موسیقی است که هنگام صرف غذا قطعا دو چندان خواهد شد. رستوران های بزرگ جهان با توجه به علاقه مشتریان خویش در ساعات مختلف روز به اجرای موسیقی زنده می پردازند تا لحظات نابی را برای آنها رقم بزنند. رستوران شبهای شاندیز نیز برای رقم زدن شب های خاطره انگیز برای مشتریان خویش با همکاری گروه های برجسته موسیقی سنتی لحظات نابی را برای شما در ظهر و شب تدارک دیده است. غذای سنتی و لذیذ ایرانی همراه با اجرای موسیقی زنده پیشگش است از طرف رستوران شبهای شاندیز به شما عزیزان.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
1 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 5 نظر
    • 18 آبان 1395

    اوووووه چ گرون واسه پولداراس 😕