هتل پیام

آدرس: ایران زنجان زنجان میدان بسیج-بزرگراه 22 بهمن-بالاتر از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره هتل پیام

هتل پیام زنجان از هتل های معروف و محبوب مسافرانی است که به این شهر سفر می کنند. این هتل از 4 طبقه و 30 اتاق تشکیل شده است و به تازگی براساس استانداردهای هلتداری جهان، بازسازی شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.
با اقامت در هتل پیام زنجان، اقامتی ساحلی سرشار از آرامش و زیبایی را تجربه خواهید کرد. زیرا در مقابل ساختمان زیبای هتل پیام، دریاچه مصنوعی بزرگی واقع شده است که چشم اندازی زیبا و آب و هوایی بی نظیر را برای میهمانان گرانقدر هتل به ارمغان آورده است. علاوه بر آن اگر خواستید هوایی تازه کنید و با خانواده به یک پیاده روی دسته جمعی بروید، می توانید از فضای سبز اطراف هتل بهره مند شوید.
از دیگر امتیازات مطلوبی که موقعیت جغرافیایی این هتل سه ستاره، به همراه دارد، فواصل زمانی کوتاه تا مراکز مهم حمل و نقل می باشد. هتل پیام تا پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن کمتر از 10 دقیقه و تا فرودگاه زنجان کمتر از 30 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت، آسانسور، رستوران، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس و باشگاه ورزشی مجهز اشاره کرد.
آدرس هتل پیام زنجان، میدان بسیج-بزرگراه 22 بهمن-بالاتر از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی است.

هتل پیام یکی از برترین هتل های زنجان است
گلاره یوسف پور ، دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، هتل پیام یکی از برترین هتل های زنجان است.

نمایش بیشتر
سطح قیمت $$
ستاره هتل 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
5 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 12 فروردین 1398

    هتل پیام از نظر من بد نیست.

    • 29 دی 1397

    باسلام هزینه هتل برای افراد عضو چقدرهست ؟

    • 1 شهریور 1397

    خدمات هتل فوق العاده ضعیف بود بدتر از همه این که داخل هتل تالار عروسی بود و تا ساعت 12 شب صدای تند آهنگ و پایکوبی بلند بود وقتی اعتراض کردیم بهمون جواب سربالا دادن!

    • 19 شهریور 1395

    احترام به مشتری ندارن

    • 15 شهریور 1395

    بسیار هتل بدی هست دو هفته قبل ازاین که بیام زنجان رزرو کردم،روز قبل از این که بیام زنگ زدن گفتن جا نداریم به خاطر یزره پول بیشتر گفتن جا نداریم. احترام به مشتری ندارن