خوابگاه دخترانه آوین

  • 2 / 5 بر اساس 4 رای
آدرس: ایران تهران تهران میدان آرژانتین، خیابان الوند، روبروی بیمارستان کسری، خیابان راشل کوری، پلاک 15
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره خوابگاه دخترانه آوین

اگر بدنبال خانه ای امن و زیبا و راحت هستید، به اقامتگاه بسیار شیک، مدرن و تمیز آوین واقع در میدان آرژانتین بیایید. دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری.

اتاق های یک تا هشت تخته موجود هستند، موقعیت جغرافیایی مناسب، فول امکانات و تجهیزات کاملا نو، ویوی مناسب، اتاق های بزرگ و جادار و نورگیر، نظافت روزانه در دو نوبت صبح و عصر، اینترنت پرسرعت وایرلس، سالن مطالعه مجهز و بزرگ، آشپزخانه بزرگ به همراه کابینت های جادار، گاز، ماکروفر برای هر واحد مجزا، لاندری(خشکشویی)، سرویس حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی برای هر واحد مجزا، شارژ لوازم بهداشتی هر روز، فضای سبز، کافی شاپ و سوپرمارکت، اتاق مخصوص میهمان، دراورهای قفل دار، کمد دیواری های بزرگ و شیک، جاکفشی مخصوص، سالن تلویزیون، نظارت دائم و مستمر، دوربین های مداربسته در داخل و بیرون ساختمان جهت امنیت بیشتر، پیجر و امنیت کامل پذیرش کارمندی و دانشجویی همه تنها در اقامتگاه دخترانه آوین!

برای اطلاع از قیمت های استثنایی با این شماره تماس بگیرید: 88784552

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
25 دیدگاه و 4 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 2 آبان 1401

    من تجربه اقامت در خوابگاه آوین جردن را داشتم از مدت اقامت یکماهه فقط 3 شب اونجا بودم اصلا امکانات ارایه شده در سایت رو نداره یکی از دو پرسنل خوابگاه خیلی بی ادب و فاقد اعصاب و روان سالم میباشد بطوریکه با کلافه کردن و گیردادن های بیخود و رفتار زننده ایشان مجبور به تحویل اتاقم شدم و طبق نظر سایر کاربران علاوه بر اینکه مبلغی به من عودت داده نشد با رفتار زننده و بی احترام خانم دلاوری و پرسنلش مواجه شدم . در ماه شهریور با وجود گرمای زیاد اجازه روشن کردن کولر نداشتم . با اینکه ساعت شروع استفاده از آشپزخانه از 6:30 صبح بود به دلیل بی خواب شدن پرسنل روانپریش اونجا امکان استفاده میسر نبود . اجازه صحبت با موبایل در اتاق موجود نبود لازم به ذکر است که اتاق یک تخته داشتم چون اتاقها با یک تیغه از هم جدا شدن . شب اول استفاده از تخت با تشک نقش بر زمین شدم به دلیل کیفیت پایین میله های نگهدارنده تشک . امکان بستن در حمام وجود نداشت . آب فلاش تانک توالت فرنگی مشکل داشت و یکسره اصراف میشد و گیرش شامل حال من بود . در کمد اتاق صدای ناموزونی داشت که استفاده از آن را سخت کرده بود . نظافت درستی نداشت . دمپایی سرویس بهداشتی مرتب خیس بود و ما مجبور به استفاده از آن دمپایی عمومی بودیم و در آخر اینکه امیدوارم بقیه دوستان با تحقیق بیشتر این خوابگاه را انتخاب نکنند و مانند ما شاهد تجربه این خاطرات تلخ و ناگوار نباشند .

    • 15 شهریور 1401

    پولتون رو پس نمیده فوق العاده محیط بد و پرسنل بی ادبی داره

    • 7 شهریور 1401

    این خوابگاه مسئولین فوق العاده دیوانه ای داره پول پیش رو هم پس نمیده

    • 29 خرداد 1401

    خوابگاه خیلی بدی است لطفا" پولتونو به اینا ندین خیلی کثیف خیلی بی برنامه و اصلا" مسئولیت پذیر نیستن خدا ازشون نگذره من که حلال نمی کنم فقط پول میگیرن آشغالدونی درست کردن ازشون شکایت می کنم .

    • 29 خرداد 1401

    خوابگاه و پانسین دخترانه آوین افتضاح خیلی کثیف و خرابه آشغالدونی میمونه واقعا" پولی که میگیرن حرامشون باشه من پول دادم رزرو کردم ولی رفتم دیدم نمی تونم ببخشید سگ و ببندی اونجا نمی مونه تورو خدا اونجا نرین و پولتونو نریزین تو سطل آشغال چون پول و برنمی گردانن لعنت به مدیرش بیاد با اون خوابگاهی که درست کرده .

    • 2 مهر 1400

    قیمت رابگین

  • 2 نظر
    • 30 خرداد 1400

    پذیرا نیستن و تلفن رو قطع میکنن 4-نظافت چی اینجا خانم حداد بی ادب و کارش افتضاحه و پر ادعا وقتی هنوز کسی داخل آشپزخونه نیومده و مثلا تمیز کرده و همچنان لکه ها روی سرامیک هست، با دستکشی که توالت تمیز کرده سینک ظرفشویی تمیز می کنه این بیشتر آلودگی رو منتقل می کنه تو کرونا و جالب اینجاست که خانم معلمی هم تایید می کنه مگه دستکشو باید عوض کرد؟؟؟؟؟؟مثه پوست دست میمونه 5-هر چقدر هم پول پیش دادین انگار ازتون دزدیدن و با اینکه شما 15روز قبل از تخلیه اعلام کنید 15روز بعد آیا پول بدن به شما با مکافات یا نه

  • 2 نظر
    • 30 خرداد 1400

    1-افزایش کرایه بطور قانونی یکبار در سال است و با نرخ و درصد معین که تو این خوابگاه به هر میزان که بخوان افزایش میدن و دوبار در سال 2-مدیریت خانم دلاوری ادعا دارن خب مایع شوینده گرون شده ما افزایش قیمت داریم در صورتی که تو مایع ظرفشویی آب میریزن پلاستیک زباله ها خالی نمیشه و فقط اشغال ها برداشته میشه 2-مدیریت اینجا خانم دلاوری شخص بی فرهنگی و بی ادبی هستن و اصلا شایستگی مدیریت ندارن چرا که وقتی انتقاد میشه پذیر

  • 1 نظر
    • 3 اسفند 1399

    بدترین تجربه زندگی در پانسیون این خوابگاه بود. در ابتدای ورود فقط یک سری دروغ تحویل میدن . پول گیش اگر بدید دیگه هرگز رنگشو نمییبینید و به هر بهانه ای از پیشتون کم میکنن. هرروز یچیزی خرابه. در دستشویی حمام . اب گرم کن ماشین لباسشویی و برای درست کردنش مته ها طول میدن. کمد ها اصلا قفل درست حسابی نداره و هیچ امنیتی نسبت به وسایل حس نمیشه. رقتار سرپرست خوابگاه به شدت زننده و بد هستش . اگر زودتر از موعد قرارداد بخواید برید و پول زوری ک اونا میخوان ندین در اخر وسایلتون گرو میگیرن یک جور سرقت به حساب میاد ک بنده شکایت کردم ولی به دلیل شلوغی اخر سال نمیتونستم برم دادگاه و مجبور شدم پول زور بدم تا وسایلم رو بدن. نامه کلانتری رو هنوز در دست دارم.مسسول خوابکاه هم ک وقتی تماس میگیرید گوشی روتون قط میکنند. و به چشم دیدم گه پول چندین نفر رو بالا کشیدن. خوابگاه بهتر ازینجا خییییلی هستش لطفا مراقب خودتون و اعصاب و پولی ک براش زحمت میکشید باشید

    • 3 آذر 1399

    سلام خسته نباشی خوابگاه هرماه چقدر هست