رستوران باغ بهشت

• افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت واقع در فشم دارای فضایی دوست داشتنی، غذاهایی باکیفیت و سرویس چای و پذیرایی است. رستوران باغ بهشت در یک باغ طبقاتی زیبا بنا شده و آلاچیق های مدرن شیشه ای دارد. نگران سرما در فصل سرد نباشید، زیرا باغ بهشت در فصل زمستان فضای گرمی را برای مشتریانش فراهم می کند. آلاچیق های این باغ رستوران ظرفیتهای مختلفی از 2 تا 40 نفر داشته و مناسب برای هر نوع میهمانی هستند. باغ بهشت یک آلاچیق مخصوص برگزاری تولد هم دارد که برای کسانی که قصد تولد گرفتن دارند، تزئین می شود.

بهترین رستوران های سنتی تهران | با یک تیر دو نشان بزنید
hb ، پنج شنبه 17 مرداد 1398

شهر تهران درست به اندازه بزرگی و وسعت خود از رستوران های سنتی بسیاری نیز برخوردار بوده که ما در این مطلب به بهترین آن ها پرداخته ایم.

نمایش بیشتر
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
31 دیدگاه و 7 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 19 خرداد 1400

دیروز رفتیم،کیفیت غذاشون خوب بود،قیمت ها گرون البته الان دیگه همه چی گرونه،یه کم شلوغ بود و سرویس دهی با تاخیر ،هوا گرم بود و متاسفانه برای گرمای الاچیق ها فکری نکرده بودن در کل از کیفیت غذا راضی بودیم

• 28 تیر 1399

سلام . من برای بار چندمه که به این رستوران رفتم . اواخر پاییز سال 98 که رفتم از غذاش و سرویس دهیش راضی نبودم . ولی با تغییر مدیریت داخلی و تیم کاری جدید خیلی خیلی غذاها بهتر شده و سرویس دهی بسیار خوبی داره . بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به رستوران باغ بهشت برید و از فضا و غذاهاش لذت ببرید.

• 19 مرداد 1399

باسلام اتفاقا من کاملا نظرم برخلاف شماست . باغ بهشت دقیقا از اواخر سال 98 دیگه مثل سابق نیست اونم بخاطر اینکه مدیریت اونجا عوض شده.... متاسفانه من مشتری چندین سالشون بودم ولی الان چندماهی هست که یک رستوران جدید باز شده میرم اونجاااااااا عالیه

• 17 بهمن 1398

با سلام به نظر من ما قبلا هم سال گذشته همین رستوران رفتیم غذاش خوب بود ولی برای بار دوم امروز که ناهار رفتیم کیفیت غذاش خیلی پایین بود متاسفانه و داخل آلاچیق خیلی تمیز نبود ولی برخوردشون خوب بود و چای سماوریشون هم خیلی خوب بود. قیمتهاشونم خیلی بالاست که اصلا نسبت به کیفیت غذا ارزش نداره

• 19 مرداد 1399

دقیقا بخاطر تغییر تیم و مدیریت اونجاست

• 7 مرداد 1397

ما شش نفری رفتیم پول یک سفر ترکیه برای یک نفر رو دادیم ، اینقدر صدای موزیک زیادبود و شلوغ بود که هیچگونه آرامشی نداشت . قیمتهاش هم نسبت به جاش خیلی گرون و بیخود بود

• 18 نظر

• 21 مرداد 1396

• 1 نظر
    • 9 فروردین 1396

سلام ما توی همین سایت با رستوران آشنا شدیمو به خاطر کامنت هایی که گذاشته بودن رفتیمو این رستوران رو امتحان کردیم. بخاطر همین تا جایی که به ذهنم رسید نظر دادم. در کل رستوران عالی بود. فضای زیبا و تمیزی داشت. برخورد کارمندان خوب بود. کیفیت غذا خوب بود ولی یه مقدار سرد بود که بخاطر فضای بزرگ و طبقاتی بودن رستوران منطقی بود.زمان تحویل غذا هم خوب بود زیاد طولانی نبود. ما یه چلو کباب برگ و چلو ماهی قزل و سالاد و ترشی و دو تا نوشابه و یه سماور چایی و تنقلات شسفارش دادیم که جمعا 171 تومن در اومد.(راجع به قیمت نظر نمیدم چون زیاد تو این زمینه تخصصی ندارم) در ابتدای درب ورودی هم یه زمین بازی کوچک بود که فوتبال دستی و یه استخر توپ برای بچه ها داشت که به نظرم ایده جالبی بود. سرویس بهداشتی هم تمیز بود. در کل خسته نباشی عرض میکنم به پرسنل و مدیریت رستوران و سایت خوب همگردی.

• 1 بهمن 1395

رستوران خیلی خوب و با کیفیتیه،پرسنل محترمی داره و غذاهاش و چای و قلیونش هم خیلی خوبه اما قیمتاش یه کم باباست