سفر به پورتلند | 16 کاری که باید در پورتلندِ مین انجام دهید

 شمال غربی نیوانگلند،پورتلند مین، تبدیل به مکانی برای هنرمندان، نوازندگان،صنعتگران و بازیگران شده است. این مکان به علت زیبایی هایش به صورت مرتب در فهرست بهترین مکان آمریکا برای بازی کودکان، استراحت، اقامت و بازیدید از مکان های زیبا قرار گرفته است. همچنین در این منطقه بندر بسیار زیبایی برای کشتی ها وجود دارد. در سفر به پورتلند  و مناطق جنوبی مین به علت داشتن فضای باز تبدیل به منطقه توریستی شده است. ما در اینجا به شما در مورد جاهای دیدنی پورتلند برای خوشگذرانی در پورتلند صحبت خواهیم کرد.

خوشگذرانی در پورتلند : گرفتن خرچنگ دریایی توسط خود

در سفر به پورتلند آیا می خواهید طعم خرچنگ های تازه را در سفر به پورتلند تجربه کنید؟ شما می توانید در پورتلند قایقی با یک راننده در اختیار بگیرید و در زمان آخر هفته ماه می تا آخر هفته های اکتبر  خرچنگ هایی که قیمت پایین تری دارند را خریداری کنید شرکتی در آن نزدیکی وجود دارد که خرچنگ شما را دریافت می کند و غذای خوشمزه ای  را با کره برایتان درست می کند.

گرفتن خرچنگ دریایی

خوشگذرانی در پورتلند : عکس برداری از فانوس های دریایی نمادین

فانوس دریایی که در ساحل پورتلند مین در نیو انگلند قرار دارد بسیار جذاب به نظر می رسد و اگر شما در سفر به پورتلند از این کشور دیدن می کنید حتما باید در برنامه خود عکس گرفتن از فانوس دریایی را بگنجانید چون از طریق آن به راحتی می توانید تمام آن منطقه را با چشم اندازی زیبا مشاهده کنید. زمانی که جورج واشنگتن رییس جمهور بود چراغ های این فانوس دریایی ساخته شد و یک موزه زیبا در قسمت نگهبان آن قرار دارد که در سال 1891 ساخته شده است. از این مکان را می توانید در زمان های اکتبر، اواخر ماه آوریل تا پایان دسامبر دیدن کنید و پیشنهاد می کنم حتما از خرابه های تاریخی در مجاورت پارک فورت ویلیامز هم دیدن کنید. البته در پورتلند می توانید 5 فانوس زیبای دیگر را هم پیدا کنید

فانوس های دریایی نمادین

خوشگذرانی در پورتلند : لذت بردن از غذاهای محلی مشهور

در سفر به پورتلند بدانید که اینجا یکی از مناطق مشهور برای غذاهای محلی می باشد. بنابراین مسافرت گردشگران بدون اینکه حداقل در یکی یا دو رستوران آنجا غذا رزرو نکنند کامل نیست و رول های خرچنگی یکی از معروف ترین آن ها می باشد.

لذت بردن از غذاهای محلی مشهور

جاهای دیدنی پورتلند : بازدید از موزه هنر

می توانید در بزرگترین و قدیمی ترین موزه هنر این شهر، نقاشی های اروپاییان و آمریکایی ها را و سایر هنر ها را مشاهده کنید. موزه ها در اکثر مواقع میزبان نمایش ها و جشن های مختلف می باشد.در سفر به پورتلند بدانید که یکی از منحصر به فرد ترین این موزه ها، موزه بازسازی شده وینزلو هومر می باشد.

 موزه هنر پورتلند

جاهای دیدنی پورتلند : فروشگاه در بندر قدیمی

انبارهای اسکله و خیابان هایی که در گذشته دریانوردان در آن در حال گذر بودند، اکنون به بازار خرید زیبایی تبدیل شده است. مرکزی به نام دنلود پورتلند به عنوان مرکزی برای خرده فروشی مشهور شده است و شما می توانید از محصولات آنجا دیدن کنید و لذت ببرید. در آن نزدیکی حتما از بازار ماهی آن دیدن کنید، حتی اگر مایل به خریدن آن نیستید.

فروشگاه در بندر قدیمی

خوشگذرانی در پورتلند : گردش با ماشین آتش نشانی

بالا رفتن از یک ماشین قدیمی آتش نشانی می تواند یکی از خاطره ساز های مسافرت شما باشد. شما می توانید از این طریق به راحتی به مدت یک ساعت از شهر زیبا دیدن کنید و تاریخچه های زیبای این شهر را مشاهده کنید. از اواخر ماه آوریل تا اواخر ماه اکتبر، تورها از خیابان تجاری در جلوی شرکت پورتلند خرچنگ خارج می شوند.

گردش با ماشین آتش نشانی

خوشگذرانی در پورتلند : کشتی سواری در جزیره کروز

صدها جزایر و آب ها کشتی ها را به دریای اصلی می رسانند. این مکان شما را به دیدن طلوع آفتاب زیبا و غروب زیبای خورشید و رقص های محلی دعوت می کند. بهترین مکان برای دیدن در این منطقه رفتن به جزیره پیک است که 15 دقیقه طول می کشد و شما می توانید در آنجا  دوچرخه ای را اجاره کنید و از فضای زیبای آن و غذاهای خوشمزه آن استفاده کنید.

کشتی سواری در جزیره کروز

خوشگذرانی در پورتلند : تشویق تیم های خانگی

دیدن تیم های ورزشی لیگ این منطقه برای خانواده می تواند مقرون به صرفه باشد.می توانید در باشگاه ورزشی بازی تیم های  هاکی مین مرینز، ارنا کراس و تیم بیسبال پورتلند سی و تیم بسکتبال سرخ پوستان را مشاهده کنید. این بازی ها می تواند به شما هیجان بدهد و خریدن رنگ لباس آن تیم می تواند سوغاتی خوبی برای شما باشد.

تشویق تیم های خانگی

جاهای دیدنی پورتلند : تور خانه های تاریخی

این شهر، یک شهر با معماری زیباست که به علت آتش سوزی که در سال 1866 اتفاق  افتاد، بازسازی شده است. اولین خانه های آجری نه تنها از آتش سوزی جان سالم به در بردند بلکه از سال 1901 به موزه تاریخی زیبا تبدیل شده اند. اگر اهل ادبیات و شعر هستید می توانید از این مکان لذت ببرید. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی در این شهر موزه زیبای سن ویکتوریا است که از سال 1860 افتتاح شده است و در ماه های می تا اکتبر می توان از آن دیدن کرد.

تور خانه های تاریخی

خوشگذرانی در پورتلند : لذت بردن از تور غذا

پورتلند مکان معروفی برای غذا در مین می باشد. و می توانید از مغازه های بزرگ و زیبای نانوایی و رستوران ها و کارخانه های ابمیوه گیری دیدن کنید و کلی تجربه های خوشمزه کسب کنید. می توانید با 3 ساعت وقت در اینجا از  بهترین شکلات های ترافلی،سیب زمینی و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. همچنین بعضی از تور ها که در بندر  نوشیدنی  سرو می کنند را می توانید پیدا کنید.

لذت بردن از تور غذا

جاهای دیدنی پورتلند : گردش در گورستان

قبرستان 350 ساله پورتلند در ماه های ژانویه تا اکتبر در روز های 4 شنبه تا یک شنبه باز هست و در این منطقه 700 قطعه سنگی را می توانید بیابید که بعضی از آن ها بازسازی شده اند. اگر به دنبال هیججان هستید در روز هالووین به اینجا سفر کنید.

گردش در گورستان

جاهای دیدنی پورتلند : دیدن مکانی که رکورد جهانی گینس دارد.

در خارج از شهر پورتلند می توانید مکانی را بیابید که جاذبه ای رایگان است و در آن تمام دنیا را در یک لحظه خواهید دید. این سیاره در حال چرخش است دلورم آن را اختراع کرده است و شرط فروش آن را رایگان بودن برای عموم در نظر گرفت.

مکانی که رکورد جهانی گینس دارد

خوشگذرانی در پورتلند : پیدا کردن یک بار

اگر در فصل سرما در پورتلند هستید سعی کنید همیشه پول نقد با خودتان داشته باشید. نوشیدنی های این بارها از 5 دلار شروع می شود. این بار ها به تعداد 36 تا در زیر زمین خیابان ها قرار دارند. شب های جنگ هم می تواند زمان خوبی برای سرگرمی شما باشد.اگر می خواهید راه ها را به آسانی پیدا کنید استفاده از یک راننده اوبر می تواند کمک کننده باشد.

خوشگذرانی در پورتلند : پیاده روی

پورتلند انتخاب خوبی برای پیاده روی یا ورزش می باشد. پیاده روی در کنار ساحل کاسکو و جزیره مکنورت می تواند بسیار زیبا باشد.

 پیاده روی در پورتلند

خوشگذرانی در پورتلند : کودکان و نوجوانان خود را در یک موزه یا سیاره زمین ببرید

برای کودکان دیدن قایق ها با خرچنگ، تئاتر ها و شاتل های فضایی، بازار های کشاورزی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. هم چنین نمایشگاه جذاب ستاره با نورهای لیزری می تواند تجربه خوبی برای کودکان باشد.

موزه یا سیاره زمین

جاهای دیدنی پورتلند : دیدن  تئاتر

اگر طرفدار هنر و تئاتر هستید حتما در پورتلند به شما خوش خواهد گذشت. بزرگترین شرکت تئاتر در مین سالانه 7 تئاتر زیبا را تولید می کند و همین طور میزبان رویداد های بسیار زیادی می باشد. قدیمی ترین تئاتر ها با مضمون کمدی و موزیکال می باشد این نمایشگاه ها را می توانید در جنوب مین پیدا کنید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

15 کاری که باید در سفر به تانزانیا انجام دهید!

آترا گل محمدی ، سه شنبه 25 مهر 1396

امروز به تانزانیا سفر می کنیم. کشوری حیرت انگیز در شرق آفریقا.اگر چه زمانی که پا به تانزانیا می گذارید لیستی بسیار طویل برای سیاحت در آنجا وجود دارد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 4 مرداد 1397

    فراموش کردید از وسن ها بگید که عامل اصلی مشهوریت این شهر در جهانه