دفتر ازدواج پیوند مهرافزا

دفتر ازدواج پیوند مهرافزا سه شنبه 29 خرداد 1397

امروز گزارش کاملی از یک محضر ازدواج تهران ارائه می دهیم به نام "دفتر ازدواج پیوند مهرافزا" که خدمات کاملی در خصوص عقد و ازدواج ارائه داده و قیمت های مناسبی دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این دفتر و امکانات ویژه اش بدانید.

دفتر ازدواج مهرافزا
دفتر عقد و ازدواج

دفتر ازدواج پیوند مهرافزا

محیط زیبای این دفتر ازدواج شیک با چند نوع گل آرایی که شامل زر ولیلیوم و ارکیده است، تزیین شده که عروس و دامادها می توانند هرکدام از گل ها را که دوست دارند، به رایگان انتخاب کنند. امکانات دیگری هم هست که به جز ورودی به صورت رایگان محاسبه می شود، خدماتی چون نورپردازی، موسیقی زنده، دستگاه دود، خطبه عقد، ثبت خطبه عقد و اجرای مراسم نمادین عقد آریایی توسط مبتکر این مراسم (آقای چاوشی) و همچنین انتخاب عاقد.

دفتر ازدواج پیوند مهرافزا

خدمات دفتر ازدواج پیوند مهرافزا

1- گل آرایی و شمع آرایی

سفره عقد یکی از مهمترین رکن های این مراسم به حساب می آید و این موسسه این قابیلیت را به زوج های جوان داده است تا بتوانند تم سفره عقد که عبارت است از رنگ سفره عقد، گل آرایی و شمع آرایی را تعیین کنند. برای مثال شما می توانید از چند نوع گل لیلیوم، رز و ارکیده نسبت به سلیقه خودتان انتخاب کنید تا زیبایی سفره عقد و ازدواج خودتان را چند برابر کنید.

2- دفتر عقد و ازدواج

این موسسه به عنوان اولین مجموعه رسمی عقد و ازدواج در ایران، جدا از اینکه خدمات عقد و عروسی و ثبت آن را ارائه می دهد، مدیر مجموعه، آقای پرهام چاووشی، مبتکر عقد آریایی بوده و در این دفتر، خدمات عقد آرایی نیز ارائه می شود. همینطور خدماتی چون انتخاب عاقد با توجه به رزومه و عکس، انتخاب سردفتر، رزرو آنلاین اتاق عقد، نورپردازی، کادر حرفه ای عکاسی و فیلم برداری، تهیه کلیپ، دستگاه دود، موسیقی زنده را دارد. تمامی این خدمات با بالاترین کیفیت در شعب موسسه دفتر عقد و ازدواج پیوند مهر افزا در شهر های استانبول، آنتالیا و دبی در اختیار شما قرار داده شده است.

3- خدمات مجالس

این موسسه، خدمات عروسی، خدمات جشن تولد، خدمات جلسات و سمینار ها و سایر خدمات مورد نیاز شما را ارائه می کند و برای هرچه بهتر برگزار شدن مجلس شما، جدا از این خدمات، خدمات مشاوره ای در این راستا را نیز انجام می دهد تا خود شما نیز بتوانید این کار را برعهده بگیرید. یک خبر خوش برای زوج های جوانی که در این موسسه مراسم عقد خود را گرفته اند؛ این موسسه با بیش از 100 باغ عروسی و باغ تالار عروسی طرف قرارداد است و به تمامی این عزیزان کوپن های تخفیف ویژه برای رزرو این اماکن داده خواهد شد.

4- مشاوره حقوقی

بسیاری از عزیزان، چه قبل و چه بعد از ازدواج با مشکلات، ترس و استرس هایی مواجه هستند، به همین دلیل موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی که از زیر مجموعه های دفتر ازدواج پیوند مهرافزاست، خدماتی نظیر مشاوره خانواده، مشاوره عقد و ازدواج و مشاوره طلاق ارائه می دهد و همچنین برای راحتی کار شما عزیزان مراکز معتبر جهت گرفتن گواهی سلامت بکارت به شما معرفی می گردد. خدمات این موسسه هم به صورت حقوقی و هم مشاوره ای قابل ارائه است.

5- خدمات ویژه عقد و ازدواج

جهت عکاسی و فیلم برداری های حرفه ای شما چندین باغ، باغ تالار و امارت های بسیار لوکس را آماده کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. اگر تعداد میهمانان شما بیش از 40 نفر باشد، عمارتی بسیار لوکس جهت عقد و ازدواج در تهران برای شما تهیه شده است تا بتوانید روز خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

6- عکاسی و فیلم برداری حرفه ای

خدمات موسسه عقد و ازدواج پیوند مهر افزا که یک دفتر عقد لوکس است، بسته به نیاز و بودجه شما تعیین می گردد و ارائه خدماتی چون تصاویر 3 بعدی، فیلم برداری با امکانات سینمایی، فیلم برداری با دوربین های حرفه ای، فیلم برداری با پهپاد، نوشتن سناریوی سینمایی برای فیلم عروسی و بسیاری دیگر از این خدمات همگی در این موسسه قابل ارائه در تمامی کشور های دنیاست. دفتر تشریفات این مجموعه در شعبه مرزداران می باشد که تمام خدمات تشریفات به صورت رایگان و مشاوره به عروس و دامادها ارائه می شود که عروس و دامادهای عزیز با آگاهی کامل، باغ یا باغ تالار و تمامی تشریفات مربوط به آن را انتخاب می کنند. گروه مجزایی نیز برای زیر مجموعه های پیوند مهر افزا برای ماه عسل عروس و دامادها پیش بینی شده است.

دفتر عقد و ازدواج مهرافزا
دفتر عقد و ازدواج مهرافزا

همایش و سمینار هایی که توسط پیوند مهرافزا برگزار می گردد

در حقیقت افرادی که جهت عقد به دفتر شعبه جنت آباد مراجعه می کنند، کوپن تخفیفی در رابطه با کلیه خدمات پیوند مهرافزا مانند تشریفات عروسی باغ تالار، برگزاری جشن تولد و تهیه کلیپ و برگزاری عروسی در ترکیه و دبی، انجام کلیه امور حقوقی دریافت می نمایند که برگزاری همایش و سمینار با استفاده از تخفیف های طرف قرارداد مجموعه اعم از فروشگاه ها، مجتمع های تفریحی، رفاهی و ... به وسیله آن میسر است. در کل هم هزینه ها نسبت به موسسات دیگه پایین تر بوده و با معرفی این موسسه و استفاده از تخفیف های ویژه آن ها می توان یک باغ تالار خوب با قیمت مناسب با خدمات تشریفات عروسی پیدا کرد که نسبت به کیفیتش، قیمت خیلی خوبی دارد.

دفتر عقد و ازدواج مهرافزا
دفتر عقد و ازدواج پیوند مهرافزا

http://peyvandemehrafza.com

شما هم رای بدهید
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

دفتر ازدواج پیوند مهرافزا

بیشتر بخوانید

آشنایی با روش های تزیین دفتر خاطرات سفر با خلاقیت های جالب

ن. چرمچی ، شنبه 21 تیر 1399

در این نوشتار قصد داریم در مورد اهمیت دفتر خاطرات سفر که بهترین روش برای ثبت رویداد و خاطره ها بشمار می رود و چگونه بهتر کردن آن، بنویسیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :