ایده های کاهش هزینه های سفر از زبان گردشگران حرفه ای!

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که سفر به کشورهای مختلف دنیا را در لیست آرزوهای خود گنجانده اید. حتما تاکنون بارها به راه حل هایی فکر کرده اید که بتوانید با کمک آن ها کاهش هزینه های سفر داشته باشید، تا کشورهای بیشتری را از نزدیک ببینید. اگر این طور است، در ادامه ی این مطلب با مجله همگردی همراه باشید تا با ایده هایی برای صرفه جویی در هزینه های سفر آشنا شوید. این راهکارها توسط افرادی بیان شده اند که مدام در سفر هستند و تجربیات زیادی در این راستا دارند.
وب سایت Uproxx یک سایت سرگرمی و فرهنگی بسیار مشهور است. یکی از برنامه های جالب این وب سایت صحبت با کاربران حرفه ای و استفاده از تجربیات آن ها می باشد. در این راستا Uproxx هر هفته با گردشگران با تجربه ای که مدام در حال سفر هستند، گفتگو کرده و سوالاتی را در موضوعات مختلف از آن ها می پرسد. سپس پاسخ ها را جمع بندی کرده و بهترین آن ها را برای خوانندگان و کاربران خود به اشتراک می گذارد. یکی از سوالات این وب سایت در مورد کاهش هزینه های سفر و راهکارهای صرفه جویی در هزینه سفر بوده است. در ادامه پاسخ گردشگران حرفه ای را در این مورد می خوانیم. برخی از بهترین سفرهایی که با کمترین هزینه انجام دادید کدام ها هستند؟ چگونه می توان کاهش هزینه های سفر داشت و بیشترین صرفه جویی در هزینه های سفر را انجام داد؟

کاهش هزینه های سفر

صرفه جویی در هزینه

کاتلین اشاگنسی

کاتلین اُشاگنِسی (Katelyn O'Shaughnessy) مدیرعامل و موسس TripScope بوده و به عنوان مدیر متخصصان سفر (Millenialsin Travel) فعالیت دارد. وی در این راستا سخنرانی های بسیاری نیز انجام داده است. کاتلین دارای یک آژانس مسافرتی موفق نیز می باشد و در این زمینه برنده ی جایزه هم بوده است. علاوه بر این ها وی یک کارآفرین موفق است که در سال 2016 توانست جزو 30 کارآفرین زیر 30 سال مجله فوربس در زمینه ی فناوری قرار گیرد. تجربیات وی در این صنعت او را بر آن داشت تا راه حل هایی در زمینه ی فناوری برای نسل بعدی این حوزه، معرفی نماید. کاتلین در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی وب سایت Uproxx گفت، اگر می توانید سفر خود را به زمانی موکول کنید که هزینه ی بلیط و هتل مقصد مورد نظر شما دارای تخفیف باشد. این گونه می توانید کاهش هزینه های سفر داشته باشید. در زمان رزرو هتل نیز در مورد امکاناتی چون وای فای رایگان حتما تحقیق کنید. هزینه ی اینترنت در برخی از کشورها بسیار بالا بوده و در نهایت باعث افزایش هزینه ی سفر شما می شود. اگر قصد دارید تا بلیط و هتل خود را به صورت اینترنتی رزرو نمایید، بهتر است کوکی های مرورگر سیستم خود را به طور کامل پاک کنید. وقتی چندین بار برای رزرو بلیط جستجو می کنید، سایت های رزرو متوجه ی این کار شده و قیمت ها را افزایش می دهند. این توصیه ی کاتلین را حتما جدی بگیرید.

کاتلین اشاگنسی

دروء بینسکی

دروء بینسکی (drew binsky) یک گردشگر حرفه ایست که از سال 2012 تا کنون به 74 کشور دنیا سفر کرده است. وی در اسنپ چت و اینستاگرام فعال بوده و بلاگ های جالبی در مورد سفرهای خود می نویسد. برای آشنایی با بینسکی می توانید صفحه اینستاگرام او را با آدرس drewbinsky دنبال کنید. نظر بینسکی در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی وب سایت Uproxx این بود که باید در هزینه های جزئی سفر صرفه جویی شود. این هزینه ها شاید در نگاه اول چندان زیاد به نظر نرسند اما همین هزینه ها به مرور تبدیل به پول زیادی می شوند. به عنوان مثال نیاز نیست همیشه آب خود را از فروشگاه ها تهیه کنید و بابت آن پول بپردازید. می توانید یک بطری به همراه خود داشته باشید و در هرجایی که مقدور بود آن را دوباره پر کنید. همچنین سعی کنید برای هزینه ی ATM از کارت هایی استفاده کنید که هزینه ی اضافی برای شما به همراه نداشته باشد. بینسکی با رعایت این موارد توانسته 300 دلار در یک سال صرفه جویی کند.

دروء بینسکی

کرتنی اسکات

کرتنی اسکات (courtney scott) یک گردشگر اهل بروکلین است که در حوزه ی سفر وبلاگ نویسی می کند. کرتنی را می توانید در آدرس court_scott در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کرده و ماجراهای سفر وی را ببینید. کرنتی به عنوان یک فیلمساز و مجری برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت دارد. وی در پاسخ به سوال Uproxx در مورد چگونگی کاهش هزینه های سفر، بحث زمانبندی مناسب را مطرح نمود. پیشنهاد وی سفر در بازه ی زمانی است که هزینه ی بلیط و هتل مناسب باشد. این هزینه ها معمولا در فصول پرگردشگر سال افزایش می یابند. از این رو بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنیم که در فاصله ی بین اوج کاری و کم کاری مقصد مورد نظر می باشد. کرتنی سفر خود به Positano را به عنوان مثال مطرح کرد و گفت که در ماه سپتامبر به این مکان رفته و توانسته یک هتل سنتی خلوت با نام VillaRosa را به عنوان محل اقامت خود رزرو کند. در این زمان رستوران ها خلوت بوده و او این امکان را داشته است که در محیطی آرام و ساکت از زیبایی های منطقه و دریا لذت ببرد.

کرتنی اسکات

ناتان فلولِن

ناتان فلولِن (Nathan Fluellen) مجری یک برنامه ی تلویزیونی پرهیجان با نام World Wide Nate است. برنامه ای که ماجراجویی های هیجان انگیزی در مورد غذا، فرهنگ مردم و ماجراهای سفر به سراسر دنیا را برای مخاطبانش به تصویر می کشد. اگر علاقه مند باشید می توانید این برنامه را با نام WorldWideNate در اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت دنبال کنید. ناتان فلولِن در مورد سوال Uproxx گفت بهتر است به کشورهایی سفر کنید که ارزش پولی آن ها کمتر از آمریکاست. با این ترفند به راحتی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. پیشنهاد دیگر وی انتخاب سفر زمینی به جای سفر با هواپیماست. از نظر ناتان این انتخاب می تواند هزینه های شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. در آن صورت می توانید پولی که بابت سفر هوایی خود پس انداز کرده اید صرف گشت و گذار بیشتر و غذاخوردن در رستوران های بهتر نمایید. می توانید به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس، از تاکسی استفاده کرده و سفر راحت تری داشته باشید. فعالیت ها و تفریحات خود را متنوع تر کنید، به فقرا کمک کنید یا انعام بیشتری بدهید.

ناتان فلولِن

اسپنسر اسپلمن

اسپنسر اسپلمن (spencer spellman) تهیه کننده یک برنامه در زمینه ی سفر، انواع غذا و نوشیدنی ها با محوریت کالیفرنیا می باشد. می توانید او را در اینستاگرام و توئیتر با نام کاربری spencerspellman دنبال نمایید. پیشنهاد وی برای کاهش هزینه های سفر، رزرو پروازهای چارتری است که قیمت پایین تری دارد. همچنین می توان برای استفاده از وسایل نقلیه ی داخل شهری مانند مترو یا تاکسی از برنامه های موبایلی استفاده نمود. این برنامه ها معمولا تخفیف های خوبی برای سیستم حمل و نقل پیشنهاد می دهند. داشتن یک همسفر خوب می تواند هزینه های شما را تا حدی کاهش دهد. برای پیدا کردن همسفر می توانید از برنامه هایی مانند Lyft یا HomeAway کمک بگیرید.

اسپنسر اسپلمن

کیئرستن ریچ

کیئرستن ریچ (Kiersten Rich) نویسنده ی وبلاگی با نام The Blonde Abroad می باشد. این وبلاگ در زمینه ی سفرهای زنان و شیوه ی زندگی آن ها بوده و موفق به دریافت جایزه نیز شده است. در این وبلاگ می توانید مطالبی در مورد سفر٬ مُد، فستیوال ها و عکاسی از مناظر و چشم اندازهای دیدنی از سراسر دنیا را مطالعه نمایید. وبلاگ کیئرستن را می توانید با آدرس theblondeabroad در اینستاگرام و فیسبوک دنبال کنید. پیشنهاد کیئرستن پروازهای غیر مستقیم می باشد. پروازهایی که در آن بتوانید در مقصد های دیگری نیز توقف داشته باشید. با این روش می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ی اضافی، کشور دیگری را نیز ببینید. توقف در یک مقصد دیگر این امکان را به شما می دهد که بتوانید گشتی در شهر بزنید و سفر در شهر دیگری را نیز تجربه کنید. به عنوان مثال با رزرو یک پرواز رفت و برگشت از لس آنجلس به کانکُن می توانید یک ساعت در میامی توقف داشته باشید. شما می توانید گشتی در میامی بزنید بدون این که هیچ هزینه ی اضافه پرداخت کرده باشید. این روش را می توانید در سفرهای خود به سراسر دنیا امتحان کنید. کیئرستن ریچ می گوید با استفاده از این راهکار توانسته سفرهای زیادی با مقاصد مختلف رزرو کند.

کیئرستن ریچ

کریستا سیمونز

کریستا سیمونز (krista Simmons) خبرنگار جهانی مجله ی Travel + Leisure و یک ماجراجوی آشپز است که در مورد غذا مطلب می نویسد. کریستا را در اینستاگرام با آدرس kristasimmons و در اسنپ چت با نام کاربری Krista_Simmons می توانید دنبال کنید. با توجه به علاقه ی کریستا سیمونز به آشپزی، او در مورد کاهش هزینه های خورد و خوراک پیشنهاد داده است. او به هرجایی که سفر می کند به دنبال بهترین رستوران های محلی است تا بتواند تجربه ی خوبی از غذاهای آن منطقه داشته باشد. کریستا می گوید: "من هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوم و به دنبال رستوران هایی با غذاهای محلی می روم. " از نظر کریستا این رستوران ها غذاهایی تازه تر و سالم تر نسبت به فست فودها برای مشتریان خود سرو می کنند. همچنین غذاخوردن در رستوران های محلی یا خرید از فروشگاه های محلی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های سفر شود.

کریستا سیمونز

برادران آیلینگ

مارکو و الکس آیلینگ (alex and marko ayling) دو برادر جهانگرد معروف در دنیا هستند که جریان سفرهای خود را در پیج اینستاگرام خود با آدرس vagabrothers به اشتراک می گذارند. آن ها همچنین در اسنپ چت با نام کاربری vagabrothers و در یوتیوب با آدرس Vagabrothers فعال هستند. مارکو یکی از طرفداران سایت کوچ سرفینگ (Couch Surfing) است. با عضویت در این سایت می توانید مهمان مردم محلی آن منطقه شوید و اقامتگاه های رایگانی پیدا کنید. با این کار هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و هم با مردم بومی و فرهنگ آن ها بیشتر آشنا می شوید. پیشنهاد بعدی مارکو قرار دادن مرورگر در حالت ناشناس است، زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما را به صورت آنلاین دارید. اگر این کار را نکنید، سایت های رزرو متوجه ی جستجوی شما برای بلیط شده و قیمت آن را افزایش می دهند.

برادران آیلینگ

استیو براموسی

استیو براموسی (Steve Bramucci) سردبیر وب سایت Uproxx Life است که مطالب متنوعی در مورد سفر، غذا و . . . می نویسد. استیو را می توانید در توئیتر با آدرس stevebram دنبال کنید. استیو، که دور دنیا را گشته است، در مورد صرفه جویی در هزینه های سفر به موارد زیادی اشاره می کند. رزرو به موقع بلیط هواپیما، استفاده از اتوبوس های عمومی برای حمل و نقل، اجاره اتاق های معمولی از افراد محلی، غذاهای خیابانی، تفریح در ساحل های رایگان و عمومی، گشت و گذار و تماشای طبیعت زیبای منطقه، اقیانوس ها، رودخانه ها و جنگل ها می توانند هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. پیشنهاد استیو این است که هرگز با تور سفر نکنید، خصوصا تورهایی که توسط مهاجرها اداره می شوند. از نظر او همه ی تورها ادعا می کنند که قابلیت بالاتری دارند و می توانند خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه دهند، اما در واقع این طور نیست. او می گوید با تور نمی شود آزادی کامل داشت. وقتی با تور سفر می کنید باید با سایر افراد همراه باشید و همان کاری را انجام دهید که بقیه انجام می دهند. وی خاطره ای از سفر خود به کلمبیا را تعریف کرد. استیو گفت: هیچ کس فکرش را هم نمی کند اما من در آنگکور وات دوچرخه سواری کردم، در حالی که توریست های دیگر از معبدی به معبد دیگر می رفتند. من مجبور نبودم با آن ها همراه شوم. بنابراین فقط از معبدهایی بازدید کردم که خودم دوست داشتم.

استیو براموسی

ترِوُر مارو

ترور مارو (trevor morrow) یک وبلاگ نویس حرفه ایست که در مورد سفر و شیوه ی درست زندگی مطالب بسیار خوبی می نویسد. مطالب ترور را می توانید در Trevor Morrow Travel و وب سایت هایی مانند Outside Online ٬ Details ٬ Men’s Journal ٬ Inside Hook مطالعه نمایید. در صورت تمایل می توانید او را با نام کاربری thetrevormorrow در اسنپ چت و با نام trevormorrow  در اینستاگرام دنبال کنید. ترِوُر مارو در پاسخ به سوال وب سایت Uproxx در رابطه با کاهش هزینه های سفر گفت: سفر من بر روی سیاست بریز و بپاش انتخابی می باشد. به این معنی که در برخی هزینه ها صرفه می کنم تا بتوانم برای فعالیت هایی که ارزش بیشتری دارند، خرج بیشتری بکنم. به عنوان مثال برای یک سفر هفت روزه، چهار روز اول را با خوردن غذاهای ارزان در غذاخوری های خیابانی می گذرانم و در اتاق های معمولی استراحت می کنم تا بتوانم دو روز آخر را در بهترین و معروف ترین رستوران های شهر غذا بخورم و در هتل های زیبا اقامت داشته باشم. البته این روند به مقصد مورد نظر شما بستگی دارد. گاهی ممکن است هزینه ی هتل های لوکس به حدی بالا باشد که نتوانید در آن اقامت داشته باشید؛ در این صورت بهتر است برای صرفه جویی همان اتاق های معمولی و ارزان را انتخاب نمایید. استفاده از تورهای رایگان٬ وسایل حمل و نقل عمومی به جای تاکسی و به همراه داشتن غذا در هواپیما راهکارهای دیگر کاهش هزینه های سفر از نظر ترِوُر می باشند.

ترِوُر مارو

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

طرح مهمان امام رضا در راستای کاهش هزینه های سفر و ارزان سازی سفر پیش بینی شده است

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 24 مرداد 1401

براساس آخرین خبرهای واصله، طرح مهمان امام رضا در راستای کاهش هزینه های سفر و ارزان سازی سفر پیش بینی شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :