8 پیشنهاد عالی در بین شهرهای بریتانیا

لندن، ادینبورگ، کاردیف...اینها از شهرهای بریتانیای کبیر هستند که بازدیدکنندگان برای گردش انها را انتخاب می کنند. اما در واقع 66 شهر دیگر وجود دارد که در سراسر این سرزمین ارزش بازدید دارند و هر کدام چیزی متفاوت از دیگری را ارائه می دهند. در اینجا ما 8 تا از بهترین شهرهای بریتانیا را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید....

بریتانیا

1. "بلفاست"، ایرلند شمالی

"بلفاست"، معمولا برای گشت و گذارهای اخر هفته در اخر لیست افراد قرار می گیرد، اما موارد بسیاری در این مکان وجود دارد که شما را برای گذراندن یک سفر کوتاه 48 ساعته به اینجا می کشاند. در اینجا شما می توانید از موزه ی "تایتانیک" بازدید نمایید و یا از کافه ها و میخانه هایی که در خیابان های "گریت ویکتوریا" و "دانگال" قرار دارد، استفاده کنید.
"بلفاست"، یک مکان عالی برای کشف مناطقی بکر می باشد، در اینجا کوه های "مورن" و جاده های بی نظیری که دسترسی عالی دارند، وجود دارد. فقط اطمینان حاصل کنید که متناسب با اب و هوا لباس بپوشید. اینجا یک منطقه چهار فصل است.

بلفاست

2. "سنت دیویدز"، ولز

شهر "سنت دیویدز" از بهترین شهرهای بریتانیا و یکی از شهرهای کوچک "ولز" به دلیل مناظر فوق العاده اش معروف می باشد. مردم محلی به شدت معتقدند که اینجا به اندازه ی شهرهایی مانند لندن و منچستر جذابیت دارد و ان هم به دلیل وجود کلیسایی زیبایی است که "سنت دیوید" در ان دفن شده است.
مناظر زیبای اطراف این کلیسا، این شهر را به کوچک ترین و زیباترین شهر انگلستان تبدیل کرده است. فعالیت های متنوعی در این مکان قابل انجام می باشد. علاوه بر عکاسی شما می توانید از گالری های هنری که در اینجا برگزار می شود دیدن نمایید، همچنین از پارک ملی "پمبروکشیر" نیز بازدید کنید.

سنت دیویدز

3. "کانتربری"، انگلستان

خوب-" کانتربری" واقعا یک شهر غیر قابل توصیف از شهرهای بریتانیای کبیر می باشد. قطارها با سرعت بالا بازدید کنندگان را از لندن به بهشت انگلستان می برند. اما اگر شما بتوانید از ازدحام جمعیت خود را رهایی دهید می توانید در زمانی کمتر با استفاده از خودروهای ازاد و یا بندر "تودور" خود را به این مکان برسانید.
بسیاری از بازدیدکنندگان " کانتربری" برای اشنایی با تاریخ غنی این شهر و بازدید از اثار باستانی ان مثل کلیسای جامع به این شهر می ایند. هنگامی که گرسنه شدید به سمت بازار کالاهای کشاورزی بروید و در انجا بهترین مواد غذایی ارگانیک را تهیه نمایید و یا از رستوران های عالی انجا استفاده نمایید.

کانتربری

4. "استرلینگ"، اسکاتلند

کوچکترین شهر اسکاتلند، که به عنوان "دروازه ای به ارتفاعات" معروف می باشد ، یک سفر کوتاه و جذاب را برای شما به ارمغان خواهد اورد. مقایسه بین شهرهای "استرلینگ" و "ادینبورگ" کار سختی می باشد، در اینجا شما قلعه ها، خیابان های سنگ فرش شده و یک فضای دانشجویی را مشاهده خواهید کرد. بازدید از کل این شهر و اشنایی با فضای دانشجویی ان تنها یک یا دو روز به طول می انجامد.
در طی توقفی که در این شهر دارید می توانید از گالری "اسمیت آرتی" و مرکز هنرهای "مک روبرت" دیدن نمایید و یا پول های خود را در مراکز خرید و یا مغازه های "مارش تیسلت" و یا "بیونیک" خرج نمایید.

استرلینگ

5. "شفیلد"، انگلستان

زمانی این شهر به عنوان تولید کننده فولاد شناخته میشد. اما این روزها متاسفانه به عنوان یک شهر تخریب شده شناخته می شود. برای سال های متوالی، شهر "شفیلد" به عنوان ارزان ترین شهر انگلستان و یکی از برترین شهرهای بریتانیای کبیر شناخته میشد به طوری اگر می خواستید برای یک اخر هفته از لندن یا ادینبورگ به این منطقه بیایید، هزینه ی ان بسیار ناچیز میشد.
عکس هایی که از این منطقه گرفته شده است برای چاپ بر روی کارت های پستال بسیار مناسب می باشد، دو ساختمان سنگی سیاه و سفید و پارک ملی "پیک" از جاذبه های گردشگری مشهور این منطقه می باشند. در طول تعطیلات آخر هفته، به مکان هایی مانند ساختمان شیشه ای "وینتر گاردن" و گالری های "ملینیوم" مراجعه کنید و برای خرید از فروشگاه ها به سمت خیابان "یونایتد" بروید.

شفیلد

6. "دورام"، انگلستان

رانندگی در شهر "دورام" از زیباترین شهرهای بریتانیای کبیر، مانند این می باشد که گویی شما به زمان پادشاهان صلیبی بازگشته اید و یا انگار وارد داستان های هری پاتر شده اید. در واقع فضای این منطقه بسیار شبیه به "کمبریج" می باشد ان هم به دلیل حضور دانشجویان در اینجا است.
"دورام" در بین شهرهای شمالی و بهترین شهرهای بریتانیا گزینه برای استراحت می باشد، زیرا دارای یک اقامتگاه مجلل قدیمی و جذاب، خیابان های زیبا و رودخانه ای دوار می باشد.

دورام

7. "دربی"، انگلستان

احتمالا اکثر گزینه های بیان شده در این لیست دارای بهترین معماری ها در بین شهرهای بریتانیا می باشند. این شهر به دلیل اینکه در قلب "میدلندز" قرار گرفته است و به دلیل وجود برج های "التون" مورد توجه قرار گرفت، اما پس از بازسازی 2.2 میلیارد دلاری، دلایل بسیار دیگری برای بازدید از این شهر مطرح شد.
دوستداران نوشیدنی از امدن به این شهر بسیار لذت خواهند برد چرا که "دربی" ادعا می کند که می تواند بهترین نوشیدنی در جهان را ارائه کند. در اینجا شما می توانید از دلفین های "الداین" و "درونت" بازدید نمایید و از نوشیدن نوشیدنی ویکتوریائی لذت ببرید.

دربی

8. "لینکلن"، انگلستان

لینکلن از بهترین شهرهای بریتانیااست ممکن کمی کوچک باشد اما بسیار جذاب است. اینجا یک مکان خوب برای انجام مطالعات تاریخی است چرا که یک قلعه ی قرون وسطایی که متعلق به قرن یازدهم است در اینجا قرار دارد و شما می توانید از بالای دیوارهای ان شاهد منظره ی شهر و زمین های کشاورزی باشید.
کلیسای "لینکلن" یکی از بهترین نمونه های سبک معماری گوتیک است و محل نگهداری یکی از چهار نسخه ی اصلی "ماگنا کارتا" است که توسط پادشاه "جان" در سال 1215 امضا شده است.
اگر از قلعه ی "هیل" به سمت مرکز شهر حرکت کنید هرگز علت نام گذاری این قلعه را متوجه نخواهید شد. اگر احساس خستگی کردید و نیاز به استراحت داشتید به یکی از مغازه ها،بوتیک ها و یا کتاب فروشی هایی که در خیابان قرار دارند مراجعه کنید.

لینکلن
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی انتها در سفر

سعید حسنی ، چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

اولین سفر به کشورهای خارجی به عنوان یک مقصد بین المللی هم بسیار هیجان انگیز و هم کمی دلهره آور است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :