تجربه هیجان انگیز جام جهانی 2018 با تورهای دلتابان

جام جهانی هیجان انگیزترین رقابت ورزشی دنیاست و حضور در این رویداد حتی برای کسانی که به فوتبال علاقه ندارند هم از جذابیت بالایی برخوردار است. این هیجان وقتی دوچندان می شود که تیم ملی کشورمان هم در جمع 32 تیم برتر جهان حاضر باشد. چون این بازی ها در نزدیکی ایران و در کشور زیبای روسیه برگزار می شود حضور در این رویداد به سختی دوره های قبل نیست. پرواز مستقیم و کوتاه، شباهت های فرهنگی، زیبایی های منحصر به فرد روسیه و هزینه های معقول سفر به سرزمین تزارها از مزایای ویژه سفر به جام جهانی 2018 و تورهای جام جهانی 2018 است. برای رسیدن به سفری ایده آل می توانید از تورهای دلتابان برای جام جهانی 2018 استفاده کنید.

روسیه دیدنی
جام جهانی

چطور به روسیه سفر کنید؟

حتما بسیاری از شما علاقه دارید در این رویداد بی نظیر شرکت کنید. آژانس مسافرتی دلتابان با شناخت مناسبی که به سبب برگزاری تورهای روسیه در سال های گذشته به دست آورده، بسته های متنوعی را برای علاقه مندان به سفر به جام جهانی 2018 تدارک دیده که نسبت به سایر تورهای جام جهانی از مزایای ویژه ای برخوردار است. برای افرادی که می توانند زمان خود را برای حضور در سه بازی ایران تنظیم کنند بسته های متنوع 13 روزه، تدارک دیده شده که می توانید با انتخاب اقامت در دو یا سه شهر و هتل های 3، 4 و 5 ستاره متناسب با بودجه مد نظرتان گزینه های متنوعی پیش رو داشته باشید.

روسیه

با قدرت انتخاب کنید

دلتابان علی رغم پیچیدگی های زیاد، این تورهای متنوع را برای افزایش قدرت انتخاب مشتریان خود انجام داده است. در صورت نداشتن زمان کافی نیز می توانید تنها دو بازی حساس با اسپانیا و پرتغال را از نزدیک مشاهده کنید که به مدت 8 روز و با تنوع هتلی 3 تا 5 ستاره، گزینه های متنوعی را پیش روی شما قرار می دهد. از مزایای ویژه سفر با دلتابان، استفاده از پروازهای داخلی برای جابجایی میان شهرهاست که برخلاف سایر سرویس دهندگان که حمل و نقل زمینی را به عنوان گزینه در اختیار مهمانان خود می گذارند، سفر هوایی را برای راحتی و آسایش مسافران خود در نظر گرفته است و می توانید توسط دلتابان از تورهای جام جهانی 2018  لذت ببرید.

اسپانیا
تیم ملی اسپانیا
پرتغال
تیم ملی پرتغال

با سلبریتی ها همسفر شوید

بازی های ایران در سه شهر سن پترزبورگ، سارانسک و کازان برگزار می شود و همان طور که می دانید به علت پهناور بودن کشور روسیه دارای فواصل طولانی بین شهری است.همچنین دلتابان تمام خدمات سفر شامل تهیه fan-id و بلیط را نیز به عهده خواهد گرفت و برای تمام ایام اقامت نیز با تعیین تور لیدر اختصاصی و گشت های شهری جذاب، سفری رویایی را برای همراهان خود رقم خواهد زد. سفر با دلتابان با سورپرایزهای ویژه ای نیز همراه است و شما در طول سفر، با سلبریتی ها و هنرمندان محبوبتان همسفر خواهید بود. سفر با دلتابان به جام جهانی را از دست ندهید.

با سلبریتی ها همسفر شوید
تیم ملی فوتبال

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

استادیوم های بازی های جام جهانی 2018 | ورزشگاه های تماشایی روسیه

مهیار قاسمی ، سه شنبه 4 مهر 1396

در این مطلب، شما را با استادیوم های روسیه که برای جام جهانی 2018 آماده می شوند، آشنا می کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :