زیباترین کافه های تهران | معرفی کافی شاپ های تهران

اگر در سال های گذشته اسم کافه را به زبان می آوردیم، در ذهنمان یک فضای سرپوشیده و دنج تداعی میشد که با میز و صندلی هایی پرشده بود. اما امروزه کافه های تنوع بیشتری پیدا کرده اند و طراحی دکوراسیون و چیدمان آن ها بسیار متفاوت شده است. بهترین کافه های تهران کافه هایی هستند که خانه های قدیمی را برای کار خود انتخاب کرده و محیطی جذاب و خاص را برای مشتریان خود به وجود آورده اند. حیاط این خانه ها دلباز بوده و با گلدان های طبیعی، باغچه و درخت و حوض زینت داده شده است. نوشیدن یک فنجان چای با تکه ای کیک در این فضا می تواند لحظات خوب و پرانرژی را به مهمانانش هدیه کند. در این بخش قصد داریم به معرفی زیباترین کافه های تهران در مجموعه کافی شاپ های تهران بپردازیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

زیباترین کافه های تهران

کافه تهرون

یکی از زیباترین کافه های تهران که در یک خانه ی باصفا و قدیمی راه اندازی شده، کافه تهرون نام دارد. حیاط این خانه ی قدیمی را گلکاری کرده اند و میز و صندلی های چوبی را در قسمت های مختلف آن چیده اند. یک حوض زیبای آبی رنگ نیز در وسط حیاط وجود دارد که باعث دلنشین تر شدن محیط کافه شده است. خوراکی های خوشمزه ای که مشتریان کافه سفارش می دهند، در ظروفی زیبا و رنگارنگ سرو می شود. همه چیز طوری طراحی شده که شما انگار در دهه ی 40 زندگی کرده و غذای خود را در حیاط خانه ی خودتان نوش جان می کنید.

آدرس: تهران، پشت مترو بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا، ابتدای خیابان گودرزی، علائی سابق، درب شمالی و اصلی باغ نگارستان

کافه تهرون

فضای داخلی ...

شما می توانید صبحانه ی خود را در کافه تهرون که یکی از بهترین کافه های تهران است ، میل کنید. علاوه بر آن هر روز یکی از غذاهای خوشمزه ی سنتی نیز در این کافه تهیه می شود. غذاهایی مانند کوفته، لوبیاپلو، عدس پلو، والک پلو و کشک بادمجان که با کیفیت بالا در این کافه طبخ و برای مشتریان سرو می گردد. شربت ها ی متنوع کافه تهرون به همراه کیک ها و تارت های خوشمزه ی آن نیز بسیار پرطرفدار هستند. از بین آن ها، شربت های بهارنارنج و خیارسکنجبین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.کافه تهرون در ابتدا در خیابان نگارستان قرار داشت، اما پس از اتمام قراردادش در سال 95 به خیابان ویلا، کوچه خسرو، پلاک 39 نقل مکان کرد. ساعت کار کافه از 8.30 صبح شروع شده و تا 11 شب ادامه دارد. قیمت های این کافه نیز در مقایسه با بهترین کافه های تهران متوسط است. به عنوان مثال یک لیوان شربت این کافه برای شما حدود 13 تا 14 هزار تومان هزینه دارد.

کافه خیابان ویلا

کافه ری را

کافه ری را نیز از دیگر کافی شاپ های تهران مکانی است که در خانه ای قدیمی راه اندازی شده است. یک خانه ی 80 ساله در کوچه ی لولاگر تهران قرار داشته و پس از بازسازی به یک کافه ی دوست داشتنی تبدیل شده است. همچنین در این مکان یک گالری نیز وجود دارد که تماشای آن برای دوستداران هنر می تواند جذاب باشد.معماری متفاوت این کافه، فضای دوست داشتنی و دلچسب آن در کنار حیاط با صفای خانه، یک محیط فوق العاده ای را ایجاد کرده است که در بدو ورود شما را محو تماشای خود خواهد کرد.در منوی کافه ری را، انواع خوراکی های خوشمزه مشاهده می گردد. از بین غذاهای این کافه سالاد سبز، لازانیا، ساندویچ زبان و برگرهای ری را طرفداران بیشتری دارند. در مورد قیمت نیز نگران نباشید. هزینه ها در این کافه بسیار مناسب و معقول می باشد. به عنوان مثال لازانیای ری را 25 هزار تومان و سالاد سبز آن 15 هزار تومان است.کافه ری را در پایین تر از چهارراه کالج، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به سفارت فرانسه، پلاک 5 واقع شده و ساعت کار آن نیز از 9.30 صبح شروع و تا 11.30 شب ادامه دارد.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان حافظ ،خیابان نوفل نوشاتو، کوچه لولاگر

کافه ری را
گالری کافه ری را

کافه کتاب دورهمی

اگر مسیرتان به خیابان انقلاب افتاد و قصد داشتید تا لحظاتی را در یک کافه از دیگر کافی شاپ های تهران بنشینید و یک خوراکی خوشمزه نوش جان کنید، کافه کتاب دورهمی را به یاد داشته باشید. کافه های زیادی در اطراف میدان انقلاب وجود دارد، اما کافه کتاب چیز دیگری است. این کافه از بهترین کافه های تهران دارای دو فضای داخلی و بیرونی بوده و طراحی زیبا و دنجی دارد. مبلمان و میز و صندلی های کافه متنوع هستند و این مسئله انتخاب های زیادی را برای شما به وجود آورده است.در منوی این کافه و نمونه ای از کافی شاپ های تهران نیز غذاها و نوشیدنی های متنوعی وجود دارد که بر اساس سلیقه ی خود می توانید خوراکی های خوشمزه ای را انتخاب نمایید.کافه کتاب دورهمی در بلوار کشاورز، خیابان 16 آذر، کوچه ادوارد براون، پلاک 1/12 واقع شده است. در کنار این کافه نیز یک کتاب فروشی قرار دارد که اگر از دوستداران کتاب باشید، حتما دور زدن در آن و دیدن کتاب ها برایتان جذاب خواهد بود.ساعت کار کافه کتاب نیز از 9 صبح تا 11 شب می باشد.

کافه کتاب دورهمی

منوی کافه کتاب دورهمی

کافه چای بار

این مکان از زیباترین کافه های تهران در انجمن خوشنویسان ایران و در یک باغ با صفا و زیبا دایر شده است. آب و هوای خوب باغ در کنار صدای زیبای پرندگان از ویژگی های خاص و فوق العاده ی کافه چای بار می باشد. مهمانان این کافه از نمونه بهترین کافه های تهران می توانند هم از فضای باز و هم از فضای داخلی کافه برای نشستن استفاده کنند. فضای داخلی کافه نیز در عمارت کلاه فرنگی قرار گرفته که یکی از بناهای بجا مانده از دوران قاجار می باشد. از این رو فضایی دنج و بسیار دوست داشتنی دارد.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان حافظ ،خیابان نوفل نوشاتو، کوچه لولاگر

کافه چای بار

کیفیت کافه ...

در منوی این کافه نیز خوراکی ها و نوشیدنی های متنوعی وجود دارد. اما خاص ترین بخش منو انواع چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی های سنتی و ... می باشد که محبوب ترین آن ها چای قندپهلوست. نوشیدن چای های این کافه همچون دیگر کافی شاپ های تهران در استکان های کمر باریک و نعلبکی و در یک محیط باصفا و قدیمی تصاویر زیبایی را در ذهن مشتریان ایجاد کرده و حس خوبی را برای آنان به همراه دارد. علاوه بر این ها غذاها و میان وعده های سبک سنتی ایرانی و صبحانه های این کافه نیز علاقه مندان زیادی دارد.

چای قندپهلو چای بار

کافه ایوان

کافه ایوان را در یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران می توانید پیدا کنید. این کافه در پاساژ مرجان و در بین فروشگاه های کیف و کفش خیابان منوچهری واقع شده است. وقتی وارد کافه می شوید، با یک محیط دنج و آرام روبرو می شوید که خبری از شلوغی های بیرون در آن نیست.در این جا می توانید به صدای موسیقی گوش داده و خوراکی ها و نوشیدنی های خاص و بی نظیر ایوان را نوش جان کنید. در بین تمامی نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در منوی کافه ها وجود دارد، کافه ایوان نوشیدنی متفاوتی با نام تهران قدیم دارد. طعم این نوشیدنی نیز مانند نام آن شما را متعجب خواهد کرد.این کافه در خیابان منوچهری، طبقه همکف پاساژ مرجان واقع شده و مشرف به عمارت مشیرالدوله می باشد. عمارت مشیرالدوله در سال 1247 توسط نیکلای مارکوف روسی ساخته شد. قیمت های کافه ایوان نیز در مقایسه با دیگر کافی شاپ های تهران هم مناسب است.

آدرس: تهران، منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه همکف

کافه ایوان

فضایی با آرامش و دوستانه

گذراندن لحظاتی آرام در زیباترین کافه های تهران که در خانه های قدیمی با حیاطی باصفا راه اندازی شده اند، یکی از رویاهای دوست داشتنی افراد در روزهای شلوغ و پرکارشان است. تماشای درختان سرسبز و گلدان های رنگی که در اطراف حوض چیده شده اند، و نوشیدن یک چای یا قهوه در این فضا، می تواند دوست داشتنی ترین و پرخاطره ترین لحظات را برای شما بسازد. خصوصا در شهر بزرگ و شلوغی چون تهران که شاید کمتر کسی این روزها بتواند رنگ خانه های سنتی و حیاط دار قدیمی را ببیند.امیدواریم این مطلب در انتخاب یک مکان مناسب برای دورهمی های دوستانه و قرار های رمانتیک دونفره به شما کمک کرده باشد. لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم.

کافه خیابان منوچهری

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کافی شاپ گل یخ | قدیمی ترین آبمیوه بستنی فروشی تهران

نرگس بخشی ، دوشنبه 27 اسفند 1397

کافی شاپ گل یخ پیروزی انواع آبمیوه، نوشیدنی های سرد و گرم، معجون و اقلام کافی شاپ را یا کیفیتی عالی سرو می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :