عجیب ترین رستوران های دنیا و طعم بی نظیر غذاهای ملل

این روزها غذای خوب در همه رستوران ها، از رستوران های ستاره دار میشلین گرفته تا رستوران های خیابانی بوردین وجود دارد. پس چگونه یک رستوران خوب را از بین گزینه های موجود انتخاب کنیم؟ گاهی اوقات رستوران ها به دلیل اسم و رسم و برندشان یا محلی که در قرار گرفته اند و یا ظاهرشان معروف می شوند. اگر شما علاوه بر غذای خوب به دنبال کمی ماجراجویی و هیجان هستید، در اینجا برخی از رستوران های عجیب و غریب جهان و عجیب ترین رستوران های دنیا لیست شده اند تا شما بدانید که عجیب ترین رستوران های دنیا کدامند.

عجیب ترین رستوران های دنیا کدامند

رستوران کلیف ساید

این رستوران که یکی از رستوران های عجیب و غریب جهان و یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا را دارد، تقریبا مانند یک مخفیگاه در کنار یک کوه و در کنار دریای ادریاتیک قرار دارد. رستوران و هتل گروتا پالازس در ارتفاع 74 فوتی از سطح دریا واقع شده است، بر روی یک صخره ناهموار در پولیگنانومر در منطقه پوگلیا در جنوب ایتالیا قرار دارد. نورپردازی عاشقانه و مناظر خیره کننده برای قرن ها مورد توجه افراد بوده است، معروفیت این منطقه به خاطر میزبانی از ضیافت هایی است که تا سال 1700 میلادی برگزار می شد. رستوران تنها از ماه مه تا اکتبر باز است و به سرعت رزرو می شود بنابراین اگر شما به دنبال رزرو یک میز مخصوص بر روی صخره ها هستید، باید برنامه ریزی کنید. با مطالعه این مطلب می توانید بفهمید عجیب ترین رستوران های دنیا کدامند.

رستوران کلیف ساید

رستوران رولرکاستر

این رستوران که از رستوران های عجیب و غریب جهان و عجیب ترین رستوران های دنیا محسوب می شود، یک بنای تازه می باشد که اخیرا به برج های التون در استافوردشیر اضافه شده است. در انگلستان غذایی مانند همبرگر مشتری های فراوانی دارد و به راحتی فروخته می شود. در این مکان افراد می توانند به طور جداگانه منظر بایستند و مشاهده کنند که چطور غذایشان آماده می شود. منوی رستوران شامل مجموعه ای گسترده از غذاها، برگر و استیک، مرغ کاری و ریساتو و غذاهای آماده مانند ناچو، کالاماری و گوشت دنده است. غذای مشتریان به سرعت آماده می شود و مشتریان با خوردن یک غذای فوق العاده و بی نظیر خستگی سفرشان برطرف می شود و بر اساس بیرمنگام میل تمام غذاها آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که سرعت پخت آن ها با سرعت مو فراه، نفر اول دوی 100 متر بازی های المپیک 2012 لندن برابری می کند. با مطالعه این متن قادر هستید که بفهمید، عجیب ترین رستوران های دنیا کدامند.

رستوران رولرکاستر

کوچکترین و عجیب ترین رستوران های دنیا

در ال پاپاگایو در آرژانتین، رستورانی با صندلی های زیاد وجود ندارد. کل رستوران در یک کوچه ساخته شده است و از رستوران های عجیب و غریب جهان محسوب می شود. معماری به نام ارنستو بدمار زمین این مکان را که در کوردوبا آرژانتین به عنوان یک دالان شناخته می شد، 32 سال پیش خریداری کرد. او در ابتدا فضا را به یک حیاط تبدیل کرد اما در همان ابتدا در ارچ دیلی نوشت: با خراب کردن اینجا، سودی به دست نمی آید. او شروع به جستجوی استفاده جدید برای کوچه خود کرد. او با آشپزی به نام خاویر رودریگز ملاقات کرد و ایده تاسیس ال پاپاگایو متولد شد.این مکان کمتر از 8 فوت  دارد اما 105 فوت طول و تقریبا 23 فوت ارتفاع دارد. طرح اولیه شامل 5 یا 6 صندلی و و یک میز بود. البته این مکان دارای یک آشپزخانه، سه اتاق و یک دفتر مدیریت در طبقه بالاست. برای روشن کردن این فضای تاریک، سقف تقریبا کاملا شیشه ای است که اجازه می دهد نور طبیعی به آن برسد. این مقاله درباره این است که عجیب ترین رستوران های دنیا کدامند.

کوچکترین و عجیب ترین رستوران های دنیا

رستوران راک

رستوران راک در زنگبار، در کنار دریا یک مکان کاملا غیر متعارف است. رستوران بر روی یک پست ماهیگیری قدیمی و سنگی که آن را به کف اقیانوس متصل می کند، قرار دارد. می توان آن را کمی پیچیده توضیح داد: هنگامی که جزر و مد کم است، می توانید در کنار رستوران پیاده روی کنید. هنگامی که جزر و مد زیاد می شود، شما برای رفتن به این رستوران نیاز به یک قایق دارید. در داخل رستوران تنها 12 میز وجود دارد ولی شما شاهد منظره ای زیبا و 360 درجه از اقیانوس هند می باشید. به غیر از این رستوران و غذاهای خوشمزه، سفر به این مکان نیز به خودی خود ارزشمند می باشد.

رستوران راک

رستوران آتشفشان

اگر تجربه یک رستوران خاص جز رویاهای شما در سفر می باشد، حتما رفتن به رستوران ال دیابلو را در لیست خود قرار دهید. این رستوران در جزیره اسپانیایی لانزروت در ساحل شمال غربی آفریقا و در یک آتشفشان قرار دارد. یک کوره غول پیکر وجود دارد که یکی از دهانه های آتشفشان خاموش است. غذا با استفاده از گرما از یک آتشفشان واقعی پخته می شود. آخرین فعالیت واقعی این آتشفشان در سال1824 بود. بنابراین غذای شما اصلا بدمزه نخواهد بود.

رستوران آتشفشان

کافه ای بر فراز صخره ها

آیا شما تجربه های هیجان انگیز و افزایش آدرنالین را دوست دارید؟ کافه ریک در نگریل، جامائیکا، به عنوان یک مقصد عالی برای کسانی است که علاقمند به پریدن در آب از روی صخره ها هستند. پریدن از روی صخره های 10 فوت تا 35 فوتی می تواند هر کسی را به وجد آورد و آدرنالین خونش را افزایش دهد. اگر شما به جای پریدن تماشا کردن را ترجیح می دهید می توانید در میان صخره ها از این کافه دیدن نمایید و یا در بالکن این کافه به صخره ها نزدیک شوید. این کافه علاوه بر پرش از صخره ها به خاطر مناظر زیبا و جذاب خود از غروب خورشید جامائیکا مشهور است. از بالکن این کافه شما می توانید شاهد آب های آزاد باشید و منظره بی نظیر غروب آفتاب کارائیب را ببینید.

کافه ای بر فراز صخره ها

رستورانی در کنار آبشار

اگر شما به فیلیپین سفر می کنید و ترجیح می دهید یک تجربه بی نظیر از غذا خوردن داشته باشید، حتما به هتل و رستوران ویلا اسکودر بروید. این رستوران در یک فضای باز در وسط یک آبشار و رودخانه کوچک استقرار یافته است، غذاهای محبوب و معروف محلی  را ارائه می دهد. به عنوان مهمان می توانید پاهای خود را در آب های کم عمق سرد رودخانه شست و شو دهید. پس از خوردن غذا به دلیل آب و هوای مرطوب و گرم این منطقه شما تشویق می شوید که سر خود را در آب این رودخانه خیس کنید.اگرچه این آبشار یک سازه انسانی می باشد اما در یک محیط طبیعی ساخته شده است که دسترسی بی نظیری به گنجینه های طبیعی فیلیپین دارد. مهاجران خوش شانس می توانند از مشاهده پرنده ها، گیاهان بامبو و گشت و گذار در روستاهای نزدیک لذت ببرند. فقط به یاد داشته باشید که یک کیف پول ضد آب به همراه داشته باشید و به نجات غریق و گارسون آنجا انعام دهید.

رستورانی در کنار آبشار

رستورانی واقع در قدیمی ترین تونل آمریکا

لبودیور یک رستوران زیر زمینی در ماریه انتونیت می باشد که علاوه بر رستوران دارای حمام های خصوصی نیز است. این رستوران که دارای قفسه های مخفی در پشت چزمیو می باشد در بقایای قدیمی تونل راه آهن آتلانتیک ساخته شده است. بر اساس گزارش های موجود این تونل که در سال 1844 ساخته شده است، قدیمی ترین تونل زیر خیابان های هر شهر در آمریکای شمالی است. بنابراین در حالی که شما در رستوران لبودیور هستید و از غذاهای خوشمزه آنجا لذت می برید می توانید نگاهی اجمالی به تاریخ بروکلین داشته باشید. یک راه بسیار شگفت انگیز برای لذت بردن از اوقات فراغت رفتن به این رستوران می باشد.

رستورانی واقع در قدیمی ترین تونل آمریکا

رستوران 5 ستاره قطب جنوب

قطب جنوب ممکن است دارای یک فرهنگ هنری پرطرفدار یا یک صحنه موسیقی هیجان انگیز یا بیشتر از هر چیزی یک تمدن طبیعی باشداما شگفت آورترین چیز، فرهنگ غذایی بی نظیر آن است. در ایستگاه کونکوردیا، یک ایستگاه تحقیقاتی در قاره ای که تا حد زیادی ویران شده است، سرآشپز لوکا فیکارا و 13 خدمه دیگر در رستورانی 5 ستاره کار می کنند. این سرآشپز 30 ساله سیسیلی فقط برای ارائه خدمات غذایی نیست، او همچنین یکی از موضوعات آزمایشی تحقیق است. ایستگاه کونکوردیا، پایگاهی است که توسط آژانس فضایی اروپا برای آزمایش شرایط سفر به مریخ استفاده می شود زیرا هیچ جایی در زمین به جز قطب جنوب به شرایط مریخ نزدیک نمی باشد. دمای آنجا بین 30- تا 60- درجه سلسیوس می باشد. شما می توانید در مورد افرادی که در کونکوردیا کار می کنند و درباره تاریخ آنجا با مراجعه به سایتش بیشتر مطالعه فرمایید.

رستوران 5 ستاره قطب جنوب

کوچکترین رستوران جهان

یک رستوران در ایتالیا با ثبت نام خود به عنوان کوچکترین رستوران در جهان فقط یک میز دارد که فقط دو نفر را شامل می شود. این رستوران ایتالیایی در واکونا در 26 سال پیش افتتاح شد و از نظر ظاهری دقیقا به همان شکل زمان افتتاحش می باشد. یک تجربه صمیمی و عاشقانه از غذا خوردن می باشد. طبق گفته های هافینگتون پست، این رستوران کوچک در زمینی که خانه شاعر رومی هوراوس در قرن نوزدهم در نزدیکی یک ویلای رومی قرار داشت، بنا شده است. منوی این رستوران به نظر می رسد که گران باشد ولی برای یک تجربه لوکس مناسب است. شما می توانید با 250 یورو یک غذای فصلی از غذاهای سنتی ایتالیایی را دریافت نمایید که این غذا به طور روزانه تغییر می کند و بستگی به ترجیحات مشتریان دارد. منوی اینجا همچنین شامل انواع کیک ها می شود. مهمانان همچنین می توانند شب را در اینجا اقامت کنند. اگرچه این رستوران گزینه های متفاوتی را ارائه می دهد ولی سعی کنید به عنوان یک رستوران حتما به آنجا بروید.

کوچکترین رستوران جهان

رستورانی در زندان

به رستورانی منحصر به فرد در میلان بروید، جایی که غذاهای بسیار خوشمزه دارد و میزهای آن از یک ماه قبل رزرو می شوند. البته این رستوران در داخل یک زندان است. این رستوران در داخل زندان بالیت، یک زندان محرمانه رسانه ای درست در خارج از میلان واقع شده است. تمام گارسون ها و کارکنان رستوران از آشپز گرفته تا ظرف شور، همگی زندانی می باشند. این رستوران دارای یک منوی عالی و کامل است که می تواند با هر رستوران دیگری در میلان رقابت کند. رستوران هیچ مشکلی با محل خود ندارد. واژه گلارا اصطلاحی ایتالیایی برای زندان است. فضای آنجا با پوسترهای فیلم های معروف تزئین شده است. با اینکه این رستوران در یک مکان ممنوعه واقع شده است ولی مشتری های فراوانی دارد و به عنوان یک رستوران 4.5 ستاره شناخته می شود.

رستورانی در زندان

رستورانی در توالت

کافه جامبان به معنای واقعی کلمه به کافه توالت ترجمه شده است. رستورانی منحصر به فرد که برای مشتریانی با معده مریض ساخته شده است. این مکان در سمارانگ در جزیره جاوه واقع شده است. این رستوران سوپ و نوشیدنی های خود را در کاسه ای که برای نشستن استفاده می کنید، سرو می کند. در تایوان یک رستوران مجلل در خیابان وجود دارد اما کافه جامبان یک هدف بزرگتر دارد. مالک  آنجا بودی لاکسونو این کسب و کار را به عنوان فرصتی برای جلوگیری از تصورات در مورد وضعیت لوله کشی کشور راه اندازی کرد. متاسفانه واقعیت این است که بسیاری از مردم در اندونزی هنوز توالت ندارند. لکسونو یک متخصص سابق بهداشت عمومی در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه این مطلب را گزارش داد. از آنجایی که دستشویی کردن در محیط های عمومی امری معمول است، او امیدوار می باشد که با تشویق به استفاده از امکانات مناسب، این معضل را برطرف نماید.

رستورانی در توالت

رستورانی در زیر آب

آیا می خواهید از طعم و مزه یک صخره مرجانی مست شوید؟ به جزیره پر اکوام نیاما در مالدیو بروید. آنجا اولین کلاب شبانه زیر آب می باشد. در حال حاضر سابیکس توسط پول اسوشیت به یک فضای رستوران زیبا تبدیل شده است. این بدان معنی است که رویای مشاهده عروس دریایی در هنگام صرف غذا در نهایت به حقیقت پیوست.سیبیکس در نوع خود منحصر به فرد می باشد و در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. هتل نایاما در فاصله 40 دقیقه با مالدیو واقع شده است و ورودی سابیکس حدود 500 متر با قایق از آنجا فاصله دارد. حدود سه پله پایین می روید و به رستوران می رسید. شما می توانید بهترین عکس های عمرتان را در آنجا بگیرید. دیوارهای شیشه ای به شما اجازه می دهد تا بیش از 90 گونه از صخره های مرجانی را نگاه کنید و تمام زندگی دریایی را مشاهده نمایید مانند ماهی پروانه ای و لاک پشت ها.

رستورانی در زیر آب

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین غذاهای محلی ایرانی و تنوعی بی نظیر از رنگ و طعم

ز. نیرومند ، پنج شنبه 17 آبان 1397

نام اغلب برترین غذاهای محلی ایرانی برای شما آشناست و شاید در شهر خودتان نیز این غذا را میل کرده باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :