کافه بازی گیک | دنیایی از برد گیم و بازی های فکری

الان دیگه توی هر کوچه و خیابونی که بریم یه دونه کافه می تونیم پیدا کنیم که خوب خیلی هاشون هم هیچ خلاقیتی نه توی منو دارن نه فضای کافه. چندتا صندلی و چند مدل قهوه در نهایت میشه یک کافه توی شهر. برای همین من ترجیح میدم یا کافه هایی رو برم که پاتوق خودمه و چندین بار رفتم یا کافه هایی که تعریفشون رو شنیده باشم. کافه بازی گیک اما از اون دسته کافه ها بود که وقتی یکی از دوستام بهم معرفی کرد، خیلی دوست داشتم که حتما برم. کافه بازی سبک جدیدی از کافه اس که کمتر از یکی دو ساله توی ایران هم داره پا میگیره و کافه گیک یکی از اولین کافه هاییه که فرهنگ این سبک کافه رو داره جا میندازه.

کافه بازی گیک کریمخان

کافه بازی گیک

کافه گیک بیش از 200 تا برد گیم و بازی های فکری داره که همه رو با اصول خاصی توی قفسه ها چیدن. برای اینکه بتونم یکی از بازی ها رو انتخاب کنم، از خود بچه های اونجا راهنمایی گرفتم که واقعا جالب بود. هر بازی توی دسته بندی خاصی قرار میگیره؛ بازی هایی که همه ی تیم با هم هستن یا اینکه همه ی تیم با هم دشمن و هرکس به فکر بردن خودش باید باشه و همین طور انواع بازی های استراتژیک. دسته بندی بازی ها رو با حوصله ی تمام بهم توضیح دادن و با توجه به سلیقه ی خودم بهم چهارتا تا بازی رو پیشنهاد دادن. خیلی حال خوبی بود. یه فضای پر انرژی که آدما سرشون رو از گوشی ها در آوردن تا دور هم باشن و با هم دیگه بخندن، نه این که هر کس مشغول موبایل خودش باشه.

کافه بازی گیک

چی بازی کنیم؟

بعد از اینکه بازی مورد علاقه ام رو بهم معرفی کردن، خودشون هم آموزش بازی رو بهم دادن. اگه بازی رو هم دوست نداشته باشی خیلی راحت عوضش میکنن، اما من بین اونا یکی از بازی ها رو انتخاب کردم که یک بازی 4 نفره بود و نشستیم دور هم بازی کردن. بچه های کافه انقدر دوست داشتنی و خوش اخلاقن که وقتی دیدن بازی ما 4 نفره اس و یار کم داریم، نشستن با ما بازی کردن. توی کافه گیک میشه فقط بازی کرد و حسابی خوش گذروند. به جز برد گیم ها هم هرچند وقت یک بار توی کافه گیک ایونت های مختلفی برگزار میکنن که از شانس خوب من اون شب قرار بود که بازی شب مافیا رو بازی کنن. برای این مدل ایونت ها از قبل هرکس که دلش بخواد رزرو میکنه و میاد اونجا که بازی دست جمعی انجام بده. خیلی حال جالبی بود. 15، 16 نفر که خیلیاشون همو نمیشناختن، راس ساعت 7 دور هم جمع شدن تا دور هم خوش بگذرونن و توی سر و کله ی هم بزنن.

نوشیدنی کافه بازی گیک

چی بخوریم؟

هرچی که دلمون بخواد. یعنی هرچی که توی باقی کافه ها هست، توی کافه گیک هم پیدا میشه. انواع خوراکی ها، قهوه، شیک، چای و دمنوش و نوشیدنی های خنک. علاوه بر این، یه آیتم باحال هله هوله دارن؛ پف فیل، بادوم زمینی و پاستیل و ... که در حین بازی کردن میشه خورد. منو آیتم های خیلی زیاد و متنوعی داره، اما تو هر قسمت غذای خاص دارن که مخصوص خودشونه و اول اسمش گیک داره که بدونیم همونیه که حتما باید سفارشش بدیم. مثل گیک غذا، گیک چاکلت، گیک نوش، گیک کیک، گیک موتی و گیک شیک. انقدر فضای کافه بازی گیک فان و جالبه که من ساعت ها اون جا بودم و هرچی هوس کردم سفارش دادم. شیک شکلات که یه لیوان بزرگ شیک خیلی خوشمزه بود، چای ترش، پنینی مرغ که واقعا خوشمزه بود و حسابی پر و عالی درستش میکنن. اما جذاب ترین چیزی که من اینجا خوردم و "گیک موتی" بود که یک نوشیدنی عالی ترش از ترکیب انار، آلبالو، زرشک، گلپر و نمک بود که با تیکه های لواشک دیزاین شده بود و مزه ی بی نظیری داشت.

کافه گیک چی بخوریم؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنائی، کوچه سوم، پلاک 4
شماره تلفن: 88300805- 88311451
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/_cafegeek_/

منوی غذا کافه بازی گیک
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

برنامه های مختلفی برای کشف روش بازی فکری کشف شده از شهر سوخته داریم

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 5 خرداد 1401

براساس آخرین اخبار واصله، برنامه های مختلفی برای کشف روش بازی فکری کشف شده از شهر سوخته داریم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :