به چه صورتی میتوانیم در تورهای تهرانگردی نوروز 97 ثبت نام کنیم؟

اگه اهل خوشگذرونی و سفر تو نوروز 97 هستین و دلتون میخواد تو تورهای برگزار شده شرکت کنین، اما نمیدونین به چه صورت باید باید در تور تهرانگردی ثبت نام کنین، بهتره این مطلب رو بخونین و برای شرکت و با نحوه ی ثبت نام در تور تهرانگردی در مجموعه تورهای نوروزی 97 آماده شین.

تهرانگردی

راهنمایی از طریق اپراتورها

خوبه که بدونین برای ثبت نام در تور تهرانگردی و یا انواع تورهای نوروزی97 شماره ی 137 سامانه ای هست که مردم میتونن با شهرداری در ارتباط باشن. با تماس گرفتن با این سامانه و درج گزینه ی 2 میتونین با اپراتورهایی که به گردشگری مسلط هستن و میتونن راهنمایی تون کنن تماس بگیرین و از اونها راهنمایی بگیرین، همچنین میتونین با راهنمایی های اپراتورهایی که تو این زمینه پاسخگو هستن، در زمینه اطلاع رسانی از انواع تورها، پیش ثبت نام تور همراه با اطلاع از مقاصد مورد نظر، اطلاع از مقاصد گردشگری در تهران و هرگونه از سوالاتی در زمینه گردشگری و اطلاعات از راه ها و وضعیت راه ها فراهم شده و میتونین از نحوه اجرایی تمام مشکلات خودتون در زمینه تورهای نوروزی97 سوال کنین.

اپراتور تورها

راهی آسان برای ثبت نام و شرکت در تورها

نمونه ی دیگه ای که میتونین از تورها و یا انواع تورهای نوروزی97 مطلع بشین ، سر زدن به سایت visit.tehran.ir و یا ثبت نام در این سایت هست. با استفاده از کد یو اس اس دی از طریق تلفن همراهتون # 137* رو شماره گیری کنین و نسبت به خرید و رزرو تور مورد نظرتون اقدام کنین. با استفاده از اپلیکیشن های تهرانگردی سایت همگردی هم می تونین از جاهای دیدنی تهران و جاهایی که میتونین خوش بگذرونین مطلع شین و اطلاعات لازم رو درباره تورهای نوروزی 97 کسب کنین.

تور تهرانگردی

تورهای متنوع و تفریحی

تورهای نصف روزه ای که در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 عصر و ساعت 15 تا 19 و یا در نمونه ای دیگر تورهای یک روزه از ساعت 9 تا 16 عصر برگزار میشوند و شما میتونین در سه موقیعت زمانی در روز با این تورها همراه بشین و حسابی خوش بگذرانید. اگه از اون دسته افراد فعال و اهل جنب و جوش و ورزش هم هستین، باید بهتون بگیم که تور دوچرخه سواری هر روز در میدان امام خمینی (ره) مستقر شده و میتونین به صورت روزانه همراه با دوستانتون از اواخر اسفند تا 15 فروردین شرکت کنین و حسابی خوش بگذرونین.

تور تهرانگردی2

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جزئیات ثبت نام نوروزی سفر به عتبات عالیات اعلام شد

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 2 اسفند 1400

براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جزئیات ثبت نام نوروزی سفر به عتبات عالیات اعلام شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :