نوروز97 و حراج بی سابقه تورهای ایرانگردی برای ایرانی ها؟

طبق گفته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شرایطی که تورهای ایران گران ترین نرخ را در میان کشورهای منطقه دارد، برای تغییر این وضعیت و رونق بخشیدن به صنعت گردشگری کشور ایران یک هفته تور ارزان قیمت ایران به گردشگران خارجی عیدی داده می شود. این خبر در دسته اخبار گردشگری، اخبار گردشگری جهان و جدیدترین اخبار گردشگری قرار خواهد گرفت و درباره تور ارزان و تور ارزان برای مسافران خارجی در نوروز97 است.

به نقل از ایسنا، طبق گزارشات سازمان گردشگری کشور، ورود گردشگران خارجی در یک سال گذشته روند کاهشی در حوزه کشورهای عرب و خاورمیانه داشته است. از سوی دیگر در صورت ادامه روند افزایشی نرخ خدمات در ایران، ورود گردشگران اروپایی در سال های آینده با کاهش روبرو خواهد شد. با توجه به این وضعیت، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با برخی هتل ها و شرکت های هواپیمایی وارد تعامل شده تا تخفیف هایی را برای نوروز97 بگیرد و تور ایران را با قیمتی بی سابقه در نوروز97 اجرا کند. این پروژه که در زمان بین 25 اسفند 96 تا 15 فروردین ماه سال 1397 اجرا خواهد شد سه بازار ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان را هدف قرار داده و برای گردشگران آن ها تورهای یک هفته تا هشت روز به مقصد تهران، کرج، تبریز و همدان به قیمت 350 تا 440 دلار برنامه ریزی کرده است. این توروز نوروزی شامل بلیت هواپیما به مقصد ایران، هتل و ترانسفر و چکاپ پزشکی می شود.

کاهش هزینه تور
تور ایرانگردی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ویژگیهای منحصر به فرد تورهای داخلی یا ایرانگردی برای مسافران

- ، دوشنبه 8 آذر 1400

در این مطلب شرحی پیرامون تورهای مسافرتی، مزایای استفاده از تورهای داخلی ایران، چگونگی تورهای گردشگری ایرانگردی، مقاصد آن ها و نحوه سفر با تور ارائه خواهیم داد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :