همه چیز درباره یک خرید عید خوب و ارزان !!

اسفند ماه خرید عید و تکاپو برای نو شدنه. روزهای پایانی سال هرکسی به یه سمتی در حال جنب وجوش و حرکته تا رخت نو بودن رو بر تن خود و هم به خونه و وسایل خودش بپوشونه. این روزها قیمت ها روز به روز رو به افزایشه و جنس های خوب و با کیفیت ممکنه گرون تر و سخت تر قابل دسترس باشن. اما با تمام این سختی ها و تکاپو ها خرید تو بازارها و پاساژ گردی لذت خاص خودش رو داره. بهتون توصیه میکنیم تو این روزها برای خرید تو بازارها مراقب وسیله ها،کیف و اشیای قیمتی تون باشین و از حمل کردن اونا همراه خودتون اجتناب کنید. این روزها به جای غر زدن سعی کنید از حال و هوای خرید در عید و یا خرید ارزون در عید هم لذت برید ;)
با همگردی همراه باشید تا راه و رسم یه خرید خوب رو نشونتون بدیم.

خرید ارزون عید1

این ور بازار!

چه بخواین چه نخواین تو شلوغی های اسفند در گیر میشین و ممکنه برای رفت و آمد روزانتون مشکل پیش بیاد، در حال راه رفتن ممکنه صدای دست فروشا اذیتتون کنه اما بد نیست نگاهی به جنس هاشون بندازین و یکم خودتون یا دوستانتون رو با یه خرید کوچیک غافلگیر کنین. اما مراقب باشین جنس بی کیفیت و گرون روتو شلوغی بهتون نندازن ..

خرید در عید

خرید در وقت اضافه

برای خرید ارزان در عید و خرید عید خوب پیشنهاد ویژه ای براتون داریم و بهتره که تو این راستا صبرتون هم زیاد باشه از اونجایی که فروشنده ها اصرار زیادی برای فروختن جنسشان تا روز آخر اسفند به مشتری ها هستن، شما هم بهتره از این فرصت برای خرید در عید استفاده کنید و همه ی خریدتون رو به شب بیست و نهم واگذار کنید. چون وقتی بمب سال نو میترکه اوضاع خرید به سمت مشتری میچرخه، چون فروشنده ها تا آخرین لحظه ها جنس هایی که مشتری ندارن و از وقت خریدشون هم گذشته میخوان که هچه زودتر از سرخودشون باز کنن. تو این زمان هم وقتشه که بصورت معجزه وار با 50% تخفیف جنس رو خریداری کنین.

خرید ارزون در نوروز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره یک ایرلاین وقت شناس و ارزان!

فاطمه کریمی ، شنبه 15 تیر 1398

این روزها رقابت میان شرکت های هواپیمایی جهان کار ساده ای نیست، مگر آنکه شیوه یا ایده هوشمندانه و نوینی برای اجرا وجود داشته باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :