دانستی هایی برای سفر راحت | سفر بدون استرس را تجربه کنید !

تصور کنید این توانایی را داشتید که هروقت و به هرجا که می خواستید، می توانستید سفر کنید. وبلاگ نویسانی که درباره سفر می نویسند و بخش Agness and Cez در سایت eTramping دانستی هایی برای سفر راحت را با شما به اشتراک می گذارند. احساس نمی کنید گاهی دلتان می خواهد بدون فکر کردن به شغل و دیگر مسئولیت هایتان یک بلیت بگیرید و به مسافرت بروید؟ و بعد با واقعیت روبه رو می شوید و نمی توانید و از اینکه چقدر به کار یا تعهدات وابسته اید، متنفرید و نمی توانید آن طور و هر وقت که می خواهید مسافرت کنید. من کاملا این احساس را درک می کنم. زمانی احساس می کردم مثل پرنده ای در قفس هستم و نمی توانم هر وقت که می خواهم به مسافرت بروم. من می خواستم روزهای خودم را صرف فکر کردن و برنامه ریزی برای ماجراجویی بعدی خودم بکنم. نهایتا مسیر خودم را در جهت وبلاگ نویسی سفر پیدا کردم و حالا به طور تمام وقت یک وبلاگ نویس سفر هستم کسی که بیشتر وقت خود را صرف گردش در مکان های جدید و به اشتراک گذاشتن نکات مفید برای سفر راحت می کند. موضوع آن است که فقط من نیستم. تعداد زیادی از افراد هستند که تمایل دارند به سفری که برنامه ریزی کرده اند بروند و به نحوی راهی را پیدا کنند تا بتوانند مرتبا و بدون ترک شغل شان سفر کنند. این افراد چطور هر وقت که بخواهند می توانند سفر کنند؟ در اینجا به شما می گوئیم که سفر بدون استرس را تجربه کنید.

اطلاعاتی درباره سفری راحت

نکات مفید برای سفر راحت : دانستی هایی برای سفر راحت : سفر کردن را جز اولویت های خود قرار دهید

برای یک سفر بدون استرس بدانید که شاید یکی از اولین کارهایی که نیاز است انجام بدهید آن است که در واقع سفر را جز اولویت های خود قرار دهید. اگر واقعا می خواهید هر وقت که خواستید به سفر بروید حتما باید این طور فکر کنید که سفر در زندگی شما تقریبا از تمام چیزهای دیگر مهمتر است. شما باید بعضی چیزها را فدا کنید یعنی ممکن است نتوانید آخرین کنسول پلی استیشن را بخرید یا تمام پول هایتان را خرج لباس های جدید کنید. اما این طور به آن نگاه کنید هزینه خرید یک پلی استیشن به اندازه هزینه یک پرواز تا کاستاریکا است. کدام یک به شما شادی و لذت بیشتری می دهد؟وقتی که من اوایل سفر کردن های پشت سر هم های خودم را شروع کردم، دوستان من نمی توانستند درک کنند که چطور من این همه به سفر می روم. فقط زمانی به این موضوع پی بردند که من هزینه های آن ها را با هزینه های خودم مقایسه کردم. هزینه بلیت من برای آرژانتین به اندازه قیمت کیف پول گوچی آن ها بود. کل هزینه اقامتگاه من در آنجا به اندازه هزینه ای بود که آن ها برای بلیت کنسرت گروه U2 می پرداختند و هزینه غذا در آنجا نصف هزینه ای بود که آن ها برای یک بار بیرون رفتن و غذا خوردن پرداخت می کردند. وقتی سفر کردن در اولویت شما باشد، می دانید که چه چیزی در بین نکات مهم درباره رفتن به سفری راحت قرار می گیرد.

سفر کردن را جز اولویت های خود قرار دهید

نکات مفید برای سفر راحت : دانستی هایی برای سفر راحت : پول جمع کنید

برای یک سفر بدون استرس بدانید که نباید گران باشد ولی با این حال شما برای سفر پول نیاز دارید مخصوصا اگر هنگام سفر نمی توانید کار کنید و پول در بیاورید. اگر می خواهید بدانید که چگونه هر زمان که خواستید سفر کنید، باید کمی پول پس انداز کنید که هنگام سفر نگران بحث مالی آن نباشید. برای این کار شاید نیاز نباشد بازنگری کاملی روی بودجه هفتگی خود داشته باشید ولی باید از هزینه های زیاد بپرهیزید. لیستی از هزینه های ماهیانه خود تهیه کنید و ببینید نبود کدام یک از آن ها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. چیزهایی مثل جشن ها و رویدادهای اجتماعی باید در آخر لیست اولویت های شما قرار گیرد. دیگر نباید خبری از رفتن به کلوپ ها در شب جمعه و هزینه کردن برای نوشیدنی ها باشد یا مثلا برای مدتی کنار خانواده تان زندگی کنید یا دنبال هم اتاقی بگردید که پول اجازه ماهیانه را با شما شریک شود. به این طریق شما مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید که از نکات مهم درباره رفتن به سفری راحت می باشد. یک حراجی شخصی برگزار کنید و تمام لباس های قدیمی و وسایل الکترونیکی را که دیگر از آن ها استفاده ای نمی کنید بفروشید. شما باید وقت آزاد ایجاد کنید، چیزهای غیرضروری را کنار بگذارید و کمی پول جمع و جور کنید.

پول جمع کنید

نکات مفید برای سفر راحت : دانستی هایی برای سفر راحت : نهایت استفاده را از آخر هفته ها ببرید

آخر هفته ها وقت رهایی شما از کار است و تنها وقت آزادی است که اکثر ما داریم. اگر شما به خاطر کار یا دیگر تعهداتتان نمی توانید هر زمان که خواستید سفر کنید پس باید بیشتر آخر هفته ها را به مسافرت کردن اختصاص دهید. شما به صورت بالقوه دو روز و نصف فرصت دارید، وقتی که می دانم زیاد نیست ولی مقداری از تمایل شما به سیر و سفر را ارضا می کند. بعد از کار در غروب جمعه سفر را شروع کنید و غروب یکشنبه کاملا سرحال بعد از یک آخر هفته پر از تفریح و سرگرمی برگردید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که می توانند با خوابی کمتر یا بدون خوابیدن به کارشان ادامه دهند، می توانید همیشه صبح زود دوشنبه برگردید و مستقیم به سر کار بروید. مرتب به سایت Groupon سر بزنید. این سایت هتل ها و جاهای عالی را برای تعطیلات در سراسر جهان پیشنهاد می دهد. من هنوز هم این روز ها از آن استفاده می کنم تا گردش های آخر هفته خود را رزرو کنم که بتوانم از زندگی تکراری روزمره دور شوم. ما گردش های آخرهفته ای شگفت انگیزی داشتیم مثل گردش آخر هفته ای غواصی در جزیره بورنئو، سفری حیرت انگیز به شهر ونیز برای روز ولنتاین، یوگا درمانی در پرتغال و کلی سفرهای دیگر. اگر شما جاهایی را انتخاب کنید که دسترسی به آن های آسان است و خیلی دور نیست، در واقع وقت بیشتری برای بهره بردن از آخرهفته خود دارید که جز اطلاعاتی درباره سفری راحت می باشد.

نهایت استفاده را از آخر هفته ها ببرید

نکات مفید برای سفر راحت : دانستی هایی برای سفر راحت : روزهای تعطیلی خودتان را حداکثر کنید

اگر قبل و بعد تعطیلاتتان برنامه ریزی کنید، در واقع می توانید مدت سفر خودتان را حداکثر کنید. برای یک سفر بدون استرس بدانید که اضافه کردن تنها چهار روز مرخصی به یک آخر هفته سه روزه برای شما 9 روز تعطیلی به همراه دارد. این زمان بیشتر از زمان کافی برای سیاحت در یک کشور جدید و شگفت انگیز و حداقل رفتن به دو یا سه منطقه فقط در یک سفر است. اگر فقط یک یا دو روز مرخصی را به یک آخر هفته طولانی اضافه کنید، شما چهار یا پنج روز وقت دارید. این زمان فرصتی عالی برای گشت و گذار و کشف یک شهر بزرگ است. دقت کنید که بلیت های هواپیما برای تعطیلات عمومی معمولا گران تر از روزهای عادی است. پس مسیر و روش سفر را پیش از سفر و قبل از اینکه قیمت ها گران تر شوند برنامه ریزی کنید. قبل از اینکه سراغ وبلاگ نویسی سفر بروم مثل بقیه یک کار دفتری داشتم ولی من هنوز هم 6 تا 10 بار در سال سفر می کنم چون من حداکثر استفاده را از روزهای مرخصی و تعطیلاتم می برم که این مسئله در بین اطلاعاتی درباره سفری راحت جای دارد.

روزهای تعطیلی خودتان را حداکثر کنید

دانستی هایی برای سفر راحت : جاهای نزدیک را توسط اطلاعاتی درباره سفری راحت انتخاب کنید

برای کشف جایی جدید لازم نیست به جاهای دور سفر کنید. اگر شما در اروپا زندگی می کنید، جاهای زیادی وجود دارند که با یک پرواز کوتاه یا رانندگی کردن در دسترس هستند. جاهای خیلی زیادی وجود دارند که واقعا جذاب هستند و ما مطمئنیم شما همه آن ها را جستجو نکرده اید. نظرتان راجع به دوچرخه سواری در وین یا یخ نوردی در ایسلند چیست؟ مناطق کمتر شناخته شده دیگری مثل بوسنی، رومانی و مقدونیه هستند که همه آن ها با یک پرواز در دسترس هستند. اگر شما در آمریکا هستید، می توانید به راحتی به یک گردش آخر هفته ای به یک جزیره دریای کارائیب یا یک ماجراجویی یک هفته ای به آلاسکا بروید. پرواز های مقرون به صرفه زیادی از شهرهای بزرگ به جمهوری دومینیکن یا جامائیکا و حتی دشت های دورتر مثل کاستاریکا و کلمبیا وجود دارد. ماندن در کشور خودتان چی؟ به یک شهر در نزدیکی خودتان بروید یا دنبال یک منطقه جذاب در حومه شهر بگردید تا برای گشت و گذار به آنجا بروید. امروزه تعداد زیادی از مردم برای کار یا درس به جاهای جدیدی می روند. اگر شما یکی از این افراد هستید، شما جای جدیدی را برای کشف کردن پیدا کرده اید. برای یک سفر بدون استرس بدانید که همیشه برای شما چیزی برای دیدن وجود دارد که از نکات مهم درباره رفتن به سفری راحت می باشد.

جاهای نزدیک را انتخاب کنید

نکات مفید برای سفر راحت : متعلقات را کمتر کنید

ما دوستانی داریم که همیشه دوست داشتند سفر کنند. با این حال هر وقت که اقدام می کردند به سفر بروند، سریع یاد چیزی می افتادند : گربه هایشان. دو گربه خانگی که نمی توانستند از ترس اینکه مبادا از گرسنگی تلف شوند آن ها را به حال خود واگذارند. پس این دوستان باید برنامه سفر شان را کنار می گذاشتند و افسوس آن را می خوردند. این داستان سناریویی آشنا برای بعضی افراد است. چیزهایی که به آن ها وابسته ایم و ما را مجبور به ماندن در یک جا می کند. می دانیم که این گربه ها از جذاب ترین و زیباترین چیزهایی هستند که وجود دارند ولی آن ها همچنین مانند لنگر یک کشتی صاحبانشان را از فکر کردن به سفر باز می دارند. پس این مورد را هم در لیست چگونه هر زمان که خواستید سفر کنید، قرار دهید.

متعلقات را کم کنید

نکات مفید برای سفر راحت : شغل آزادتر و انعطاف پذیرتری را انتخاب کنید

برای اکثر ما کارمان است که مانع ما می شود. خوشبختانه این روزها فرصت های شغلی زیادی برای کسانی که دنبال آزادی بیشتری در زندگی خود می گردند وجود دارد. چرا فریلنسری را انتخاب نمی کنید؟ درباره مهارت هایی که دارید فکر کنید و از آن به عنوان اهرمی برای سود بردن استفاده کنید. آیا دانشی در زمینه طراحی وب یا تایپ کردن دارید؟ سایت هایی مثل upwork.com یا PeoplePerHour.com منابعی عالی برای کارهای فریلنسری است. شاید بتوانید وبلاگ نویسی سفر را آغاز کنید و حرفه ای مشابه حرفه من را دنبال کنید. حتی اگر شما این مهارت ها را ندارید، یاد گرفتن آن ها از طریق دوره ها و آموزش های آنلاین بسیار آسان است. شغل فریلنسری راحت ترین راه برای کار کردن می باشد. شما مجبور نستید که یک وبلاگ نویس سفر، طراح وب یا تایپیست باشید تا هر وقت که بخواهید امکان سفر کردن داشته باشید. دنبال دورکاری هایی مطابق با حرفه و زمینه علاقه خود باشید یا حتی بهتر از آن، به رئیس تان ایده کار کردن از راه دور و از خانه به منظور حفظ و صرفه جویی در فضا و منابع اداری را پیشنهاد کنید. روز به روز این موضوع برای شرکت ها معمول تر می شود که فضای کاری فیزیکی خود را کاهش دهند و به کارمندانشان اجازه دهند تا از راه دور کار کنند. چه شما یک برنامه نویس باشید یا وکیل یا مهندس، به لطف تکنولوژی امروزه در اکثر مشاغل امکان کار کردن از راه دور نیز وجود دارد که این مورد از دسته اطلاعاتی درباره سفری راحت می باشد.

شغل آزادتر و انعطاف پذیرتری را انتخاب کنید

نکات مفید برای سفر راحت : شغلی پیدا کنید که نیاز به مسافرت های زیاد دارد

اما چه می شود اگر شما شغلی را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد تا بین جاهای مختلف سفر کنید؟ آموزش انگلیسی برای این نوع کار عالی است. برای یک سفر بدون استرس بدانید که در سراسر جهان چنین امکان هایی وجود دارد و اگر هم احساس کردید که برای شما سخت است، می توانید هر وقتی که خواستید برگردید. علاوه بر این حقوق ها در این موقعیت ها اغلب به اندازه ای است که به شما اجازه دهد کل آن کشوری که در آن در حال آموزش هستید را با مشکلات مالی کمی بگردید. مدرس زبان بودن تنها گزینه نیست، شغل های زیادی وجود دارد که نیاز به سفر کردن دارند. نظرتان راجع به راهنمای تور، کار کردن روی یک کشتی باری یا کار کردن به عنوان پرستار چیست؟ تمام این شغل ها فرصت های سفر زیادی به شما ارائه می دهد در حالی که برای شما پول ساز هم هست. در اینجا لیستی از شغل هایی است که در آن ها نیاز به سفر کردن وجود دارد که شما می توانید نگاهی به آن ها بیندازید. برای یک سفر بدون استرس بدانید که با مطالعه لیست چگونه هر زمان که خواستید سفر کنید نیز می توانید آسوده باشید.

شغلی پیدا کنید که نیاز به مسافرت های زیاد دارد

نکات مفید برای سفر راحت : انگیزه سفر را در خود حفظ کنید

برای یک سفر بدون استرس بدانید که انگیزه سفر را در خودتان حفظ کنید. این مورد ممکن است خیلی واضح به نظر برسد ولی مراحلی وجود دارد که در آن مراحل احساس می کنید چیزهایی را از دست داده اید. همیشه حواستان باشد که هدف نهایی چیست. طی چند هفته آینده، شما نوشیدنی مورد علاقه تان را در مقصد رویاهایتان مزه می کنید. هر چه که باشد، در می یابید که شما توانستید هر زمانی که می خواهید سفر کنید. اما فکر نکنید که نمی توانید به طور مناسبی زندگی کنید. تا زمانی که شما طبق بودجه یا نزدیک بودجه تان حرکت کنید، می فهمید که می توانید هم در خانه تان زندگی خوبی داشته باشید و هم سفر خوبی را با توجه به اطلاعاتی درباره سفری راحت تجربه کنید.

انگیزه سفر را در خود حفظ کنید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نکاتی که باعث می شوند سفر خوب و بدون اشتباهی را تجربه کنید

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 31 خرداد 1401

این خبر پیرامون نکاتی که باعث می شوند سفر خوب و بدون اشتباهی را تجربه کنید، برای شما نگارش شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :