از بهترین کارهایی که می توانید در سانیبل فلوریدا انجام بدهید!!

جزیره سانیبل فلوریدا به نظر بسیاری از مردم همانند بهشت می ماند. جزیره استوایی سرسبز در آمریکا که با سواحل ماسه ایی سفید احاطه شده است و نخل های بلند جنبان در حالی که بوی دریا و تابستان بی انتها از لابه لای نسیم دل انگیز به مشام می رسد. این جزیره کوچک مرجانی همچو سدی در خلیج مکزیک می ماند که کمتر از هفت هزار نفر در ان زندگی می کنند. این جزیره تاریخچه ایی پر از شادی دارد که فرقه  افتخار امیز کالوسای هندی، کشتی های دزدان دریایی، ماجراجویان اسپانیایی، گنج های مدفون در این امر نقش دارند. بیشتر از نیمی از این جزیره جزء مناطق حفاظت شده است که بخش اعظم ان در پناهگاه حیات وحش ملی جی_ان دارلینگ واقع شده که از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای معرفی بیست و پنج مورد از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا...

فلوریدا

پناهگاه حیات وحش ملی جی_ان دارلینگ

همه دوست دارند کروکودیل های فلوریدا را ببینند (شاید هم از ان وحشت دارند). بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا در این پناهگاه وجود دارد و بدون شک یکی از بهترین جاذبه های جزیره سانیبل فلوریدا است. اب و هوای استوایی و پوشش گیاهی سرسبز ان زمینه را برای منابع غذایی برای بیش از صد گونه حیوان فراهم می کند. اکوسیستم این پناهگاه که پهناورترین سرزمین کشور است پوشیده از لج نزارهایی است که مختص دلتاهای مربوط به جزایر استوایی است که شرایط را برای زندگی حیوانات بسیاری فراهم کرده است. در این پناهگاه 245 نوع پرنده وجود دارد که در فصل مهاجرت صحنه ایی دیدنی را خلق می کنند. شما می توانید گوسفندهای ابی غول پیکری را در این جزیره سانیبل فلوریدا ببینید که نسل ان ها رو به انقراض است و نه خونسرد هستند نه خونگرم. همچنین می توانید 30 گونه ازدیگر پستانداران را در انجا مشاهده کنید.
کروکودیل ها تنها یکی از هزاران خزنده هایی هستند که در اب های گرم این پناهگاه زندگی می کنند اما نمایشگاه و مرکز آموزشی را به خود تخصیص داده اند. بازدید کنندگان می تواند در امتداد راه ماشین رو به طول چهار مایل تردد کنند اما در طی مسیر با دوچرخه یا پای پیاده این امکان بیشتر وجود دارد که از هوای این سرزمین بکر استشمام کنند و  گوش جان به طبیعت بسپارند ومتوجه نعمت های فراوان این سرزمین گسترده شوند. علاوه بر راه ماشین رو چهار مسیر برای پیاده روی است که شامل مسیر پیاده روی چهار مایلی ایندیگو است که به   سکوی اموزشی حیات وحش متصل است. بازدید از پناهگاه حیات وحش ملی جی_ان دارلینگ یکی از بیست و پنج مورد از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا است که برای گردشگران جذاب است.

پناهگاه حیات وحش ملی جی_ان دارلینگ

موزه ملی صدف بیلی متیوز

جمع اوری صدف یکی از کارهای مورد علاقه و از بیست و پنج مورد از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا برای بازدیدکنندگان از سواحل جزیره سانیبل فلوریدا است. صدف های زیبای کوچک وبزرگ و رنگارنگ و پر از هزار قصه  می تواند رهاورد جالبی باشد. اما اگر کمی  در مورد صدف ها بدانید تفاوت بین صدف هایتان را متوجه خواهید شد و صدف معمولی انجیری را از صدف مارپیچی شکل یا رنگارنگ و همین طور قلمی تشخیص خواهید داد. بهترین مکان برای بالا بردن اطلاعات در مورد صدف و حیواناتی که ان ها را درست می کنند موزه ملی صدف بیلی میتوز است. اگر هنگام ترک فلوریدا در پی کسب تجارب بی نظیر هستید، این موزه نظر شما را از هر گروه سنی جلب می کند.
بنای این موزه مسحور کننده بیست سال پیش گذاشته شده است که می توانید بزرگترین صدف های دنیا مانند صدف حلزونی گلی ات، صدف شیپوری شکل اتلانتیک، صدف های حلزونی شکل منورو صدف های حلزونی به شکل اسب را در انجا ببینید. رفتن به این موزه یکی از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است که یک زوج یا خانواده می توانند در جزیره سانیبل فلوریدا انجام دهند. در این موزه نمایشگاهی از انواع صدف های سانیبل و سراسر دنیا و همچنین فسیل صدف مانند اکوورا وجود دارد  فسیلی که قدمت ان به سه میلیون سال پیش بر می گردد. این موزه شگفت انگیز مکانی برای اشنایی با ساکنین اولیه این جزیره، مردم کالوسا، نیز است. اگر کمی با نحوه زندگی ان ها اشنا شوید خواهید دید که چگونه از صدف ها در زندگی روزمره خود استفاده می کردند.

موزه ملی صدف بیلی متیوز

روستا و موزه تاریخی سانیبل

این موزه که در سال 1984 تاسیس شد داستان زندگی ساکنین اولیه سانیبل را درون هفت خانه تاریخی که در ان مشغول به کار و زندگی بودند به نمایش می گذارد که بیانگر داستان زندگی مردم کالوسا، اشغالگران اسپانیایی و کاشفان ابتدایی این جزیره است که خانه های خود را در دهه 1800 در ان بنا کردند. این خانه ها از محل اصلی خود به روستای تاریخی منتقل شده اند تا جهت حفظ اصالت ان ها نگهداری شوند. در این خانه ها از مبل ها، پارچه ها، ابزارو لوازم خانه و اشپزخانه عتیقه استفاده کرده اند.
در میان این خانه ها ساختمان مدرسه سانیبل، بنا شده در سال 1896  وجود دارد که مختص  کودکان سفید پوست بوده است. نیمکت های این ساختمان متعلق به همان سال های دور است. خانه چوبی روتلند مربوط به سال 1913 که از درخت کاج  فلوریدا ساخته شده است. ارتفاع سقف این خانه سه ونیم متر است و دارای یک راهروی پهن برای خنک ماندن ان است. انبار میوه سال 1900 که کشاورزان محلی محصولات خود مانند مرکبات و سبزیجات را جهت بسته بندی و ارسال  به مناطق دیگر توسط کشتی را به انجا می اوردند. به طور مرتب مراسم مخصوصی مانند کنسرت ها و سخنرانی ها  در این جزیره سانیبل فلوریدا برگزار می شود. تماشای این موزه ی جذاب یکی از بیست و پنج مورد از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا است که باید انجام دهید.

روستا و موزه تاریخی سانیبل

ساحل بومن سانیبل فلوریدا

استراحت کردن در سواحل زیبای ماسه ایی سانیبل یکی از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است که می توانید در این جزیره انجام دهید. این ساحل وسط جزیره و بعد از جاده سانیبل کپتیو قرار دارد. این ساحل از کناره های زیبای خط ساحلی دنج و خلوت است که فرصت فوق العاده ایی را برای جمع اوری صدف، شنا، پیاده روی رمانتیک و ساحل گردی فراهم می کند. اگر شما نمی دانید که در جزیره با کودکان خود چکار کنید این ساحل مکان مناسبی برای تجربه یک روز ارام است. شهرت ساحل جزیره سانیبل فلوریدا به خاطر موج سواری، قایق سواری و محدوده  ایی جهت پیک نیک که دارای گریل های باربیکیو است، پیاده روها، دوش ها و سرویس بهداشتی ان است. مسافرانی که به این ساحل می روند می توانند ماشین خود را در محلی که تقریبا پانزده دقیقه با پای پیاده راه است پارک کنند و از یک پیاده روی کوتاه تا رسیدن به ساحل لذت ببرند.
در ساحل سانیبل کجا اقامت کنیم: پناهگاه هربر سانیبل دارای شش استخر، یک چشمه بسیار شیک و رستوران های مورد علاقه کودکان است. پناهگاه یبل کاسا  مکان هایی  را با اشپزخانه مجهز، کلوپ مخصوص کودکان و سرگرمی های بسیار دیگر فراهم اورده است.

ساحل بومن سانیبل فلوریدا

جاده سانیبل

قبل از اتمام مسیر کازوی از این جزیره با لنج به سرزمین اصلی تردد می کردند که هر روزاز خلیج سان کارلوس می گذشتند. جزیره دورافتاده، خلوت و ارام بود. اما نمی توان مانع پیشرفت شد. جاده به اتمام رسید و جزیره را توسط سه پل به دو جزیره کوچک وصل کرد و سیلی از توریست به سمت ان روانه شدند.
در نهایت این جاده که طول ان به 8/2 مایل می رسد این جزیره را به  پانتارز واقع در فلوریدا وصل کرد. این دو جزیره بخشی از پارک جزیره کازوی و به عنوان سواحل عمومی مشهور هستند.

جاده سانیبل

کلینک توانبخشی حیوانات حیات وحش

در این کلینیک که مرکز توانبخشی صحرایی است از بیش از 3500 حیوان مراقبت می شود و به حیوانات بومی و مهاجر رسیدگی می شود. بیمارستانی به وسعت 14400 متر مربع  در ان وجود دارد که مرکزی اموزشی برای کاراموزی فارغ التحصیلان با مدارج عالی و همینطور دانشجویان کارشناسی در رشته دامپزشکی است. بعضی از این دوره های کار اموزی مجانی است و بعضی دیگر دارای شهریه هستند. در این بیمارستان همچنین از حیوانات زخمی و بیمار نگهداری می شود.
در این مرکز مدرن آموزشی توریستی، هدف اصلی اموزش عمومی مراقبتهای دامپزشکی، تحقیقات، اموزش و بررسی تاثیر محیط زیست بر زندگی حیوانات در خلال انواع مختلفی از ارائه ها، نمایشگاه ها و ویدیوهایی از پخش زنده زندگی این حیوانات است.

کلینک توانبخشی حیوانات حیات وحش

مرکز هنری بیگ ارتس جزیره سانیبل فلوریدا

بازدید از مرکز هنری بیگ ارتس یکی از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است. گروهی از هنرمندان محلی با رویاهای بزرگ این مرکز هنری را در سال 1979 تاسیس کردند و در براورده کردن هر ذائقه ایی کوشا بودند. سالنی با ظرفیت 409 نفر و قابلیت اجرا که محل برگزاری کنسرت های جاز، غربی، محلی، کلاسیک و پاپ است. همگام با کنسرت ها  بسیاری دیگر ازژانرهای مختلف موسیقی در این مرکز اجرا می شود. سالن تئاتر هرب استروس با ظرفیت 139 نفرمحل اجرای تئاتر حرفه ایی و نمایش های مخصوص منطقه برودوی در فضایی صمیمانه است. گالری های فاندر و فیلیپس که عهده دار برپایی نمایشگاه هایی درسرتاسر فصل برای افراد علاقه مند به هنرهای تجسمی است. همچنین سالانه 250 کارگاه اموزشی و کلاس در این مرکز برای محله ها و مدارس برپا می شود.

مرکز هنری بیگ ارتس جزیره سانیبل فلوریدا

صخره ای به یادبود سربازان جنگی کشتی موهاک

این کشتی که در سال 1934 راه اندازی شد بعد از شرکت در عملیات رزمی جنگ جهانی دوم و خدمت به نیروی دریایی امریکا در اتلانتیک شمالی درسال 2012 در خلیج مکزیک در کناره های جزیره سانیبل فلوریدا در  اعماق دریا مدفون شد. قبل از اینکه این کشتی به عمق 2700 متری فرستاده شود باید هر گونه ماده سمی مضر برای محیط دریا از ان زدوده می شد.
امروزه به حالت ایستاده واقع شده است و به عنوان خانه ایی برای گونه های بسیاری از ماهی ها محسوب می شود. چنین انتظار می رود که مرجان ها در جای جای این کشتی خانه گزینند و ان را تبدیل به یک صخره مصنوعی کنند. اولین صخره ایی که  تا کنون از یک کشتی   جنگی 4900 متری ساخته شده است. این صخره بنای یادبود سربازان جنگی است.

صخره ای به یادبود سربازان جنگی کشتی موهاک

باغ گیاه شناسی درلنگرگاه های سانیبل

این باغ در پناهگاه مارشال ها تقریبا اتفاقی بوجود امد. ان ها برای رسیدگی به فضای گسترده ایی به مساحت  شش هکتار که محوطه سازی شده بود باغبانی استخدام کردند. باغبان که بسیار به گیاهان علاقمند بود تصمیم گرفت که به پرورش گونه خاصی از گیاهان استوایی بپردازد. باغبان های بعد از او هر کدوم نمونه هایی به این باغ افزودند و با اصلاح وتزیین این گیاهان باعث هر چه زیباتر شدن این باغ شدند. در سال 2009  به طور رسمی ان را به عنوان باغ گیاه شناسی مجددا سازماندهی کردند و به عضویت انجمن باغ عمومی امریکا در اوردند. اگر دنبال سرگرمی برای زوج ها در جزیره سانیبل فلوریدا هستید این باغ گزینه بسیار خوبی است.
در این باغ صدها نوع گیاه بومی فلوریدا و همین طور گیاهان غیر بومی از دیگر مناطق استوایی و نیزمجموعه هایی از کاکتوس، انواع ارکیده، انواع نخل، درختان کاج و میوه ها یافت می شود. تعداد بسیار زیادی پرنده، پروانه، خرگوش، لاک پشت و دیگر حیوانات که همچون تروریستها از عطرها، بافت، زیبایی و رنگهای متنوع این باغ لذت می برند به سمت این باغ می ایند.

باغ گیاه شناسی درلنگرگاه های سانیبل

اکسپلوررز بی تایپون سانیبل، فلوریدا

این محل در پناهگاه صحرایی ملی دارلینگ مستقر شده است و برگزارکننده تورهای حیات وحش و طبیعت است و کایاکهای کرایه ای مناسب تمام اعضای خانواده دارد. در این نوع کسب و کار که دوست دار محیط زیست است انواع متفاوتی تورهای سرگرم کننده با محوریت حیات وحش و چشم اندازهای طبیعی برگزارمی شود که شامل تور درختان چندل نیزاست. در این تور، توریست ها پس از عبور از درختان چندل با کایاک، ناظر حیات وحش بومی مانند تمساح و لانه گذاشتن پرندگان در زیستگاه طبیعی هستند. دوستداران پرنده حتما باید غروب افتاب معرف راکری پدل را ببینند چرا که اینجا یکی از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا برای گردشگران است. در این هنگام می توانند گونه های به خصوصی از پرندگان را درجهت مخالف در پس زمینه این غروب افتاب دیدنی مشاهده کنند؛ مانند انواع مختلف ماهی خوارها، لک لک ها و ایبیسها. بچه ها  می توانند یک ارتباط دوسویه با انواع مختلفی از جانوران دریایی در اکواریوم روبازلمسی به نام تاچ تانک داشته باشند.

اکسپلوررز بی تایپون سانیبل، فلوریدا

ساحل بلایند پس

این ساحل دورافتاده و رمانتیک پر از صدف های رنگی است. ساحل خطی مرزی در بلایند پس ایجاد می کند.  یک راه ابی باریک بین جزیره سانیبل و کاپتیوا است که باعث محدود شدن این منطقه ماسه ایی می شود. این امر که موجب زیبایی این منطقه می شود زندگی گونه های بسیاری از ماهی ها و گیاهان ابزی را به خطر می اندازد چرا که بقای ان ها به گردش اب کانال بستگی دارد. این ساحل در بین  افرادی که به جمع اوری صدف علاقه مندند معروف است چرا که جریان قوی اب در این راه اب و همین طور طوفان های متداول  تعداد بسیاری صدف به این  ساحل می اورد. این جریان قوی موجب خطرناک شدن ساحل برای شنا می شود. لایروبی گاه و بیگاه که موجب پاک شدن این کانال از ماسه می شود باعث می شود که راه برای ورود کوسه های بسیاری باز شود و این ازدیگردلایلی است که این ساحل مناسب شنا کردن نیست. ساحل هیچ گونه تسهیلاتی برای توریست ها ندارد که موجب این امر شده است که تعداد توریست ها به این ساحل به حداقل برسد و محلی مناسب برای تفکر و پیاده روی های طولانی مدت شود. سفر به ساحل بلایند پس یکی از بیست و پنج مورد از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا است که باید رفت.

ساحل بلایند پس

فانوس دریایی سانیبل، فلوریدا

این فانوس دریایی، یک فانوس زیبا و خوش منظره معمولی نیست. این فانوس که ارتفاع ان حدود سیصد متر است با اسکلتی فلزی که از وسط ان راه پله ای مارپیچی می گذرد و در سال 1984 به اتمام رسیده است. این پله ها با فاصله سه متری از زمین ماسه ایی شروع می شوند. هدف از ساخت این فانوس ایجاد امنیت در مسیری بود که به ورودی خلیج سان کارلوس ختم می شد. ان روزها تعداد بسیار زیادی کشتی بین بندرپانتاراسا در سرزمین اصلی و سانیبل در تردد بودند.
فانوس در منطقه حفاظت شده محیط زیست در انتهای شرقی جزیره سانیبل قرار دارد بازدید از ان برای عموم ازاد نیست. محوطه فانوس و ساحل زیبای کنار ان قابل دسترسی است و معمولا  پر از توریست است.
کودکان را به ساحل ببرید و یک عکس خانوادگی با پس زمینه این فانوس بیاندازید.

فانوس دریایی سانیبل ، فلوریدا

استودیوی هنری سی سی جانک ئو

سی سی جانک ئو هنرمندی معروف در جزیره سانیبل است که یک استودیو و یک گالری به سبک جزیره و همی نطورکلاس های نقاشی در سرای اجتماعات سانیبل دارد ورفتن به آن از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا می باشد. وی در المان به دنیا امد و در اکادمی هنر مونیخ به تحصیل در رشته گرافیک پرداخت و قبل از سفر به هاوایی بعنوان طراح گرافیک مشغول به کار شد. وی در هاوایی متوجه شد که می تواند از زیبای استوایی الهام بگیرد و در انجا سکنی گزید. نقاشی های وی این زیبایی را با انواع رنگ ها و الگوهای استوایی منعکس می کند. او برای هنردوستان بسیاری در سراسر دنیا مانند هتل مونا لانی در هاوایی، هتل تفریحی پلیرو کازینو در نوادا اثار هنری سفارشی خلق کرده است. کلاس های هنری وی بصورت هفتگی در محیطی معمولی و ارام برگزار می شود که دانش اموزان می توانند اصول اولیه نقاشی را در ان بیاموزند و تکنیک های خلاقانه بسیار ساده و روش هایی جالب  برای بیان ایده های هنرمندانه واعمال سلیقه خود  پیش بگیرند.

استودیوی هنری سی سی جانک ئو

مسیر ابی گریت کالوسا

این مسیر امکان را برای سفر به فلوریدای واقعی  و لمس ان فراهم می کند. طول ان 190 مایل است و مسیر کانو و کایاک به وضوح مشخص گردیده است. این مسیر پاروزنان را به اب های ساحلی کشور لی و رودهای منتهی به داخل کشور هدایت می کند و برای تمامی افراد اعم از مبتدی ، باتجربه ویا حرفه ایی مناسب است چرا که یکی از بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است. اگر به دنبال ایده ایی ماجراجویانه برای تعطیلات خود هستید حتما ان را امتحان کنید.
این مسیر در میان خلیج مکزیک در سه ناحیه مشخص از مسیر پر پیچ و خمی می گذرد. از خلیج استرو شروع میشود تا ماتلاکا ادامه می یابد  و پس از عبور از جزیره پاین به کالویاهاتاچی منتهی می شود. رودهای متعددی در مسیر این راه ابی قرار دارند. در این مسیر پاروزنان از اب های ازاد گذشته پس از عبور از خلیج سانیبل و کاپتیو و مناطق امن و عبور از نهرهای پر از چندل وارد زیستگاه بسیاری از حیوانات از قبیل دلفین ها، صدها نوع پرنده و گاو دریایی می شوند. مطمئن باشید که این مسیر ابی برای دوستداران طبعیت تجربه ایی فراموش نشدنی است.

مسیر ابی گریت کالوسا

سازمان حفاظت از محیط زیست سانیبل_ کاپتیو

مسئولیت این سازمان بسیار چالش برانگیز است. حراست و حفاظت از زیستگاه ابی و خط ساحلی جزایر سانیبل و کاپتیو و همین طور گیاهان و حیوانات این مناطق به عهده این سازمان است. در جزیره سانیبل و کاپتیو 1300 هکتار و در جزیره پاین 500 هکتار تحت کنترل این سازمان است. توریست ها می توانند در مرکز این سازمان در دل طبیعت که در سانیبل واقع شده و مسیری به طول چهار مایل است به تماشای برج، خانه پروانگان، اکواریوم روباز لمسی و فروشگاه مخصوص سوغاتی بپردازند. باغبانان محلی می توانند از مرکز پرورش گیاهان بومی، گیاهان مورد نظر خود را تهیه کنند. بخش اعظمی از فعالیت این سازمان علمی است که تحقیق در مورد چندل، گیاهان دریایی، جمعیت ماهی ها و ابزیان صدف دار همچنین کیفیت اب وهوای محلی از این جمله هستند.

سازمان حفاظت از محیط زیست سانیبل_ کاپتیو

بلورنداوز، جزیره سانیبل، فلوریدا

بلورندو از یک دکه خوشایند به سبک فرانسوی است که غذاهایی با دستور پخت کلاسیک فرانسوی در فضایی ارام و اغواکننده مختص زوج ها سرو می کند. این دکه توسط کریستین و ماری ویوت راه اندازی شده است. این دکه در ساختمانی قدیمی در پری وینکل وی واقع شده است و با اویختن نمونه های کپی شده از برج ایفل در گوش و کنار دکه و همینطور استفاده ازرنگ های کلاسیک و ارامش بخش زرد و ابی بر دیوارها و پرچم ملی موجب شباهت هر چه بیشترین این فضای دنج به فرانسه شده است. پشت این دکه یک اشپزخانه روباز با باری به رنگ لاجورد وجود دارد که سراشپز ویوت با کمی تغییر غذاهای سنتی فرانسه را به صورت مدرن تهیه می کند مانند اسکارگات با طعم سیر، قلوه گوساله با سس خامه ایی کنیاک، یک تکه گوشت ضخیم بورگانیو با ظرفی از سبزیجات، انواع سیب زمینی و سبزیجات. کاسولت نوعی گوشت اردک که به ارامی با روغن خودش پخته می شود و محال است بتوانید از ان بگذرید و در پایان یک دسر لذتبخش سیب سبز که به ان راستیک اپل گلت می گویند. این دسر یک نوع پنکیک بدون شکر است که با سس کارامل تازه سرو می شود. کیک خامه ایی باشکلاتی تلخ بلژیکی با کمی سس پرتقال و کرامبل فوق العاده بلوبری ازدیگر دسرهای این دکه است.

بلورنداوز، جزیره سانیبل، فلوریدا

سی_ال_او، جزیره سانیبل، فلوریدا

سی_ال_او که در مرکزسانیبل قرار دارد غذاهای خلاقانه خوش عطری را در فضایی گرم و شیک  ارائه می کند. غذا خوردن در این رستوران از لذت بخش ترین و بهترین تفریحات جزیره سانیبل فلوریدا است. این رستوران درمسیر راه معروف پریوینکل واقع شده است و دارای فضایی دل انگیزبا راه پله ایی فلزی است. حیاطی مسقف مخصوص شام که روشنایی ان از مشعل ها گرفته می شود با نور اویزهایی متناسب با فضای ان. ساختمانی گنبدی شکل که سقف محل همیشگی صرف شام با رنگهای طلایی و آبی نقاشی شده است.
این فضای بی الایش کاملا با منوی ان سازگاری دارد. این منو شامل غذاهایی خلاقانه است؛ ماهی هایی که روزانه صید می شوند، گوشت گوساله ایی که در علفزارهای انجا چرا می کنند، کوشت بره و مرغ محلی، سبزیجات، گیاهان و ادویه محلی، تن ماهی دودی  اهی، خرچنگ پخته شده دریای اتلانتیک، کوفته گوشت سنتی، پنکیک خرچنگ دریایی  در این منو دیده می شود. در کنار این غذاها سالادی با محتویات تازه و محلی سرو می شود همچنین تعدادی از غذاهای مخصوص مانند شیشلیک با پسته خرد شده روی ان، صدف های دودی تازه صید شده، ماهی دودی اسیایی یا برش هایی از استیک نیویورک، فیله یا گوشت گاو در ان سرو می شود.

سی_ال_او، جزیره سانیبل، فلوریدا

بستنی اصل ایتالیایی پینوکیو

بیش از سی سال است که در این بستنی فروشی که در مرکز خرید ساحلی انتهای شرقی سانیبل قرار دارد بستنی خانگی اصل ایتالیا، شربت، دسر میوه ایی یخ زده فروخته می شود. فضای شاد و روشن این مغازه کوچک با دیوارهای سبز رنگ و نیمکت های رنگارنگ به  خوبی در مرکز خرید نمایان است. نیمکت ها هر کدام معرف طعمی است که پشت پیشخوان مشخص شده است.
از منوی سنتی ان می توانیم به نوعی فندق محلی، تیرامیسو، پرتقال خونی سیسیلی، دسر ایتالیایی شامل کیک اسفنجی و کاستارد اشاره کرد. چیز کیک بلوبری، کیک کارامل، کیک هویج، شکلات سن دلار (نوعی ابزی) در لیست سفارشات  مطابق با سلیقه امروزی قرار دارد. مکانی بسیار شیک و مفرح که حتما باید درتعطیلات سری به ان بزنید.

بستنی اصل ایتالیایی

کلوپ گلف وتنیس دون

این کلوپ مکانی بسیار زیبا برای بازی گلف در تعطیلات در جزیره سانیبل است. دون زمین گلف و کلوپ تنیسی است که به خوبی در محیط پیرامون خود نمایان است. در دل حیات وحش جای گرفته و توسط طراح معروف زمین های گلف، مارک موکامبر که شهرت جهانی دارد طراحی  شده  است. نگهداری از این کلوپ نیز به عهده وی است. این زمین گلف زیبا که هجده چاله دارد و محل رقابت است برای گلف بازان در هر سطحی رقابت هایی تدارک می بیند. این رقابت ها در زمینی با چشم اندازی بسیار زیبا مشرف به فضایی سبز و ابراهه کشتی رو انجام می شود. 
گلف بازان می توانند هنگام بازی از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند. برای قوی شدن در گلف برکه ایی برای تمرین وجود دارد. در این کلوپ هفت زمین تنیس وجود دارد که به تازگی مجددا مورد بهره برداری قرارگرفته شده اند. سطح این زمین ها از خاک رس پوشیده شده است. در سرای این کلوپ یک استخر و محلی برای صرف غذا وجود دارد و غرفه ای رو بازبرای زمانی که می خواهید بعد از بازی گلف جشن بگیرید.

کلوپ گلف وتنیس دون

سالن غذاخوری بلو کویوت

این سالن که در کاوپ گلف جزیره واقع شده است فضایی بسیار معمولی و راحت برای لذت بردن از صرف ناهار، شام یا نوشیدنی به همراه دوستان دارد. سالن اصلی ان بسیار وسیع و روشن و مشرف به زمین گلف است که چشم اندازی زیبا را برای ان به ارمغان می اورد. این سالن غذاخوری برای گروه های بزرگ تدارک دیده شده است و این در حالی است که اتاقی خصوصی فضایی صمیمانه تر را فراهم می کند. در هر دو اتاق اثار هنری اصیل و لوسترهای خیره کننده چشم را نوازش می دهند. این سالن یکی از بهترین رستوران های سانیبل جهت برگزاری جشن های رمانتیک ودیگر مناسبت های مخصوص است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای خلاقانه با به روزترین غذاهای مخصوص برگرفته از غذاهای فرانسوی، بخش جنوب غربی، اسیایی و امریکایی است. مواد تشکیل دهنده غذاها مانند ماهی تازه صید شده از خلیج، استیکی که قبلا یکبار نیم پز شده، صیفی جات و سبزیجات محلی از کیفیت بالایی برخوردارهستند. غذا با صدف های دودی شده، حلزون پخته شده با کنسرو گوجه فرنگی شروع می شود و به دنبال ان فیله یا دنده گوساله، تکه هایی از گوشت بره که همراه با سبزی گریل شده و یا خورشت مخصوص بلو کویوت  سرو می شود و درانتها با دسری شیرین مانند پای لیمو ترش یا کیک شکلات به پایان می رسد.

سالن غذاخوری بلو کویوت

Among The Flowers Juice House

این کافه وسوسه برانگیز در پری وینکل وی قرار دارد و تاکید بر زندگی سالم و غذاهای ارگانیک مخصوص دارد. در این رستوران از منابع غذایی تازه ومحصولاتی که در خانه بعمل امده اند مانند صیفی جات، میوه ها، مغزها و دانه ها استفاده می کند. در منوی ان انواع ساندویچ ، سالاد، دسر با مواد خام، اب میوه صد در صد ارگانیک، اسموتی و قهوه ارگانیک دیده می شود.
در این کافه معروف که ظاهری غیر متعارف دارد قفسه هایی دیده می شود که در ان سنگ های نمک، ادویه های ارگانیک و اسپری بدن وجود دارد به انضمام یک حس خوشایند. تخم مرغ های پخته شده خوشمزه که با پنیر بزو گوجه سرو می شوند، ساندویچ های کوفته گوشت، لازانیا، انواعی از ساندویچ های دست ساز، ساندویچ های لقمه ای و پیتزا اماده اند تا توسط شما بلعیده شوند. همه این غذاها با نوشیدن قهوه جوشیده محلی، اسموتی غلیظ یا ابمیوه تازه شسته می شود.

Among The Flowers Juice House

پری وینکل پلیس (Periwinkle Place)، جزیره سانیبل، فلوریدا

این مکان که در پر ترددترین مسیر سانیبل قرار دارد مرکز اصلی خرید، صرف شام و سرگرمی است. مساحتی معادل با دوازده هزار متر مربع را به مرکز خرید با 26 فروشگاه و مغازه تخصیص داده است. انواع مختلف سرگرمی، رستوران هایی که به خاطر کیفیت خوب جایزه گرفته اند و چشمه درمانی از دیگر امکانات این مرکز هستند.
فروشگاه های بی نظیر و برند موجود در ان لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه و اسباب بازی ارائه می کنند. گالری ها، جواهر فروشی ها و فروشگاه های مخصوص هدایا در این مرکز به چشم می خورند و این در حالی است که در چشمه سانیبل مراقبت های درمانی وماساژهای ریلکسیشن برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شما تدارک دیده شده است. شما می توانید دررستوران های بلو جراف طعم انواع غذاهای مخصوص در سطح جهانی را بچشید. می توانید لوازم بی نظیر اشپزخانه یا روغن زیتون سانیبل یا گورمارمت را از فروشگاه سند کسل گیف بخرید یا از بازی گلف در کلوپ تنیس و گلف دون لذت ببرید.

جزیره سانیبل

کافه سوییت ملیسا

رفتن به این کافه تحسین برانگیز در پری وینکل وی قرار گرفته و یکی از معروف ترین رستوران ها در این منطقه است، از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا می باشد مدیر اجرایی ان، ملیسا تالماج، منویی فصلی برای ناهار و شام تدارک دیده است. او با این منو یک سفر اکتشافی خوردنی برای گیرنده های چشایی شما با فراهم اوردن انواع گوناگون طعم، شکل ظاهری، عطر و مواد تشکیل دهنده غذا فراهم اورده است.
غذای اصلی منو پر پیمان است که در کنار ان سینی مزه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که در ان واحد طعم های مختلفی مانند طعم خرچنگ پوست نازک کریسپی، پاستای نواری شکل، صدف ها در سس غلیظ پرنود همراه با رازیانه، گوشت دودی شده سینه اردک و فیله شکم خوک با سس بربون بچشید.
خورشت گوشت ماهی افسانه ایی این کافه را حتما امتحان کنید. این خورشت همراه با انواع ابزیان، ماهیچه، میگو، سوسیس خوک، رازیانه و خامه زعفرانی لیمویی سرو می شود. این کافه دارای محیطی گرم و خوشایند با فضای سر پوشیده  وسیع و روشن است که اشپزخانه آن همچون نمایشگاهی می ماند و یک بالکن سرپوشیده بسیار زیبا برای صرف شام درهوایی خنک دارد.

فهرستی بود از بهترین کارها در جزیره سانیبل فلوریدا که لذت را برای شما به ارمغان می اورد. امیدواریم که استفاده کافی را برده باشید.

کافه  سوییت ملیسا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

11 تا از بهترین کارهایی که در ژاپن می توانید انجام دهید.

سعید حسنی ، چهارشنبه 4 مهر 1397

ژاپن دارای جاذبه های متنوع و متعددی می باشد که شامل مسیرهای زیبا برای کشف مجموعه ای از جاذبه های منحصر به فرد، یک جزیره پر از گربه ها و رستورانی ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :