سفر به اشویل | بهترین تفریحات را در اشویل انجام دهید!!

اشویل در کارولینای شمالی یک شهر زیبای کوهستانی است که به وسیله رشته کوه بلوریدج احاطه شده است و می توانید آثار هنری منحصر به فرد، غذاهای عالی، باغ های زیبا و جاذبه های تاریخی مشهوری مثل املاک بیلتمور و خانه توماس ولف را در آن پیدا کنید. بهترین مکان هایی که می توانید در اشویل کارولینای شمالی با خانواده تان برای تفریح به انجا بروید، پارک کارولینای شمالی است که حیوانات خانگی کمیابی در آن زندگی می کنند، تور تاریخی همراه با اتوبوس های تفریحی و صرف شام در رستوران های خانوادگی است. در ادامه با لیستی از تفریحات در اشویل در سفر به اشویل و یا تفریحات در کارولینای شمالی با ماهمراه باشید

املاک بیلتمور

املاک بیلتمور یک ملک خصوصی و یک جاذبه گردشگری محبوب در سفر به اشویل است. مالک این دارایی ها خانواده وندربیلت هستند که عمارت و باغ های دیدنی آن در بین سال های 1889 و 1895 به وسیله جورج واشنگتن وندربیلت ساخته شده اند و در حال حاضر بزرگترین خانه شخصی در آمریکا است. این املاک شاهانه، که یکی از برجسته ترین نمونه بقایای باقیمانده از دوران طلایی (Gilded Age) است را می توانید با تورهای بدون راهنما یا همراه با راهنما به بازدیدش بروید، مثل تور بازدید از پشت بام آن که می توانید مناظر باورنکردنی را در آنجا تجربه کنید و تور بازدید از باغ های آن که به شکل هنرمندانه و شیکی تزیین و آرایش شده اند. برای انجام تفریحات در اشویل و یا تفریحات در کارولینای شمالی میتوانید در ده کوچک و جذاب بیلتمور قدم بزنید و به کارگاه شراب سازی آن بروید، که می توانید از شراب فروشی های قدیمی و شراب های خوب آن ها لذت ببرید، یا شبی را در یکی از سه مسافرخانه شیک آنجا بگذرانید تا حس زندگی کردن در این املاک را تجربه کنید.

اشویل 1

پارک غربی کارولینای شمالی

پارک غربی کارولینای شمالی که در آن بیش از 60 گونه جانوری از جمله خرس سیاه، گربه وحشی و گرگ قرمز زندگی می کنند، یک پارک حیات وحش 17 هکتاری است که برای ارتباط و آموزش افرادی که در زمینه جانوران و گیاهان در منطقه آپالاچی جنوبی فعالیت می کنند اختصاص یافته است. این پارک چندین قفس و جایگاه برای نمایش حیوانات وحشی دارد، از جمله انواع خزنده ها، دوزیستان و پستانداران کوچک که در جایگاه های سرپوشیده در این مرکز در آپالاچی زندگی می کنند. در آبشارهای آن سمورهای آبی و لاک پشت هایی زندگی می کنند که معمولا در رودخانه های شمال آمریکا پیدا می شوند. اگر شما به این فکر می کنید که با خانواده تان در اشویل چه کاری انجام دهید ، این پارک مکانی عالی برای یک گشت تفریحی با خانوده تان است. بزرگترین قسمت پارک، قسمت حیوانات شکارچی آپالاچی است که در آن گرگ های قرمز و خاکستری، گربه پلنگ ها و گرگ های صحرایی زندگی می کنند و در بخش خرس های سیاه، خرس ها سیاه آمریکایی، بز کوهی دم سفید و انواع پرندگان شکاری زندگی می کنند. میزهایی هم در همه جای پارک برای گردش های خانوادگی تعبیه شده است. انواع دستگاه های عرضه نوشابه و خوردنی های مختلف هم در همه جای این پارک موجود است.

اشویل 2

تورهای غذایی اشویل

شما می توانید فرهنگ بی نظیر و جذاب جنوب اشویل را در غذاخوری های این شهر با تورهای غذایی حیرت انگیز آن تجربه کنید.تورهای غذایی اشویل شما را به آشپزخانه ها این شهر می برند و به هفت رستوران، غذاخوری و فروشگاه غذایی  شیک در مرکز شهر می روید که همه آن ها با دقت انتخاب شده اند و در آنجا می توانید از انواع غذاهای خوشمزه همراه با شراب های خوب، از پیش غذاهای خوشمزه گرفته که دهانتان را آب می اندازند تا غذاهای اصلی تازه پخت شده لذت ببرید.  تورهای غذایی اشویل که با هدف معرفی هنر آشپزی اشویل به افراد و همچنین حفظ هویت بومی اشویل به وسیله پشتیبانی و حمایت کسب و کارهای بومی به راه افتاده است، به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهند تا از بهترین غذاهای خوشمزه این شهر لذت ببرند و همچنین با دست های هنرمند خالق این خوراکی های خوشمزه آشنا شوند.

اشویل 3

خانه یادبود توماس ولف

از جمله تفریحات در اشویل و یا تفریحات در کارولینای شمالی : خانه یادبود توماس ولف خانه یادبود توماس ولف، زمانی منزل یکی از بزرگان ادبیات قرن بیستم، توماس ولف بود.این خانه ساخت دوران ملکه ویکتوریا، که در منطقه تاریخی در مرکز شهر قرار دارد، در سال 1971 به عنوان یکی از آثار تاریخی برجسته ملی ثبت شد و امروزه یکی از مشهورترین آثار برجسته ادبی آمریکا است. ولف خانه دوست داشتنی دوران کودکی اش را در اولین رمان حماسی خود، ‘فرشته، به خانه ات نگاه کن’ شرح داده است.در 1998، این خانه تاریخی در یک آتش سوزی تخریب شد، اما با هزینه ای سنگین، هم خانه و هم وسایل آن دوباره بازسازی شدند و ساختمان دوباره به روی بازدیدکنندگان بازگشایی شد.

اشویل 4

اینجا مثل خانه نیست

تور "اینجا مثل خانه نیست" بازدیدکنندگان در سفر به اشویل را به تجربه منحصر به فرد، از علفزار-تا-میز غذاخوری می برد که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا مواد غذایی را خودشان در جنگل های اطراف با همراهی راهنماهای متخصصی که آن ها را در تشخیص ریشه ها، توت ها و قارچ های خوراکی کمک می کنند جمع کنند. وقتی این کار تمام شد، می توانید با موادی که جمع آوری کرده اید به پختن غذایی که دوست دارید مشغول شوید.ماجراجویی های غذایی در طبیعت، به شما پیشنهاد می دهد تا از بین تجربه ها، گردش ها و اتفاقات هیجان انگیز مختلف، یکی را از تفریحات در اشویل یا تفریحات در کارولینای شمالی انتخاب کنید. در تور "بگرد و بپز" شما باید مواد اولیه را از طبیعت پیدا کنید و بعد در یکی از رستوران های محلی با آن غذا درست کنید. دیگر ماجراجویی ها و تجربه های محبوب عبارتند از : "ضیافت های غذایی در طبیعت"، "خارج از غذاخوری ها" و "نشان بده و استشمام کن".تور "اینجا مثل خانه نیست" که در سایت فودور (Fodor) به عنوان یکی از بهترین تجربه های غذایی و تفریحات در اشویل در جهان دسته بندی شده است را حتما باید در سفرتان به اشویل تجربه کنید.

اشویل 5

باغ درختان کارولینای شمالی

باغ درختان کارولینای شمالی که در منابع ملی پیسگاه در جنوب شرقی اشویل قرار دارد، یک باغ عمومی 175 هکتاری است که انواع تفریحات را برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است.باغ درختان که مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای تفریحات در کارولینای شمالی دارد، در سال 1986 آغاز به کار کرده است، جویبارها و باغ های زیبایی دارد که انواع گیاهان غیربومی و بومی منطقه در آن پیدا می شود. تورهای همراه با راهنما هم برای پارک وجود دارد که گیاه شناسان متخصص به شما جانوارن و گیاهان منحصر به این منطقه را برای شما معرفی می کنند. همچنین یکی از شناخته شده ترین مجموعه های بونسای در کشور، در این باغ قرار دارد، همچنین نمایشگاه های مختلفی برای گل های زیبا به طور سالانه برگذار می شود. برای رفع خستگی می توانید به کافه ساووری سایم که در مرکز آموزشی قرار دارد بروید و از خوراکی ها و نوشیدنی های آن لذت ببرید. 

اشویل 6

رستوارن تاپاس کورات

در سفر به اشویل بدانید که رستوران تاپاس کورات که در اطاقک یک اتوبوس قدیمی از سال 1927 ساخته شده است، در قلب منطقه تاریخی اشویل قرار دارد و رستوران شیکی است که تاپاس (نوعی غذایی اسپانیایی) هم سرو می کند و این غذای سنتی اسپانیایی را در محیطی گرم و دلنشین به مشتریان عرضه می کند.منو پر از غذاهای خوشمزه کورات که پیوسته در حال تغییر است، شما را به اسپانیا می برد، جایی که فلفل های قرمز تند، زیتون سیاه و سالم ترین روغن زیتون غیرفرآوری شده در کنار غذاهای آن یافت می شود. در فرهنگ اسپانیایی، خوردن غذاهای خوب ضیافتی است که باید در آن با دوستان و خانواده شریک شد و این جو در تمام گوشه کنار این رستوران هم مشهود است.  غذاهای خوش طعم و خوشمزه این رستوران که همراه با یکی از بهترین نوشیدنی های سراسر کشور سرو می شود عبارتند از : ژامبون دودی ایبریکو (گوشت دودی)، کوفته سوخاری مرغ (کوفته مرغ اسپانیایی)  و پاتاتاس باراواس (سیب زمینی سرخ کرده تند) که وسوسه تان می کند.

اشویل 7

مرکز هنرهای مردمی

انجمن هنرهای فلات جنوب شرقی، سازمان صنفی است که بیش از 1000 زن و مرد هنرمند و صنعتگر از میان 293 شهرستان از 9 ایالت جنوب شرقی در آن فعالیت می کنند.این انجمن بزرگترین مجموعه از آثار هنری منطقه آپالاچی در جهان را در خود دارد که در گالری دائمی مرکز هنرهای مردمی در اشویل در معرض نمایش گذاشته شده است و می توانید از آن دیدن کنید.علاوه بر این مجموعه، این مرکز سه گالری دیگر و یک کتابخانه و همچنین یک فروشگاه ملی کتاب و یک میز حاوی اطلاعات بزرگراه های بلوریدرا هم شامل می شود.

اشویل 8

 تئاتر دیانا ورثام

تئاتر دیانا ورثام که در قلب منطقه فرهنگی میدان پک، در مرکز هنرهای شهر اشویل قرار دارد، تئاتری محبوب است که در آن موزیک زنده، تئاتر و رقص در طول سال اجرا می شود. این محل که آکوستیک است و نماهای خوبی دارد، یکی از برترین مکان ها و فضاهای اجرایی در شمال غربی کارولینا و در سفر به اشویل است. این تئاتر همانطور که برای رویدادها و اجراکنندگان محلی در دسترس است، برای گردشگران هنرمند هم در دسترس است و خانه انجمن عروسک گردانان، تئاتر رقص ترپسی کراپس و اپرای اشویل است.این تئاتر 500 نفره که هدف آن سرگرم کردن و خوشحال کردن بازدیدکنندگان با انواع مختلف هنرها است، در احاطه موزه های مختلف، گالری های هنری، رستوران ها و آبجوفروشی ها قرار دارد و به جنب و جوش و انرژی جو مرکز شهر اضافه کرده است.

اشویل 9

معبد و آبگرم ویک فوت

در سفر به اشویل و انجام تفریحات در اشویل یا تفریحات در کارولینای شمالی ویک یعنی لذت بردن از ماساژ، مشت و مال و آب درمانی. ویک که در بازار تاریخی مرکز شهر اشویل قرار دارد، با ارائه سرویس های پاشویه لوکس و ماساژهای اختصاصی به مهمانان خود برای بدن، ذهن و پاهای آن ها یک تجربه روح بخش  و آرامش بخش ایجاد می کند.تخت ها و صندلی های عریض، برای مهمانان راحتی کاملی را فراهم می کنند تا بتوانند روی آن ها استراحت کنند و همزمان پاهای آن ها در ظرف های مسی بزرگ دست ساز، ماساژ داده می شود. عطرهای خشبو با بوی اسطوخودوس و لیمو از آبی که پاهایتان در آن است، بلند می شود و ترکیبی از چای و قهوه تازه و خوردنی های شیرین هم طی این جلسه درمانی برایتان سرو می شود.  مهمانان هنگام پاشویه شان می توانند از ماساژهای اضافی در قسمت سر، گردن و شانه ها، همچنین دیگر قسمت های پاهایشان هم بهره ببرند و بعد از درمان در فروشگاه آنجا بگردند و از بین کالاها و هدیه ها متنوع ساخته دست صنعتگران و شمع های دست ساز و محصولات دارویی در سفر به اشویل  و یا انجام تفریحات در کارولینای شمالی خرید کنند.

اشویل 10

رستوران فیگ

در سفر به اشویل و انجام تفریحات در اشویل این نکته را بدانید که رستوران فیگ یک رستوران فرانسوی کوچک و صمیمی در روستای بیلتمور اشویل است که منوی آن پر از ترکیبی از غذاهای خوشمزه و جدید آمریکایی و سنتی فرانسوی است.منو آن پر از غذاهای فصلی است که از مواد اولیه به دست آمده از دامنه های رشته کوه بلوریدج تهیه می شوند و غذاهای مخصوص سرآشپز عبارتند از: "بوتانو کاکونی" (گوشت بو داده شکم خوک)، ماهی آزاد شیلیایی تازه همراه با تره فرنگی آبپز و گوشت سینه گاو طبخ شده در شراب. "پاتس دی " های مشهور رستوران فیگ را از دست ندهید – پاتس دی کریم شکلاتی خوشمزه پر از کلوچه های قهوه ای – که هر کسی را وسوسه می کند. این رستوران دوست داشتنی کوچک محیطی صمیمی در سفر به اشویل که راحت همراه با میزها کوچک و پاسیو خصوصی با صندلی های راحتی دارد. کارکنان آن هنگام ورود شما صمیمانه از شما استقبال می کنند و هرچیزی که نیاز داشته باشید را به عالی ترین شکل ممکن و با دقت برای شما فراهم می کنند.

اشویل 11

تور خط خاکستری با اتوبوس های دو طبقه

چه راهی برای گشت و گذار در اشویل و از تفریحات در اشویل از یک تور تاریخی با اتوبوس های تفریحی دو طبقه بهتر است؟این اتوبوس های قرمز نوستالژیک که هر 30 دقیقه از ایستگاه های مختلف سطح شهر عبور می کنند، شما را به سفری در شهر می برند و همزمان درباره تاریخ، آثار و معماری اشویل هم برای شما توضیح داده می شود. یعنی وقتی سوار اتوبوس شدید، راهنماهای متخصص درباره تاریخ شهر صحبت می کنند و جاذبه ها و مکان های جالب برای بازدید را به شما یادآوری می کنند.وقتی که از اتوبوس پیاده شوید، که می توانید در هر ایستگاه بین مسیر این کار را بکنید، این فرصت را دارید تا از فروشگاه ها، بوتیک ها، موزه ها و گالری های جالب در آن محل در این زمان دیدن کنید. وقتی که کارتان تمام شد، خیلی راحت می توانید دوباره در ایستگاه سوار اتوبوس بعدی شوید. شما می توانید از بین تورهای مختلف تور خود را انتخاب کنید، مثل تورهای ارواح که شما را به مکان های تاریخی ای می برد که در آنجا اتفاقات ماوراء الطبیعه گزارش شده است و آن روی دیگر اشویل را به شما نشان می دهد، یا تورهای کریسمس که می توانید در آن این فصل شادی و سرور را جشن بگیرید.

تلفن: 828-251-8687

اشویل 12

فارم برگر

فارم برگر که برگرها خالص و بزرگی همراه با سیب زمینی سرخ کرده و سالاد ژله ها سرو می کند، همه مواد اولیه خود را از همین منطقه تهیه می کند و جایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. افتخار فارم برگر آن است که مواد غذایی تازه و فصلی را که از مزرعه ها هیمن منطقه به دست آمده اند استفاده می کند و از آن ها برای تهیه غذاهای بی نظیری استفاده می کند.  برگرهای معروف فارم برگر از گوشت گاوهایی تهیه می شود که به وسیله انسان پرورش یافته اند و از علوفه طبیعی تغذیه کرده اند و هیچ گونه آنتی بیوتیک یا هورمون رشدی به آن ها تزیق نشده است، و به همین سبب برگر های اینجا نظیر ندارند. شما می توانید با استفاده از مواد غذایی موجود در منو، برگرهای باب میل خودتان را تهیه کنید و مخلفات لذیذی مثل سیب زمینی های سرخ کرده و گوجه سبز سرخ شده با پنیر فلفلی را هم کنار آن داشته باشید.بعد از اینکه غذایتان را میل کردید می توانید از نوشیدنی هایی مثل شیک بیکن ربیتل و آبجو با طعم موز ولز استفاده کنید.

اشویل 13

گالری گریوود

گالری گریوود که برای این تاسیس شده است تا مجموعه صنایع چوبی بیلتمور را که زمانی بسیار معروف بود دوباره زنده کند، مجموعه ای از هنرهای سنتی و معاصر ساخت شده به وسیله بیش از 500 صنعتگر از سراسر آمریکا را در خود جای داده است.این گالری که جذابیت های تاریخی و قدیمی را با فنون و صنایع امروزی ادغام کرده است، به یکی از برترین خرده فروشی های صنایع در کشور بدل شده است.گالری با باغ های دیدنی و زیبایی در اطراف آن احاطه شده است که برای انجام نمونه تفریحات در اشویل و یا تفریحات در کارولینای شمالی  می توانید در آن ها با آرامش قدم بزنید، همچنین از استدیوهای گریوود، یک استدیو صنعتگری زیبا، موزه هومپسان که مستندات تاریخی از صنایع چوبی را در خود دارد و از موزه ماشین های قدیمی استوین دیدن کنید که مجموعه ای از اتوموبیل های قدیمی کمیاب از دوران قدیم را در خود جای داده است.

اشویل 14
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کارهایی که باید در سفر به رم انجام دهید!

آترا گل محمدی ، سه شنبه 9 آبان 1396

شهر به یادگار مانده رم هم چنان به عنوان باورنکردنی ترین شهری است که تاکنون دیده ام. برای آشنایی بیشتر با این شهر همراه ما باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :