تورهای خارجی نوروز 97 شرکت خدمات مسافرتی ایوار

آژانس گردشگری ایوار دوشنبه 2 بهمن 1396

همزمان با به نیمه رسیدن فصل زمستان، تب و تاب انتخاب یک سفر لذت بخش برای تعطیلات نوروز بیشتر می شود. شاید آخرین زمان هم برای انتخاب و جمع بندی سفر در تعطیلات عید، همین ماه باشد، پس بهتر است تا اسفند از راه نرسیده و شما را درگیر مشغله های آخر سال و شب عید نکرده، برنامه ی خود برای نوروز 97 را به سرانجام برسانید.عید امسال نیز مانند سال های گذشته شرکت خدمات مسافرتی اسرا پرواز (ایوار) مجموعه ی کاملی از برترین مقاصد گردشگری جهان را در تور های نوروزی خود گنجانده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن، جوابگوی خواسته های همراهانش باشد. در پکیج تورهای نوروز 97 ایوار که با نظارت خبره ترین کارشناسان گردشگری تنظیم شده است، 42 تور در تمام 5 قاره آسیا، ارپا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه گنجانده شده و گستره ی جغرافیایی آن از ژاپن تا کوبا را در برمی گیرد. البته بعضی از همسفران شما کمی زودتر به فکر استفاده از تعطیلاتشان بودند و 18 مقصد را به طور کامل پرکرده اند اما هنوز برای ثبت نام در 24 تور فرصت باقی است؛ پس زودتر سفر مورد نظرتان را انتخاب کنید!

تورهای نوروزی

در نوروز 97 به کجا برویم؟

شاید انتخاب سفر از بین مقاصد و جاذبه های متعدد کمی شما را سردرگم کند. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب سفر خود، نکات مهمی از جمله هزینه و میزان طول سفر را در نظر بگیرید و این سوالات را از خود بپرسید : به دنبال سفر فرهنگی هستم یا از مناظر طبیعی بیشتر لذت می برم؟ آیا ساحل برای من جذاب تر است یا به دنبال تاریخ و فرهنگ می گردم؟ آیا می خواهم کل سفر خود را به خرید کردن اختصاص دهم؟ حیات وحش برای من جذاب تر است یا به دنبال درک مضامین فرهنگی جامعه میزبان هستم؟ بعد از اینکه به این پرسش ها جواب دهید، احتمالا گزینه های انتخابی شما بین چند سفر محدود می شود؛ حالا وقت مقایسه ی بین دیدنی ها است؛ مقایسه ای بین جاذبه های گردشگری هرکدام از سفر ها! وقتی این مقایسه را انجام دهید، گزینه شما برای سفر نوروزی تان مشخص خواهد شد.

نوروز 97

چطور اطلاعاتمان را درباره تورهای ایوار بالا ببریم؟

تمامی تور های نوروزی ایوار با اطلاعات کامل بر روی وبسایت این شرکت قرار دارد. فقط کافی است که به قسمت تور های نوروز 97 بروید تا لیست تور ها به همراه جاذبه های تور، برنامه سفر روز به روز، طول سفر، قیمت، موارد تحت پوشش و تاریخ شروع و پایان تور را ببینید. همچنین آداب و رسوم، غذا های بومی و جاذبه های هر کشور و شهر به صورت مجزا در وبلاگ ایوار معرفی شده تا شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی کند. همین الان به سراغ لیست تور های نوروزی ایوار بروید و از بین کشور های استرالیا، کوبا، مراکش، فرانسه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، مجارستان، اتریش، جمهوری چک، پرتغال، صربستان، کرواسی، مالزی، سنگاپور، تایلند و یونان؛ سفر آینده خود را مشخص کنید.

تور ایوار

شما فقط یک تعطیلات نوروز دارید ...

در آخر باید یاد آور شویم که شما فقط سالی یک بار تعطیلات نوروزی دارید، در نتیجه برای خرید تور نوروزی اقدام به خرید تور از یک آژانس غیر معتبر ننمایید و این نکات را برای داشتن یک تعطیلات بی دردسر در نظر داشته باشید:
سفر خود را برنامه ریزی کنید و رزرو پرواز، تور و هتل خود را به لحظه های آخر موکول نکنید.
به دلیل حجم بالای تقاضا، معمولاً معتبرترین ایرلاین ها، بهترین ساعات پروازی و مناسب ترین روزها برای سفر از 2 ماه قبل پر می شوند، در نتیجه زودتر به رزرو تور خود اقدام کنید.
تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای گشت و گذار است، از حد اکثر زمان خود برای دیدن شهر ها و کشور های مختلف استفاده کنید.
در صورت تصمیم خرید آنلاین تور از سایت هایی که خدمات دارند، حتماً اعتبار سایت را با معیارهایی نظیر داشتن نماد اعتماد الکترونیکی بررسی کنید.
ترجیحاً خرید اینترنتی تور نوروزی خود را از وبسایت هایی انجام دهید که مربوط به معتبرترین شرکت های مسافرتی در ایران هستند، نه وبسایت هایی که صرفاً حضور آنلاین دارند و زیرمجموعه هیچ شرکت خدمات مسافرتی نیستند.

تورهای خرید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جشنواره تخفیفات تورهای خارجی نوروز 96

اسپیلت ، دوشنبه 11 بهمن 1395

جشنواره تخفیفات تورهای خارجی نوروز 96 اگر قصد سفرهای طبیعت گردی دارید از فرصت استفاده کنید و تا 20 دی ماه در یکی از تورهای زیر ثبت نام کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :