اسکی در اروپا، تجربه ای هیجان انگیز همراه آرامش خاطر

مکان های خوب و زیادی برای اسکی در اروپا وجود دارد که علاقه مندان اسکی از سراسر جهان به این زمین ها برای بازی سفر می کنند. یکی از بهترین بخش ها برای سفر به تعطیلات اسکی، تجربه فرهنگ های متفاوت و تماشای مناظر و جاذبه هایی است که با آن همراه است، به علاوه باعث پیشرفت در بازی تان نیز می شود. استراحتگاه ها در این منطقه، ظاهر و احساس متفاوتی با دیگر نقاط جهان دارند و زمین های مناسب برای همه سطوح اسکی بازان وجود دارد. کوه های ناهموار و بلند، هنگام سقوط قائم و عمودی تاثیر کمی ندارند، در این جا غذا ارائه می شود و مهمانی و تفریحات نیز برای بعد از بازی اسکی نیز وجود دارد. برخی از استراحتگاه های اروپایی نرخ های مقرون به صرفه تری از آمریکا دارند و حتی شما با اقامت طولانی مدت در این جا می توانید برخی از هزینه های اضافی تان را ذخیره کنید. مکان های مخصوص اسکی دوستانه در اروپا از قیمت مناسب تا قیمت زیاد است اما بعد از کلی کار سخت می تواند ارزشش را داشته باشد! اینجا برخی از بهترین مکان ها برای اقامت در هنگام برنامه ریزی برای سفر اسکی در اروپا می باشد. این متن درباره مکان های اسکی در اروپا و شهرهای مناسب اسکی در اروپا است.

اسکی

هتل چالت دولومیت اپل دی سوئیس

هتل چالت دولومیت در اپل دی سوئیس توسط کوه های زیبا احاطه شده است که به راحتی می تواند به زمین های شیب دار وصل شود و سفرهای گوناگون دیگری را انجام دهد و از غذاهای لذیذ منطقه های دیگر الگو بگیرد. هنگامی که شما در اینجا هستید، کمتر از پنج دقیقه تا به نزدیک ترین زمین اسکی فاصله خواهید داشت و از سرزمین عجایب زمستانی این منطقه لذت خواهید برد. اسکی بازانی که از اینجا بازدید می کنند، تمایل دارند به استلویو، ساسولونگو، ساسوپیاتو، وال گاردنا و سلاندورا نیز بروند و گردش کنند. همچنین این منطقه منطقه ای محبوب برای اسکی آزاد، اسنوز سواری، اسکی روی زمین، سورتمه و کوهنوردی روی یخ است. پس از گذراندن روزهای طولانی در برف، به هتل برگردید و از سونا و بخار فنلاندی لذت ببرید. این متن درباره مکان های اسکی در اروپا و شهرهای مناسب اسکی در اروپا است.

هتل چالت دولومیت اپل دی سوئیسی در ایتالیا

هتل گولدنر برگ اوبرلچ در استرالیا

هتل گولدنر برگ با دکور جدید، دسترسی به ابگرم و کوه های عالی، مکانی ایده آل برای اقامت در زمانیاست که اسکی بازی می کنید. در آرلبرگ فصل زمستان از ماه نوامبر آغاز می شود. هیلی اسکی از مکان های برجسته و بزرگ این منطقه است و تنها مکانی در اتریش است که شما در ان می توانید گردش و ماجراجویی داشته باشید. همچنین تعداد زیادی از مسیرهای خوب پیاده روی وجود دارد تا از فصل زمستان و سورتمه سواری و اسکی روی یخ برای سرگرمی خانواده ها لذت ببرید. این هتل مکانی برای مراقبت از کودکان در تمام طول روز دارد و آموزشگاه اسکی تنها چند دقیقه از هتل فاصله دارد. هتل آلپین دارای سونا فنلاندی، جکوزی ابگرم با فضای باز است که برای درمان قسمت های مختلف بدن مناسب است.

هتل گولدنر برگ –اوبرلچ در استرالیا

پناهگاه دو چریست مریبل در فرانسه

این هتل پس از فوت پدربزرگ صاحب هتل نام گذاری شده است و اقامت، ناهار و شام را ارائه می دهد. شما می توانید پیاده یا با اسکی به هتل برسید و از خروجی پیست اسکی از راک دفر به کول دلالون بروید. این اقامتگاه 13 تخت دارد که شامل دو اتاق خواب دو نفره، یک خوابگاه چهار نفره و یک خوابگاه پنج نفره است. غذاهای سنتی و ساویارد در رستوران هتل سرو می شود و می توانید با اقامت تان صبحانه و شام را نیز رزرو کنید. این همچنین یک مکان عالی برای اسکی بازان طرفدار و حامی محیط زیست است؛ زیرا این اقامتگاه اقدامات مربوط به انرژی، آب و حرارت را اولویت بندی می کند. این متن درباره شهرهای مناسب اسکی در اروپا و مکان های اسکی در اروپا است.

پناهگاه دو چریست مریبل در فرانسه

هتل میرکدالن ووس در نروژ

یکی از بهترین مکان های اسکی در نروژ هتل میرکدالن است. این هتل یک هتل مدرن با سبک آلپین در ووساست که امکان دسترسی به بزرگترین استراحتگاه در غرب نروژ را می دهد و در 28 کیلومتری از مسیرهای شیب دار اسکی روی زمین قرار دارد. اسکی بازان می توانند از صندلی، چایخانه، آسانسور صفحه ای و فرش جادویی برای 22 زمین متنوع استفاده کنند. شما می توانید از فرودگاه بین المللی برگن در عرض دو ساعت به این هتل برسید و از میان اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت های زیبا یکی را انتخاب کنید. اتاق های کوچک و پذیرایی به صورت سلف سرویس نیز در دسترس هستند. همچنین در این جا سه رستوران و اتاق های بازی برای کودکان وجود دارد. غذاهای رستوران شامل فاندو، پیتزا،پاستا است.

هتل میرکدالن ووس در نروژ

هتل لا پرلا کوروارا در ایتالیا

هتل لاپرلا یک هتل زیبا در دولومیت است که نزدیک به کابین های اسکی کول التو و آموزشگاه محلی کوهنوردیاست. منطقه التابادیا در منطقه دولومیت مقصد مورد علاقه اسکی بازان است. تمام اتاق های هتل برای خانواده ها منحصر به فرد هستند. در اینجا احساس بسیار خوشایند و راحتی به شما دست می دهد. رستوران های پرطرفدار این مکان را برای اسکی بازانی که عاشق غذا هستند، ایده آل می کند . در اینجا برای تجربه شگفت انگیز، عاشقانه و صمیمی با خدمات عالی و همه روزه قبل و بعد از رفتن به زمین های اسکی اقامت کنید. این مطلب درباره مکان های اسکی در اروپا و شهرهای مناسب اسکی در اروپا است.

هتل لا پرلا کوروارا در ایتالیا

کریستینا لچ در اتریش

کریستینا لچ یک هتل اسکی لوکس با سوئیت ها و اتاق های مناسب است که به شما کمک می کند به طور کامل از این قسمت از مناظر کوهستانی اتریش تجربه عالی به دست آورید. گاهی اوقات در اواسط هفته برای اسکی تخفیف ارائه می شود، بنابراین توجه کنید اگر می توانید برنامه سفرتان را تغییر دهید آن را در وسط هفته برنامه ریزی کنید. در اینجا 29 اتاق و سوئیت وجود دارد که به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا راحت باشید و تخیلاتتان را الهام ببخشید. این ها از ابتدایی ترین اتاق های لوکس تنها از بالای بام کاروانسرای دسچینگیز و کلبه ییلاقی اسچیدر محسوب می شوند. این سه رستوران برای انتخاب، تراس دوست داشتنی و آبگرم با سونا و اتاق آرام مناسب است.

کریستینا لچ– در اتریش

اقامتگاه اسکی و ابگرم ال –سیرا نوادا،گرنادا در اسپانیا

اقامتگاه اسکی سیرا نوادا در ساختمان های دامنه کوه آلپ با اتاق های الهام گرفته شده از طبیعت، اسکی های اجاره ای و انبار ها و آموزشگاه بازی اسکی واقع شده است. در اینجا فقط 20 اتاق و سوئیت وجود دارد،که هر کدام با سبک گرم و چوب فنلاندی ساخته شده است. برای سوار شدن اسکی های متنوع که برای همه سطوح مناسب است و آب و هوای زمستانی مناسب و تفریحات سرگرم کننده بعد از اسکی به اینجا بیایید. محدوده کوهی سیرا نوادا از نظر ارتفاع در اروپای غربی دومیاست، تنها چند ثانیه به آلپ و به ارتفاع 3483 متر می رسد. ال لودگ دارای آبگرم بزرگ است که در سونای آن شما می توانید عضلاتی که درد می کند را ماساژ دهید و ریلکس شوید.

اقامتگاه اسکی و ابگرم ال سیرا نوادا،گرنادا در اسپانیا

لی پورتتا کورچوال موریوند،در فرانسه

در زمانی که شما در لی پورتتا اقامت می کنید، با وجود شرایط عالی در کورچوال موریوند، تعطیلات اسکی تان کامل می شود. مسیرهای اینجا گسترده و طولانی هستند و نسبت به بسیاری از مکان های دیگر کمتر شلوغ هستند. اسکی های دورتر و پارک اسکی برای تمرین ترفندهای جستجوگران واقعی گردشگری در دسترس هستند. هنگامی که شما خسته می شوید و نیاز به استراحت دارید، به برخی از رستوران های بزرگ این منطقه بروید و یا با یک رانندگی کوتاه به سورتمه سواری بروید یا اسکی روی یخ انجام دهید. اتاق های هتل، اتاق های زیر شیروانی و خانه های کوهستانی همه در لی پورتتا موجود هستند. این چهار مکان لوکس برای اسکی عالی هستند و تنها 5 دقیقه از هتل اصلی، آبگرم و رستوران فاصله دارند.

لی پورتتا کورچوال موریوند،در فرانسه

اقامتگاه کوهستانی کوپرهیل ار،سوئد

اقامتگاه کوهستانی کوپرهیل یک هتل مجلل سوئدی است که دارای دسترسی به اسکی داخلی و خارجی، آبگرم با چشمه های معدنی و اتاق های ویلایی است. پس از یک روز طولانی در زمین ها، هیچ چیز بهتر از رفتن به داخل ابگرم های آرامش بخش و تسکین دهنده نیست! پنجره های بزرگ در اطراف چشمه وجود دارند، بنابراین شما می توانید از داخل منظره کوه ها و همچنین از بیرون حمام بخار را ببینید. رستوران نیئستی برای شام در اختیار شما است و اتاق استراحت گرم اغلب میزبان اجرای موسیقی زنده هستند. ایزی جت شروع به ارائه پروازهای مستقیم از گاتویک لندن به فرودگاه اریسترستون کرده است تا به اینجا برسد.

اقامتگاه کوهستانی کوپرهیل ار،سوئد

هتل کولفوسگرهوف کولفوسکو،در ایتالیا

یکی دیگر از اسکی های درجه یک و عالی و هتل مخصوص پیاده روی در لیدین دولومیت و التا بدیا هتل کولفوسگرهوف است. این در مکان میراث جهانی یونسکو در دره مزدی واقع شده است و دسترسی آسانی را به 1220 کیلومتری از دامنه های اسکی در منطقه دولومیت سوپراسکی را فراهم می کند. شما حدودا پس از گذشت 200 متر از ورودی هتل به منطقه اسکی می رسید. پس از گذشت یک روز در برف، برای سرگرمی های بعد از اسکی به سمت مکان خصوصی کول پرادات بروید. سایر فعالیت های سرگرم کننده زمستانی انجام اسکی خارج از شهر و سورتمه سواری است.

هتل کولفوسگرهوف کولفوسکو،در ایتالیا

لس فرمس دی مری مگیو،در فرانسه

کلبه های روستایی شیک و رستوران های فصلی یک نوع سبک زندگی خاص در این هتل درجه یک اسکی است. شما فقط 18 کیلومتر از اسکی در فلین فاصله خواهید داشت و هنگام بازگشت به آنجا حمام تسکین دهنده و آرامش بخش وجود دارد. یک فروشگاه اسکی در برج، سه رستوران، آبگرم تمیز و خالص و حتی یک "پرستار بچه" برای پذیرایی و سرگرم کردن مهمانان جوان وجود دارد.

لس فرمس دی مری مگیو،در فرانسه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تجربه هیجان انگیز در اسکی دبی در امارات مال

سارا رضازاده ، شنبه 2 دی 1396

با اسکی دبی، از بهترین و جذاب ترین تفریحات این شهر عجیب و غریب آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :