زیباترین استخرهای جهان| اوج زیبایی در خنکای آب

بسیاری از مسافران دوست دارند در یک استخر هتل مدرن اقامت کنند. اما به نظر من شما بیش از چند استخر هتل را ندیده اید و فکر نمی کنم همه آن ها را دیده باشند. برخی از هتل ها در سراسر جهان از استخر های منحصر به فرد و تخیلی معروف خود بهره می برند که بودن در آن ها بسیار بیشتر از فقط خنک شدن در یک روز گرم است. برخی از استخرها مناظر کاملا طبیعی را به نمایش می گذارند، آب معدنی درمانی را ارائه می دهند و نهایت آن چیزی که ما درباره یک سفر فکر می کنیم را به ما می دهند و سرشار از زندگی هستند. بنابراین اگر به استخر علاقه مند هستید حتما یک عنصر لوکس را به سفر خود اضافه کنید. در اینجا 10 مورد از استخر هتل های الهام بخش و خاطره انگیز در سراسر جهان را آورده ایم. این مقاله درباره استخرهای دیدنی جهان، زیباترین استخرهای جهان و شگفت انگیزترین استخرهای جهان است.

استخر

گریس سانتورینی، سانتورینی، یونان

جزایر یونان جایی بسیار جادویی برای گردشگران جهت اکتشاف است و گریس سانتورینی برخی از بهترین مناظری را که یک مسافر می تواند امیدوار به دیدن آن ها باشد را به او ارائه می دهد. در اینجا شما می توانید از 2 استخر هتل در قسمت تراس آن از منظره دریای مدیترانه لذت ببرید. با کمی فاصله شما همچنین می توانید جزایر کامنی، پالائی، نئا و دیراسیا را ببینید. این جایی است که شما می توانید یک کوکتل یا حتی شام بخورید و همچنین به تماشای خورشید روی دریا بپردازید. این هتل بوتیک فوق العاده شیک، روزانه کلاس های یوگا را به شما ارائه می دهد و بسیار مورد علاقه زوج هایی که در ماه عسل هستند، است. سانتورو رستوران محلی در فضای باز است و باعث می شود تست کوتیل گریس از سولوواتور کالابریس را فراموش نکنید و حتما آن را تست کنید. این یک ترکیب خوشمزه از آب سیب، پوره گلابی، آب لیمو و گیاه لیمو است. این متن درباره شگفت انگیزترین استخرهای جهان، زیباترین استخرهای جهان و استخرهای دیدنی جهان است.

گریس سانتورینی، سانتورینی، یونان

ال گانزو، سن خوزه دل کبو، مکزیک

ال گانزو یک هتل بوتیک در سن خوزه دل کبو است که در حال حاضر تنها برای مدت محدودی باز است. یک سطح بزرگ اینجا است که بی نهایت جالب است، بیش از 2000 فوت مربع در اندازه و دارای یک وان آب گرم با دیوارهای شیشه ای است. در اینجا شما همچنین می توانید در محل های دیدنی گرمسیری، یک کاسه، رستوران سوشی و موسیقی منحصر به فرد ترکیبی پیدا کنید. برای خوشگذرانی و استراحت به مکزیک بروید. اجراهای زنده موسیقی و نمایشگاه های هنری دیدنی را ببینید و مهمانی هایی بگیرید که مهمان ها در یکی از 70 اتاق در حالی که شکوه زیبای دریای کورتز را تحسین خواهند کرد، خواهند ماند. ال گانزو راه را تغییر می دهد و متفاوت عمل می کند که مسافران سن خوزه دل کبو را از صحنه های استخر و فراتر از آن تجربه کنند. این مطلب درباره استخرهای دیدنی جهان، زیباترین استخرهای جهان، شگفت انگیزترین استخرهای جهان می باشد.

ال گانزو، سن خوزه دل کبو، مکزیک

فام بیتانگ، سیم راپ، کامبوج

برای تجربه حومه ها و جنگل های شاداب کامبوج در یک مکان لوکس، باید در فام بیتانگ در سیم روپ اقامت داشته باشید. نه تنها این پایگاه خوب برای کشف آنگکور وات در این نزدیکی است، بلکه یک استخر بی نهایت زیبای 50 متری وجود دارد که مطمئنا ارزش دیدن آن را دارد. این استخر بزرگ برای سالن های اطراف بسیار سرگرم کننده و جذاب است. برای یک تجربه صمیمی تر، در کنار هر یک از ویلاها نیز استخرهای شنا به صورت خصوصی وجود دارد.

فام بیتانگ، سیم راپ، کامبوج

هتل هریتانس کاندالاما، سریلانکا

یک معمار به نام جفری بوا، استخر فوق العاده کچچان را در این هتل طراحی کرده است که چشم اندازی کم نظیر است. در این استخر می توان تصور کرد که در آن دریاچه کاندالما جریان دارد. این استخر اغلب دارای موسیقی زنده و تسکین دهنده سبک سنتی برای لذت بردن مهمانان است و برای ایجاد تنوع، شما می توانید دو استخر دیگر هتل را نیز ببینید. بزرگترین آن حتی به واترپلو و سایر ورزش های آبی نیز مجهز است. هنگامی که شما در اینجا اقامت می کنید، به مینریا، پارک ملی کادولا، معبد غار دامبولا، قلعه سنگ سیگیریا و مهد تمدن بودایی معروف به آنورادهایورا نزدیک خواهید بود. اتاق های مجلل و سوئیت ها و نیز ناهار خوری و کوکتل در هتل برای مهمانان فراهم می شود. هریتانس نیز یک نقطه ایده آل برای یوگا، سلامتی و یا سم زدایی از بدن است. این متن درباره استخرهای دیدنی جهان، زیباترین استخرهای جهان و شگفت انگیزترین استخرهای جهان است.

هتل هریتانس کاندالاما، سریلانکا

Amanyara, Providenciales, Turks and Caicos Islands

آمانیریا در جزیره پروویدنسیالس واقع شده است و دارای چندین محل برای مهمانان در امتداد ساحل است. در اینجا شما یک استخر شن و ماسه آتشفشانی با جاذبه های دونفره پیدا خواهید کرد که به نظر عملا به شما آرامش می بخشد. جان میشل گاتی این استخر را طراحی کرده است و به عنوان یکی از با استعداد ترین طراحان زمان ما شناخته شده است. برای به دست آوردن بهشت ​​به عنوان یک عالم طبیعی که توسط صخره های پارک ملی دریایی شمال غربی حفظ شده است به اینجا بیایید. ویلا ها و سالن های هوای آزاد طراحی ساده دارند تا مهمانان واقعا از چشم انداز های مهیج اطرافشان لذت ببرند. یک رستوران در محل با منظره ای از اقیانوس است که بر روی غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و غذاهای دریایی تمرکز دارد و دارای یک آبشار با چهار سالن است که توسط حوض آبگرماحاطه شده است. این مقاله درباره استخرهای دیدنی جهان، زیباترین استخرهای جهان و شگفت انگیزترین استخرهای جهان است.

Amanyara, Providenciales, Turks and Caicos Islands

Boscolo Milano, Milan, Italy

در حالی که بسیاری از استخرهای موجود در این لیست با تنظیمات طبیعی آن ها قابل توجه است، این یکی مربوط به مدرنیته و طراحی آینده است. این بخشی از ویژگی های سلامتی هتل است و دارای یک طراحی رنگارنگ و منحصر به فرد است و از آنجا که در داخل خانه است، این استخر کامل برای صرف وقت در روزهای سرد و یا بارانی ساخته شده است. همچنین در منطقه آبگرم، مهمانان می توانند یک آبشار، سونا، حمام، مخزن شناور و شش اتاق زیبایی برای درمان های زیبایی داشته باشند. بسکتو در قلب منطقه مد در میلان است و درمانی واقعی برای دوستداران هنر مدرن و طراحان به شمار می رود. 154 اتاق در بوک کولو وجود دارد که از جمله موزاییک های بیسازا، روشنایی آرتمید، مبلمان دریاد و صندلی Meritalia است. دو رستوران و یک بار با مدیریت جیووانی Caracciolo به عنوان مدیر غذا و آشامیدنی و آشپز اجرایی وجود دارد.

Boscolo Milano, Milan, Italy

InterContinental Hong Kong،هنگ کنگ

هنگ کنگ دارای یک افق چشمگیر شهری است و یکی از بهترین مکان های آن در هتل InterContinental Hong Kong است. محیطی سه ستاره از استخرهای بی نهایت با دیدگاه های باور نکردنی از بندر ویکتوریا و حمام های گرم برای مهمانان وجود دارد. این هتل دارای 503 اتاق مهمان، شامل 87 سوئیت های بندرگاه است. مجموعه ریاست جمهوری است یکی از چشمگیر ترین اتاق ها در کل آسیا است و دارای استخر بی نهایت زیباییاست که از هنگ کنگ و ویکتوریا هاربر دیده می شود. این نیز یک مکان ایده آل برای اقامت است زیرا آشپزخانه اش فوق العاده است و رستوران های مشهوری مانند NOBU InterContinental Hong Kong و Rech با مدیریت آلن دوکاس و همچنین رستوران دو ستاره Michelin و Forbes Travel Guide ،Yan Toh Heen نیز در اینجا وجود دارد. این مقاله درباره استخرهای دیدنی جهان و زیباترین استخرهای جهان است.

InterContinental Hong Kong،هنگ کنگ

آل بالید Resort Salalah توسط Anantara،عمان

استخرهای بی انتها همیشه در میان موثرترین تأسیسات در هتل ها قرار دارند و یک از آن ها برای بررسی کردن در عمان وجود دارد. سالن های آل آلبیال Resort by Anantara بی نهایت بزرگ و دوست داشتنی است که در امتداد ساحل قرار گرفته است. در اینجا 88 استخر خصوصی و ویلا وجود دارد، لذا از منظره استخر که همه چشم انداز شما است به آسانی لذت خواهید برد. در کل 96 ویلا و یک ساحل خصوصی 250 متری در آل بلیت Resort Salalah وجود دارد. شما می توانید در نزدیکی پارک باستانی ال آلبانی، از غارهای مسجد بزرگ و موزه فرانک سینسما وقتی که دراین مکان می مانید، بازدید کنید. برای بچه ها، یک استخر کودکان، اتاق بازی و باشگاه بچه ها و نوجوانان وجود دارد که آن ها می توانند برای سرگرم شدن از آن لذت ببرند.

آل بالید Resort Salalah توسط Anantara،عمان

Singita Lebombo Lodge، Kruger National Park،آفریقای جنوبی

پارک ملی Kruger مکان خوبی برای یک سافاری آفریقاییاست و در اینجا یک آپارتمان وجود دارد که تحت بازسازی های گسترده ای قرار گرفته است تا یکی از جالب ترین استخر های دنیا را به نمایش بگذارد. یک استخر 25 متری به خوبی سه استخر که در بالای رودخانه قرار دارد، وجود دارد. تختخواب دارای 13 سوئیت و یک ویلا خصوصی است که از پارک و رودخانه N'Wanetsi چشم انداز دارد. سایر قسمت های مورد علاقه اقامت در این آپارتمان عبارتند از تراس پشت بام، اتاق چند رسانه ای، غذای کمکی و بار اسپرسو. چیزهای محبوب برای انجام دادن در خارج از آپارتمان هاوجود دارد از جمله کنسول های بازی، بازدید از جوامع محلی و مشاهده محیط. این یک مقصد تعطیلات با امتیاز بالااست که چیزهای زیادی به علاوه استخرهای عالی ارائه می دهد!

Singita Lebombo Lodge، Kruger National Park،آفریقای جنوبی

Sarojin، Khao Lak،تایلند

بسیاری از مسافرین اینجا خودشان را به عنوان ساکنان ساحل یا افراد ساکن استخر تعریف می کنند. در Sarojin در Khao Lak شما می توانید بهترین وضع از هر دو جهان داشته باشید و هرگز احساس بدی نداشته باشید. این استخرها دارای کابین های دوست داشتنی هستند که به نظر می رسد در بالای آب شناور هستند اما امواج سیلاب اقیانوس در نزدیکی و کاملا در گوشه ای قرار دارند. این مجتمع مسکونی پنج ستاره لوکس در سال 2005 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون مورد توجه بازدیدکنندگان بوده است. دوستداران استخر از 14 مجتمع مسکونی یک نفره، 5/5 متر با 3.5 متر با استخر سایه دار تایلندی و سالن های آبی در یک محیط گرمسیری لذت خواهند برد. همچنین یک مجتمع مسکونی با استخر دو نفره بزرگاست که برای خانواده ها نیز مناسباست.

Sarojin، Khao Lak،تایلند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین معابد جهان، اوج زیبایی و شکوه بی همتا

شادی نیک نهاد ، جمعه 24 فروردین 1397

شاید بتوان گفت نیاز به عبادت در انسان ها از دیر باز بسیار حائز اهمیت بوده و گویی حتی اسباب آرامش را برایشان فراهم می کرده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :