پانزده هتل با استخرهای دریایی در جهان

این لیست شما را ترغیب می کند تا برنامه سفر بعدی خود را برای مناطق گرمسیری و رفتن به هتل های روی دریا بچینید. از چندتا از بی نظیرترین جزایر جهان دیدن کنید که می توانید روزهایتان را با غواصی کنار ماهی های مناطق گرمسیری در استخرهای درون دریا و گشت و گذار در عطر و طعم متفاوت غذاهای رستوران ها و بارهای ساحلی در هتل های هیجان انگیز بگذرانید.

سنت ریجس (Regis)، بورا بورا (Bora Bora)

یکی از زیباترین هتل های روی دریا سنت ریجس بورابورا است. در این تفریحگاه خلوت و وقتی که در ساحل آن زیر نور خورشید، در کنار آب های گرم این منطقه لم داده اید، حس می کنید که با اقیانوس یکی شده اید. می توانید از بالای اسکله چوبی به داخل آب بپرید و شنا کنید و خیلی راحت از روی پله هایی که در آب است بیرون بیایید.

استخرهای روی آب هتل ها 1

استخر درمانی آب گرم W در مالدیو

استخر درمانی آب گرم w از هتل های روی دریا ی زیباست. این استخر دیدنی با لبه های گرد در بالاتر از سطح اقیانوس قرار دارد تا به شما چشم انداز های بهتری را از صخره های مرجانی و اقیانوس ارائه دهد. در آب و روی صندلی های مخملی بنشینید و همزمان از نوشیدنی و چشم انداز لذت ببرید.

استخرهای روی آب هتل ها 2

ویلایی با استخر درون اقیانوس در آنگسانا ولاوارو (Angsana Velavaru)

این هتل یکی از هتل های هیجان انگیز است که استخرهای درون دریا دارد. این استخر خصوصی مربعی بزرگ روی آب در آنگسانا ولاوارو در مالدیو برای یک حمام آفتاب و خنک شدن از آفتاب گرم گرمسیری ایده آل است. در کنار آن دو تخت بزرگ برای چرت زدن و استراحت کردن وجود دارد.

استخرهای روی آب هتل ها 3

هلیتون بورا بورا نوئی (Hilton Bora Bora Nui) در پلینزی (Polynesia) فرانسه

یکی از هتل های روی دریا این هتل است. این ویلای دو طبقه در هیلتون بورا بورا نوئی در پلینزی فرانسه، دو حمام با پنجره های قدی و یک استخر دارد که در مرکز ایوان بزرگ بیرونی آن قرار دارد و آب آن مدام تازه می شود.

استخرهای روی آب هتل ها 4

تفریحگاه آنانتارا دهیگو (Anantara Dhigu)

یکی دیگر از هتل های هیجان انگیز دنیا، تفریگاه آنانتارادهیگو است. استخر این ویلای تماشایی در تفریحگاه آنانتارا دهیگو، به اقیانوس ارتباط دارد. اگر آبی، رنگ مورد علاقه شماست، در این تفریحگاه از رنگ های آبی آن شگفت زده خواهید شد.

استخرهای روی آب هتل ها 5

غروب های سوئیت روی آب، در لیلی بیچ (Lily Beach)

وقتی به این عکس از غروب آفتاب در این جزیره حیرت انگیز در لیلی بیچ نگاه می کنید، کلمه ای مثل "فوق العاده" به ذهن انسان خطور می کند. وقتی که آفتاب در اقیانوس غرق می شود و ستاره ها در آسمان شب سر برمی آورند، شما در حال نوشیدن نوشیدنی خودتان در کنار یکی از بهترین استخرهای درون دریا هستید.

استخرهای روی آب هتل ها 6

جزیره کوکو بودو هیتی (Coco Bodu Hithi)

این خانه کاملا کاربردی طراحی شده است و صندلی های راحتی دنج دارد و استخری شما را از لبه های ایوان جدا می کند که تنها چند قدم با تخت تان فاصله دارد.

استخرهای روی آب هتل ها 7

ویلاهای آنانتارا کی هاوا (Anantara Kihavah)

ویلاهایی با طراحی فضای باز در آنانتارا کی هاوا، یک وان بزرگ و یک استخر با لبه هایی پنهان دارد که چشم انداز های باشکوهی از اقیانوس را ارائه می دهد.

استخرهای روی آب هتل ها 8

باروش (Baros)

این ویلای بزرگ در باروش یک استخر بدون حاشیه منحنی شکل روی آب های آبی زلال دریا دارد و یک نیمکت نرم با دیوارهای بلند برای حفظ حریم خصوصی تان در ایوان آن هست.

استخرهای روی آب هتل ها 9

استخر ویلای روی آب در کنراد مالدیوز (Conrad Maldives)

این استخر فضای باز که رنگ آبی روشنی مثل آب اقیانوس دارد در کنراد مالدیوز برای به تماشا نشستن ستاره ها در شب فوق العاده است.

استخرهای روی آب هتل ها 10

هاوفن فوشی (Huvafen Fushi)

کلبه های روی آب هاوفن فوشی روی پایه های چوبی در خلیج ساخته شده اند تا به مهمانان خلوتی و آرامش و مناظری بدیع از غروب خورشید را ارائه دهند.

استخرهای روی آب هتل ها 11

لمریدین بورا بورا (Le Meridien Bora bora)

اقامتگاه ها در لمریدین بورا بورا استخرهای مدرنی با لبه های پنهان در ایوان های خصوصی بیرونی دارد.

استخرهای روی آب هتل ها 12

چشم اندازهای هنری روی آب در نیاما (Niyama)

چشم اندازهای عالی از اقیانوس در نیاما خاطرات عالی از سفر ماه عسل به مناطق گرمسیری را برای شما می سازد.

استخرهای روی آب هتل ها 13

شانگری لا ویلینگیلی (Shangi-La Villingili)

برای یک ماه عسل به یاد ماندنی می توانید ویلای با ایوان Muthee در شانگری لا ویلینگلی سفارش دهید. این ویلا ایوانی بزرگ برای یک حمام آفتاب جانانه دارد.

استخرهای روی آب هتل ها 14

ولاسارو (Velassaru)

ولاسارو یکی از بزرگترین استخرهای آب گرم خصوصی روی آب در مالدیو را دارد. این استخر بین دو قمست استراحت مجزا با چشم اندازهایی عالی از اقیانوس قرار دارد.

استخرهای روی آب هتل ها 15

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مورد از شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در سرتاسر جهان

سعید حسنی ، چهارشنبه 29 فروردین 1397

این مقاله پیرامون شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در جهان، زیباترین استخر های هتل های جهان و بهترین استخرهای هتل در جهان می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :