جاذبه های دیدنی چابهار | تفریحی جالب در جنگل حرا در چابهار

در یکی از جنوبی ترین استان های سیستان و بلوچستان  به نام چابهار می توانیم تفریحات پرهیجانی داشته باشیم.آب و هوای خوب به همراه مناظر زیبای طبیعی و امکانات رفاهی به همراه تفریحاتی همچون غواصی،آفرود،تماشای تمساح های پوزه کوتاه،موج سواری و قایق سواری از جمله ی این تفریحات  مهیج می باشد.این بخشی از اماکن دیدنی سیستان و بلوچستان است.در این بخش جنگل حرا در چابهار هم مشاهده می شود و از جاذبه های دیدنی چابهار است.

بندر چابهار

غواصی در چابهار

 این منطقه که یکی از بهترین مکان های غواصی می باشد و توانسته هر ساله افراد زیادی از پیر و جوان را به خود جذب کند  این تفریح هیجان بسیاری دارد و بهترین زمان برای انجام آن در چابهار از آبان تا بهمن ماه می باشد.

غواصی در چابهار

موج سواری در چابهار

بعد از رفتن به دنیای زیر آب بهتر است تفریح روی آب را هم به شیوه ی لوکس تجربه کنیم. موج سواری چند سالی است در این ساحل  رونق گرفته و در منطقه چندین کارگاه آموزشی در ارتباط با این ورزش دایر شده است .همچنین این منطقه یکی از بهترین مناطق برای موج سواری می باشد.

موج سواری در چابهار

قایق سواری در جنگل حرا

جنگل حرا در چابهار  پر از درختی به نام مانگرو است که در آب های شور خلیج فارس رشد می کنند.این درختان که در هنگام مد فقط تاجشان بیرون از آب می ماند ،توانسته اند منزلگاه پرندگان آن منطقه باشند و منظره ای زیبا به وجود بیاورند،جنگل حرا در فاصله 120کیلومتری از چابهار در خلیج گواتر قرار دارد و شما با همراهی محلی های خبره می توانید از دیدن جنگل لذت ببرید.

جنگل حرا

آفرود در چابهار

یکی از صحنه های شگفت انگیز و به یاد ماندنی چابهار تلاقی ساحل بیابانی با دریا است یعنی آن قسمت که خاک سرخ بیابان به آبی دریا می رسد.آفرود یکی دیگر از تفریحات مهیج در این منطقه می باشد.

آفرود

دیدن تمساح های پوزه کوتاه

حیات وحش این منطقه گونه بی نظیری از تمساح های پوزه کوتاه را دارد که دیدن آن ها برای علاقه مندان حیات وحش خالی از لطف نیست . باهوکلات یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان است و در 100 کیلومتری چابهار قرار دارد،اهلی منطقه محل زندگی این تمساح ها را گاندو می نامند .این حیوانات در رودخانه ی سرباز و لاهوکلات زندگی می کنند و مردم این روستا تمام تلاش خود را برای حفاظت از این گونه حیوان انجام می دهند.

تمساح ایرانی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های جنگل های حرا در جزیره قشم

فاطمه کریمی ، دوشنبه 3 تیر 1398

قشم بزرگترین جزیره ایران و جزیره ای بوده که جاذبه ای خاص به نام جنگل های حرا را در خود جای داده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :