سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید!!

تاکنون درباره ی سفر دریایی به کارائیب (caribbean)، باهاما (Bahamas) و گرند کیمن (Grand Cayman) به خوبی سفر به مکزیک و حتی آلاسکا بسیار شنیده اید و یا شاید قبلا هم به آن ها  سفر کرده باشید. اما چرا سفر دریایی منحصر بفرد تری را تجربه نمی کنید؟ به نظر می رسد که دریانوردی جدید و جذابی همواره در حال ظهور هستند که ممکن است شما حتی از وجود برخی از آن ها نیز آگاه نباشید. در این قسمت 22 سفر با کشتی که تاکنون باید آن ها را تجربه می کردید به شما معرفی می کنیم.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید

سفر با کشتی و گذر از کانال سوئز و خاور میانه

دریانوردی در کانال سوئز (suez) و کاوش در کشور های خاورمیانه در طول مسیر، به شما فرصتی را پیشنهاد می کند تا یکی از تاریخی ترین و پر اهمیت ترین سفر دریایی را در مهد تمدن های باستانی بر روی زمین تجربه کنید. در حین راه اهمیت مکان های مذهبی را به خوبی ساحل های زیبای بی پایان کشف می کنید. از طریق سفر دریایی با تور (p&o) از آن جایی که 100 مایل در کانال سوئز دریانوردی می کنید، می توانید زیبایی فوق العاده ی  کشور عمان را به خوبی معماری قابل توجه دوبی، دره های مصری پادشاهان، جاذبه ی دیدنی پِترا (petra) و دریانوردی رویایی در اقیانوسی از بیابان های شنی را تجربه کنید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید کانال سوئز

بریتیش کلمبیا (british colombia)، سفر با کشتی و گذر از میان کانادا

در مسیر آبی خوش منظره ای که با کشتی های بزرگ کروزی پر شده اند که به سوی آلاسکا رهسپارند می توانید زیبایی ها را به روش دیگری تجربه کنید. برای نزدیکی بیشتر و ماجراجویی شخصی در فلات تماشایی مجاور کوه های برف پوشیده، یخچال های طبیعی و جنگل های بی پایان و همیشه سبز بر روی کشتی یدک کش (MV Parry)، میراث چوبی 12 نفره سال 1941 سوار شوید. در این ناحیه حیات وحش بسیار متنوع است. نهنگ ها، گراز ماهی ها که در خروش امواج بازی می کنند و عقاب های سرسفید که ناهار و نوشیدنی خوب می خورند و در آسمان ها اوج می گیرد را تماشا کنید. گردش روزانه شامل گردش بیابانی، کوهنوردی، ساحل روبی و حتی تماشای خرس ها می شود.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنیدبرتیش کلمبیا

سفر با کشتی و گذر از قطب شمال نروژی

یک سفر دریایی به دماغه ی شمالی نروژ، یک ماجراجویی متفاوت در تمام عمرتان را به ارمغان می آورد و فرصت دیدن خرس های قطبی قطب شمال را در اختیارتان می گذارد. البته آب و هوای آن جا به آن سردی که شما فکر می کنید هم نیست! در فصل های مناسب برای سفر دریایی که از ماه ژوئن تا آگوست ادامه دارد دمای هوا بین 35 تا 70 درجه فارنهایت و معتدل است. خورشید نیمه شب به شما فرصتی می دهد تا پرندگان دریایی نادر، نهنگ های بلغاری، شیر ماهی ها، گوزن های شمالی و گونه های دیگری از حیوانات را ببینید. از نکات برجسته دیگر این سفر دریایی دیدن زمین های شگفت انگیزی است که با توده های عظیم یخ و یخچال های طبیعی خیره کننده پر شده اند. یک سفر دریایی 10 روزه بر روی کشتی پولار (Polar Cruises) که از ترومسو (Tromso) نروژ به سمت جزیره ی دورافتاده سوالبارد (Svalbard) می رود، یکی از آخرین ناحیه های بزرگ بیابانی اروپایی را با کوه هایی منحصر بفرد، فلاتی عمیق، توده های یخی زیبا و ورق های یخی عظیم به نمایش می گذارد.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید قطب شمال نروژی

سفر با کشتی و گذر از خلیج هالونگ (Halong)

خلیج هالونگ یکی از جالب ترین مکان های ویتنام است و سفر دریایی در خلیج هالونگ به شما این فرصت را می دهد تا شگفتی این مجمع الجزایر را  که تعداد افراد کمی قادر به دیدن آن هستند، لمس کنید. سه هزار جزیره که به صورت نقطه مانند جزیره را نمایش می دهند خانه ی گیاهان نادری هستند که در هیچ جای دیگر از سیاره پیدا نمی شوند. شما سوار یک قایق با اسم هایی شبیه به هالونگ جینجر (Halong Ginger)، هالونگ جاسمین (Halong Jasmine) یا هالونگ ویولت (Halong Violet) می شوید که با یک بادبان طلایی زیبا تکمیل شده اند. این قایق ها کارهای چوبی پولیش داده شده با دکوراسیون آسیایی هستند که با محیط زیست کاملا متناسب می شوند. صبح ها زود از خواب بیدار شوید و با طلوع خورشید نمایان شدندجزیره جزیره را از زیر مه تماشا کنید. مطمئن شوید که شاهد یکی از نفس گیرترین مکان ها در سراسر جنوب شرقی آسیا می شوید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید هالونگ

سفر با کشتی و گذر از جزیره ی کوک (Cook)

سفر دریایی به جزیره ی کوک کمتر اتفاق می افتد مخصوصا اگر نامش را کنار جزایر فیجی و تاهیتی بیاوریم اما بعد از نمایش مجموعه تلویزیونی حقیقی بازمانده (Survivor) که در حین یک فصل در آنجا فیلم برداری شده بود، این جزیره کمی بیشتر شناخته شد. حالا برخی از خط های دریایی مانند (Paul Gaugain Cruises) توقفی را در جزیره ی آیتوتاکی (Aitutaki) در برنامه ی سفر دریایی خود گذاشته است. این برنامه، یک سفر دریایی 11 شبی است که شامل فرصت کاوش در این قسمت منحصر بفرد جهان از جمله جزیره ی آیتوتاکی می شود که بسیار هموار است و شما می توانید از هر نقطه ای در جزیره دریا را مشاهده کنید. همچنین گاهی اوقات به شکل جزیره های دیگری از جمله بورا بورا (Bora Bora)، طاها (Taha’a)، موئورئا (Moorea)، پاپیته (Papeete) شبیه سازی می شود.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید کوک

سفر با کشتی و گذر از اوشوآیا : جنوبی ترین شهر جهان

این شهر در نوک آمریکای جنوبی نشسته است. اوشوآیا (Ushuaia) جنوبی ترین شهر دنیا، پایتخت ایالت تیرا دل فوئگو (Tierra del Fuego) در آرژانتین و نزدیک ترین شهر به قطب جنوب است. این شهر با قله های راکی در رشته کوه آند و کانال بیگل (Beagle Channel) نیز هم مرز است. اوشوآیا با جنگل ها، یخچال های طبیعی، دریاچه ها و خلیج های کوچک محاصره شده و با جاذبه هایی مانند کوله گردی در یخچال های طبیعی، پیاده روی و اسب سواری یکی از مقاصد دریایی افسانه ای برای گردش های دریایی به حساب می آید. مسافرانی که به این بندر می رسند همچنین می توانند مزیت قایق های تفریحی را با کانال بیگل تعویض کنند. "قطار تاریخی در پایان جهان و به سمت پارک ملی تیرا دل فوئگو. Australis" نیز خطی است که سفر دریایی متنوعی را در این ناحیه (پایان جهان) پیشنهاد می دهد.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید اشوآیا

سفر با کشتی و گذر از جزایرمین (Maine)

سفر دریایی "کشتی های بادبانی به جزیره ی مین"، فرصت گردشی بر روی قایق های بادبانی  در میان جزیره ای که با درختان صنوبر مزین شده را از راهی که به شکلی قدیمی در آمده به شما می دهد. در آنجا هم اکنون هم به همان شیوه ای که صد سال پیش دریانوردی می کردند این کار انجام می دهند. بدون هیچ قدرتی از درون کشتی و تنها به وسیله ی باد و بادبان ها حرکت می کنند. این دریانوردی ها از سه تا شش روز قابل دسترسی هستند. در کنار خلیج های کوچک و  جزایر دور از ساحل مین دریانوردی کنید و بدانید که این دو نوع دریانوردی یکسان نیستند. هر مسافر نقشه ی خود را ارائه می دهد تا مسیر هایی که می خواهد بگردد را به خوبیِ حس حالی که می خواهد حین دریانوردی تجربه کند، مشخص کند. دریانوردی های پنج روزه نیز با وعده غذایی عالی خرچنگ دریایی به شیوه ی اصلی نیو انگلند که با آتش چوب های آب آورده در یک جزیره ی متروک پخته می شوند را در اختیاران قرار می دهد.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید مین

سفر با کشتی و گذر از رود نیل

عبور از پایین رودخانه ی نیل توسط گردش های دریایی وایکینگ ریور(Viking River) این فرصت را به شما می دهد تا قدرت دنیای باستانی را کشف کنید و اسطوره ها و راز های مصری را از مصر شناسان یاد بگیرید. همگرایی تاریخ باستانی و جامعه مدرن موجود در قاهره را ببینید، از معبد حوروس (Horus) در شهر ادفو (Edfu) بازدید کنید و از نیل تا کوم اُمبو (Kom Ombo) قایق رانی کنید. در این جا برای بازدید از  معابد دوگانه و عجیب که به حوروس و خدای تمساحی سوبک (Sobek) اختصاص داده شده راهنمای توری استخدام کنید. بر اساس افسانه ها یک باروری خدایی باعث ایجاد جهان شده.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید نیل

سفر با کشتی و گذر از رودخانه ی آمازون از راه پرو

زمانی که در آمازون گردشی دریایی می کنید، ممکن است یک کشتی کوچک را انتخاب کنید زیرا که کشتی های بزرگ تر تنها تا مانائوس (Manaus) می توانند پیش بروند. در حالی که قایق های رودخانه ای سنتی می توانند ریسک رفتن به جاهای عمیق تر رودخانه پرو را بپذیرند. دریانوردی با فضای طبیعی در رودخانه آمازون این فرصت را در اختیارتان می گذارد تا در نزدیکی حیات وحش عجیب و زیبایی های طبیعت از خواب بیدار شوید و تفریحانه گام بردارید. در آنجا توکان منقار لوله ای، خزمیمون ها، لاک پشت های خال خال زرد رودخانه، دلفین های صورتیِ در خطر، تنبل سه پنجه و اگر خیلی خوش شانس باشید جگوار های سیاه گریزان را خواهید دید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید آمازون از پرو

سفر با کشتی و گذر از مجمع الجزایر اندونزی

عبور از مجمع الجزایر اندونزی فرصتی را فراهم می کند تا بزرگترین مارمولک های جهان را ببینید، آن ها اژدها های کومودو (Komodo) که در زیستگاه طبیعی خود زندگی می کنند، هستند. دریانوردی پنج روزه بر روی کشتی سفارشی ساخته شده ی آمانیکان (Amanikan) از طریق محل استراحت آمانوانا(Amanwana) در جزیره ی مویو (Moyo)، می تواند شما را به پارک ملی کومودو بیاورد مکانی که به دنبال اسب های وحشی و بوفالو ها می گردید و شیرجه رفتن و تنفس با لوله در زیر آب های درخشان و واضح اطراف استان نوسا تِنگارا (Nusa Tenggara) را تجربه می کنید. این پارک دریایی محافظت شده با جزایر کوچک دریایی دست نخورده که آرایش غنی از زندگی مرجانی دارد به خود می بالد.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید اندونزی

سفر با کشتی و گذر از قطب شمال

یک سفر دریایی به قطب شمال می تواند دریانوردی بسیار منحصر بفرد باشد. این دریانوردی به شما فرصتی می دهد تا به معنای واقعی در بالای جهان بیاستید، در نقطه ای از دنیا که تمامی مقاصد دیگر در جنوبتان قرار گرفته اند. شاهد عالی ترین مناظر حیات وحش شامل مناظری از خوک های دریایی، شیر ماهی ها و همچنین یک یا دو خرس قطبی و مناظر خیره کننده از یخ ها در هنگام روشنایی خورشید نیمه شب باشید. تور کوآرک (Quark) این تجربه را که تنها یک بار در عمر اتفاق می افتد طی دریانوردی چهارده روزه به شما پیشنهاد می دهد که از شهر هِلسینکیِ (Helsinki) فنلاند با یک چارتر هوایی (پرواز شخصی در هواپیما) آغاز می شود و به شهر مورمانسک (Murmansk) روسیه با شکستن یخ ها در حین راه تا رسیدن به قطب شمال  می رسد.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید قطب شمال

سفر با کشتی و گذر از سواحل غربی آفریقایی

همانگونه که آفریقا برای سال ها طولانی به عنوان مقصد سفر مردم شناخته می شد، امروزه نیز مقصدی پر رمز و راز و عالی با طیف گستره ای از فرهنگ ها، مناظر و حیات وحش است. تعداد زیادی از کشور های زیبای آفریقایی از طریق راه های آبی قابل دسترسی هستند همچنین ماجراجویی در سواحل غربی نیز بسیار تاثیر گذار است. تور دریانوردی آفریقایی سیلورسی (Silversea) سفر دریایی هجده روزه ای را که از کیپ تاون (Cape Town) در آفریقای جنوبی به سوی جزایر قناری در طول ساحل غربی، خرید کردن در بنادر و خلیج کوچک نامبیا (Namibia)، غنا (Ghana)، سنگال (Senegal)، کیپ وِرد یا دماغه سبز (Cape Verde) قبل از رسیدن به شهر لاسپالماس (Las Palmas) و جزیره ی گران کاناریا (Gran Canaria)قرار گرفته، به شما پیشنهاد می کند. در کیپ تاون شما فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کوه های تیبل (Table Mountain) را به همراه مناظر با شکوهی از سراسر خط ساحلی و شهر کشف کنید. و زمانی که به تاکورادی (Takoradi)، یک شهر بندری در ساحل جنوبی غنا بروید تپه ی میمون (Monkey Hill) را بازدید می کنید که مقصدی استوایی است که در قلب شهر قرار گرفته و میمون ها در آن ساکن هستند.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید غرب افریقا

سفر با کشتی و گذر از ساحل کیمبرلی (Kimberly) در استرالیا

این ناحیه دورافتاده شمال غربی استرالیا، یکی از زیباترین خطوط ساحلی زیبای جهان است که دارای صخره هایی سرخ و شن هایی سفید است و مکانی است که اقیانوس هند، دریای تیمور (Timor Sea) را ملاقات می کند. تور دریانوردی ستاره شمالی (North Star) گردش دریایی مجلل  سیزده روزه ای را پیشنهاد می کند که مناظر آبشار های تاثیرگذاری که از ارتفاع 328 فوتی به دریا می ریزد، پرسه زدن در کنار کروکودیل های آب شور، گلوگاه ماسه سنگی قدیمی بیلیون ساله و جزیره دور افتاده ای که خانه ی پرندگان بازمانده و زمین های تولید مثل لاکپشت ها است را به خوبی به تصویر می کشد. همچنین فرصت این را پیدا می کنید که همانند پرواز عقاب با هلیکوپتر در آسمان اوج بگیرید و در استخر هایی آرام با آب شیرین شنا کنید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید کیمبرلی

سفر با کشتی و گذر از استرالیا به سمت میکرونزی (Micronesia)

تور دریایی اُریون (Orion) دریانوردی 19 شبی از کنز استرالیا (Cairns) به پالائو (Palau) میکرونزی را به شما پیشنهاد می دهد، جایی که شما این فرصت را پیدا می کنید تا گوناگونی زیستی دیواره بزرگ مرجانی را کشف کنید، آشنا شدن با بنادر منحصر بفردی مانند رابائول (Rabaul) که به عنوان اقیانوس پامپی (Pacific Pompeii) شناخته شده اند. با لوله تنفس زیر آب در میان هزاران عناصر فرا واقع گرایانه مثل چتر دریایی ها در پالائو (Palau) پیش بروید و با فرهنگ های مختلف اقیانوس جنوبی آشنا شوید. حتی قسمتی از رقص های محلی ، نمایش کاه پوشاندن، بافندگی و ساختن طناب را تماشا کنید یا انجام دهید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید میکرونزی

سفر با کشتی و گذر از کرالا (Kerala) هند

کشتی اُبِریو موتور وِسِل (Oberoi Motor Vessel) مسافران را به گردش دریایی سه شبی بر روی راه آبی آرام کرالا هندوستان می برد. در چشم اندازی زیبا زمانی که در کانال ها و دریاچه های خوش منظره مانند دریاچه وِمبَنَد (Vembanad) و کانال آلاپی (Alleppey) شناور هستید، خیس شوید. مهمانان حتی این مجال را دارند که با ماهی گیران محلی دیدن کنند، یک گردش با قایق از جنس برنج را تجربه کنند و رقص کتاکالی (Kaathakali) را تماشا کنند که گفته می شود افسانه ای باستانی از هندو است.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید هند

سفر با کشتی و گذر از اسکاتلند و ایرلند

شاهزاده هبریدِن (Hebridean Princess) که نام یک کشتی لوکس کوچک است ، تعدادی دریانوردی را در راه های آبی ایرلند و اسکاتلند به شما پیشنهاد می دهد. این ماجراجویی هفت شبی از سه ملیت اسکاتلندی، ایرلند شمالی و جزیره ی مَن (Isle of Man) بازدید می کند. اگر چه این ملیت ها تاریخ مشترکی دارند اما دارای تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر هستند. این ماجراجویی از پایتخت غذای دریایی اسکاتلند یعنی شهر اُبان (Oban) آغاز می شود، راهش را به سمت جزیره ی ویسکی در جزیره ایسلی پیش می گیرد. سپس دریانوردی به بلفاست (Belfast) در ایرلند شمالی، جزیره من، جزیره تینوالد (Tynwald) و جزیره کرِرا (Kerrera) هم بخش دیگری از این کاوش دریایی هستند.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید اسکاتلند

سفر با کشتی و گذر از مسکو  به سن پترزبورگ، روسیه

یونی ورد (Uniworld) یک خط تجاری سفر رودخانه ای که نوعی دریانوردی 15 شبی را با نام " راه های آبی امپراطوری روسیه"  پیشنهاد می کند. این دریانوردی از مسکو به سمت سن پترزبورگ پیش می رود. این دیانوردی دل انگیز مسافران را به سراسر رودخانه های ولگا (Volga)، نوا (Neva) و اِسویر (Svir) به سوی محله ی گوریتسی (Goritsy) و شهر یاروسلاول (Yaroslavl) می برد تا با تمامی کلیسا های قرن 15 تا 17، مکان ها و قلعه های نظامی قرون وسطی، موزه های جهانی، یک اجرای باله ی روسی و نوشیدنی های مشهور برخی از سرزمین ها را در میان راه آشنا شوید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید سن پترزبورگ

سفر با کشتی و گذر از نیوفاندلند، کانادا

هر خانواده صاحب دریانوردی با کشتی واندِربِرد (Wanderbird) به دریانوردی های ماجراجویانه ای در گرینلند، نیوفاندلند و لابرادور (Labrador) می رود. در سال 2014 مسافران پیوستن ریک و کارن مایل (Rick and Karen Miles) را به دریانوردی 10 روزه ای از جزیره ی فرانسوی سنت پیر (St. Pierre) به سمت جوامع کوچک بندرگاه های امتداد ساحل زیبای جنوبی نیوفاندلند، خوش آمد گفتند. طی این دریانوردی شما فلات های قابل کشتیرانی در شمال آمریکا را به همراه دیوار هایی با بیش از هزار فوت ارتفاع و جزایر دور افتاده ی بسیاری که تنها از طریق دریا قابل دسترسی هستند کشف و بازدید می کنید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید کانادا

سفر با کشتی و گذر از میانمار

گردش رودخانه ای پاندو (Pandaw) گردش چهارده شبی را در میانمار به شما پیشنهاد می دهد. سوار به کشتی از شهر یانگون (Yangoon) آغاز می شود و سپس به سوی منطقه ی پروم(Prome)، کَسا (Katha) و دو گردنه ی عالی در بالای ایراوادی (Irrawaddy) می رویم. توقف ها شامل بازدید از پایتخت تاریخی به نام پاگان (Pagan) که به خاطر کوه های 3000 ساله اش مشهور است، شهر ماندالی (Mandalay) با مکان های سلطنتی خیره کننده اش، چیندویت (Chindwinth) با فرهنگی غنی،  بازدید از مغازه های محلی در شهر مستعمراتی تِیِتمایو (Thayetmyo)، صومعه چوبی برای فروش و مرکز باستانی و تمدن پیو (Pyu) می شود.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید میانمار

سفر با کشتی و گذر از توشهاون، جزیره فارو

توشهاون (Thorshavn) پایتخت و بزرگترین شهر جزیره ای دانمارکی به نام فارو (Faroe) است. این شهر کوچک نزدیک دانمارک قرار نگرفته اما تقریبا در میان راه ایسلند و نروژ واقع شده. این شهر با قدمتی بیش از 1000 سال توسط جنگجویان اسکاندیناوی (وایکینگ ها) پیدا شد، به نام (Thor) نام گذاری شد و جمعیتی در حدود 17000 نفر دارد. برخی از نکات برجسته آن شامل خانه های درخشان رنگارنگ با سقف هایی از چمن، یک خط ساحلی ناهموار و فلاتی بکر می شود. تعدادی از خطوط گردش دریایی شما را به اینجا می آورند از جمله تور دریانوردی نروژی که دریانوردی 14 روزه در نروژ، ایسلند و جزیره فارو را پیشنهاد می کند و آغاز این دریانوردی از کپنهاگ در دانمارک است.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید فارو

سفر با کشتی و گذر از جزیره بورنئو (Borneo)

یک دریانوردی 10 روزه مسافران را به مجمع الجزیر ماله می برد تا خط ساحلی بورنئو، سومین جزیره بزگ جهان را کشف کنند. اورانگوتان ها از نکات برجسته این محل هستند، با این دریانوردی فرصت تماشای میمون ها را در حیات وحش و سفری جنگلی در پارک ملی با چادر های سوراخدار در مرکز ریهب (rehab) پیدا می کنید. این منطقه در جهان همچنین دارای یکی از متنوع ترین زیست بوم ها در  اکوسیستمی است که به مسافرین اجازه می دهد تا نگاه اجمالی به  تمام گونه هایی از پرندگان و حیوانات در جنگل بارانی باستانی بیاندازند و همچنین جزیره های دور افتاده و تپه های  دریایی دور از ساحل را کشف کنند تا زندگی دریایی و رنگارنگ مرجانی را بنگرند.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید بورنئو

سفر با کشتی و گذر از مجمع الجزایر هیبرید، اسکاتلند

مجمع الجزایر هیبرید (Hebrides) در اسکاتلند در سراسر اروپا یکی از مقاصد دریانوردی منحصر بفرد و جذاب برای گردش دریایی می باشند. شما حیات وحش بیشتری را نسبت به مردم در آنجا پیدا خواهید کرد. همچنین دریاچه هایی خیره کننده، قلعه ها، کوه های بلند، آبشار ها، استخر های آرام و ساختار صخره ای قابل توجه بخشی دیگر از اکتشافاتتان خواهند بود. تور دریایی هیبرید، گردش های دریایی شش شبی را به نام آسمان و جزیره ی کوچک اُدیسه (Skye and the Small Isles Odyssey) پیشنهاد می کند که مسافران را به مکان های زیبا، دورافتاده و خارج از دسترس می برد تا گنجینه های داخلی جزایر هیبرید را از زاویه ای دیگر و نو ببینند. در میان راه احتمالا نهنگ های مینکی (minke whales)، گراز دریایی در بندرگاه، دلفین ها، تعداد زیادی خوک آبی، نهنگ های قاتل و نهنگ های گوژپشت را ملاقات می کنید.

سفر های دریایی منحصر بفرد که باید کشف کنید هیبرید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به جزیره هنگام؛ زیبایی منحصر بفرد در جنوب ایران

کیانا صدیقی ، دوشنبه 6 فروردین 1403

با ما در راهنمای سفر به جزیره هنگام همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری جزیره هنگام آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :