یازده هتل یخی باور نکردنی در سراسر جهان

هتل های یخی در برخی از سردترین مکان ها روی زمین وجود دارند و امکانات فوق العاده منحصر به فردی دارند که سال به سال با اصول استراتژیک ساخته می شوند. معماران و طراحان خلاق هتل های یخی جهان با استفاده از کوه های برف و بلوک های یخ مفهوم خوابیدن را در یک بلوک یخ راحت، دلپذیر تعریف می کنند وشما را به آن دعوت می کنند. امکانات عجیب و غریب هتل های یخی دنیا مانند سونا، بارهای کوکتل و غذاهای آماده یخ زده، قطعا به مهمانان موضوعی برای بحث و گفتگو در مورد سفر شان و بعد از آن می دهد. در اینجا برخی از هتل های یخی جهان به منظور جلب توجه و نظر شما ارائه شده است که باعث می شود در مورد اقامت در زمستان کمی متفاوت تر فکر کنید.

هتل های یخی خاص

هتل یخی سوئد - جکاساجاروی، سوئد

یکی از هتل های یخی جهان که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، هتل یخی جکاساجاروی سوئد است. هتل یخی سوئد یکی از مشهورترین هتل های جهان است. شما برای رفتن به هتل باید بر روی سورتمه برفی یا سورتمه سگ سوار شوید و این تازه آغاز ماجراجویی عالی شما است. یک فعالیت محبوب در اینجا این است که یک تور اسب سواری برای دیدن شفق شمالی بگیرید. برای گرم نگه داشتن شما، تخت های بلوک یخی از پوست گوزن های شمالی و کیسه های حرارتی برای خواب پوشیده شده است. اتاق های گرم و سرد در اینجا وجود دارد و هتل توصیه می کند که یک شب سرد و چند شب گرم در اینجا داشته باشید. اتاق های زمستانی بین دسامبر و آوریل در دسترس هستند. رستوران هتل یخی غذاهای متنوع و با کیفیت عالی دارد.جکاساجاروی غذاهای سنتی را در محیطی روستایی ارائه می دهد، همچنین بار یخی و محل استراحت برای سرو کوکتل وجود دارد. اگر نمی توانید یک شب کامل اقامت داشته باشید، می توانید با تور و یک روزه به این هتل، یکی از معروفترین هتل های یخی دنیا، سفر کنید.

هتل یخی 1

هتل یخ، رومانی

به کارپاتها رومانی برای بازدید از این هتل یخی، که فوق العاده خیره کننده است سفر کنید. زمستان در یکی از هیجان انگیزترین هتل های یخی دنیا، با نام قبلی بلی لاک، جادوی قله های برفی زیبا که در امتداد دریاچه یخ زده مشخص شده اند را نشان می داد. هر فصل داستان جدیدی را در معماری و طراحی هتل یخی ارائه می دهد. اتاق های هتل کاملا از یخ ساخته شده اند و برای حفظ حریم خصوصی نیز در آنجا 4 کلبه اسکیمویی وجود دارد. همچنین یک کلیسای یخی وجود دارد که در آن شما می توانید یک عروسی را میزبانی کنید یا از زمان آرامش بخش برای نیایش و اندیشه لذت ببرید. مهمانان فعالیت های زیادی را در پارک زمستانی هتل برای مشغول نگه داشتن خود می توانند انجام دهند، مانند سورتمه سواری، اسنوبورد، اسکی روی یخ و اسکی.

هتل یخی 2

Sorrisniva هتل ایگلو - آلتا، نروژ

این هتل یخی با یک چادر سامپی سنتی با نام lavvo نروژ از ورود مهمانان به اتاق های یخ خود استقبال گرمی می کند. این هتل بزرگترین نوع در نروژ در حدود 2500 متر مربع است و با حدود 25 دقیقه فاصله از فرودگاه آلتا در Sorrisniva واقع شده است. داشتن سونا در یک هتل یخی می تواند آن را بهترین هتل یخی دنیا تبدیل کند. یک سونای فوق العاده در اینجا وجود دارد که پس از روزهای سرد در خارج از کاوش در منطقه آتلانتیک قرار دارد. و یکی از بهترین فعالیت هایی که در اطراف آلتا انجام می شود این است که تور اتومبیل برفی برای رفتن به کوه ها بگیرید. اما این نیز اگر شما به دنبال صلح و آرامش هستید یک مکان ایده آل برای اقامت است. اگر می توانید بیش از یک شب اقامت داشته باشید، می توانید برای یک روز هتل ایگلو را نیز ببینید.

هتل یخی 3

هتل د گلیس - کبک، کانادا

یکی دیگر از هتل های یخی جهان، د گلیس در کبک کاناداست. گرچه اکثر هتل های یخی در اروپا واقع شده اند، در اینجا یک هتل کانادایی است که باید در شهر کبک از آن دیدن کنید. هتل د گلیس دارای هنرهای برفی زیبا و نیمکت های یخی و میز های یکسان با پتو گرم و راحت است.این هتل که یکی از هیجان انگیزترین هتل های یخی جهان است از اتاق های منظم، سوئیت هایی با مضمون مشخص و سوئیت های دارای حق بیمه با شومینه و حتی یک آبگرم خصوصی استفاده کنید. اگر شما علاقه مند به دانستن چگونگی ساخت هتل های یخی هستید، هتلی را در پشت هتل نیمه ساخته یا در حال تعمیر رزرو کنید تا در مورد ساخت و ساز و نگهداری آن یاد بگیرید. یکی دیگر از فعالیت های سرگرم کننده این است که یاد بگیرند که چگونه جام کوکتل خود را از یخ بسازند. این هتل در چند دقیقه دورتر از مرکز شهر قرار گرفته است، بنابراین شما به راحتی می توانید این اقامت را با گشت و گذار در شهر ترکیب کنید. همچنین در این نزدیکی ، شما می توانید سرسره های برفی را در زمین بازی زمستانی، پارک آبی در محیط داخلی، گذرگاه های طاق دار بازی برای بچه ها، و رفتن به یک سفر با سورتمه سواری با سگ ها را ببینید.

هتل یخی 4

ایگلو -Dorf Gstaad - اوبرلند، سوئیس

اگرچه شما به عنوان یک زن و شوهر یا خانواده ی شش نفره مسافرت می کنید، ایگلو-Dorf Gstaad سوئیس یک مکان سرگرم کننده و جذاب برای اقامت یکی از جالب ترین هتل های یخی دنیا، در اورن برنیز است. شما می توانید وقت خود را در اینجا در یک ایگلو استاندارد چند خوابه، یک ایگلو عاشقانه، یا یک ایگلو گرم و نرم انتخاب کنید و صرف کنید. این مناسب برای خانواده ها، زوج ها، و حتی سفر کسب و کار است. مهمانان اینجا را دوست دارند در جلساتی با کفش اسکی یا در طول روز و یا در شب شرکت کنند. رستوران ایگلو ویژه در fondue نیز در این منطقه وجود دارد، و شما می توانید بسته های fondue و پیش غذا را با نرخ مشخصی رزرو کنید. حدود 10،000 مهمان هر ساله در روستای ایگلو اقامت می کنند و روز به روز بیشتر برای بازدید می آیند.

هتل یخی 5

قلعه یخی Kemi - Kemi، فنلاند

حتی اگر شما از قلعه یخی در Kemi در Kemi فنلاند در گذشته بازدید کردید، ارزش دیدن در یک سفر دیگر را دارد، زیرا سبک معماری آن هر ساله تغییر می کند و آن را به یکی از بهترین هتل های یخی جهان تبدیل کرده است. درجه حرارت داخل اتاق ها همیشه در حدود منفی 5 درجه سانتیگراد است، اما پوشش های پوست های بره، لایه های پشم گوسفند و کیسه های خواب که برای شرایط قطب شمال تدارک دیده شده اند، به طرز شگفت انگیزی فضا را دنج می کند. هتل های یخی، که می تواند تا 48 مهمان در سراسر شب داشته باشد، بخشی از قلعه یخی که هر سال در Kemi ساخته می شود است. هنگامی که در هتل اقامت دارید، شما صبحانه و بازدید از قلعه یخی را نیز دریافت خواهید کرد. یک رستوران در آن محل هست که غذاهای محلی، مانند گوزن شمالی را سرو می کند. این مکان محبوب برای مراسم عروسی در کلیسای برفی و حتی ماه عسل است که پس از آن عروسی در جای دیگری برگزار می شود.

هتل یخی 6

Schneedorf ایگلو- اتریش

ایگلو های کلاسیک Schneedorf چهار نفر را در هر دو تخت دو نفره جا می دهد و ترکیبی کامل از لوکس بودن و ماجراجویی است. اقامت شبانه همچنین شامل نوشیدنی خوشامد گویی از چای یا شراب گندم، شام، صبحانه بوفه قاره ای، و وسایل خواب است. بیشتر بدانید که ساخت سازه های یخی با حضور در یک کارگاه ساختمانی ایگلو ساخته شده است و از فضای پرماجرا در میان مناظر کوه یتز در Garden High Wire که یکی از هیجان انگیزترین هتل های یخی جهان بازدید کنید.

هتل یخی 7

هتل یخی کیرکنس- کیرکنس، نروژ

این هتل به دلیل زیبایی مجسمه های یخی و برف پا برجا مانده است و تمام فعالیت ها را در فضای باز آنجا ارائه می دهد. این هتل در سال 2006 برای مهمانان افتتاح شد و مناظر زیبای نروژ را مشهورتر کرد. برخی از محبوب ترین فعالیت های برگزیده عبارتند از اسکی روی زمین، سورتمه سواری با سگ ها، تور شفق شمالی و تور ماهیگیری و خرچنگ های عجیب و غریب. این هتل نیز برای غذاهای عالی آن معروف است، زیرا در این رستوران ها غذاهای محلی تهیه شده است. کیرکنس فصل زمستانی طولانی دارد که گاهی اوقات تا ماه می ادامه می یابد .

هتل یخی 8

روستای برفی - کتیلا، فنلاند

یکی دیگر از مکان های منحصر به فرد در فنلاند روستای برفی در کتیلا نامیده می شود. حدود 20 میلیون کیلوگرم برف و 350 هزار کیلو یخ برای ایجاد دهکده برفی هر ساله استفاده می شود. یک هتل برفی با اتاق ها و سوئیت ها، کلیسای برفی، کابین های ورودی و حتی یک قلعه ورودی سه طبقه وجود دارد. این در لاپلند فنلاند است و دارای تونل های رنگارنگ بسیاری است و شامل برف منجر به روشنایی رستوران، بار ها، اتاق ها و مجسمه های یخی می شود. برای مهمانان ویژه شبانه، سونا زیرزمینی وجود دارد. صبح، شما از بوی شربت توت داغ و صبحانه بوفه در رستوران کابین ورودی بیدار خواهید شد. رستوران یخی برای مهمانان یک شام همراه با سه نوع غذای خوشمزه ارائه می دهد. همچنین یک کلیسای یخ و یک کلیسا چوبی وجود دارد که برای مراسم عروسی مناسب است.

هتل یخی 9

Eskimska Vas - اسلوونی

این یک روستای اسکیمویی در اسلووانی است که شما می توانید با استفاده از اتومبیل کابلی و یا پیاده با کفش اسکی به آنجا بروید. ایگلو ها در این هتل راحت و دارای تخت بلوک یخی با بسیاری از پتو های گرم هستند. یک رستوران وجود دارد که غذاهای سنتی اسلوونیایی و بار های ایگلویی را برای استراحت در اختیارتان قرار می دهد. این یک مکان عالی برای دوست داران ماجراجویی در فضای باز است زیرا شما می توانید با اسکی ، لوله و سورتمه در حالی که در اینجا هستید در برف بازی کنید.

هتل یخی 10

Le Village Igoo -آووریاز فرانسه

یک هتل یخی در فرانسه بعضی از مردم را شگفت زده می کند، در Avoriaz یکی از دوست داشتنی ترین هتل های یخی دنیا وجود دارد که دارای دیوارهای یخ روی یخ و کیسه های خواب ایده آل برای مهمانان است. دیگر نقاط مشهورهتل، مجسمه های برفی و یخی و بارهایی با تراس آفتابی است. این هتل دارای دو اتاق مجلل است که با مبلمان های گوناگون تزئین شده است و می تواند تا هشت مهمان را در هر شبانه روز پذیرا باشد. اطمینان حاصل کنید که به هتل "snowshoeing under the stars" بپیوندید و آن را با راهنمای کوه تجربه کنید. شما می توانید یک دوره را انتخاب کنید که آسان، متوسط یا دشوار است. بهترین غذای محلی این است که سعی کنید در اینجا ساندویچ پنیر سنتی را تست کنید.

هتل یخی 11

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

عجیب ترین زندان های جهان | زندان هایی تاریخی و باور نکردنی

بانو ، سه شنبه 18 مهر 1396

زندان جایی نیست که بتوان از آن بازدید کرد و مسلما یک جاذبه گردشگری هم محسوب نمیشود، ولی برخی از زندان های تاریخی در گوشه و کنار دنیا

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :