تجربه ی پرواز فِرست کلاس در یک پرواز کلاس اقتصادی

تصور کنید که یک پرواز 16 ساعته از نیویورک به هنگ کنگ دارید. برای آنکه پرواز طولانی راحت داشته باشید باید از پروازهای فرست کلاس و یا بیزنس کلاس استفاده کنید. حال از آنجایی که رئیس شما هزینه بلیط برای پرواز های فِرست کلاس و یا بیزینس کلاس را به شما نمی دهد ، مجبورید از اکونومی کلاس(پرواز کلاس اقتصادی) استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید به طور جدی به مزایا و مصالح فکر کنید، ما به شما چند توصیه مفید ارائه می دهیم تا پرواز اقتصادی راحت داشته باشید. پرواز باکیفیت که خود به اندازه ای احساس راحتی کنید که انگار یک پرواز فِرست کلاس گرفته اید.

پرواز اکونومیک در حد فرست کلس

بسته ی لوازم آسایش برای پرواز اقتصادی راحت خود بسازید

بسته لوازم آسایش، بسته ای است که در پرواز های فِرست کلاس به مسافران داده می شود و در آن تعدادی لوازم قرار دارد که باعث می شود تجربه ی سفر خوشایندی برای مسافران به ارمغان بیاورد. از انجایی که در پرواز های کلاس اقتصادی ، به شما چنین بسته ای نمی دهند، برای داشتن یک پرواز باکیفیت در یک پرواز اقتصادی راحت، چرا یکی از این بسته ها را با خود به همراه نبرید؟
پکیجی که باعث می شود که یک پرواز طولانی راحت به همراه داشته باشید، نیاز های مسافر در حین پرواز را پیش بینی کند و راه حلی برای نیاز های احتمالی باشد. وقتی که می خواهید در خانه، یکی از این بسته ها را برای خود بسازید، به این فکر کنید که چه چیزهایی می تواند باعث راحتی و اسایش شما در یک پرواز باکیفیت شود ، در اینجا ما تعدادی پیشنهاد برای شما داریم که شامل لوازمی است که اغلب شرکت های هوایی معروف در پکیج های فرست کلاس خود برای یک پرواز باکیفیت قرار می دهند: مرطوب کننده کوچک مسافرتی، تقویت کننده ی پوست صورت(اغلب شامل ویتامین c می شود و برای شاداب کردن پوست استفاده می شود)، دستمال مرطوب، گوش گیر یا هدفون هایی که قابلیت حذف سر و صدا را دارند، چشم بند، مسواک و دهانشویه، آدامس و اسپری اسطوخودوس.
نگه داشتن آرایش و زیباسازی در پرواز های طولانی مدت کاری دشوار است اما ترک مراقبت های پوستی به ویژه در سفرهایی که ساعات طولانی مجبورید در هواپیما باشید می تواند باعث به وجود امدن احساس بسیار بدی در شما شود. مرطوب نگه داشتن پوست و تمیز کردن دندان ها به شما احساس تمیزی و سلامتی می دهد و باعث می شود حس یک تن ماهی فشرده شده را نداشته باشید. به یاد داشته باشید که آب هواپیما آشامیدنی نیست پس باید از مهماندار بخواهید که برای مسواک زدن یک بطری اب به شما بدهد. تقویت کننده ی پوست صورت می تواند پوست شما را شاداب کند و باعث می شود سختی ها و خستگی های سفر در چهرتان آشکار نباشد. اسطوخودوس با رایحه خوبی که دارد یک آرام بخش طبیعی در طول پرواز طولانی راحت شما محسوب می شود.مقداری از آن را روی بالشت و صورتتان اسپری کنید تا ارام و ریلکس شوید.
اگر صندلی شما در نزدیکی توالت است بهترین راه برای نجات از بوی بد این است که دستان خود را معطر کنید زیرا نمی توانید مدام در هوایپیما عطر اسپری کنید چون باعث آزار دیگر مسافران می شود و ممکن است به عطر شما حساسیت داشته باشند. اما یک بوی طبیعی خوب در موقعیت مناسب می تواند بسیار دلپذیر باشد.
جویدن ادامس باعث می شود فشار داخل گوش شما کم شود ،همچنین اگر مسواک نزده باشید با حس تازگی و طعم خوبی که در دهان شما ایجاد می کند حال شما را بهتر می کند. به علاوه اگر کسی که در صندلی کناری شما نشسته نفس بدبویی دارد، می توانید با مهربانی به او یک ادامس بدهید و اینگونه مشکلتان حل می شود. اگر کمی در مورد بهداشت وسواس دارید،دستمال مرطوب بهداشتی بهترین دوست شما در سفر خواهد بود. برای بقیه افراد، دستمال مرطوب می تواند مایه ایجادآرامش و ریلکسی در طول پرواز باکیفیت شما باشد.

پرواز کلاس اقتصادی 1

در پرواز باکیفیت خود، غذایتان را بیاورید

غذای هواپیما را دوست ندارید؟ راه حل بسیار ساده است. غذای خودتان را بیاورید... البته این کار را با ملاحظات خاصی انجام دهید. یک ساندویچ درست کنید،مقداری سالاد در ظرف شیشه ای قرار دهید،مقداری پنیر و همچنین کمی میوه با خود به همراه داشته باشید.یک بسته چوب شور ،مجموعه ای خوراکی های پروتئین دار یا هرگونه مواد غذایی که می خواهید در سفر بخورید با خود داشته باشید. اگر یک خوراکی خوشمزه و مغذی با خود داشته باشید دیگر نیازی نیست شام بی کیفیتی که در هواپیما سرو می شود را بخورید. به یاد داشته باشید که در سفر اقتصادی راحت خود می توانید با خود چای کیسه ای ببرید. و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از مهماندار بخواهید یک لیوان آب جوش به شما بدهد. اگر دوست دارید در چای خود لیمو بریزید، در خانه چند برش از لیمو تهیه کنید و در کیف دستی خود قرار دهید. مقداری از آن را در لیوان آب خود بریزید تا طعم قوی آن را حس کنید.
به علاوه هرچه مواد مغذی بیشتری به همراه داشته باشید به شما کمک می کند تا از سرماخوردگی احتمالی در طول سفر باکیفیت خود پیشگیری کنید.(سرماخوردگی که از هوای آلوده ای که همه مسافران در ان نفس می کشند ناشی می شود). گفته می شود که مسافران اغلب از کسانی که با خود غذا می آورند متنفرند. غذا کثیف است، ممکن است بو بدهد و می تواند روی اعصاب کسی باشد که کنار شما می نشیند. اگر می خواهید خیلی مودب و بانزاکت باشید، صبر کنید و زمانی که همه در حال غذا خوردن هستند شما هم غذای خود را بخورید تا باعث ازار دیگران نشوید.

پرواز کلاس اقتصادی 2

در پرواز باکیفیت خود راحت باشید اما خوب به نظر برسید

وقتی نمی توانید از پرواز فِرست کلاس استفاده کنید، باید سفر طولانی راحت داشته باشید. در سفر های طولانی، ایجاد آسایش و راحتی حرف اول را می زند. حتی پرواز های کوتاه هم باعث می شوند آرزو کنیم کاش می توانستیم پیژامه خود را بپوشیم و در گوشه ای بخوابیم.(فرض را بر این میگذاریم که شما یک کودک نیستید و درست نیست که لباس راحتی و دمپایی بپوشید) اگر قصد دارید پرواز اقتصادیتان بیشتر به پرواز های فرست کلاس شبیه باشد، باید سعی کنید تیپ مناسبی داشته باشید. خوشبختانه،راحتی و تیپ و استایل انحصاری نیستند. ما به شما نمی گوییم که کفش پاشنه بلند یا کت و شلوار سه تکه بپوشید اما داشتن تیپ شیک و مناسب راه خوبی است تا تجربه ی پرواز باکیفیت داشته باشید. و باعث می شود که کمتر احساس خستگی و مریضی کنید و کمک می کند تا با چشمانی باز و حال خوب منتظر رسیدن به مقصد خود باشید اما نباید به کلی قید راحتی را بزنید زیرا یکی از بدترین چیزهایی که در طول یک سفر طولانی می توانید داشته باشید همین نداشتن راحتی و اسودگی است. خانم ها می توانند به جای شلوار یوگا و صندل از شلوار های اسپورت شیک و کفش های تخت و یا پوتین استفاده کنند. پوشیدن تاپ هم می تواند راحت باشد. یک شال بزرگ هم اضافه کنید، اگر بتوانید یک شال پیدا کنید که جیب هم داشته باشد که دیگر نهایت خوش شانسی شما است. یک ژاکت گرم یا کت اسپورت هم می تواند شیک و راحت باشد. لازم نیست بهترین کت و شلوار خود را بپوشید اما نیازی هم نیست که شلوار ورزشی با سوییشرت کلاه دار بپوشید. بعضی از مردم بهترین لباس خود را در فرودگاه میپوشند و در دستشویی هواپیما لباس خود را عوض می کنند، این کار ساده ای نیست وممکن است شما خودخواهانه ، مدت زمان زیادی توالت را اشغال کنید.

پرواز کلاس اقتصادی 3

برای داشتن یک پرواز اقتصادی راحت صندلی خود را انتخاب کنید

برای اینکه بتوانید پرواز اقتصادی راحت داشته باشید، قطعا می خواهید هرچه زودتر صندلی ها را چک کنید. بیشتر شرکت های هواپیمایی این امکان را به شما می دهند که تا 24 ساعت قبل از پرواز ، به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. اگر در اسرع وقت به صورت آنلاین به بررسی صندلی ها بپردازید این شانس را دارید که بتوانید صندلی خود را عوض کنید و یا صندلی خوبی را که رزرو کرده بودید بخرید. اگر یک صندلی خاص مد نظر شما است می توانید به راحتی از نماینده ی فروش بلیط بخواهید که ان صندلی را برای شما رزرو کند. البته این ها بستگی به عملیات خطوط هوایی دارد اما یک جستجوی ساده در اینترنت می تواند به تشخیص این موضوع کمک کند. نماینده فروش بلیط می تواند روز شما را بسازد یا خراب کند،شما نیاز دارید که ان ها طرف شما باشند پس نسبت به هیچ یک از کارکنان هواپیمایی سختگیر و بداخلاق نباشید قطعا شما نمی خواهید که نماینده ی فروش بلیط یا نگهبان ورودی از شما عصبانی باشند. فقط به ما اعتماد کنید. کنار پنجره یا راه روی خروجی هم می تواند جای خوبی باشد البته این هم به شرطی که مقرون به صرفه باشد. همیشه دو ردیف در راهروی خروجی وجود دارد.صندلی های یکی از این دو ردیف معمولا قابلیت خم شدن ندارند. با توجه به این موضوع شما علاوه بر اینکه از صندلی هایی که خم نمی شوند اجتناب می کنید شدیدا مایلید که صندلی هایی را رزرو کنید که پشت سر این گونه صندلی ها باشند...اگر قابلیت خم شدن نداشته باشند به این معنا است که صندلی رو به روی شما به سمت پایتان خم نمی شود. از سوی دیگر،ردیف هایی که فضای باز زیادی دارند معمولا توسط مادرانی که فرزندان کوچک و کالسکه دارند پر میشود بنابر این گوش گیر های خود را سردست بگذارید. افرادی که زیر سن قانونی هستند نمی توانند در ردیف خروجی بنشینند. همچنین برای داشتن پرواز اقتصادی راحت تصمیم بگیرید که یک صندلی سر ردیف و نزدیک به راهرو می خواهید(بیشتر مناسب کسانی است که زیاد به توالت می روند یا به هر دلیلی زیاد از جای خودبلند می شوند) یا یک صندلی کنار پنجره(بیشتر مناسب کسانی است که می خواهند منظره بیرون را تماشا کنند یا اینکه می خواهند رفت و امد در اطرافشان کم باشد.) کدام یک بدتر است؟ در طول پرواز طولانی راحت خود اینکه صندلی کنار پنجره را بردارید و هر بار برای رفتن به توالت مجبور باشید روی افرادی که سر راه هستند بخزید یا اینکه صندلی نزدیک راهرو داشته باشید و هر بار که می خواهید بخوابید کسی برای رفتن به توالت روی شما بخزد؟ با توجه به ویژگی های شخصیتی خود، انتخاب عاقلانه ای داشته باشید. اگر روی صندلی هایی بنشینید که نزدیک به توالت هستند، ممکن است به خاطر بوی نامطبوع اذیت شوید. شرکت های هوایی زیادی وجود دارند که برای ایجاد فضای بیشتر برای پاها، رزرو صندلی در راهرو خروجی و یا انتخاب صندلی شما، هزینه های اضافی دریافت می کنند، پس کاملا بررسی کنید که شرایط شرکت هواپیمایی شما چگونه است و اطمینان حاصل کنید که با بهترین قیمت می توانید به بیشترین میزان راحتی و اسایش در پرواز باکیفیت خود دست پیدا کنید.

پرواز کلاس اقتصادی 4

فضای قرار گرفتن پاها در طول پرواز طولانی راحت شما باید مناسب باشد

خب، بیایید فکر کنیم که برای داشتن پرواز باکیفیت موفق نشدید صندلی مورد نظر خود را بگیرید، و فضای قرار گرفتن پای شما به خطر افتاده برای داشتن پرواز طولانی راحت تاجایی که امکان دارد وسائل خود را به جای اینکه روی زمین در جلوی خود بگذارید، در قفسه بالای سر خود قرار دهید. قبل از اینکه بر روی صندلی خود بنشینید،تبلت ، موبایل ، چشم بند و پکیج اسایش خود را بیرون بیاورید. اگر به کیف دستیتان نیاز دارید آن را زیر صندلی قرار دهید. به ما اعتماد کنید، فضای قرار گرفتن پاها در پرواز های طولانی ، بسیار مهم و تاثیرگذار است. یک گزینه دیگر هم برای ایجاد فضای پاها قرار دارد که شرکت های هواپیمایی با گرفتن هزینه بیشتر در اختیار شما قرار می دهند، که با توجه به طول مدت پرواز می تواند ارزشمند باشد.

پرواز کلاس اقتصادی 5

سرگرمی هایی با خود در پرواز باکیفیت خود به همراه داشته باشید

شاید چشمانتان از نور صفحه نمایش خسته شده یا باتریتان تمام شده یا دیگر نمی خواهید برای وای فای هزینه بپردازید. فارغ از دلایلی که دارید، خوب است که رمان، بازی و یا هرگونه وسیله سرگرمی که الکترونیکی نیست با خود به همراه داشته باشید تا یک پرواز طولانی راحت داشته باشید.

بازی در هواپیما

در پرواز اقتصادی راحت خود،محدوده ی شخصی خود را بسازید

دو مورد از خوبی های پرواز فرست کلاس که می توان نام برد ،یکی داشتن فضای بیشتر،که به معنای راحتی بیشتر است و دیگری داشتن حریم خصوصی می باشد. اگر از کلاس اقتصادی استفاده کنید برای داشتن پرواز اقتصادی راحت، مطمئنا فضای زیادی نخواهید داشت ،اما با قرار دادن چند وسیله ی اضافه در کیف دستی خود می توانید یک حریم خصوصی کوچک در ردیفتان به وجود اورید. شما برای داشتن پرواز طولانی راحت نیاز به یک پتوی نرم، چشم بند، گوش گیر یا هدفون با قابلیت حذف صدا (بستگی به شما دارد که می خواهید 2 دلار خرج کنید یا 300 دلار)، یک پلی لیست که نیاز به وای فای نداشته باشد، برای زمانی که می خواهید بخوابید(چرا وقتی می خواهید بخوابید برای وای فای پول پرداخت کنید!)، بالشت واقعی یا بادی، قرص های خواب اور و یک شال خیلی بزرگ خواهید داشت. قرص های خواب را با خود بیاورید اما از چیز جدیدی که تا به حال استفاده نکرده اید، استفاده نکنید چون ممکن است عوارض جانبی داشته باشد که در هواپیما برای شما خطر افرین می شود. در عوض از داروهایی استفاده کنید که به طور معمول برای خواب راحت از ان استفاده می کنید، این داروها کمک می کنند تا بدن با تغییرات به وجود امده راحت تر کنار بیاید. گوش گیرها را در گوش خود قرار دهید و یا با هدفون خود به موسیقی های ریلکسیشن که برای خوابیدن اماده کرده اید،گوش دهید تا یک پرواز طولانی راحت داشته باشید. هنگامی که شما تاثیر به وجود اوردن حس حریم خصوصی را ببینید شگفت زده خواهید شد و تا حد زیادی احساس ارامش می کنید و راحت تر به خواب می روید و یک پرواز اقتصادی راحت خواهید داشت. بهترین و راحت ترین حالت را برای خود پیدا کنید و چشم بند را به چشمان خود بزنید و دنیای اطرافتان را فراموش کنید. زمانی که بحث بالشت باشد ، مطمئنا شما دوست ندارید که یک بالش بزرگ با خود به فرودگاه ببرید اما قطعا بالشت راحت ، بهترین راه برای داشتن یک خواب راحت است. اگر می خواهید در پرواز باکیفیت خود کمی محتاط تر عمل کنید یک بالشت بادی با خود ببرید. بالشت های بادی زیادی وجود دارند که کمتر حس یک استخر بادی را به شما می دهند و می توانید راحت از ان ها استفاده کنید. یکی دیگر از فرصت هایی که می توانید از شال بزرگ خود استفاده کنید، این است که شال خود را لوله کنید و زیر سرتان و یا پشت کمرتان بگذارید تا احساس راحتی بیشتری در پرواز باکیفیت خود داشته باشید.

پرواز کلاس اقتصادی 6
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پرواز فرست کلاس امارات | معرفی امکانات پرواز فرست کلاس

ز. نیرومند ، جمعه 15 تیر 1397

شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی جهان است که متعلق به کشور امارات می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :